-
Το νέο polo GTi έξω από το εργοστάσιο στην Ισπανία
-
Το νέο polo GTi έξω από το εργοστάσιο στην Ισπανία
-
Το νέο polo GTi έξω από το εργοστάσιο στην Ισπανία
-
Απο μπροστά ειναι σχεδόν ίδιο με το Golf GTI! Μέχρι και οι ζάντες ειναι αν δεν κάνω λάθος οι ίδιες!
Σίγουρα πολύ πιο όμορφο απο τις απλές εκδόσεις.
-
Τι μοτερ θα φοραει αυτο???
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Τι μοτερ θα φοραει αυτο???το γνωστό 1.8Τ του vag...
γνωρίζει κανείς αν θα βγαίνει και σε 5πορτο;
(το χαβά μου εγώ... ) -
πολυ ωραιο
αντε, ριχτε απανω την τουρμπινα του S3 και μετα θα κερνατε ρολαριστες Μ3 για πλακα. -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Απο μπροστά ειναι σχεδόν ίδιο με το Golf GTI! Μέχρι και οι ζάντες ειναι αν δεν κάνω λάθος οι ίδιες!Σίγουρα πολύ πιο όμορφο απο τις απλές εκδόσεις.
Το κακό είναι ότι αυτή του η ομοιότητα με το Golf με ξενερώνει.
Αν την παραβλέψω μου αρέσει και εμένα πάρα πολύ... -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Τι μοτερ θα φοραει αυτο???
**
το γνωστό 1.8Τ του vag**...γνωρίζει κανείς αν θα βγαίνει και σε 5πορτο;
(το χαβά μου εγώ... )Άντε πάλι... μά πόσα τέτοια μοτέρ τους έχουν περισσέψει πια?
Άραγε θα μπει ο 1,4 του αναμενόμενου Golf GT? Και αν ναι, δεν θα κλαίνε μετά αυτοί με τον 1,8Τ? -
θελω να δω απο θεμα αναρτησης , τι κανανε............
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τι μοτερ θα φοραει αυτο???
**
το γνωστό 1.8Τ του vag**...γνωρίζει κανείς αν θα βγαίνει και σε 5πορτο;
(το χαβά μου εγώ... )Άντε πάλι... μά πόσα τέτοια μοτέρ τους έχουν περισσέψει πια?
Άραγε θα μπει ο 1,4 του αναμενόμενου Golf GT? Και αν ναι, δεν θα κλαίνε μετά αυτοί με τον 1,8Τ?θα μπει ο 1,4
-
sorry παιδες, αλλα δεν θα ΚΛΑΙΝΕ κι'ολας αυτοι με τον υποθετικο 1.8Τ στο polo..
μην λεμε κι οτι θελουμε....οταν ανακοινωθηκε αρχικα η γρηγορη εκδοση του polo, ηταν να φοραει τον 20vt 1.8t
μετα την αγορα απο την eaton, δεν ξερω σιγουρα τι θα βγει τελικα στο δρομο....παντως αυτα στη φωτογραφια να φορανε τον 1.4 tsi ενω εχει ανακοινωθει σαν πρωτο μοντελο εφαρμογης το golf gt,
το βλεπω λιγο δυσκολο (μαντευοντας παντα..)
...εκτος αν φορανε την εκδοση στα 140αλογα
στην οποια περιπτωση πολυ καλυτερα ο 1.8τ -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Απο μπροστά ειναι σχεδόν ίδιο με το Golf GTI! Μέχρι και οι ζάντες ειναι αν δεν κάνω λάθος οι ίδιες!
Σίγουρα πολύ πιο όμορφο απο τις απλές εκδόσεις.
Το κακό είναι ότι αυτή του η ομοιότητα με το Golf με ξενερώνει.
Αν την παραβλέψω μου αρέσει και εμένα πάρα πολύ...Ακριβώς
Πλέον, GTI, Polo GTI, Jetta GLI, έχουν ακριβώς την ίδια μάσκα και ζάντες...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
sorry παιδες, αλλα δεν θα ΚΛΑΙΝΕ κι'ολας αυτοι με τον υποθετικο 1.8Τ στο polo..
