-
Εδώ θα πέφτει κράξιμο για τις αποτυχημένες (από αισθητικής πλευράς) δημιουργίες των διαφόρων αυτοκινητοβιομηχανιών. Και μιλάμε για καινούργια μοντέλα, παλιά μοντέλα, τωρινά μοντέλα, πρωτότυπα...
Κάνω πρώτος την αρχή με το πεντάπορτο Ford Fiesta. Τι να πρωτοπώ για την ομορφιά αυτού του οχήματος; Είπαμε ρε παιδιά, Kamm tail, αλλά όχι κι έτσι! Το αμάξι μοιάζει επικίνδυνα με βανάκι! Τι μοιάζει επικίνδυνα δηλαδή, το μόνο που μένει είναι να το πάρεις σε άσπρο χρώμα και να γράψεις 'ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΙ' στα πλαϊνά του! Πάλι καλά που το τρίπορτο έχει πιο καλό πίσω μέρος (δηλαδή βλέπεται).
Τώρα βέβαια του κάνανε και facelift... Εκεί που ήταν (ειδικά το τρίπορτο), ένα industrial σχέδιο, είπαν να του βελτιώσουν το εσωτερικό (ευτυχώς, γιατί ήταν ΑΘΛΙΟ) και να δώσουν βρε παιδί μου μια εσάνς εξωτισμού στο μπροστινό μέρος... Εμπνεόμενοι ίσως από τα υπερ-μετασκευασμένα φορτηγάκια-λεωφορεία της Ινδίας, τα πλήρη καρπουζιών Datsun που περιεφέροντο παλαιότερον ανά την Ελληνικήν επικράτειαν, αλλά και το μνημείο εκείνο της αυτοκίνησης που ονομαζόταν Datsun 120Y, σχεδίασαν νέα μπροστινά φανάρια, τα οποία κυριολεκτικώς θυμίζουν τις χειρότερες στιγμές της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά τη δεκαετία του 1970. Και τι ωραίο εκτυφλωτικό χρώμιο στο στρογγυλό φανάρι κάτω από την πλαστική γυάλα με τις προεξοχές... Σε κόκκινο είναι ό,τι πρέπει για να κόψετε την οροφή από τις B-pillars και πίσω, να κολλήσετε με οξυγονοκόλληση τις πίσω πόρτες και να το φορτώσετε καρπούζια και πατάτες. Α, και να βάλετε και χρωμέ ζάντες...
Μα τι άραγε μπορούμε να πούμε και για το Peugeot 307 facelift; Εν πρώτοις, τραβήξανε τα μπροστινά του φανάρια λες και κάνανε τσίτωμα σε πενηντάρα μεγαλοκιουρία των Βορείων Προαστίων... Και τα φτάσανε ως τη βάση του παρμπρίζ. Αναρωτιέμαι πόσο θα στοιχίζει η αντικατάσταση ενός εξ αυτών. 500 ευρώπουλα; Τέλος πάντων, δεν τους έφτανε αυτό. Πήραν τον δύσμοιρο τον μπροστινό προφυλακτήρα και τον ψεκάσανε με smilex. Και δώστου εκεί ένα στόμα ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ (με το συμπάθειο). Προσέθεσαν και δυο προβόλια πάνω στο κάτω χείλος, τέτοια που να μοιάζει σα να γελά κακάσχημος σπυριάρης έφηβος, που η ακμή έχει φτάσει ως τα χείλη του. Τι να πούμε και για τα μαύρα προστατευτικά στο πάνω χείλος του προφυλακτήρα; ΑΘΛΙΑ. Από εκεί που η πρώτη γενιά του 307 ήταν απολύτως αποδεκτή αισθητικά, τώρα έγινε ένα όχημα που έρχεται καγκουρεμένο απ'τη μάνα του και πλέον θέλει πολλή προσπάθεια για να χειροτερέψει... Το πρώτο ευρωπαϊκό μανίσιο αυτοκίνητο που μπορεί να γίνει εξώφυλλο στο Burn Out!
-
Εδώ θα πέφτει κράξιμο για τις αποτυχημένες (από αισθητικής πλευράς) δημιουργίες των διαφόρων αυτοκινητοβιομηχανιών. Και μιλάμε για καινούργια μοντέλα, παλιά μοντέλα, τωρινά μοντέλα, πρωτότυπα...
Κάνω πρώτος την αρχή με το πεντάπορτο Ford Fiesta. Τι να πρωτοπώ για την ομορφιά αυτού του οχήματος; Είπαμε ρε παιδιά, Kamm tail, αλλά όχι κι έτσι! Το αμάξι μοιάζει επικίνδυνα με βανάκι! Τι μοιάζει επικίνδυνα δηλαδή, το μόνο που μένει είναι να το πάρεις σε άσπρο χρώμα και να γράψεις 'ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΙ' στα πλαϊνά του! Πάλι καλά που το τρίπορτο έχει πιο καλό πίσω μέρος (δηλαδή βλέπεται).
