-
Τελικά, μετά από αναζήτηση που κράτησε κάμποσους μήνες, αγοράστηκε σαν δεύτερο αυτοκίνητο για την οικογένεια (κυρίως για τη σύζυγο) το Fiat Panda Dualogic. Μετά από περίπου 2.000 χλμ, οι πρώτες εντυπώσεις:
Το αυτοκίνητο γενικά είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, με την έννοια ότι σου κάνει κέφι να το οδηγήσεις.
Για το κιβώτιο (5άρι «ημιαυτόματο» σειριακό): Οι αυτόματες αλλαγές είναι αρκετά ομαλές, όταν επιταχύνεις πολύ αργά ή πολύ γρήγορα. Σε ενδιάμεσο ρυθμό «γονατίζει» αισθητά. Για κάποιον που έχει οδηγήσει αυτοκίνητα με κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, είναι λίγο παράξενη η αίσθηση στο παρκάρισμα: Το αυτοκίνητο δεν «σέρνεται» στο ρελαντί, αφού «πατάει» συμπλέκτη. Έτσι σε ελιγμούς με πολύ μικρή ταχύτητα πρέπει να πατάς πολύ ελαφρά το γκάζι. Η λογική κατεβάσματος ταχυτήτων είναι πολύ καλή. Το kickdown κατεβάζει μια ή δύο ταχύτητες, ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι. Έτσι σε ευθεία και ανηφόρα έχεις απόλυτο έλεγχο μόνο με το γκάζι. Στο ανέβασμα ανεβάζει νωρίς (~2.800 στροφές αν επιταχύνεις αργά, ενώ όσο πιο έντονα πατάς το γκάζι τόσο πιο ψηλά ανεβάζει). Σαν συνέπεια, στις κατηφόρες έχει την τάση να σε πηγαίνει με μία ή και δύο σχέσεις πάνω, με αποτέλεσμα να απαιτείται χειροκίνητη επιλογή ή φρένο. Στο πρόγραμμα Ε(conomy) ανεβάζει ακόμα και στις 2.000 στροφές, με αποτέλεσμα να κινείσαι μέσα στην πόλη με 4η ή και με 5η ταχύτητα! Στο σειριακό πρόγραμμα οι αλλαγές είναι πολύ γρήγορες (για αυτόματο), όχι όμως ιδιαίτερα ομαλές. Αν θέλεις ομαλή αλλαγή πρέπει να αφήνεις λίγο το γκάζι. Στη σειριακή λειτουργία χτυπάει κόφτη χωρίς να ανεβάζει ταχύτητα! (δεν επέμεινα όμως πολλή ώρα).
Η κατανάλωση είναι μέχρι τώρα 6.1 lt με μικτή χρήση. Σε ταξίδι Θεσσαλονίκη-Καστοριά-Θεσσαλονίκη έκαψε 5,4 lt με 3 άτομα και αποσκευές (με οικονομική οδήγηση).
Κατά τα λοιπά τα γνωστά από το «χειροκίνητο» Panda:
Νορμάλ εξοπλισμός (dynamic) με ατέλειωτη λίστα για έξτρα που αγοράζονται εκτός πακέτου κατά βούληση, εξαιρετικό εσωτερικό (αισθητικά), απλώς επαρκείς χώροι επιβατών, καλός -για την κατηγορία- χώρος αποσκευών, ελαφρύ τιμόνι χωρίς αίσθηση (απαράδεκτο το city), αξιοπρεπείς ρεπρίζ χάρη στη ροπή (1.2), έντονες κλίσεις στις στροφές λόγω ύψους, καλή απόσβεση αναρτήσεων, εξαιρετική -για την κατηγορία- ποιότητα κύλισης. Ειδικά στο ταξίδι με εντυπωσίασε πόσο ξεκούραστο ήταν από πλευράς θορύβου-ανάρτησης. Επίσης ωραία gadgetάκια (trip computer με δύο 'μνήμες', προβολείς follow me home, αυτόματο κλείδωμα στις πόρτες κατ' επιλογή και διάφορα άλλα)
Ένας έντονος μεταλλικό τριγμός στη δεξιά πόρτα πρέπει να ερευνηθεί, γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα.