μην λεμε κι οτι θελουμε....οταν ανακοινωθηκε αρχικα η γρηγορη εκδοση του polo, ηταν να φοραει τον 20vt 1.8t
μετα την αγορα απο την eaton, δεν ξερω σιγουρα τι θα βγει τελικα στο δρομο....παντως αυτα στη φωτογραφια να φορανε τον 1.4 tsi ενω εχει ανακοινωθει σαν πρωτο μοντελο εφαρμογης το golf gt,
το βλεπω λιγο δυσκολο (μαντευοντας παντα..)
...εκτος αν φορανε την εκδοση στα 140αλογα
στην οποια περιπτωση πολυ καλυτερα ο 1.8τΔεν κατάλαβες Πέτρο. Λέω, αν θα μπει ο 1,4 compressor, turbo κλπ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΑ
Και επειδή είναι ένας πιο μοντέρνος κινητήρας, προφανώς πιο οικονομικός, σίγουρα πιο ελαφρύς, αν είχα αγοράσει Πόλο με τον 1,8Τ και έβγαινε με τον 1,4 του GT μετά, ε, θα τα έπαιρνα λίγάκι
-
χμμμ... ισως
αλλα παλι ισως και να γινοτανε το εξης:να ειχες 210 αλογακια μονο με προγραμμα => ευχαριστημενος
ή ακομα καλυτερα να πεταξεις απανω οπως εγραψα και πιο πανω την τουρμπινιτσα απο το s3 => εισαι πιο γρηγορος απο οτι κινηται. αρα πολυ ευχαριστημενος.
τετοιες στανταρντοποιημενες δυνατες βελτιωσεις για να γινουν στα νεα μοτερ πρεπει να περασουνε αρκετα χρονακια...
εννοειται οτι ο πολυ καλος 1.8τ μετα απο τοσα χρονια απευθυνεται σε κονεσέρς (sic!!)
ακομα ομως και ο ασχετος, θα μεινει πολυ ικανοποιημενος απο το μαμα μοτερ πανω στο πολο, και μονο θεματα μαρκετιγκ πιθανον να του χαλανε την ευτυχιακαι μη μου πειτε οτι αυτα δεν εχουνε σημασια, γιατι εκ των πραγματων οποιος κοιταει να παρει μικρο gti ενδιαφερεται για τα γκαζια...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
χμμμ... ισως
αλλα παλι ισως και να γινοτανε το εξης:να ειχες 210 αλογακια μονο με προγραμμα => ευχαριστημενος
ή ακομα καλυτερα να πεταξεις απανω οπως εγραψα και πιο πανω την τουρμπινιτσα απο το s3 => εισαι πιο γρηγορος απο οτι κινηται. αρα πολυ ευχαριστημενος.
Ωχ ρε Πέτρο, εσύ και οι μοντίφες σου!
Γιατί να μην συγκρίνουμε τα αυτοκίνητα όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο? Αυτό δεν είναι το πιο λογικό? Το τι θα πειράξει ο καθένας μετά, δικό του καπέλο. Πρέπει να ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα το κατσαβιδιάσουμε το αυτοκίνητο?
Σαν ΑΓΟΡΑ, νομίζω είναι προτιμότερος ο φρέσκος 1,4 με τα 170, παρά ο παλιός 1,8Τ με τα 150
Και όχι, με 'τουρμπινίτσα' από S3 ΔΕΝ είσαι πιο γρήγορος από ό,τι κινείται. ΙΣΩΣ να είσαι στην ευθεία. Για τα ρέστα, εξαρτάται τι δουλειά έχουν ρίξει οι μηχανικοί της Φάου-Βε και στο ΥΠΟΛΟΙΠΟ αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
sorry παιδες, αλλα δεν θα ΚΛΑΙΝΕ κι'ολας αυτοι με τον υποθετικο 1.8Τ στο polo..
μην λεμε κι οτι θελουμε....οταν ανακοινωθηκε αρχικα η γρηγορη εκδοση του polo, ηταν να φοραει τον 20vt 1.8t
μετα την αγορα απο την eaton, δεν ξερω σιγουρα τι θα βγει τελικα στο δρομο....παντως αυτα στη φωτογραφια να φορανε τον 1.4 tsi ενω εχει ανακοινωθει σαν πρωτο μοντελο εφαρμογης το golf gt,
το βλεπω λιγο δυσκολο (μαντευοντας παντα..)
...εκτος αν φορανε την εκδοση στα 140αλογα
στην οποια περιπτωση πολυ καλυτερα ο 1.8τΔεν κατάλαβες Πέτρο. Λέω, αν θα μπει ο 1,4 compressor, turbo κλπ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΑ
Και επειδή είναι ένας πιο μοντέρνος κινητήρας, προφανώς πιο οικονομικός, σίγουρα πιο ελαφρύς, αν είχα αγοράσει Πόλο με τον 1,8Τ και έβγαινε με τον 1,4 του GT μετά, ε, θα τα έπαιρνα λίγάκι
Ναι,αλλά για τον 1.4 γήπεδα και στάδια δεν έχει ακόμα...
Όπως ήδη σχολιάστηκε,η vw ακολουθεί τον ένδοξο δρόμο δρόμο της audi στο θέμα της εμφάνισης.Δηλαδή η διαφορά του μικρότερου μοντέλου της εταιρίας από το μεγαλύτερο είναι απλά μερικοί πόντοι λαμαρίνα παραπάνω.
Το κόλπο με τις ζάντες δεν το χαν σκεφτεί στη audi...Πάλι πρωτοπορία η vw!
edit:με προλάβανε ήδη για τις βελτιώσεις! (μα τόοοοσο αργός είμαι; )
-
το κολπο με τις ζαντες το εχει κανει η skoda (octavia rs - fabia rs (το ντηζελ))
οσο για το τουρμπινακι απο S3, επιμενω οτι δεν σε πιανει τιποτα στο δρομο.
τωρα για τις στροφες, περα απο οτι θα εχει κανει η vw (αν εχει κανει), για τους απαιτητικους υπαρχει και η kw.και o 1.8t βγαινει αν δεν κανω λαθος εργοστασιακα σε εκδοσεις 150-163-180-190-225-240
μεχρι τα 190 ειναι με την μικρη τουρμπινουλα, απο κει και πανω με την λιγο μεγαλυτερη..
ειναι σχετικα ευκολο να αλλαξεις τουρμπινα (+μπεκ +πολλαπλη) καποια στιγμη (οποτε θες) και μπορεις να το κανεις αμα ψαξεις λιγο και στην αντιπροσωπεια.σαν ΑΓΟΡΑ λοιπον, καποιου που ψαχνει γρηγορο gti, ισως ειναι προτιμοτερη η περιπτωση του 1.8τ. αυτο λεω.. (θα εξαρτηθει βεβαιως και απο την τιμη του)
για τον ανυποψιαστο, μια χαρα το 140αρι tsi ή και το 170αρι οταν βγει. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
για τον ανυποψιαστο, μια χαρα το 140αρι tsi ή και το 170αρι οταν βγει.Σε άλλη συχνότητα εκπέμπουμε ρε Πέτρο. Αυτός που δεν θέλει να βάλει χέρι στο μοτέρ του, ΔΕΝ είναι απαραίτητα ανυποψίαστος!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
για τον ανυποψιαστο, μια χαρα το 140αρι tsi ή και το 170αρι οταν βγει.
Σε άλλη συχνότητα εκπέμπουμε ρε Πέτρο. Αυτός που δεν θέλει να βάλει χέρι στο μοτέρ του, ΔΕΝ είναι απαραίτητα ανυποψίαστος!
ναι βρε Πετρο! Το αμαξι οπως βγαινει απο το εργοστασιο εχει μια συγκεκριμενη ομοιογενεια με σκοπο το βελτιστο συνδιασμο επιδοσεων- οδικης συμπεριφορας- καταναλωσης.
δεν ειμαι κατα στο να βελτιωνει καποιος το αυτοκινητο του, αλλα αυτος που δεν το κανει σιγουρα δεν ειναι 'κοροιδο'! Δηλαδη δεν αρκουν σε καποιον τα 170 αλογα? Για το 95% των αγοραστων του μοντελου ειναι υπερ-αρκετα....
Αυτος λοιπον που αρκειται σε αυτες τις επιδοσεις και δεν θελει να χαλασει την ομοιογενεια που ελεγα παραπανω, για ποιο λογο να πειραξει το μοτερ του?
Polo 9N3 GTi & Cup