-
Έχω ενα VW Polo μοντέλο 1997 και δεν έχω φτάσει καν τα 30000 χιλιόμετρα (για την ακρίβεια είμαι στα 27000), δηλαδή δεν έχει υποστεί σκληρή χρήση. Πέρα από τα πολλά προβλήματα που παρουσίασε από την αρχή (φρένα, ηλ. κλειδαριές, κοντέρ) από το 2ο χρόνο άρχισε να τρίζει περίεργα στο δεξί μέρος του ταμπλό. Μέχρι τώρα κανένας μηχανικός δεν έχει κατανοήσει τι φταίει, ούτε καν στην αντιπροσωπεία. Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο είδα ότι πολλοί χρήστες VW διακρίνουν ένα τρίξιμο στο ταμπλό. Στο δικό μου το τρίξιμο αυτό έχει γίνει τόσο έντονο που καταντά σπαστικό.
Έχει κανένας καμία ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?
Κινδυνεύω να μήν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται?[/b] -
Έχω ενα VW Polo μοντέλο 1997 και δεν έχω φτάσει καν τα 30000 χιλιόμετρα (για την ακρίβεια είμαι στα 27000), δηλαδή δεν έχει υποστεί σκληρή χρήση. Πέρα από τα πολλά προβλήματα που παρουσίασε από την αρχή (φρένα, ηλ. κλειδαριές, κοντέρ) από το 2ο χρόνο άρχισε να τρίζει περίεργα στο δεξί μέρος του ταμπλό. Μέχρι τώρα κανένας μηχανικός δεν έχει κατανοήσει τι φταίει, ούτε καν στην αντιπροσωπεία. Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο είδα ότι πολλοί χρήστες VW διακρίνουν ένα τρίξιμο στο ταμπλό. Στο δικό μου το τρίξιμο αυτό έχει γίνει τόσο έντονο που καταντά σπαστικό.
Έχει κανένας καμία ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?
Κινδυνεύω να μήν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται?[/b] -
Έχω ενα VW Polo μοντέλο 1997 και δεν έχω φτάσει καν τα 30000 χιλιόμετρα (για την ακρίβεια είμαι στα 27000), δηλαδή δεν έχει υποστεί σκληρή χρήση. Πέρα από τα πολλά προβλήματα που παρουσίασε από την αρχή (φρένα, ηλ. κλειδαριές, κοντέρ) από το 2ο χρόνο άρχισε να τρίζει περίεργα στο δεξί μέρος του ταμπλό. Μέχρι τώρα κανένας μηχανικός δεν έχει κατανοήσει τι φταίει, ούτε καν στην αντιπροσωπεία. Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο είδα ότι πολλοί χρήστες VW διακρίνουν ένα τρίξιμο στο ταμπλό. Στο δικό μου το τρίξιμο αυτό έχει γίνει τόσο έντονο που καταντά σπαστικό.
Έχει κανένας καμία ιδέα για το τι μπορεί να φταίει?
Κινδυνεύω να μήν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται?[/b] -
Περίεργο που στην αντιπροσωπεία δεν βρίσκουν την προέλευση του τριγμού. Λογικά θέλει βγάλσιμο και κάποιο σπρέυ σιλικόνης (μέτρια λύση) ή κανένα σφουγγαράκι στην ένοχη ένωση που δημιουργεί το τρίξιμο. Βέβαια 8 χρόνια είναι κάμποσα και κάποιον τριγμό θα παρουσίαζε το αμάξι. Τα χλμ είναι μεν λίγα, αλλά αν τα έχεις κάνει σε δρόμους με λακούβες η καταπόνηση είναι βαρύτερη από 50.000 χλμ σε καλό οδόστρωμα.
-
Οι τριγμοί στο ταμπλό δυστυχως δύσκολα αντοπίζονται γιατί θέλει ξήλωμα πολύ.Παίζουν πολλά στο ταμπλό.Επίσης τα Πόλο της εποχής εκείνης δεν ήταν και πολύ ποιοτικά.Έγώ αντιμετώπισα τριγμούς στι κορσάκι από τα 1.000ΚΜ και τώρα στα 11.500ΚΜ τρίζουν καθίσματα,πόρτες,παράθυρα,εταζέρα.Τρίζει σαν στοιχιωμένο.Ανεβάζω ένταση στη μουσική,ρίχνω διυ-τρια καντήλια για την γερμανική ποιότητα και ξεχνιέμαι.ΔΕν βοήθησα αλλά όλοι αντιμετωπίζουν τριγμούς.Τα μόνα αυτοκίνητα που τα οδηγώ που και που και δεν άκουσα ποτέ τριγμό είναι ένα Α3 και μια 316 τα τελευταια μοντέλα.
-
Πράγματι η δυνατή μουσική είναι η μόνη λύση, αλλά και πάλι πλάκα πλάκα αυτό το τρίξιμο μ,ου σπαράζει την καρδιά.
Το θέμα που με τρώει είναι αν πράγματι είναι το ταμλό ή κατι βαθύτερο μηχανικά (π.χ. αμορτισέρ).
Ειχα ακούσει για ενα καινούργιο focus που έτριζε και τελικά αφού το ΄λυσαν όλο αποκαλύφθηκε ότι το ένα αμορτισέρ δεν πατούσε καλά.
Τρίξιμο στο VW Polo