Για την πόλη ήδη έχει γίνει ανάρπαστο, ενώ η -άπειρη- ιδιοκτήτρια, που αναγκάστηκε φέτος να οδηγεί 120 χλμ κάθε μέρα για επαγγελματικούς λόγους, είναι τρισευτυχισμένη από την ευχρηστία του αυτοκινήτου και ειδικά του κιβωτίου.
Συνολικά: Όχι φυσικά ένα αυτοκίνητο για έντονες συγκινήσεις, αλλά σίγουρα πολύ ευχάριστο και ολοκληρωμένο για το σκοπό που φτιάχτηκε.
ΥΓ1: Θέλω να ευχαριστήσω τον lotusnick για την ακριβέστατη περιγραφή της συμπεριφοράς του κιβωτίου στο δικό τους Y. Η περιγραφή του μου φάνηκε πολύ χρήσιμη, γιατί το Panda το οδήγησα μόνο στην αυλή της αντιπροσωπείας, ελλείψει διαθέσιμου test drive, σε συνθήκες που δεν επαρκούσαν για να σχηματίσω πλήρη άποψη.
ΥΓ2: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην κατηγορία αυτή (καθώς και στα supermini) δεν πωλούνται περισσότερα αυτόματα, ειδικά σε όσους κινούνται διαρκώς μέσα στην πόλη. Μιλάμε για την απόλυτη χλιδή στο μποτιλιάρισμα. -
Τελικά, μετά από αναζήτηση που κράτησε κάμποσους μήνες, αγοράστηκε σαν δεύτερο αυτοκίνητο για την οικογένεια (κυρίως για τη σύζυγο) το Fiat Panda Dualogic. Μετά από περίπου 2.000 χλμ, οι πρώτες εντυπώσεις:
Το αυτοκίνητο γενικά είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, με την έννοια ότι σου κάνει κέφι να το οδηγήσεις.
Για το κιβώτιο (5άρι «ημιαυτόματο» σειριακό): Οι αυτόματες αλλαγές είναι αρκετά ομαλές, όταν επιταχύνεις πολύ αργά ή πολύ γρήγορα. Σε ενδιάμεσο ρυθμό «γονατίζει» αισθητά. Για κάποιον που έχει οδηγήσει αυτοκίνητα με κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, είναι λίγο παράξενη η αίσθηση στο παρκάρισμα: Το αυτοκίνητο δεν «σέρνεται» στο ρελαντί, αφού «πατάει» συμπλέκτη. Έτσι σε ελιγμούς με πολύ μικρή ταχύτητα πρέπει να πατάς πολύ ελαφρά το γκάζι. Η λογική κατεβάσματος ταχυτήτων είναι πολύ καλή. Το kickdown κατεβάζει μια ή δύο ταχύτητες, ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι. Έτσι σε ευθεία και ανηφόρα έχεις απόλυτο έλεγχο μόνο με το γκάζι. Στο ανέβασμα ανεβάζει νωρίς (~2.800 στροφές αν επιταχύνεις αργά, ενώ όσο πιο έντονα πατάς το γκάζι τόσο πιο ψηλά ανεβάζει). Σαν συνέπεια, στις κατηφόρες έχει την τάση να σε πηγαίνει με μία ή και δύο σχέσεις πάνω, με αποτέλεσμα να απαιτείται χειροκίνητη επιλογή ή φρένο. Στο πρόγραμμα Ε(conomy) ανεβάζει ακόμα και στις 2.000 στροφές, με αποτέλεσμα να κινείσαι μέσα στην πόλη με 4η ή και με 5η ταχύτητα! Στο σειριακό πρόγραμμα οι αλλαγές είναι πολύ γρήγορες (για αυτόματο), όχι όμως ιδιαίτερα ομαλές. Αν θέλεις ομαλή αλλαγή πρέπει να αφήνεις λίγο το γκάζι. Στη σειριακή λειτουργία χτυπάει κόφτη χωρίς να ανεβάζει ταχύτητα! (δεν επέμεινα όμως πολλή ώρα).
