Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειμώνας και απόδοση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χειμώνας και απόδοση
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    34
    67
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Χθες είδα για πρώτη φορά θερμοκρασία 11'c στο θερμόμετρο του αυτοκινήτου .

      Μπορεί άραγε κάποιος να υπολογίσει grosso modo την διαφορά απόδοσης ενός βενζινοκινητήρα στου 11' σε σχέση με μία άλλη μέρα με θερμοκρασία στους (π.χ.). 25'?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        Χθες είδα για πρώτη φορά θερμοκρασία 11'c στο θερμόμετρο του αυτοκινήτου .

        Μπορεί άραγε κάποιος να υπολογίσει grosso modo την διαφορά απόδοσης ενός βενζινοκινητήρα στου 11' σε σχέση με μία άλλη μέρα με θερμοκρασία στους (π.χ.). 25'?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Χθες είδα για πρώτη φορά θερμοκρασία 11'c στο θερμόμετρο του αυτοκινήτου .

          Μπορεί άραγε κάποιος να υπολογίσει grosso modo την διαφορά απόδοσης ενός βενζινοκινητήρα στου 11' σε σχέση με μία άλλη μέρα με θερμοκρασία στους (π.χ.). 25'?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            maxmara last edited by

            Κανένας καλός στην φυσική?

            .

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              catalyst last edited by

              Το βασικό μέγεθος που μεταβάλλεται είναι η πυκνότητα του αέρα, άρα και η μάζα του μίγματος που μπαίνει στον κύλινδρο σε κάθε εμβολισμό.

              Θεωρώ ότι οι μεταβολές του βαθμού απόδοσης του κινητήρα με τη θερμοκρασία δεν έχουν ιδιαίτερη επίδραση.

              Η πυκνότητα του αέρα για ατμοσφαιρική πίεση δίνεται από τη σχέση ρ=349.5/Τ (Τ η θερμοκρασία σε κέλβιν), άρα κάνοντας τις πράξεις μεταξύ 11 και 25 βαθμών κελσίου έχουμε μια διαφορά 5% στην πυκνότητα και κατ'επέκταση στην αποδιδόμενη ισχύ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                maxmara last edited by

                Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                Το βασικό μέγεθος που μεταβάλλεται είναι η πυκνότητα του αέρα, άρα και η μάζα του μίγματος που μπαίνει στον κύλινδρο σε κάθε εμβολισμό.

                Θεωρώ ότι οι μεταβολές του βαθμού απόδοσης του κινητήρα με τη θερμοκρασία δεν έχουν ιδιαίτερη επίδραση.

                Η πυκνότητα του αέρα για ατμοσφαιρική πίεση δίνεται από τη σχέση ρ=349.5/Τ (Τ η θερμοκρασία σε κέλβιν), άρα κάνοντας τις πράξεις μεταξύ 11 και 25 βαθμών κελσίου έχουμε μια διαφορά 5% στην πυκνότητα και κατ'επέκταση στην αποδιδόμενη ισχύ.

                5%? Δεν είναι καi αμελητέα διαφορά. Εδώ στήνουμε ομηρικούς καυγάδες για λιγότερο.

                Thanks !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                  Το βασικό μέγεθος που μεταβάλλεται είναι η πυκνότητα του αέρα, άρα και η μάζα του μίγματος που μπαίνει στον κύλινδρο σε κάθε εμβολισμό.

                  Θεωρώ ότι οι μεταβολές του βαθμού απόδοσης του κινητήρα με τη θερμοκρασία δεν έχουν ιδιαίτερη επίδραση.

                  Η πυκνότητα του αέρα για ατμοσφαιρική πίεση δίνεται από τη σχέση ρ=349.5/Τ (Τ η θερμοκρασία σε κέλβιν), άρα κάνοντας τις πράξεις μεταξύ 11 και 25 βαθμών κελσίου έχουμε μια διαφορά 5% στην πυκνότητα και κατ'επέκταση στην αποδιδόμενη ισχύ.

                  5%? Δεν είναι καi αμελητέα διαφορά. Εδώ στήνουμε ομηρικούς καυγάδες για λιγότερο.

                  Thanks !

                  έχω την εντύπωση ότι 5% διαφορά στην πυκνότητα του αέρα, ΔΕΝ σημαίνει απαραίτητα 5% διαφορά στην αποδιδόμενη ισχύ. Κάτι άλλο που δεν συνυπολόγισε ο φίλος, είναι ότι η θερμοκρασία (άρα και η πυκνότητα) του αέρα εισαγωγής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ίδια με την θερμοκρασία (πυκνότητα) του περιβάλλοντος αέρα

                  μήπως να το πηγαίναμε στα 'τεχνικά'?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrios last edited by

                    στους υπολογισμούς μας κανουμε παντα την παροδοχή ότι η θερμοκρασία εισαγωγής είναι ίση με τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.
                    το αποτελεσμα ειναι αύξηση 5%.
                    αργότερα μπορώ να σας πω το ακριβές αποτέλεσμα,γιατί εχω δει μια τέτοια άσκηση σε ενα βιβλίο θερμοδυναμικής...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                      μήπως να το πηγαίναμε στα 'τεχνικά'?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        maxmara last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                        ....
                        .... Κάτι άλλο που δεν συνυπολόγισε ο φίλος, είναι ότι η θερμοκρασία (άρα και η πυκνότητα) του αέρα εισαγωγής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ίδια με την θερμοκρασία (πυκνότητα) του περιβάλλοντος αέρα