Τώρα βέβαια του κάνανε και facelift... Εκεί που ήταν (ειδικά το τρίπορτο), ένα industrial σχέδιο, είπαν να του βελτιώσουν το εσωτερικό (ευτυχώς, γιατί ήταν ΑΘΛΙΟ) και να δώσουν βρε παιδί μου μια εσάνς εξωτισμού στο μπροστινό μέρος... Εμπνεόμενοι ίσως από τα υπερ-μετασκευασμένα φορτηγάκια-λεωφορεία της Ινδίας, τα πλήρη καρπουζιών Datsun που περιεφέροντο παλαιότερον ανά την Ελληνικήν επικράτειαν, αλλά και το μνημείο εκείνο της αυτοκίνησης που ονομαζόταν Datsun 120Y, σχεδίασαν νέα μπροστινά φανάρια, τα οποία κυριολεκτικώς θυμίζουν τις χειρότερες στιγμές της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά τη δεκαετία του 1970. Και τι ωραίο εκτυφλωτικό χρώμιο στο στρογγυλό φανάρι κάτω από την πλαστική γυάλα με τις προεξοχές... Σε κόκκινο είναι ό,τι πρέπει για να κόψετε την οροφή από τις B-pillars και πίσω, να κολλήσετε με οξυγονοκόλληση τις πίσω πόρτες και να το φορτώσετε καρπούζια και πατάτες. Α, και να βάλετε και χρωμέ ζάντες...
Μα τι άραγε μπορούμε να πούμε και για το Peugeot 307 facelift; Εν πρώτοις, τραβήξανε τα μπροστινά του φανάρια λες και κάνανε τσίτωμα σε πενηντάρα μεγαλοκιουρία των Βορείων Προαστίων... Και τα φτάσανε ως τη βάση του παρμπρίζ. Αναρωτιέμαι πόσο θα στοιχίζει η αντικατάσταση ενός εξ αυτών. 500 ευρώπουλα; Τέλος πάντων, δεν τους έφτανε αυτό. Πήραν τον δύσμοιρο τον μπροστινό προφυλακτήρα και τον ψεκάσανε με smilex. Και δώστου εκεί ένα στόμα ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ (με το συμπάθειο). Προσέθεσαν και δυο προβόλια πάνω στο κάτω χείλος, τέτοια που να μοιάζει σα να γελά κακάσχημος σπυριάρης έφηβος, που η ακμή έχει φτάσει ως τα χείλη του. Τι να πούμε και για τα μαύρα προστατευτικά στο πάνω χείλος του προφυλακτήρα; ΑΘΛΙΑ. Από εκεί που η πρώτη γενιά του 307 ήταν απολύτως αποδεκτή αισθητικά, τώρα έγινε ένα όχημα που έρχεται καγκουρεμένο απ'τη μάνα του και πλέον θέλει πολλή προσπάθεια για να χειροτερέψει... Το πρώτο ευρωπαϊκό μανίσιο αυτοκίνητο που μπορεί να γίνει εξώφυλλο στο Burn Out!
-
Εδώ θα πέφτει κράξιμο για τις αποτυχημένες (από αισθητικής πλευράς) δημιουργίες των διαφόρων αυτοκινητοβιομηχανιών. Και μιλάμε για καινούργια μοντέλα, παλιά μοντέλα, τωρινά μοντέλα, πρωτότυπα...
Κάνω πρώτος την αρχή με το πεντάπορτο Ford Fiesta. Τι να πρωτοπώ για την ομορφιά αυτού του οχήματος; Είπαμε ρε παιδιά, Kamm tail, αλλά όχι κι έτσι! Το αμάξι μοιάζει επικίνδυνα με βανάκι! Τι μοιάζει επικίνδυνα δηλαδή, το μόνο που μένει είναι να το πάρεις σε άσπρο χρώμα και να γράψεις 'ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΙ' στα πλαϊνά του! Πάλι καλά που το τρίπορτο έχει πιο καλό πίσω μέρος (δηλαδή βλέπεται).
Τώρα βέβαια του κάνανε και facelift... Εκεί που ήταν (ειδικά το τρίπορτο), ένα industrial σχέδιο, είπαν να του βελτιώσουν το εσωτερικό (ευτυχώς, γιατί ήταν ΑΘΛΙΟ) και να δώσουν βρε παιδί μου μια εσάνς εξωτισμού στο μπροστινό μέρος... Εμπνεόμενοι ίσως από τα υπερ-μετασκευασμένα φορτηγάκια-λεωφορεία της Ινδίας, τα πλήρη καρπουζιών Datsun που περιεφέροντο παλαιότερον ανά την Ελληνικήν επικράτειαν, αλλά και το μνημείο εκείνο της αυτοκίνησης που ονομαζόταν Datsun 120Y, σχεδίασαν νέα μπροστινά φανάρια, τα οποία κυριολεκτικώς θυμίζουν τις χειρότερες στιγμές της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά τη δεκαετία του 1970. Και τι ωραίο εκτυφλωτικό χρώμιο στο στρογγυλό φανάρι κάτω από την πλαστική γυάλα με τις προεξοχές... Σε κόκκινο είναι ό,τι πρέπει για να κόψετε την οροφή από τις B-pillars και πίσω, να κολλήσετε με οξυγονοκόλληση τις πίσω πόρτες και να το φορτώσετε καρπούζια και πατάτες. Α, και να βάλετε και χρωμέ ζάντες...
Μα τι άραγε μπορούμε να πούμε και για το Peugeot 307 facelift; Εν πρώτοις, τραβήξανε τα μπροστινά του φανάρια λες και κάνανε τσίτωμα σε πενηντάρα μεγαλοκιουρία των Βορείων Προαστίων... Και τα φτάσανε ως τη βάση του παρμπρίζ. Αναρωτιέμαι πόσο θα στοιχίζει η αντικατάσταση ενός εξ αυτών. 500 ευρώπουλα; Τέλος πάντων, δεν τους έφτανε αυτό. Πήραν τον δύσμοιρο τον μπροστινό προφυλακτήρα και τον ψεκάσανε με smilex. Και δώστου εκεί ένα στόμα ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ (με το συμπάθειο). Προσέθεσαν και δυο προβόλια πάνω στο κάτω χείλος, τέτοια που να μοιάζει σα να γελά κακάσχημος σπυριάρης έφηβος, που η ακμή έχει φτάσει ως τα χείλη του. Τι να πούμε και για τα μαύρα προστατευτικά στο πάνω χείλος του προφυλακτήρα; ΑΘΛΙΑ. Από εκεί που η πρώτη γενιά του 307 ήταν απολύτως αποδεκτή αισθητικά, τώρα έγινε ένα όχημα που έρχεται καγκουρεμένο απ'τη μάνα του και πλέον θέλει πολλή προσπάθεια για να χειροτερέψει... Το πρώτο ευρωπαϊκό μανίσιο αυτοκίνητο που μπορεί να γίνει εξώφυλλο στο Burn Out!
-
-
Μετά τα Ssangyong Rodius και φυσικά all time classic Pontiac Aztec, όλα τα υπόλοιπα είναι εκπληκτικά
-
Η νέα MerseNNdes (έτσι, έτσι, να πιάσουμε νεοπλουτίστικη ρωμέικη προφορά) S-Klasse...
Τα μπροστινά της φανάρια είναι clopy/paste από Lexus. Πίσω πήρανε τα κωλοφάναρα του Mayμπλιαχ και φτιάξανε κι ένα πίσω καπώ που μοιάζει με ιμιτασιον ανταλλακτικό για πίσω καπώ 7άρας μπέμπας...
Μπλιαχ.
-
γουσταρω τοπικ
σε ευχαριστω skullone, που μου δινεις την ευκαιρια να 'χωσω' ελευθερα...
Θα ζητησω συγγνωμη απο τους φιλους (και φιλες) που εχουν στη κατοχη τους οποιοδηποτε απο τα παρακατω αυτοκινητα που θα αναφερω
Οι γνωμες ομως ειναι σαν τους κ@λ*$ς... Ο καθενας εχει κι απο μια Κι εγω φυσικα...
-
Μακραν το πιο απαισιο αυτοκινητο ολων των εποχων (κατα τη γνωμη μου)
FIAT MULTIPLA
Ακομη αμφοταλαντευομαι αναμεσα στο να γελασω η να ξερ@σω...
Οσο χρηστικο και 'εξυπνο' κι αν ειναι... σχεδιαστικα πιστευω οτι προκειται μακραν για το πιο ασχημο οχημα ιταλικης σχεδιασης... κριμα....
-
Τώρα θα περιποιηθώ την Subaru με το Impreza (ειδικά τις γρήγορες εκδόσεις του).
Λοιπόν, πρώτα απ'όλα, ΟΛΕΣ είχαν μια τεράστια καγκουριά: ΧΡΥΣΕΣ ζάντες.
ΗΜΑΡΤΟΝ!!!
Δεύτερον, το στρογγυλοφάναρο ήταν απλά εμετικό.
Να πούμε άραγε τίποτα για το παγκάκι στο πίσω καπώ;
Ή για τα φουσκωμένα μπροστινά φτερά που μοιάζουν σα να τα'φτιαξε συνοικιακός πολυεστερατζής των Δυτικών Προαστίων;
Όχι βέβαια ότι η μεταγενέστερη έκδοση ήταν πολύ καλύτερη αισθητικά... Τουλάχιστον, τα μπροστινά φανάρια δεν προκαλούσαν αμέσως εμετό.
Τώρα όμως που ο Ζαπατίνας πήγε κι έκανε clopy/paste φανάρια και μάσκα απ'το Ibiza;;;
Ε ρε γλέντια... Αν δεν ήταν οι αγωνιστικές συμμετοχές, όλοι θα το βλέπατε στο δρόμο και θα γιαουρτώνατε!!!
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Μακραν το πιο απαισιο αυτοκινητο ολων των εποχων (κατα τη γνωμη μου)FIAT MULTIPLA
Γνωστό και ως 2face...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Μακραν το πιο απαισιο αυτοκινητο ολων των εποχων (κατα τη γνωμη μου)
FIAT MULTIPLA
Γνωστό και ως 2face...
Το μίσεις (αν το έχεις δει μόνο) ή το ερωτεύεσαι (αν σε έχει εξυπηρετήσει ). Εμένα με έχει εξυπηρετήσει ΠΟΛΥ (όχι δεν είναι δικό μου), γι'αυτό και δηλώνω ερωτευμένος. Αμάξι εργαλείο.-
-
SUZUKI X-90
κορυφαια εμπνευση της Ιαπωνικης αυτοκινητοβιομηχανιας
(δεν περιμεναμε και τιποτα καλυτερο - αλλωσε η Suzuki δε φημιζεται για το design της ) -
το μίσεις (αν το έχεις δει μόνο) ή το ερωτεύεσαι (αν σε έχει εξυπηρετήσει ). Εμένα με έχει εξυπηρετήσει ΠΟΛΥ (όχι δεν είναι δικό μου), γι'αυτό και δηλώνω ερωτευμένος. Αμάξι εργαλείο.-
...εσυ πρεπει να εχεις πολυ καλο γουστο και στις γυναικες...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μακραν το πιο απαισιο αυτοκινητο ολων των εποχων (κατα τη γνωμη μου)
FIAT MULTIPLA
Γνωστό και ως 2face...
Το μίσεις (αν το έχεις δει μόνο) ή το ερωτεύεσαι (αν σε έχει εξυπηρετήσει ).
Σε εμένα έτυχαν και τα 2. Ανετότατο, αλλά κακάσχημο. Μέχρι και τα χερούλια στις πόρτες είναι ΑΣΧΗΜΑ!
-
Mayμπλιαχ...
Βάλτε έναν στερούμενον εμπνεύσεως Κορεάτη 'σχεδιαστή' που τον μεταφέρατε απ'τη Hyundai ή την Kia να σχεδιάσει μια 'λιμουζίνα'. Ήτοι:
Ένα ΜΑΚΡΥ, ΜΑΚΡΥ, ΜΑΚΡΥ καπώ που να μπορεί να χωρέσει δυο μικρομεσαία αυτοκίνητα κι ένα τροχόσπιτο.
Φανάρια για κάγκουρες.
Μια άνευ εμπνεύσεως κατασκευή καμπίνας επιβατών...
Ένα χοντρό, τευτονικό κώλο με κορεατικής εμπνεύσεως κωλοφάναρα. Εννοείται ότι ο πίσω προφυλακτήρας και ο μπροστινός θα βρίσκονται σε διαφορετικές μεταξύ τους χρονικές ζώνες (σα να λέμε η μούρη στην Αθήνα, ο κώλος στη Νέα Υόρκη).
Κοτσάρετε και το σηματάκι της Maybach και voila!!!
Ιδού το όχημα που θα πατήσει κάτω (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) τη Rolls-Royce!
-
Δεν πα να'ναι το ταχύτερο, είναι όμως κακάσχημο... από τις πόρτες και πίσω, κλειστο ημιφορτηγό (μπας και χωρέσει το μοτέρ), μάσκα από Skoda, κώλος από Beetle...
Και... το χειρότερο??? το είπαν και Bugatti!!!
-
δεν ειναι τοσο ασχημο το YUGO FLORIDA...
αλλα αν προσεξετε τις λεπτομερειες στη σχεδιαση του, θα διαπιστωσετε οτι η πρωτη εντυπωση ειναι παντα λαθος!
Τελικα ειναι... ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ!!! -
Δεν ειναι απαισιο????
Αν και βασιζοταν σε σασι Triumph ... εχω να πω οτι ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! (δεν ειναι Triumph παντως)
-
Ειναι .... AMPHICAR!!!
-
Βιρα τις ακγυρες καπετανιοοοοο....
Design Disasters...