Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa GT, επιδόσεις και μετρήσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Alfa GT, επιδόσεις και μετρήσεις
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
      Η κορολλα σενταν εχει 0-100 10 δευτερα και η αλφα εχει 10.7).

      Πολύ ενιαφέρουσα πρόταση. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ απορούσα πως τα περιοδικά μετράνε ην GT 1.8 στα 10.6-10.7 ενώ πχ την Corolla 10.2
      Έχω και πολλά άλλα παράδοξα αλλά ας μείνουμε σε αυτό.

      Παράθεση Στοιχείων

      Μια παράθεση από τα στοιχεία των πινάκων των 4Τροχών και ένα verification με το AMS μας δίνει τα παρακάτω νούμερα.

      -----------------------------------------Corolla------GT
      Pmax :-----------------------------------110-------140----------PS
      RPM at Pmax:---------------------------6000-----6500----------RPM
      Tmax:------------------------------------15.2------16.6----------Kgr/m
      RPM at Pmax :--------------------------4800-----3900-----------RPM
      Weight :----------------------------------1135-----1290----------Kgr
      Κιλά/Ίππο:-------------------------------10.32----9.21-----------Kgr/PS
      Κιλά ανά κιλό ροπής:--------------------74.67----77.71---------Kgr/kgr/m
      RPM(Pmax)-RPM(Tmax):----------------1200----2600----------RPM
      Torque at Pamx:-------------------------13.3-----15.6----------Kgr/m
      Κιλά ανά κιλό ροπής ατ RPM(Pmax):--85.30----82.52---------Kgr/kgr/m

      Κλιμάκωση Κιβωτίων:

      Στροφές Αλλαγής σχέσης Corolla 1.6:
      --------6000----6200----6500 RPM

      Κλιμάκωση Κιβωτίoυ Corolla 1.6:
      1η------3.545---3.545----3.545
      2α------1.904---1.904----1.904
      3η------1.31----1.31------1.31
      4η------0.969---0.969----0.969
      5η------0.810---0.815----0.815

      Στροφές Κινητήρα Μετά την αλλαγή σε Corolla 1.6:

      1η-2α--3223----3330----3491
      2α-3η--4128----4266----4472
      3η-4η--4438----4586----4808
      4η-5η--5046----5215----5467

      Στροφές Αλλαγής σχέσης GT 1.8:
      --------6500----6800----6900 RPM

      1st-----3.9090---3.9090---3.9090
      2nd-----2.2380---2.2380---2.2380
      3rd-----1.5200---1.5200---1.5200
      4th-----1.1560---1.1560---1.1560
      5th-----0.9460---0.9460---0.9460

      1η-2α--3721----3893----3950
      2α-3η--4415----4618----4686
      3η-4η--4943----5172----5248
      4η-5η--5319----5565----5647

      Αναλύση:

      1. Κιβώτια
      Βλέπουμε ότι αλλάζοντας πάνω στις στροφές μέγιστης ισχυος αλλά και μετά απο εκεί o κινητήρας της GT πέφτει σε στροφές όπου η ροπή είναι ψηλά (πάνω από τις 3900) ==> ο κινητήρας έχει 'δύναμη' να ανεβάσει στροφές γρήγορα

      Αντίθετα η Corolla πέφτει αρκετά χαμηλότερα από τις στροφές μέγιστης ροπής

      2. Κινητήρας

      Η GT υπερτερεί:
      α. κιλά ανα ίππο 9.21 vs 10.32
      β. Ισχύ +30 άλογα
      γ.Ροπή +1.3 kgr/m
      δ. 'Ενεργό Περιοχή' ή αλλιώς σε πόσο φάσμα στροφών κρατιέται η ροπή υψηλά : 2600 vs 1200
      ε. Ροπή στην περιοχή μέγιστης ισχύος 15.6 vs 13.3
      ζ. Kιλά ανά κιλό ροπής στις στροφές μέγιστης ισχύος 82.52 85.30

      Η corolla υπερισχύει μόνο στα κιλά ανά κιλό ροπής στις στροφές μέγιστης ροπής αλλά αυτές εμφανίζονται πολύ ψηλά!! 4800 και διατηρείται λίγο το προβάδισμα καθώς αντιστρέφεται στα ψηλά (πάνω από 6000rpm) όπου η GT πέρνει κεφάλι

      Λάβεται όμως υπ' όψιν ότι στο 0-100 βάσικό ρόλο παίζει η ισχύς και όχι η ροπή

      3. Καμπύλες
      Παρόλο που δεν έχουμε τις καμπύλες πέρνουμε μια εικόνα από τα νούμερα.

      Βλέπουμε την GT να έχει 2600 rpm μεταξύ της μέγιστης ισχύος και μέγιστης ροπής. Επίσης διατηρεί την ροπή σε όλο το φάσμα καθώς βλέπουμε 15.6 κιλά ροπής στης 6500 δηλαδή 1/16.6=5% ελλάτωση εναντι 13.3 της corolla δηλαδή 2/15.2=13% πτώση.
      Άρα η corolla ψιλοξεψυχάει στα ψηλά ανώ η GT διατηρεί πρακτικά όλη την ροπή. Αναμένεται να έχει καλύτερη καμπύλη.

      Επίσης από ιδία πείρα η ισχυς της GT διατηρείται μέχρι τον κόφτη 7000rpm καθώς δεν καταλαβαίνω μείωση του ρυθμού επιτάγχυνσης στο φάσμα 6500-7000 rpm. Ίσα ίσα που ο κόφτης έρχεται τόσο ξαφνικά οπότε όταν κάνω γρήγορες εκκινήσεις με κόβει ο κόφτης αφού δεν νιώθω ότι πρέπει να αλλάξω!!

      Άρα Κιβώτιο, Καμπύλες, Κινητήρας υπερτερεί η GT.
      Mετρήσεις η Corolla

      Aυτό μπορεί να σημαίνει:

      1. Ψευτικο Βάρος στην GT -------Άτοπο αφού μετρήθηκε από περιοδικά γύρω στα 1300!!

      2. Κακή καμπύλη ροπής στον 1.8 TS ------Άτοπο αφού και τα νούμερα δεν το δείχνουν αλλά και ο 2.0 TS 1.6 TS ίδιας τεχνολογίας και σχεδίασης αποδίδουν τα αναμενώμενα σε GTV/147/166

      3. Μεγάλες απώλειες στο σύστημα μετάδοσης για την GT--------Άτοπο αφού έχει κοινό σύστημα μετάδοσης με την 2.0JTS που αποδίδει πολύ καλά στο 0-100(8.8 4Τ)
        Επίσης άτοπο αφού έχει τα ίδια μηχανικά μέρη συνολικά με 147 που επίσης αποδίδει πολύ καλά για τα κυβικά της

      Πραγματικά δεν έχω βρει λόγω ώστε η GT να χάνει από 1600άρια όπως λένε μερικοί ή έστω να είναι ισοδύναμη.

      Πιστεύω και από την δικιά μου πείρα αλλά και από τα νούμερα_ανάλυση που παρέθεσα ότι έχει επιδόσης πιο κοντά σε δίλιτρο προηγούμενης γενιάς(120-140 αλόγων).

      Ρωτάω τον red_army7 αλλά και κάποιον με γνώσεις μηχανολογίας να μου εξηγήσει βλέποντας τα νούμερα πως γίνεται να μετράται η GT στα 10.6 και η corolla στα 10.2. Το ερώτημα παραμένει και για άλλα 1600άρια όπου εμφανίζονται να έχουν 10.6-10.8 0-100 !! και αντίστοιχη μελέτη δείχνει παρόμοια παράδοξα!

