-
Καλησπέρα!
Σήμερα το πρωί πέρασα από τον Παζαρόπουλο στην Ν. Ιωνία και ο πωλητής μου είπε ότι σε τρεις μήνες θα έχουν μία εργοστασιακή βελτίωση του 1.6 FSI. Γνωρίζει κάποιος κάτι;
Γιάννης
-
Καλησπέρα!
Σήμερα το πρωί πέρασα από τον Παζαρόπουλο στην Ν. Ιωνία και ο πωλητής μου είπε ότι σε τρεις μήνες θα έχουν μία εργοστασιακή βελτίωση του 1.6 FSI. Γνωρίζει κάποιος κάτι;
Γιάννης
-
Καλησπέρα!
Σήμερα το πρωί πέρασα από τον Παζαρόπουλο στην Ν. Ιωνία και ο πωλητής μου είπε ότι σε τρεις μήνες θα έχουν μία εργοστασιακή βελτίωση του 1.6 FSI. Γνωρίζει κάποιος κάτι;
Γιάννης
-
Μήπως να μεταφερθεί στα τεχνικά;
-
...από τους πωλητές ακούς πολλά...τα μισά να πιστεύεις όμως!
-
Ίσως αναφέρονται στον 1.6 TSI.
http://www.autozine.org/html/Volkswagen/Golf.html'The Golf GT won't be the only car adopting this technology. Next year VW will offer a detuned version of the engine, with 140 hp and 162 lbft, to Touran. Then a 1.6 TSI (195hp) and 2.0 TSI (240hp) are also in the pipeline. After VR6 / W engines, Multitronic CVT and DSG transmission, Twincharger will be another influential new technology Volkswagen bring us.'
-
σαν αυξηση μεγιστης τιμης ιπποδυναμης μην περιμενεις τιποτα σπουδαιο.
μαλλον θα εχει καλυτερη εισαγωγη και προγραμμα. -
Η καλύτερη εισαγωγη και πρόγραμμα τι θα προσφέρουν;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...από τους πωλητές ακούς πολλά...τα μισά να πιστεύεις όμως!Το καταλαβαίνω αυτό που λές, αλλά ο τύπος ήταν αρκετά συγκεκριμένος για να λέει 3 μήνες...Θα ρωτήσω και αλλού...
-
Στην ΚΑρέντα μου είπαν ότι λένε 'παπακιες'
-
φιλε γιαννη ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρυ του.. get used to it.
αν σε ενδιαφερει μια ελαφρια βελτιωση, πεσμου να ρωτησω να σου πω τι γινεται...
απο οσο ξερω, υπαρχει κατι ηδη -
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Η καλύτερη εισαγωγη και πρόγραμμα τι θα προσφέρουν;Ένα ελεύθερο φίλτρο στην εισαγωγή σημαίνει λίγο περισσότερος αέρας και πολύ περισσότερη σκόνη θα μπαίνουν στο κινητήρα. Θα χρειάζεται να αλλάζεις συχνά τα ακριβά συνθετικά λάδια 5.000 χλμ (άντε 10.000 χλμ αν δεν έχει σκόνη εκεί που το οδηγάς). Η σκόνη δεν φαίνεται με το μάτι στο λάδι (δεν αλλάζει χρώμα) αλλά στην ανάλυση λαδιού έχει ιδιαίτερα αυξημένα silicates. Θα πληρώσεις ακριβά τα 1-2 άλογα που μπορεί να πάρεις από το φίλτρο - σε συχνές αλλαγές λαδιών ή σε αυξημένη φθορά αν δεν τα αλλάζεις.
Μια καλή εισαγωγή κρύου αέρα θα σου δώσει μερικά (2-5) άλογα αλλά κινδυνεύεις να σπάσεις το κινητήρα αν περάσεις μέσα από μεγάλες λακκούβες με νερό και ρουφήξει πολλά νερά ο κινητήρας.
Αν μπορείς να δώσεις 2-3 μοίρες περισσότερο αβάνς στο κινητήρα, έχεις πάρει το 90% που θα σου δώσει το πρόγραμμα.
-
...τελικα οι μουσατοι () ξερουν περισσοτερα απο τους σπανους
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
φιλε γιαννη ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρυ του.. get used to it.
αν σε ενδιαφερει μια ελαφρια βελτιωση, πεσμου να ρωτησω να σου πω τι γινεται...
απο οσο ξερω, υπαρχει κατι ηδηΕννοείται ότι με ενδιαφέρει, για αυτό και ρωτάω!
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
...τελικα οι μουσατοι ξερουν περισσοτερα απο τους σπανουςΟι ZZ Top (εκτός από φοβερή μπάντα) έφτιαχναν και ωραία αυτοκίνητα. Θυμάμαι αυτό το αυτοκίνητο σε περιοδικό του 1984 πάλι κίτρινο αλλά με κόκκινες φλόγες. Ανάλογη με τη τροχαλία έπιανε 9-11 δευτ. στα 400μ, μέσα στη πόλη δεν έχει στροφές αλλά έχει φανάρια.
http://rodandcustommagazine.com/feature ... 04_34ford/ -
Να σας ενημερώσω οτι ο Μαλιώρας έχει ήδη πρόγραμμα για τα μοτερ FSI και ΤFSI. Πειραιώς 37 στο Μοσχατο για οποιον ενδιαφερεται. Επισης μπορει να σας βοηθησει και στο θεμα φιλτροχωανη και εξατμιση αυτο που λεμε πρωτο σταδιο δηλαδή.
Παζαρόπουλος και βελτίωση FSI