-
Αυτό το αυτοκίνητο αν λέγετε κράτος και αν λέγετε σοβαρή αντιπροσωπεία θα έπρεπε να παρουσιαστεί στο υπουργείο Υγείας και σε όλους του φορείς που έχουν σχέση με κινητικά ανάπηρους ανθρώπους και να εισάγετε στην χώρα μας χωρίς κανένα φόρο ούτε τέλη κυκλοφορίας, πόθεν έσχες και άλλα. Όλοι οι κινητικά ανάπηροι και οι οικογένειες τους θα έχουν άλλη ποιότητα ζωής
Overall dimensions 3,395mm(L), 1,475mm(W), 1,500mm(H)
Seating capacity 4 persons
Engine type TOPAZ inline 3-cylinder, 6-valve SOHC gasoline
Displacement 660cc
Dedicated wheelchair weight 35kg
Power-lift unit weight 70kg
Power-lift capacity 80kg
Power-lift raising/lowering time Approx 35 sec. -
Αυτό το αυτοκίνητο αν λέγετε κράτος και αν λέγετε σοβαρή αντιπροσωπεία θα έπρεπε να παρουσιαστεί στο υπουργείο Υγείας και σε όλους του φορείς που έχουν σχέση με κινητικά ανάπηρους ανθρώπους και να εισάγετε στην χώρα μας χωρίς κανένα φόρο ούτε τέλη κυκλοφορίας, πόθεν έσχες και άλλα. Όλοι οι κινητικά ανάπηροι και οι οικογένειες τους θα έχουν άλλη ποιότητα ζωής
Overall dimensions 3,395mm(L), 1,475mm(W), 1,500mm(H)
Seating capacity 4 persons
Engine type TOPAZ inline 3-cylinder, 6-valve SOHC gasoline
Displacement 660cc
Dedicated wheelchair weight 35kg
Power-lift unit weight 70kg
Power-lift capacity 80kg
Power-lift raising/lowering time Approx 35 sec. -
Αυτό το αυτοκίνητο αν λέγετε κράτος και αν λέγετε σοβαρή αντιπροσωπεία θα έπρεπε να παρουσιαστεί στο υπουργείο Υγείας και σε όλους του φορείς που έχουν σχέση με κινητικά ανάπηρους ανθρώπους και να εισάγετε στην χώρα μας χωρίς κανένα φόρο ούτε τέλη κυκλοφορίας, πόθεν έσχες και άλλα. Όλοι οι κινητικά ανάπηροι και οι οικογένειες τους θα έχουν άλλη ποιότητα ζωής
Overall dimensions 3,395mm(L), 1,475mm(W), 1,500mm(H)
Seating capacity 4 persons
Engine type TOPAZ inline 3-cylinder, 6-valve SOHC gasoline
Displacement 660cc
Dedicated wheelchair weight 35kg
Power-lift unit weight 70kg
Power-lift capacity 80kg
Power-lift raising/lowering time Approx 35 sec. -
Ποιο κρατος φιλε μου ??
Αυτα θα γινονταν οταν θα μπορουσαν να ειχανε λυθει αλλα προβληματα... τεσπα
-
Το Mira φίλε μου, είναι ουσιαστικά το Cuore που ΗΔΗ εισάγεται στην Ελλάδα. Άρα το θέμα άπτεται της αντιπροσωπείας, η οποία εικάζω ότι μάλλον δεν πρόκειται να προσθέσει αυτήν την ευκολία στο Cuore, για τον απλούστατο λόγο ότι η ίδια, όπως και αρκετές άλλες, απλά ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ για το κοινό που το αποτελούν οι άνθρωποι με κινητικά προβλήματα .