      Γενικά θα ήθελα μια εξήγηση στο 'Παράδοξο'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babbis last edited by

        Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
        Η κορολλα σενταν εχει 0-100 10 δευτερα και η αλφα εχει 10.7).

        Πολύ ενιαφέρουσα πρόταση. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ απορούσα πως τα περιοδικά μετράνε ην GT 1.8 στα 10.6-10.7 ενώ πχ την Corolla 10.2
        Έχω και πολλά άλλα παράδοξα αλλά ας μείνουμε σε αυτό.

        Παράθεση Στοιχείων

        Μια παράθεση από τα στοιχεία των πινάκων των 4Τροχών και ένα verification με το AMS μας δίνει τα παρακάτω νούμερα.

        -----------------------------------------Corolla------GT
        Pmax :-----------------------------------110-------140----------PS
        RPM at Pmax:---------------------------6000-----6500----------RPM
        Tmax:------------------------------------15.2------16.6----------Kgr/m
        RPM at Pmax :--------------------------4800-----3900-----------RPM
        Weight :----------------------------------1135-----1290----------Kgr
        Κιλά/Ίππο:-------------------------------10.32----9.21-----------Kgr/PS
        Κιλά ανά κιλό ροπής:--------------------74.67----77.71---------Kgr/kgr/m
        RPM(Pmax)-RPM(Tmax):----------------1200----2600----------RPM
        Torque at Pamx:-------------------------13.3-----15.6----------Kgr/m
        Κιλά ανά κιλό ροπής ατ RPM(Pmax):--85.30----82.52---------Kgr/kgr/m

        Κλιμάκωση Κιβωτίων:

        Στροφές Αλλαγής σχέσης Corolla 1.6:
        --------6000----6200----6500 RPM

        Κλιμάκωση Κιβωτίoυ Corolla 1.6:
        1η------3.545---3.545----3.545
        2α------1.904---1.904----1.904
        3η------1.31----1.31------1.31
        4η------0.969---0.969----0.969
        5η------0.810---0.815----0.815

        Στροφές Κινητήρα Μετά την αλλαγή σε Corolla 1.6:

        1η-2α--3223----3330----3491
        2α-3η--4128----4266----4472
        3η-4η--4438----4586----4808
        4η-5η--5046----5215----5467

        Στροφές Αλλαγής σχέσης GT 1.8:
        --------6500----6800----6900 RPM

        1st-----3.9090---3.9090---3.9090
        2nd-----2.2380---2.2380---2.2380
        3rd-----1.5200---1.5200---1.5200
        4th-----1.1560---1.1560---1.1560
        5th-----0.9460---0.9460---0.9460

        1η-2α--3721----3893----3950
        2α-3η--4415----4618----4686
        3η-4η--4943----5172----5248
        4η-5η--5319----5565----5647

        Αναλύση:

        1. Κιβώτια
        Βλέπουμε ότι αλλάζοντας πάνω στις στροφές μέγιστης ισχυος αλλά και μετά απο εκεί o κινητήρας της GT πέφτει σε στροφές όπου η ροπή είναι ψηλά (πάνω από τις 3900) ==> ο κινητήρας έχει 'δύναμη' να ανεβάσει στροφές γρήγορα

        Αντίθετα η Corolla πέφτει αρκετά χαμηλότερα από τις στροφές μέγιστης ροπής

        2. Κινητήρας

        Η GT υπερτερεί:
        α. κιλά ανα ίππο 9.21 vs 10.32
        β. Ισχύ +30 άλογα
        γ.Ροπή +1.3 kgr/m
        δ. 'Ενεργό Περιοχή' ή αλλιώς σε πόσο φάσμα στροφών κρατιέται η ροπή υψηλά : 2600 vs 1200
        ε. Ροπή στην περιοχή μέγιστης ισχύος 15.6 vs 13.3
        ζ. Kιλά ανά κιλό ροπής στις στροφές μέγιστης ισχύος 82.52 85.30