                        Mιλάμε όμως για μεταβολή θερμοκρασίας. Υποθέτω ότι μια μεταβολή 10 βαθμών στην θερμ. περιβάλλοντος θα καταλήξει σε μεταβολή 10 βαθμών στην εισαγωγή?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kinq1 last edited by

                          Νομίζω ότι οι κινητήρες με τούρμπο επηρρεάζονται περισσότερο από τη θερμοκρασία από τους απλούς ατμοσφαιρικούς.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                            ....
                            .... Κάτι άλλο που δεν συνυπολόγισε ο φίλος, είναι ότι η θερμοκρασία (άρα και η πυκνότητα) του αέρα εισαγωγής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ίδια με την θερμοκρασία (πυκνότητα) του περιβάλλοντος αέρα

                            Mιλάμε όμως για μεταβολή θερμοκρασίας. Υποθέτω ότι μια μεταβολή 10 βαθμών στην θερμ. περιβάλλοντος θα καταλήξει σε μεταβολή 10 βαθμών στην εισαγωγή?

                            Όχι. Όχι απαραίτητα δηλαδή. Εξαρτάται ΠΟΛΥ από την ταχύτητα κίνησης, την θέση της εισαγωγής ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου και ίσως κάποιους άλλους παράγοντες που δε μου έρχονται στο μυαλό τώρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimitrios last edited by

                              Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                              ....
                              .... Κάτι άλλο που δεν συνυπολόγισε ο φίλος, είναι ότι η θερμοκρασία (άρα και η πυκνότητα) του αέρα εισαγωγής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ίδια με την θερμοκρασία (πυκνότητα) του περιβάλλοντος αέρα

                              Mιλάμε όμως για μεταβολή θερμοκρασίας. Υποθέτω ότι μια μεταβολή 10 βαθμών στην θερμ. περιβάλλοντος θα καταλήξει σε μεταβολή 10 βαθμών στην εισαγωγή?

                              πανω κατω ναι

                              με ενα obd scanner παντως σου φεύγουν όλες οι απορίες μιας και πέρνεις άμεσα μετρήσεις την ώρα που οδηγείς....

                              πχ στο δικό μας (Yaris tsport) με 11 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία η θερμοκρασία εισαγωγής ήταν από 22-35 αναλόγως αν κινούμασταν στην εθνική ή αν πέφταμε σε κίνηση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                maxmara last edited by

                                Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                                με ενα obd scanner παντως σου φεύγουν όλες οι απορίες μιας και πέρνεις άμεσα μετρήσεις την ώρα που οδηγείς....

                                πχ στο δικό μας (Yaris tsport) με 11 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία η θερμοκρασία εισαγωγής ήταν από 22-35 αναλόγως αν κινούμασταν στην εθνική ή αν πέφταμε σε κίνηση

                                Θα βγαίνω τη νύχτα που έχει δροσιά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Τι καταναλώσεις έχετε το χειμώνα, το δικό μου νομίζω καίει περισσότερο με πολύ κρύο σε ταξίδι (όχι πόλη που μπορεί να δουλεύει αρκετή ώρα με πλούσιο μείγμα). Καλοκαίρι ακόμα και με συχνή χρήση a/c καίει λιγότερο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Τι καταναλώσεις έχετε το χειμώνα, το δικό μου νομίζω καίει περισσότερο με πολύ κρύο σε ταξίδι (όχι πόλη που μπορεί να δουλεύει αρκετή ώρα με πλούσιο μείγμα). Καλοκαίρι ακόμα και με συχνή χρήση a/c καίει λιγότερο.

                                    το ανάποδο λόγω turbo.

                                    Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0

                                      γιατί???
                                      όταν μιζάρεις επανηλειμμένα χωρίς να παίρνει (ποτέ) μπροστά, δεν καταναλώνεις βενζίνη???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                        Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0

                                        γιατί???
                                        όταν μιζάρεις επανηλειμμένα χωρίς να παίρνει (ποτέ) μπροστά, δεν καταναλώνεις βενζίνη???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                          Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0

                                          γιατί???
                                          όταν μιζάρεις επανηλειμμένα χωρίς να παίρνει (ποτέ) μπροστά, δεν καταναλώνεις βενζίνη???

                                          Είστε όλοι εγκάθετοι ρε. Το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά σε όλες τις θερμοκρασίες. Θα σας κάνει όλους ban!

                                          [size=59]
                                          (Koyk μην έρθεις στα Γιάννενα να μου δώσεις εκείνα τα 50

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kouk last edited by

                                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                            Επίσης ξέρω την κατανάλωση του koyk στο κρύο, 0

                                            γιατί???
                                            όταν μιζάρεις επανηλειμμένα χωρίς να παίρνει (ποτέ) μπροστά, δεν καταναλώνεις βενζίνη???

                                            ΑΝ...λέω...ΑΝ....ξαναέχω πρόβλημα (φτου κακά...) σας έσφαξα!!!

                                            edit Και ο Kid μέσα στους υποψήφιους για σφαγή!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr