-
Χθες είδα για πρώτη φορά θερμοκρασία 11'c στο θερμόμετρο του αυτοκινήτου .
Μπορεί άραγε κάποιος να υπολογίσει grosso modo την διαφορά απόδοσης ενός βενζινοκινητήρα στου 11' σε σχέση με μία άλλη μέρα με θερμοκρασία στους (π.χ.). 25'?
-
Χθες είδα για πρώτη φορά θερμοκρασία 11'c στο θερμόμετρο του αυτοκινήτου .
Μπορεί άραγε κάποιος να υπολογίσει grosso modo την διαφορά απόδοσης ενός βενζινοκινητήρα στου 11' σε σχέση με μία άλλη μέρα με θερμοκρασία στους (π.χ.). 25'?
-
Χθες είδα για πρώτη φορά θερμοκρασία 11'c στο θερμόμετρο του αυτοκινήτου .
Μπορεί άραγε κάποιος να υπολογίσει grosso modo την διαφορά απόδοσης ενός βενζινοκινητήρα στου 11' σε σχέση με μία άλλη μέρα με θερμοκρασία στους (π.χ.). 25'?
-
Κανένας καλός στην φυσική?
.
-
Το βασικό μέγεθος που μεταβάλλεται είναι η πυκνότητα του αέρα, άρα και η μάζα του μίγματος που μπαίνει στον κύλινδρο σε κάθε εμβολισμό.
Θεωρώ ότι οι μεταβολές του βαθμού απόδοσης του κινητήρα με τη θερμοκρασία δεν έχουν ιδιαίτερη επίδραση.
Η πυκνότητα του αέρα για ατμοσφαιρική πίεση δίνεται από τη σχέση ρ=349.5/Τ (Τ η θερμοκρασία σε κέλβιν), άρα κάνοντας τις πράξεις μεταξύ 11 και 25 βαθμών κελσίου έχουμε μια διαφορά 5% στην πυκνότητα και κατ'επέκταση στην αποδιδόμενη ισχύ.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Το βασικό μέγεθος που μεταβάλλεται είναι η πυκνότητα του αέρα, άρα και η μάζα του μίγματος που μπαίνει στον κύλινδρο σε κάθε εμβολισμό.Θεωρώ ότι οι μεταβολές του βαθμού απόδοσης του κινητήρα με τη θερμοκρασία δεν έχουν ιδιαίτερη επίδραση.
Η πυκνότητα του αέρα για ατμοσφαιρική πίεση δίνεται από τη σχέση ρ=349.5/Τ (Τ η θερμοκρασία σε κέλβιν), άρα κάνοντας τις πράξεις μεταξύ 11 και 25 βαθμών κελσίου έχουμε μια διαφορά 5% στην πυκνότητα και κατ'επέκταση στην αποδιδόμενη ισχύ.
5%? Δεν είναι καi αμελητέα διαφορά. Εδώ στήνουμε ομηρικούς καυγάδες για λιγότερο.
Thanks !
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Το βασικό μέγεθος που μεταβάλλεται είναι η πυκνότητα του αέρα, άρα και η μάζα του μίγματος που μπαίνει στον κύλινδρο σε κάθε εμβολισμό.
Θεωρώ ότι οι μεταβολές του βαθμού απόδοσης του κινητήρα με τη θερμοκρασία δεν έχουν ιδιαίτερη επίδραση.
Η πυκνότητα του αέρα για ατμοσφαιρική πίεση δίνεται από τη σχέση ρ=349.5/Τ (Τ η θερμοκρασία σε κέλβιν), άρα κάνοντας τις πράξεις μεταξύ 11 και 25 βαθμών κελσίου έχουμε μια διαφορά 5% στην πυκνότητα και κατ'επέκταση στην αποδιδόμενη ισχύ.
5%? Δεν είναι καi αμελητέα διαφορά. Εδώ στήνουμε ομηρικούς καυγάδες για λιγότερο.
Thanks !
έχω την εντύπωση ότι 5% διαφορά στην πυκνότητα του αέρα, ΔΕΝ σημαίνει απαραίτητα 5% διαφορά στην αποδιδόμενη ισχύ. Κάτι άλλο που δεν συνυπολόγισε ο φίλος, είναι ότι η θερμοκρασία (άρα και η πυκνότητα) του αέρα εισαγωγής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ίδια με την θερμοκρασία (πυκνότητα) του περιβάλλοντος αέρα
μήπως να το πηγαίναμε στα 'τεχνικά'?
-
στους υπολογισμούς μας κανουμε παντα την παροδοχή ότι η θερμοκρασία εισαγωγής είναι ίση με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.
το αποτελεσμα ειναι αύξηση 5%.
αργότερα μπορώ να σας πω το ακριβές αποτέλεσμα,γιατί εχω δει μια τέτοια άσκηση σε ενα βιβλίο θερμοδυναμικής... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μήπως να το πηγαίναμε στα 'τεχνικά'? -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
....
.... Κάτι άλλο που δεν συνυπολόγισε ο φίλος, είναι ότι η θερμοκρασία (άρα και η πυκνότητα) του αέρα εισαγωγής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ίδια με την θερμοκρασία (πυκνότητα) του περιβάλλοντος αέραMιλάμε όμως για μεταβολή θερμοκρασίας. Υποθέτω ότι μια μεταβολή 10 βαθμών στην θερμ. περιβάλλοντος θα καταλήξει σε μεταβολή 10 βαθμών στην εισαγωγή?
-
Νομίζω ότι οι κινητήρες με τούρμπο επηρρεάζονται περισσότερο από τη θερμοκρασία από τους απλούς ατμοσφαιρικούς.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
....
.... Κάτι άλλο που δεν συνυπολόγισε ο φίλος, είναι ότι η θερμοκρασία (άρα και η πυκνότητα) του αέρα εισαγωγής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ίδια με την θερμοκρασία (πυκνότητα) του περιβάλλοντος αέραMιλάμε όμως για μεταβολή θερμοκρασίας. Υποθέτω ότι μια μεταβολή 10 βαθμών στην θερμ. περιβάλλοντος θα καταλήξει σε μεταβολή 10 βαθμών στην εισαγωγή?
Όχι. Όχι απαραίτητα δηλαδή. Εξαρτάται ΠΟΛΥ από την ταχύτητα κίνησης, την θέση της εισαγωγής ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου και ίσως κάποιους άλλους παράγοντες που δε μου έρχονται στο μυαλό τώρα.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
....
.... Κάτι άλλο που δεν συνυπολόγισε ο φίλος, είναι ότι η θερμοκρασία (άρα και η πυκνότητα) του αέρα εισαγωγής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ίδια με την θερμοκρασία (πυκνότητα) του περιβάλλοντος αέραMιλάμε όμως για μεταβολή θερμοκρασίας. Υποθέτω ότι μια μεταβολή 10 βαθμών στην θερμ. περιβάλλοντος θα καταλήξει σε μεταβολή 10 βαθμών στην εισαγωγή?
πανω κατω ναι
με ενα obd scanner παντως σου φεύγουν όλες οι απορίες μιας και πέρνεις άμεσα μετρήσεις την ώρα που οδηγείς....
πχ στο δικό μας (Yaris tsport) με 11 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία η θερμοκρασία εισαγωγής ήταν από 22-35 αναλόγως αν κινούμασταν στην εθνική ή αν πέφταμε σε κίνηση
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
με ενα obd scanner παντως σου φεύγουν όλες οι απορίες μιας και πέρνεις άμεσα μετρήσεις την ώρα που οδηγείς....πχ στο δικό μας (Yaris tsport) με 11 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία η θερμοκρασία εισαγωγής ήταν από 22-35 αναλόγως αν κινούμασταν στην εθνική ή αν πέφταμε σε κίνηση
Θα βγαίνω τη νύχτα που έχει δροσιά
-
Τι καταναλώσεις έχετε το χειμώνα, το δικό μου νομίζω καίει περισσότερο με πολύ κρύο σε ταξίδι (όχι πόλη που μπορεί να δουλεύει αρκετή ώρα με πλούσιο μείγμα). Καλοκαίρι ακόμα και με συχνή χρήση a/c καίει λιγότερο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τι καταναλώσεις έχετε το χειμώνα, το δικό μου νομίζω καίει περισσότερο με πολύ κρύο σε ταξίδι (όχι πόλη που μπορεί να δουλεύει αρκετή ώρα με πλούσιο μείγμα). Καλοκαίρι ακόμα και με συχνή χρήση a/c καίει λιγότερο.το ανάποδο λόγω turbo.
Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0γιατί???
όταν μιζάρεις επανηλειμμένα χωρίς να παίρνει (ποτέ) μπροστά, δεν καταναλώνεις βενζίνη???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0
γιατί???
όταν μιζάρεις επανηλειμμένα χωρίς να παίρνει (ποτέ) μπροστά, δεν καταναλώνεις βενζίνη???
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0
γιατί???
όταν μιζάρεις επανηλειμμένα χωρίς να παίρνει (ποτέ) μπροστά, δεν καταναλώνεις βενζίνη???
Είστε όλοι εγκάθετοι ρε. Το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά σε όλες τις θερμοκρασίες. Θα σας κάνει όλους ban!
[size=59]
(Koyk μην έρθεις στα Γιάννενα να μου δώσεις εκείνα τα 50 -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0
γιατί???
όταν μιζάρεις επανηλειμμένα χωρίς να παίρνει (ποτέ) μπροστά, δεν καταναλώνεις βενζίνη???
ΑΝ...λέω...ΑΝ....ξαναέχω πρόβλημα (φτου κακά...) σας έσφαξα!!!
edit Και ο Kid μέσα στους υποψήφιους για σφαγή!!!
Χειμώνας και απόδοση