Η κατανάλωση είναι μέχρι τώρα 6.1 lt με μικτή χρήση. Σε ταξίδι Θεσσαλονίκη-Καστοριά-Θεσσαλονίκη έκαψε 5,4 lt με 3 άτομα και αποσκευές (με οικονομική οδήγηση).
Κατά τα λοιπά τα γνωστά από το «χειροκίνητο» Panda:
Νορμάλ εξοπλισμός (dynamic) με ατέλειωτη λίστα για έξτρα που αγοράζονται εκτός πακέτου κατά βούληση, εξαιρετικό εσωτερικό (αισθητικά), απλώς επαρκείς χώροι επιβατών, καλός -για την κατηγορία- χώρος αποσκευών, ελαφρύ τιμόνι χωρίς αίσθηση (απαράδεκτο το city), αξιοπρεπείς ρεπρίζ χάρη στη ροπή (1.2), έντονες κλίσεις στις στροφές λόγω ύψους, καλή απόσβεση αναρτήσεων, εξαιρετική -για την κατηγορία- ποιότητα κύλισης. Ειδικά στο ταξίδι με εντυπωσίασε πόσο ξεκούραστο ήταν από πλευράς θορύβου-ανάρτησης. Επίσης ωραία gadgetάκια (trip computer με δύο 'μνήμες', προβολείς follow me home, αυτόματο κλείδωμα στις πόρτες κατ' επιλογή και διάφορα άλλα)
Ένας έντονος μεταλλικό τριγμός στη δεξιά πόρτα πρέπει να ερευνηθεί, γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα.
Για την πόλη ήδη έχει γίνει ανάρπαστο, ενώ η -άπειρη- ιδιοκτήτρια, που αναγκάστηκε φέτος να οδηγεί 120 χλμ κάθε μέρα για επαγγελματικούς λόγους, είναι τρισευτυχισμένη από την ευχρηστία του αυτοκινήτου και ειδικά του κιβωτίου.
Συνολικά: Όχι φυσικά ένα αυτοκίνητο για έντονες συγκινήσεις, αλλά σίγουρα πολύ ευχάριστο και ολοκληρωμένο για το σκοπό που φτιάχτηκε.
ΥΓ1: Θέλω να ευχαριστήσω τον lotusnick για την ακριβέστατη περιγραφή της συμπεριφοράς του κιβωτίου στο δικό τους Y. Η περιγραφή του μου φάνηκε πολύ χρήσιμη, γιατί το Panda το οδήγησα μόνο στην αυλή της αντιπροσωπείας, ελλείψει διαθέσιμου test drive, σε συνθήκες που δεν επαρκούσαν για να σχηματίσω πλήρη άποψη.
ΥΓ2: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην κατηγορία αυτή (καθώς και στα supermini) δεν πωλούνται περισσότερα αυτόματα, ειδικά σε όσους κινούνται διαρκώς μέσα στην πόλη. Μιλάμε για την απόλυτη χλιδή στο μποτιλιάρισμα. -
Τελικά, μετά από αναζήτηση που κράτησε κάμποσους μήνες, αγοράστηκε σαν δεύτερο αυτοκίνητο για την οικογένεια (κυρίως για τη σύζυγο) το Fiat Panda Dualogic. Μετά από περίπου 2.000 χλμ, οι πρώτες εντυπώσεις:
Το αυτοκίνητο γενικά είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, με την έννοια ότι σου κάνει κέφι να το οδηγήσεις.
Για το κιβώτιο (5άρι «ημιαυτόματο» σειριακό): Οι αυτόματες αλλαγές είναι αρκετά ομαλές, όταν επιταχύνεις πολύ αργά ή πολύ γρήγορα. Σε ενδιάμεσο ρυθμό «γονατίζει» αισθητά. Για κάποιον που έχει οδηγήσει αυτοκίνητα με κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, είναι λίγο παράξενη η αίσθηση στο παρκάρισμα: Το αυτοκίνητο δεν «σέρνεται» στο ρελαντί, αφού «πατάει» συμπλέκτη. Έτσι σε ελιγμούς με πολύ μικρή ταχύτητα πρέπει να πατάς πολύ ελαφρά το γκάζι. Η λογική κατεβάσματος ταχυτήτων είναι πολύ καλή. Το kickdown κατεβάζει μια ή δύο ταχύτητες, ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι. Έτσι σε ευθεία και ανηφόρα έχεις απόλυτο έλεγχο μόνο με το γκάζι. Στο ανέβασμα ανεβάζει νωρίς (~2.800 στροφές αν επιταχύνεις αργά, ενώ όσο πιο έντονα πατάς το γκάζι τόσο πιο ψηλά ανεβάζει). Σαν συνέπεια, στις κατηφόρες έχει την τάση να σε πηγαίνει με μία ή και δύο σχέσεις πάνω, με αποτέλεσμα να απαιτείται χειροκίνητη επιλογή ή φρένο. Στο πρόγραμμα Ε(conomy) ανεβάζει ακόμα και στις 2.000 στροφές, με αποτέλεσμα να κινείσαι μέσα στην πόλη με 4η ή και με 5η ταχύτητα! Στο σειριακό πρόγραμμα οι αλλαγές είναι πολύ γρήγορες (για αυτόματο), όχι όμως ιδιαίτερα ομαλές. Αν θέλεις ομαλή αλλαγή πρέπει να αφήνεις λίγο το γκάζι. Στη σειριακή λειτουργία χτυπάει κόφτη χωρίς να ανεβάζει ταχύτητα! (δεν επέμεινα όμως πολλή ώρα).
Η κατανάλωση είναι μέχρι τώρα 6.1 lt με μικτή χρήση. Σε ταξίδι Θεσσαλονίκη-Καστοριά-Θεσσαλονίκη έκαψε 5,4 lt με 3 άτομα και αποσκευές (με οικονομική οδήγηση).
Κατά τα λοιπά τα γνωστά από το «χειροκίνητο» Panda:
Νορμάλ εξοπλισμός (dynamic) με ατέλειωτη λίστα για έξτρα που αγοράζονται εκτός πακέτου κατά βούληση, εξαιρετικό εσωτερικό (αισθητικά), απλώς επαρκείς χώροι επιβατών, καλός -για την κατηγορία- χώρος αποσκευών, ελαφρύ τιμόνι χωρίς αίσθηση (απαράδεκτο το city), αξιοπρεπείς ρεπρίζ χάρη στη ροπή (1.2), έντονες κλίσεις στις στροφές λόγω ύψους, καλή απόσβεση αναρτήσεων, εξαιρετική -για την κατηγορία- ποιότητα κύλισης. Ειδικά στο ταξίδι με εντυπωσίασε πόσο ξεκούραστο ήταν από πλευράς θορύβου-ανάρτησης. Επίσης ωραία gadgetάκια (trip computer με δύο 'μνήμες', προβολείς follow me home, αυτόματο κλείδωμα στις πόρτες κατ' επιλογή και διάφορα άλλα)
Ένας έντονος μεταλλικό τριγμός στη δεξιά πόρτα πρέπει να ερευνηθεί, γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα.
Για την πόλη ήδη έχει γίνει ανάρπαστο, ενώ η -άπειρη- ιδιοκτήτρια, που αναγκάστηκε φέτος να οδηγεί 120 χλμ κάθε μέρα για επαγγελματικούς λόγους, είναι τρισευτυχισμένη από την ευχρηστία του αυτοκινήτου και ειδικά του κιβωτίου.
Συνολικά: Όχι φυσικά ένα αυτοκίνητο για έντονες συγκινήσεις, αλλά σίγουρα πολύ ευχάριστο και ολοκληρωμένο για το σκοπό που φτιάχτηκε.
ΥΓ1: Θέλω να ευχαριστήσω τον lotusnick για την ακριβέστατη περιγραφή της συμπεριφοράς του κιβωτίου στο δικό τους Y. Η περιγραφή του μου φάνηκε πολύ χρήσιμη, γιατί το Panda το οδήγησα μόνο στην αυλή της αντιπροσωπείας, ελλείψει διαθέσιμου test drive, σε συνθήκες που δεν επαρκούσαν για να σχηματίσω πλήρη άποψη.
ΥΓ2: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην κατηγορία αυτή (καθώς και στα supermini) δεν πωλούνται περισσότερα αυτόματα, ειδικά σε όσους κινούνται διαρκώς μέσα στην πόλη. Μιλάμε για την απόλυτη χλιδή στο μποτιλιάρισμα. -
Μεγειά και καλοτάξιδο!!!
-
κόστος;
-
Kalotaxido kai na to xaireste.
Brisko to Panda katapliktiko gia tin katigoria tou kai to dual-logic monadiko molis to matheis.
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
ΥΓ1: Θέλω να ευχαριστήσω τον lotusnick για την ακριβέστατη περιγραφή της συμπεριφοράς του κιβωτίου στο δικό τους Y. Η περιγραφή του μου φάνηκε πολύ χρήσιμη, γιατί το Panda το οδήγησα μόνο στην αυλή της αντιπροσωπείας, ελλείψει διαθέσιμου test drive, σε συνθήκες που δεν επαρκούσαν για να σχηματίσω πλήρη άποψη.Na eisai kala, xara mou pou se boithisa.
-
Καλοτάξιδο το καινούργιο pandaki! Είναι αλήθεια τόσο καλό όσο το κάνεις να ακούγεται;
Ο χρήστης wantone έγραψε:
κόστος;Αλήθεια πόσο πήγε;
-
Kantoniou, να σου ζησει το Pandaki... να το χαιρεστε
Για πες μας τιμη, και μιας και σε βρισκω και ευκαιρω... για ενημερωσε μας και σχετικα με την 5ετη εγγυηση της Fiat. Τι ακριβως καλυπτει μετα τον 2ο χρονο?
Παντως προσωπικα θα προβληματιζομουνα λιγακι με την επιλογη του αυτοματου σε ενα σχετικα 'λιγο' κινητηρα... για εκτος πολης διαδρομες.
Απο οτι καταλαβα το αυτοματο κιβωτιο σας αφησε ευχαριστημενους και αυτο ειναι καλο. Αχχχχ... αν βγαζανε και το τετρακινητο σε αυτοματο και diesel.... -
Ma einai den einai automato(me tin klassiki enoia).
Einai pragmatiko imiautomato.
Den exei metatropea ropis opos ta automata gia na xaneis isxy.
Apla allazei taxytites se mixaniko sazman automata.
An exeis anixto parathyro kai exei ysixia, akous kai tis taxytites na allazoun opos se ena manual.Stin theoria exei kalyteres epidoseis kai katanalosi apo to manual.
-
kantoniou, 'τσιμπάει' εύκολα στο ξεκίνημα με 1η ή αργεί λίγο για να βεβαιωθεί ότι θες να ξεκινήσεις και ότι δεν κάνεις ελιγμό για παρκάρισμα; Η ερώτηση γιατί το Sensodrive αργεί λίγο μέχρι να το καταλάβει, αντίθετα το ημιαυτόματο του twingo με το που νιώθει να πατάς γκάζι, νομίζει ότι είσαι σε κόντρα στα φανάρια!
Κατά τα άλλα, καλοτάξιδο, καλά και απροβλημάτιστα (και ξεκούραστα) χιλιόμετρα και να κάνεις μια ανάκριση για αυτό που λέγαμε!!! By the way, ο επιλογέας (ναι, ναι, θα το πω και δημοσίως!) είναι απλά Π-Α-Ν-Ε-Μ-Ο-Ρ-Φ-Ο-Σ!!!