        Η corolla υπερισχύει μόνο στα κιλά ανά κιλό ροπής στις στροφές μέγιστης ροπής αλλά αυτές εμφανίζονται πολύ ψηλά!! 4800 και διατηρείται λίγο το προβάδισμα καθώς αντιστρέφεται στα ψηλά (πάνω από 6000rpm) όπου η GT πέρνει κεφάλι

        Λάβεται όμως υπ' όψιν ότι στο 0-100 βάσικό ρόλο παίζει η ισχύς και όχι η ροπή

        3. Καμπύλες
        Παρόλο που δεν έχουμε τις καμπύλες πέρνουμε μια εικόνα από τα νούμερα.

        Βλέπουμε την GT να έχει 2600 rpm μεταξύ της μέγιστης ισχύος και μέγιστης ροπής. Επίσης διατηρεί την ροπή σε όλο το φάσμα καθώς βλέπουμε 15.6 κιλά ροπής στης 6500 δηλαδή 1/16.6=5% ελλάτωση εναντι 13.3 της corolla δηλαδή 2/15.2=13% πτώση.
        Άρα η corolla ψιλοξεψυχάει στα ψηλά ανώ η GT διατηρεί πρακτικά όλη την ροπή. Αναμένεται να έχει καλύτερη καμπύλη.

        Επίσης από ιδία πείρα η ισχυς της GT διατηρείται μέχρι τον κόφτη 7000rpm καθώς δεν καταλαβαίνω μείωση του ρυθμού επιτάγχυνσης στο φάσμα 6500-7000 rpm. Ίσα ίσα που ο κόφτης έρχεται τόσο ξαφνικά οπότε όταν κάνω γρήγορες εκκινήσεις με κόβει ο κόφτης αφού δεν νιώθω ότι πρέπει να αλλάξω!!

        Άρα Κιβώτιο, Καμπύλες, Κινητήρας υπερτερεί η GT.
        Mετρήσεις η Corolla

        Aυτό μπορεί να σημαίνει:

        1. Ψευτικο Βάρος στην GT -------Άτοπο αφού μετρήθηκε από περιοδικά γύρω στα 1300!!

        2. Κακή καμπύλη ροπής στον 1.8 TS ------Άτοπο αφού και τα νούμερα δεν το δείχνουν αλλά και ο 2.0 TS 1.6 TS ίδιας τεχνολογίας και σχεδίασης αποδίδουν τα αναμενώμενα σε GTV/147/166

        3. Μεγάλες απώλειες στο σύστημα μετάδοσης για την GT--------Άτοπο αφού έχει κοινό σύστημα μετάδοσης με την 2.0JTS που αποδίδει πολύ καλά στο 0-100(8.8 4Τ)
          Επίσης άτοπο αφού έχει τα ίδια μηχανικά μέρη συνολικά με 147 που επίσης αποδίδει πολύ καλά για τα κυβικά της

        Πραγματικά δεν έχω βρει λόγω ώστε η GT να χάνει από 1600άρια όπως λένε μερικοί ή έστω να είναι ισοδύναμη.

        Πιστεύω και από την δικιά μου πείρα αλλά και από τα νούμερα_ανάλυση που παρέθεσα ότι έχει επιδόσης πιο κοντά σε δίλιτρο προηγούμενης γενιάς(120-140 αλόγων).

        Ρωτάω τον red_army7 αλλά και κάποιον με γνώσεις μηχανολογίας να μου εξηγήσει βλέποντας τα νούμερα πως γίνεται να μετράται η GT στα 10.6 και η corolla στα 10.2. Το ερώτημα παραμένει και για άλλα 1600άρια όπου εμφανίζονται να έχουν 10.6-10.8 0-100 !! και αντίστοιχη μελέτη δείχνει παρόμοια παράδοξα!

        Γενικά θα ήθελα μια εξήγηση στο 'Παράδοξο'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr