-
Καθώς γράφω αυτή τη στιγμή αισθάνομαι τελείως μαλ****.
Καθώς γυρνούσα απο το Πανεπιστήμιο, στην Εθνική, πηγαίνοντας στην αριστερή λωρίδα, αφαιρέθηκα κοιτάζωντας το απο πίσω αμάξι μου στον καθρέφτη και δεν κατάλαβα οτι λογω κίνησης η λωρίδα μπροστά μου είχε ακινητοποιηθεί.
Τσαρουχώνω τα φρένα, μπαίνει το ABS και στρίβω αριστερά το τιμόνι (εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα καλύτερα να καβαλύσω το διάζωμα με τα φυτά παρά να πέσω στον μπροστινό μου, πάλι καλά).
Κι ετσι έγινε. Και με αρκετή ταχύτητα (πρεπει να ταν καμια 60αριά).
Ευτυχώς οι υλικές ζημιες ειναι μηδαμινές. Ενα στραβωμένο αμορτισέρ εμπρός αριστερά και ενα καρουμπαλιασμένο λάστιχο (και πιθανώς στραβή ζάντα). Τη γλύτωσε το ψαλίδι που είχα αλλάξει πριν κανα εξάμηνο λόγω στενής επαφής με πεζοδρόμιο.
Θα αλλάξω επ ευκαιρίας και τα 4 λάστιχα. Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι αν μπορώ να αλλάξω μόνο το ένα μπροστά αμορτισέρ, επειδή έχω ακούσει οτι πρέπει να αλλάζουν κατα ζευγη. Εχω 30000 χλμ.
-
Καθώς γράφω αυτή τη στιγμή αισθάνομαι τελείως μαλ****.
Καθώς γυρνούσα απο το Πανεπιστήμιο, στην Εθνική, πηγαίνοντας στην αριστερή λωρίδα, αφαιρέθηκα κοιτάζωντας το απο πίσω αμάξι μου στον καθρέφτη και δεν κατάλαβα οτι λογω κίνησης η λωρίδα μπροστά μου είχε ακινητοποιηθεί.
Τσαρουχώνω τα φρένα, μπαίνει το ABS και στρίβω αριστερά το τιμόνι (εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα καλύτερα να καβαλύσω το διάζωμα με τα φυτά παρά να πέσω στον μπροστινό μου, πάλι καλά).
Κι ετσι έγινε. Και με αρκετή ταχύτητα (πρεπει να ταν καμια 60αριά).
Ευτυχώς οι υλικές ζημιες ειναι μηδαμινές. Ενα στραβωμένο αμορτισέρ εμπρός αριστερά και ενα καρουμπαλιασμένο λάστιχο (και πιθανώς στραβή ζάντα). Τη γλύτωσε το ψαλίδι που είχα αλλάξει πριν κανα εξάμηνο λόγω στενής επαφής με πεζοδρόμιο.
Θα αλλάξω επ ευκαιρίας και τα 4 λάστιχα. Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι αν μπορώ να αλλάξω μόνο το ένα μπροστά αμορτισέρ, επειδή έχω ακούσει οτι πρέπει να αλλάζουν κατα ζευγη. Εχω 30000 χλμ.
-
Καθώς γράφω αυτή τη στιγμή αισθάνομαι τελείως μαλ****.
Καθώς γυρνούσα απο το Πανεπιστήμιο, στην Εθνική, πηγαίνοντας στην αριστερή λωρίδα, αφαιρέθηκα κοιτάζωντας το απο πίσω αμάξι μου στον καθρέφτη και δεν κατάλαβα οτι λογω κίνησης η λωρίδα μπροστά μου είχε ακινητοποιηθεί.
Τσαρουχώνω τα φρένα, μπαίνει το ABS και στρίβω αριστερά το τιμόνι (εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα καλύτερα να καβαλύσω το διάζωμα με τα φυτά παρά να πέσω στον μπροστινό μου, πάλι καλά).
Κι ετσι έγινε. Και με αρκετή ταχύτητα (πρεπει να ταν καμια 60αριά).
Ευτυχώς οι υλικές ζημιες ειναι μηδαμινές. Ενα στραβωμένο αμορτισέρ εμπρός αριστερά και ενα καρουμπαλιασμένο λάστιχο (και πιθανώς στραβή ζάντα). Τη γλύτωσε το ψαλίδι που είχα αλλάξει πριν κανα εξάμηνο λόγω στενής επαφής με πεζοδρόμιο.
Θα αλλάξω επ ευκαιρίας και τα 4 λάστιχα. Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι αν μπορώ να αλλάξω μόνο το ένα μπροστά αμορτισέρ, επειδή έχω ακούσει οτι πρέπει να αλλάζουν κατα ζευγη. Εχω 30000 χλμ.
-
Κρίμα ρε φίλε... αλλά πάνω από όλα εσύ να είσαι καλά !
Σε όλους μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο!Και μπράβο σου που δεν ¨κοκάλωσες¨ και σκέφτηκες να το ρίξεις έξω!
Μπορείς να αλλάξεις μόνο τα μπροστά δεν πάνε πακέτο...
-
κρίμα φίλε μου
ευτυχώς που οι ζημιές είναι μικρές!
προσωπική μου άποψη να αλλάζονται κ τα 4 αμορτισέρ, αλλά εφόσον το κόστος μεγάλο ΣΙΓΟΥΡΑ τα δύο εμπρός πακέτοΠάντως αν χριεαστείς οτιδήποτε από συνεργείο για Renault μην ντραπείς να μου το πεις για την Πάτρα, αν κ νομίζω ότι ήδη στο παρελθόν σε είχα ενημερώσει κ για τα δύο
Φιλικά
ΝικόλαςPS: ξαναδιαβάζοντας την πρώτη γραμμή του ποστ σου, θα ήθελα να σου πω ότι είναι λογικό να σημβεί σε όλους μας κάτι τέτοιο, ειδικά μετά από κούραση! Μην αισθάνεσε άσχημα, ότι έγινε έγινε τώρα, ελπίζω όλα να επιδιορθωθούν άμεσα κ με μικρό κόστος κ όλα καλά
-
Περαστικά και από μένα. Μια απορία μόνο. Είχες έξοδο με καμιά 60αριά και έπαθες μόνο αυτά;
-
μεγκαν!!!!
περαστικα στο μεγκαν,συμβαινει καμια φορα να χανουμε τη συγκεντρωση!
-
Αν τα εμπρός αμορτισέρ είναι πολύ καινούρια και το ένα δεν έχει χτυπήσει ΚΑΘΟΛΟΥ, τότε μάλλον μπορείς να αλλάξει το ένα.
Αν όμως έχεις κάνει χιλιόμετρα, τότε καλύτερα να πάρεις 2 καινούρια...
Ξέρω, κοστίζει, αλλά από το να έχεις μεταγενέστερο πρόβλημα...Άλλωστε όταν χαλάσει το άλλο, πάλι ένα θα βάλεις, ή θα τα αλλάξεις πακέτο;
Αν το 1ο, τότε άλλαχτα τώρα και τα δύο, γιατι θα σου μείνει για πάντα λάθος...Αν είναι να τα αλλάξεις όταν χαλάσει το παλιό, τότε άλλαχτο τώρα ΚΑΙ το 2ο, οπότε να μεταθέσεις την αλλαγή για αργότερα! Τελικά ίσως και να σου βγει (μακροπρόθεσμα) φτηνότερο...
Περαστικά στο αμαξάκι!
-
Τελικά όσο το σκέφτομαι ημουν πολύ τυχερός.
Σκεφτόμουν μηπως άλλαζα και τα τέσσερα αμορτισερ και το χαμήλωνα λιγάκι αλλα τα οικονομικά μου δεν το επιτρέπουν αυτή τη στιγμή.
Ο τεχνικός σε εξειδικευμένο Ρενώ που πήγα μου είπε πως δεν θα χω πρόβλημα να αλλάξω το ενα αμορτισέρ μόνο...
Το δεξί αμορτισέρ ειναι 100% μια χαρά. Για να καταλάβετε (το συμβάν έγινε στις 3:15 το μεσημέρι, στις 3:45 ειμουν στον ευθυγραμμιστή ), τα νούμερα του κάμπερ στον μπροστινό άξονα ειναι:
-1,20 μοίρα αριστερά και -0,05 της μοίρας δεξιά
Ενω θυμάμαι απο παλιότερη ευθυγράμμιση οτι αριστερά ηταν -0,15 της μοίρας.
Αυτό απ' όσο καταλαβαίνω θα προκαλέσει πρόωρη φθορά του αντίστοιχου ελαστικού.
Τυχερός ημουν επίσης όσον αφορά το πίσω άξονα, στον οποίο δεν εππηρεάστηκε καθόλου ούτε το κάμπερ ούτε η σύγκλιση.
Δεν έχω ξανατρομάξει ετσι στη ζωή μου πάντως, αυτές οι εικόνες του κόκκινου σταματημένου Σιβίκ να έρχεται καταπάνω μου και το καβάλημα του διαζώματος ειναι... κάπως!
-
Indeed
-
εσύ τράκα εγώ κλήση!
σε μια μεγάλη ευθεία της ΑΟ με χτύπησε με 121 ενώ το όριο ήταν 80 με 3 λωρίδες!
με έγραψε για 115 και μου έδωσε πρόστιμο 33 ευρώ και 3 πόντους στο point sys. -
Δεν υπάρχει περίπτωση να ισιώνει η μπουκάλα ή εχει στραβώσει πάρα πολύ. Το λέω γιατί το καλοκαίρι στράβωσε σε μένα η μπουκάλα από χτύπημα το βράδυ σε κρατήρα, συγνώμη λακούβα ήθελα να πώ. Βέβαια ήταν πολύ μικρή ζημιά και ίσως για αυτό να διορθώθηκε με ίσιωμα.
-
Λοιπον, το αμορτισέρ εχει 87 ευρώ. Θα αλλαχθεί την Τετάρτη.
Αυριο λέω να παω για λαστιχα. Σκέφτομαι τα Michelin Pilot Exalto σε 205/55/16. Τι λέτε;
-
Να τα βάλεις
-
Πάντως μου φαίνονται πολλά τα λεφτά για τα Pilot Exalto. Σε μεγάλο κατάστημα της Πάτρας μου ζητάνε 530 ευρώ. Ειναι λογική τιμή;
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Πάντως μου φαίνονται πολλά τα λεφτά για τα Pilot Exalto. Σε μεγάλο κατάστημα της Πάτρας μου ζητάνε 530 ευρώ. Ειναι λογική τιμή;σε αυτή την διάσταση όλα εκεί παίζουν...
-
Δεν ξέρω καθόλου. Το 55αρι προφίλ φταίει βασικά. Αν μπορέσω θα ρωτήσω αύριο τιμή και θα σου πώ. Μήπως και το παζαρέψεις το πράγμα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν ξέρω καθόλου. Το 55αρι προφίλ φταίει βασικά. Αν μπορέσω θα ρωτήσω αύριο τιμή και θα σου πώ. Μήπως και το παζαρέψεις το πράγμα.δεν παίζει ρόλο το 55άρι προφίλ όσο η 16άρα ζάντα...
δες κάτι ενδεικτικό silencer
-
Πολύ καλά τα Exalto
-
Κατα 99% τα Exalto θα βάλω.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Μερικές ερωτήσεις: πόσο πάει περίπου το ίσιωμα ζάντας; Εχω ακούσει για 20 περίπου ευρώ. Κάνουν καλή δουλεία στα βουλκανιζατέρ; Μηπως φθείρεται η αντοχή της ζάντας;
Τι μπορεί να σου τύχει...