Νομίζω ότι και στην πράξη είναι πιο οικονομικά τα ημιαυτόματα αυτού του τύπου. Αυτό έχει πει τουλάχιστον η δική μου εμπειρία!
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω και εγώ γιατί δεν πουλάνε σαν τρελά τα ημιαυτόματα, αφού προσφέρουν πραγματικά μεγάλη ευκολία... [/b]
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Ma einai den einai automato(me tin klassiki enoia).
Einai pragmatiko imiautomato.
Den exei metatropea ropis opos ta automata gia na xaneis isxy.
Apla allazei taxytites se mixaniko sazman automata.
An exeis anixto parathyro kai exei ysixia, akous kai tis taxytites na allazoun opos se ena manual.Stin theoria exei kalyteres epidoseis kai katanalosi apo to manual.
oppss με επιασες αδιαβαστο Εχω λιγα μεσανυχτα στο ζητημα... Παντως ναι... αυτος ο τυπος των κιβωτιων πιστευω δειχνει τον δρομο.
@ funkyreverend: Ο κοσμος ειναι ανενημερωτος με τα αυτοματα, εχεις αλλες αντιληψεις παλαιοτερω ετων, ειναι και ποιο ακριβα τα αυτοματα συνηθως... οποτε. Παντως ομολογω πως και μενα τα αυτοματου τυπου κιβωτια μολις προσφατα μου τραβηξαν την προσοχη... με πρωτο καλ καλυτερο το DSG το οποιο ακουγεται πολλα υποσχομενο και μαλιστα σε προσιτες τιμες.
-
Να πώ και εγώ για το Punto CVT Speedgear της γυναίκας οτί είναι πάρα πολύ καλό. Οι αλλαγές ανύπαρκτες.
Εκπληκτικά άνετο ΚΑΙ στην πόλη ΚΑΙ στην εθνική.
Στο παρκάρισμα και στο φανάρι δεν έχει κανένα πρόβλημα να καταλάβει πότε απλά ρολάρεις και πότε επιταχύνεις.Αλλά επειδή το CVT έχει μετατροπέα ροπής και όχι αυτόματο συμπλέκτη έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το χειροκίνητο. Με το 1.2 16V 80HP βλέπω 7.5-8.0 στην πόλη, 5.5 στην εθνική.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
kantoniou, 'τσιμπάει' εύκολα στο ξεκίνημα με 1η ή αργεί λίγο για να βεβαιωθεί ότι θες να ξεκινήσεις και ότι δεν κάνεις ελιγμό για παρκάρισμα; Η ερώτηση γιατί το Sensodrive αργεί λίγο μέχρι να το καταλάβει, αντίθετα το ημιαυτόματο του twingo με το που νιώθει να πατάς γκάζι, νομίζει ότι είσαι σε κόντρα στα φανάρια!Exei mia kathisteri sto gazi kata to parkarisma, mallon syndiasmos apokrisis ilektronikou gaziou kai imiautomatou sazman.
Thelei prosoxi giati an nomiseis stigmiaia oti thelei kai allo gazi kai to bythiseis sto patoma....demonizete(toulaxiston to Ypsilon mas)
Sto full gazi allazei taxytites ston kofti, opos kai otan frenareis dynata katebazei taxytites mexri kai ston kofti...akoma kai 1hna kai h apodixi oti den kobei alloga to imiautomato.
Lancia Ypsilon 1,4 me to AC
Deite kai strofometro
Kyrie policeman H pic exei trabeixtei se pista kai odigouse o Stig tou Top Gear
-
Τι ακριβως κάνεις στην αριστερή πλευρά του δρόμου ???
-
Katse na rwtiso ton Stig
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Exei mia kathisteri sto gazi kata to parkarisma, mallon syndiasmos apokrisis ilektronikou gaziou kai imiautomatou sazman.
.............................
Kyrie policeman H pic exei trabeixtei se pista kai odigouse o Stig tou Top Gear
Παμε για αυτοφορω και ποσα χρονια φυλακη???
Απαπαπα, κοιτα ρε το Ypsilon που 200αριζει κιολας... δεν του φαινοταν... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Exei mia kathisteri sto gazi kata to parkarisma, mallon syndiasmos apokrisis ilektronikou gaziou kai imiautomatou sazman.
.............................
Kyrie policeman H pic exei trabeixtei se pista kai odigouse o Stig tou Top Gear
Παμε για αυτοφορω και ποσα χρονια φυλακη???
Απαπαπα, κοιτα ρε το Ypsilon που 200αριζει κιολας... δεν του φαινοταν...Giati re mate?
Se pista eipame to ekane o Stig.Kai diakosarizei se konter pou den einai anemistiras san kati alla
-
με γεια! καλη επιλογη!
-
Καλοτάξιδο , πολύ μου άρεσε η επιλογή σου !!
Αλλο ένα + στα αυτόματα. -
Για το κοστος:
10.095 Τελικη τιμη 1.2 Dynamic (με τελη-πινακιδες-εξοδα κτλ)
+1.060 Αυτοματο κιβωτιο- 135 Ηλεκτρικοι καθρεφτες (υποχρεωτικα(!) με το αυτοματο, αλλα ΟΚ, τους ηθελα)
- 105 Τηλεχειρισμος κεντρικου κλειδωματος και λαβη στην πισω πορτα (προαιρετικο, αλλα αλλιως η πισω πορτα ανοιγει μονο με το κλειδι )
- 950 εκπτωση για αγορα μετρητοις (δεν ισχυει στα ατοκα - ισχυει στα εντοκα προγραμματα)
-200 Αξια 'δωρου' (ραδιο-cd JVC), που ζητησα να μην βαλουν
10.245 Τελικη τιμη 'κλειδι'
Σ' αυτα πρεπει να προστεθει το κοστος για ηχοσυστημα και συναγερμο. (εγω εβαλα ενα φτηνο ραδιο CD-MP3 με 90 Ε για να γλιτωσω 110 Ε)
Η τιμη αυτη ειναι για μη μεταλικο χρωμα (δεν θυμαμαι ποσο κανει το μεταλικο, παντως υπαρχουν 4-5 μη μεταλικα καλουτσικα χρωματα).Το αυτοματο διατιθεται μονο με τον κινητηρα 1.2 (ουτως ή αλλως αυτο ηθελα).
Ο εξοπλισμος ειναι μαλλον τυπικος:
ABS - Α/C - 2 A/B - Ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος - κεντρικο κλειδωμα - Trip computer - 4 ηχεια - ρυθμιζομενο σε υψος τιμονιΤο καλο ειναι οτι μπορεις να παραγγειλεις κυριολεκτικα οτι θελεις εξτρα, θα περιμενεις οπως την παραγγελια. Αυτο στο αυτοματο δεν ειναι προβλημα, γιατι ειναι παραγγελια ετσι κι αλλιως, εκτος αν υπαρχει ετοιμοπαραδοτο σε συγκεκριμενο φυσικα χρωμα. EDIT: Χρονο παραδοσης μου ειχαν πει 1,5-2 μηνες και το παρελαβα λιγο πριν τον 1,5 μηνα )
Ενδεικτικα αναφερω μερικα εξτρα (εμενα δεν μ' ενδιεφεραν, αφου το κοστος ηταν βασικο κριτηριο):
Πλευρικοι αεροσακοι και κουρτινας - Clima - πανοραμικη ηλιοροφη - μπαρες οροφης - ρυθμιζομενο σε υψος καθισμα οδηγου - εργοστασιακο ηχοσυστημα - θηκη στο καθισμα του συνοδηγου και πολλα αλλα.
Fiat Panda Dualogic: Πρώτες εντυπώσεις