Υ.Γ.: ίσως off topic, αλλά πιστεύω πως πρώτα πρέπει να οργανώσουμε τις υποδομές κατά τρόπον ώστε (για παράδειγμα) να μπορεί ένας άνθρωπος με αναπηρικό καροτσάκι να ΚΑΤΕΒΕΙ από το σπίτι του, ή ακόμη από ένα πεζοδρόμιο (και τ' ανάπαλιν) και μετά να συζητήσουμε για τ' αναπηρικά αυτοκίνητα... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Το Mira φίλε μου, είναι ουσιαστικά το Cuore που ΗΔΗ εισάγεται στην Ελλάδα. Άρα το θέμα άπτεται της αντιπροσωπείας, η οποία εικάζω ότι μάλλον δεν πρόκειται να προσθέσει αυτήν την ευκολία στο Cuore, για τον απλούστατο λόγο ότι η ίδια, όπως και αρκετές άλλες, απλά ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ για το κοινό που το αποτελούν οι άνθρωποι με κινητικά προβλήματα .
Υ.Γ.: ίσως off topic, αλλά πιστεύω πως πρώτα πρέπει να οργανώσουμε τις υποδομές κατά τρόπον ώστε (για παράδειγμα) να μπορεί ένας άνθρωπος με αναπηρικό καροτσάκι να ΚΑΤΕΒΕΙ από το σπίτι του, ή ακόμη από ένα πεζοδρόμιο (και τ' ανάπαλιν) και μετά να συζητήσουμε για τ' αναπηρικά αυτοκίνητα...Για αυτό τον λόγο αναφέρω και την αντιπροσωπεία ότι θα πρέπει να κάνει τις κινήσεις της. Αν δεν την ενδιαφέρει θα συνεχίσει να παραμένει η γνωστή ασθματική daihatsu. Σχετικά με τις υποδομές είναι δύσκολο να αλλάξουν απο την μία μέρα στην άλλη αφού τόσα χρόνια δεν είχε γίνει τίποτα δεν μπορεί όλες οι πολυκατοικίες στην Κυψέλη πχ να αποκτήσουν πρόσβαση σε αναπηρικό καροτσάκι.
Αντίθετα η απόφαση για εισαγωγή και διάθεση χωρίς φόρους έχει τρείς εμπλεκόμενους
Την εταιρία
Το υπουργείο υγείας
Το υπουργείο Οικονομικών
΄
Ας αρχίσουμε απο τα εύκολα λοιπόν και πάμε στα δύσκολα -
Aν δεν κάνω λάθος όλες οι ιαπωνικές εταιρίες έχουν στην γκάμα τους τέτοια αυτοκίνητα, πχ η suzuki:
http://www.suzuki.co.jp/dom4/with/kaite ... nframe.htm
http://www.suzuki.co.jp/dom4/with/kaiten/function.htmlΠαρ'όλα αυτά η γνώμη μου είνια πως δεν είναι δουλειά της κάθε εταιρίας να προωθεί αυτά τα προιόντα, είναι δουελιά του κράτους (πρόνειας).
Γιατί η αντιπροσωπεία της Daihatsu, Suzuki κλπ να βάλει λεφτά απο τη τσέπη της για να προωθήσει ένα τέτοιο προιόν? Το κράτος πρόνοιας πρέπει να φτιάξει τις κατάλληλες συνθήκες (ξεκινώντας σαφώς απο τα απλά πράγματα, πχ εφαρμογή του νόμου σε περιπτώσεις καταπάτησης πεζοδρομίων).
-
Τα αναπηρικα αν δεν απατώμαι ειναι εδω και πολλά χρόνια σε ειδικο καθεστως φορολόγησης.
-
Όπως και τα αυτοκίνητα των βουλευτών.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Aν δεν κάνω λάθος όλες οι ιαπωνικές εταιρίες έχουν στην γκάμα τους τέτοια αυτοκίνητα, πχ η suzuki:http://www.suzuki.co.jp/dom4/with/kaite ... nframe.htm
http://www.suzuki.co.jp/dom4/with/kaiten/function.htmlΠαρ'όλα αυτά η γνώμη μου είνια πως δεν είναι δουλειά της κάθε εταιρίας να προωθεί αυτά τα προιόντα, είναι δουελιά του κράτους (πρόνειας).
Γιατί η αντιπροσωπεία της Daihatsu, Suzuki κλπ να βάλει λεφτά απο τη τσέπη της για να προωθήσει ένα τέτοιο προιόν? Το κράτος πρόνοιας πρέπει να φτιάξει τις κατάλληλες συνθήκες (ξεκινώντας σαφώς απο τα απλά πράγματα, πχ εφαρμογή του νόμου σε περιπτώσεις καταπάτησης πεζοδρομίων).
Μια βασικότατη διαφορά του αυτοκινητου suzuki με το daihatsu είναι ότι στο δεύτερο μπαίνει μαζί με το αναπηρικό καροτσάκι στην θέση του συνοδηγού και δεν χρειάζετε να 'σηκώνετε' απο αυτό καθόλου για να μπεί το καροτσάκι στο πορτπαγκαζ, πιάσε το αυτγό και κούρευτο δηλαδή.
Σχετικά με το ότι δεν είναι δουλειά της εταιρίας να προωθήσει το προιον της θα το αφήσω ασχολίαστο μιας και σχολιάζετε απο μόνο του!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
http://www.daihatsu.com/motorshow/tokyo05/mira_s/img/mira_s01.jpgÁõôü ôï áõôïêßíçôï áí ëÝãåôå êñÜôïò êáé áí ëÝãåôå óïâáñÞ áíôéðñïóùðåßá èá Ýðñåðå íá ðáñïõóéáóôåß óôï õðïõñãåßï Õãåßáò êáé óå üëïõò ôïõ öïñåßò ðïõ Ý÷ïõí ó÷Ýóç ìå êéíçôéêÜ áíÜðçñïõò áíèñþðïõò êáé íá åéóÜãåôå óôçí ÷þñá ìáò ÷ùñßò êáíÝíá öüñï ïýôå ôÝëç êõêëïöïñßáò, ðüèåí Ýó÷åò êáé Üëëá. ¼ëïé ïé êéíçôéêÜ áíÜðçñïé êáé ïé ïéêïãÝíåéåò ôïõò èá Ý÷ïõí Üëëç ðïéüôçôá æùÞò
ÐåñóéíÜ îõíÜ óôáöýëéá ëÝù åãþ...äåßôå ôï ðáñáêÜôù site ãéá íá êáôáëÜâåôå...
Óôçí Éáðùíßá ôá ï÷Þìáôá Welcab (ãéá áôïìá ìå êéíçôéêÝò äõóêïëßåò)õðÜñ÷ïõí áðï ôïôå ðïõ âãÞêáí ïé ëÜóðåò...
Äåßôå ãéá ðáñÜäåéãìá óôá ó÷åäéáãñÜììáôá áðï ôï 1995 ìÝ÷ñé ôï 2002 ðüóá áðï ôá ìïíôÝëá ìéÜò åôáéñåßáò ìüíï, äéÝèåôáí Ýêäïóç welcab.êáé äéáâáóôå ôçí åðåîÞãçóç ãéá íá ìïíôÝëá welcab
2. Type: Differentiated by Welcab Wheelchair-adapted model, Welcab Side Lift-up Seat model, etc.http://www.toyota.co.jp/en/environmental_rep/03/kakawari07.html
ÕÃ. Ëßãï Ýîù áð ôï èÝìá...
Íá óáò èõìßóù, ïôé ôï Ýôïò 2005 äÝí õðÜñ÷åé óôçí ÅëëÜäá ïýôå Ýíá ôìÞìá Óðïõäþí ãéá ôçí Áðù ÁíáôïëÞ, óôá ÅëëçíéêÜ ÐáíåðéóôÞìéá!!!
Êáôáëáâáßíåôå ôß äõóêïëßåò áíôéìåôùðßæïõí üóïé ðñïóðáèïýí íá Ýñèïõí êïíôÜ ìå ôéò ÷þñåò áõôÝò, üôáí äÝí õðÜñ÷åé ãíþóç ïýôå êÜí ãéá ôá Ýèéìá áõôþí ôùí ëáþí...Ìá åßìáóôå óïâáñïß;...!!!
Νέο Daihatsu Mira Selfmatic για κινητικά ανάπηρους