-
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΡΚΩΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η W 650. ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ - ΡΕΤΡΟ , ΕΧΩ ΜΙΑ ENFIELD ΑΛΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΠΕΙΔΗ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ, ΟΠΩΣ:
- ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ (ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ENFIELD), 2. ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, 3. ΑΝ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ 4. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΝ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ SERVICE, ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ Η' ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ, ΘΑ ΜΕ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ Η' ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΑΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ 'ΦΩΤΑ' ΤΟΥ.
[/code][/i][/list][/b][/quote]
- ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ (ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ENFIELD), 2. ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, 3. ΑΝ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ 4. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΝ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ SERVICE, ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ Η' ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ, ΘΑ ΜΕ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
-
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΡΚΩΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η W 650. ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ - ΡΕΤΡΟ , ΕΧΩ ΜΙΑ ENFIELD ΑΛΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΠΕΙΔΗ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ, ΟΠΩΣ:
- ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ (ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ENFIELD), 2. ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, 3. ΑΝ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ 4. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΝ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ SERVICE, ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ Η' ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ, ΘΑ ΜΕ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ Η' ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΑΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ 'ΦΩΤΑ' ΤΟΥ.
[/code][/i][/list][/b][/quote]
- ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ (ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ENFIELD), 2. ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, 3. ΑΝ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ 4. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΝ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ SERVICE, ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ Η' ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ, ΘΑ ΜΕ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
-
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΑΡΚΩΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η W 650. ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ - ΡΕΤΡΟ , ΕΧΩ ΜΙΑ ENFIELD ΑΛΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΠΕΙΔΗ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ, ΟΠΩΣ:
- ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ (ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ENFIELD), 2. ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, 3. ΑΝ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ 4. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΝ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ SERVICE, ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ Η' ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ, ΘΑ ΜΕ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ Η' ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΑΣ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ 'ΦΩΤΑ' ΤΟΥ.
[/code][/i][/list][/b][/quote]
- ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ (ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ENFIELD), 2. ΑΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ, 3. ΑΝ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ 4. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΝ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ SERVICE, ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ Η' ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ, ΘΑ ΜΕ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
-
Η w650 είναι και δικό μου όνειρο...Υπέροχη μοτοσυκλέτα!
-
Επιτέλους εμφανίστηκε και κάποιος ...! Είχα απογοητευτεί... μίλησα με συντάκτη του ΜΟΤΟ για πληροφορίες και μου είπε ότι απο ανταλλακτικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα μιας και η μηχανη εισάγεται επίσημα απο την KAWASAKI. Τώρα βέβαια το τι ισχύει για την αντιπρωσωπεία οσον αφορά κόστοσ και χρόνο παράδοσης ανταλλακτικών δεν έχω άποψη. αν έχει κανείς κάποιο σχόλειο ευπρόσδεκτο. Απλά μπου είπε ότι σε περίπτωση που την αγοράσω μεταχειρισμένη το καλύτερο θα ήταν να την πηγαίνω σε εξουσιοδοτημένω service για ασφάλεια. τέλος μου είπε ότι κατα τα άλλα στρίβει , φρενάρει και γενικώς 'πηγαίνει' όπως μια σύγχρονη μηχανή (τηρουμένων πάντα των αναλογιών του είδους της). Έψαγα και στο ιντερνετ και διαπίστωσα ότι στο εξωτερικό έχου τρομερά forum (ειδικά γερμανία και γαλλία) όπου διαπίστωσα ότι καλά λογάκια είχαν να πούν. Τέλος ενδιαφέρθηκα και για την YAMAHA SR 500 η οποία όμως, ποτέ δεν εισήχθη στη χώρα μασ (ουσιαστικά φοράει μηχανή ΧΤ) και αυτό λίγο με προβληματίζει. Επίσης φτιάχνεται απίστευτα ωσ κλασσικό μηχανάκι.[/list][/code]
-
Για την καβασάκι σε γενικές γραμμές συμφωνώ. Δε νομίζω οτι τα ανταλλακτικά είναι πρόβλημα. Είναι υπέρχη μοτοσυκλέτα, τόσο στο δρόμο όσο και να τη βλέπεις, ΔΕΝ στρίβει ούτε φρενάρει σα σύγχρονη μοτοσυκλέτα αλλά ΔΕΝ είναι και αυτό το ζητούμενο. Άλλωστε η αίσθηση που παίρνεις έχει σημασία και, κατά την άποψη μου, είναι χρονομηχανή. Τι να πω...Αν δεν υπήρχαν και τα επανακυκλοφορημένα triumph θα ήταν το μοναδικό μηχανάκι της κατηγορίας που θα με συγκινούσε πραγματικά(με enfield, ural κλπκλπ δεν τα πάω καλά).
Για το SR500, τι να πω...μάλλον έχουμε τα ίδια γούστα. Αλλά από τη στιγμή που πλέον θεωρείται κλασσικό μηχανάκι οφείλεις να το βλέπεις και διαφορετικά. Δεν έχει σημασία τόσο η επάρκεια ανταλλακτικών, γιατί δεν θα το κυκλοφορείς και συνέχεια όσο η αυθεντικότητα που είναι γενικά πρόβλημα...
Πολύ δύσκολο να βρεθεί κάποιο, πάντως, που να μην είναι 'τριμμένο'...
Καλή επιτυχία στην αναζήτησή σου, φίλε! -
Κούκλα είναι!
-
Άντε πια άλλος ένας... 21 ετών και με κοιτάνε παράξενα όταν τους λέω για W650 και Bonneville. Εμένα μου αρέσει η Suzuki Volty 250 που είναι και κάπως για τα κυβικά μου γιατί τώρα παίρνω δίπλωμα.
Για την W650 μην το σκέφτεσαι, αν τη βρεις πάρτην!
-
Ο χρήστης artech έγραψε:
... 21 ετών και με κοιτάνε παράξενα όταν τους λέω για W650 και Bonneville...Άστους να λένε! Μπράβο σου, που αν και 21 ετών έχεις κλασσικά γούστα όσο αφορά τη μοτοσυκλέτα! Το μόνο σίγουρο είναι οτι είναι ένας πιο όμορφος και πιο ρομαντικός (και πιο ασφαλής, κατά τη γνώμη μου) τρόπος προσέγγισης αυτού του τρόπου ζωής (μη γελιέσαι, τρόπος ζωής είναι η μοτοσυκλέτα) από επιδόσεις και νούμερα που συνήθως κοιτά η πιτσιρικαρία. Φυσικά και το Volty είναι κουκλάκι. Στην ηλικία σου, επειδή δεν είχα και αρκετά χρήματα, είχα αγοράσει ένα SR250 Classic ( αν και η φωτογραφία το αδικεί) το οποίο και λάτρευα:
-
Γιατι η Estrella δεν είναι τρέλλα? Πρακτική μηχανούλα 250κ.εκ., καίει ψίχουλα και κουκλίτσα και για κάθε μέρα...
τι μου κάνετε τώρα, ρε παιδιά, ωωωχ!
-
Η SR 500 ΕΙΧΕ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤ/Α ΗΤΑΝ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΜΕ ΖΑΝΤΕΣ ΧΥΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 1 ΔΙΣΚΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝ Α ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΝΤΩΣ
-
Welcome papaxristos.. to the jungle...
KAWASAKI W 650 - XRONOMHXANH