Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Polo 9N3 GTi & Cup
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Polo 9N3 GTi & Cup
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Μελλοντικά Μοντέλα
    32
    86
    267
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stoilas last edited by

      Το νέο polo GTi έξω από το εργοστάσιο στην Ισπανία

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stoilas last edited by

        Το νέο polo GTi έξω από το εργοστάσιο στην Ισπανία

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stoilas last edited by

          Το νέο polo GTi έξω από το εργοστάσιο στην Ισπανία

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            silencer51 last edited by

            Απο μπροστά ειναι σχεδόν ίδιο με το Golf GTI! Μέχρι και οι ζάντες ειναι αν δεν κάνω λάθος οι ίδιες!

            Σίγουρα πολύ πιο όμορφο απο τις απλές εκδόσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              melos86 last edited by

              Τι μοτερ θα φοραει αυτο???

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tazz last edited by

                Ο χρήστης melos86 έγραψε:
                Τι μοτερ θα φοραει αυτο???

                το γνωστό 1.8Τ του vag...

                γνωρίζει κανείς αν θα βγαίνει και σε 5πορτο;
                (το χαβά μου εγώ... )

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  petran last edited by

                  πολυ ωραιο
                  αντε, ριχτε απανω την τουρμπινα του S3 και μετα θα κερνατε ρολαριστες Μ3 για πλακα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                    Απο μπροστά ειναι σχεδόν ίδιο με το Golf GTI! Μέχρι και οι ζάντες ειναι αν δεν κάνω λάθος οι ίδιες!

                    Σίγουρα πολύ πιο όμορφο απο τις απλές εκδόσεις.

                    Το κακό είναι ότι αυτή του η ομοιότητα με το Golf με ξενερώνει.
                    Αν την παραβλέψω μου αρέσει και εμένα πάρα πολύ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης tazz έγραψε:

                      Τι μοτερ θα φοραει αυτο???

                      **
                      το γνωστό 1.8Τ του vag**...

                      γνωρίζει κανείς αν θα βγαίνει και σε 5πορτο;
                      (το χαβά μου εγώ... )

                      Άντε πάλι... μά πόσα τέτοια μοτέρ τους έχουν περισσέψει πια?
                      Άραγε θα μπει ο 1,4 του αναμενόμενου Golf GT? Και αν ναι, δεν θα κλαίνε μετά αυτοί με τον 1,8Τ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        θελω να δω απο θεμα αναρτησης , τι κανανε............

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                          Τι μοτερ θα φοραει αυτο???

                          **
                          το γνωστό 1.8Τ του vag**...

                          γνωρίζει κανείς αν θα βγαίνει και σε 5πορτο;
                          (το χαβά μου εγώ... )

                          Άντε πάλι... μά πόσα τέτοια μοτέρ τους έχουν περισσέψει πια?
                          Άραγε θα μπει ο 1,4 του αναμενόμενου Golf GT? Και αν ναι, δεν θα κλαίνε μετά αυτοί με τον 1,8Τ?

                          θα μπει ο 1,4

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petran last edited by

                            sorry παιδες, αλλα δεν θα ΚΛΑΙΝΕ κι'ολας αυτοι με τον υποθετικο 1.8Τ στο polo..
                            μην λεμε κι οτι θελουμε....

                            οταν ανακοινωθηκε αρχικα η γρηγορη εκδοση του polo, ηταν να φοραει τον 20vt 1.8t
                            μετα την αγορα απο την eaton, δεν ξερω σιγουρα τι θα βγει τελικα στο δρομο.

                            ...παντως αυτα στη φωτογραφια να φορανε τον 1.4 tsi ενω εχει ανακοινωθει σαν πρωτο μοντελο εφαρμογης το golf gt,
                            το βλεπω λιγο δυσκολο (μαντευοντας παντα..)
                            ...εκτος αν φορανε την εκδοση στα 140αλογα
                            στην οποια περιπτωση πολυ καλυτερα ο 1.8τ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:

                              Απο μπροστά ειναι σχεδόν ίδιο με το Golf GTI! Μέχρι και οι ζάντες ειναι αν δεν κάνω λάθος οι ίδιες!

                              Σίγουρα πολύ πιο όμορφο απο τις απλές εκδόσεις.

                              Το κακό είναι ότι αυτή του η ομοιότητα με το Golf με ξενερώνει.
                              Αν την παραβλέψω μου αρέσει και εμένα πάρα πολύ...

                              Ακριβώς

                              Πλέον, GTI, Polo GTI, Jetta GLI, έχουν ακριβώς την ίδια μάσκα και ζάντες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                sorry παιδες, αλλα δεν θα ΚΛΑΙΝΕ κι'ολας αυτοι με τον υποθετικο 1.8Τ στο polo..
                                μην λεμε κι οτι θελουμε....

                                οταν ανακοινωθηκε αρχικα η γρηγορη εκδοση του polo, ηταν να φοραει τον 20vt 1.8t
                                μετα την αγορα απο την eaton, δεν ξερω σιγουρα τι θα βγει τελικα στο δρομο.

                                ...παντως αυτα στη φωτογραφια να φορανε τον 1.4 tsi ενω εχει ανακοινωθει σαν πρωτο μοντελο εφαρμογης το golf gt,
                                το βλεπω λιγο δυσκολο (μαντευοντας παντα..)
                                ...εκτος αν φορανε την εκδοση στα 140αλογα
                                στην οποια περιπτωση πολυ καλυτερα ο 1.8τ

                                Δεν κατάλαβες Πέτρο. Λέω, αν θα μπει ο 1,4 compressor, turbo κλπ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΑ

                                Και επειδή είναι ένας πιο μοντέρνος κινητήρας, προφανώς πιο οικονομικός, σίγουρα πιο ελαφρύς, αν είχα αγοράσει Πόλο με τον 1,8Τ και έβγαινε με τον 1,4 του GT μετά, ε, θα τα έπαιρνα λίγάκι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  petran last edited by

                                  χμμμ... ισως
                                  αλλα παλι ισως και να γινοτανε το εξης:

                                  να ειχες 210 αλογακια μονο με προγραμμα => ευχαριστημενος

                                  ή ακομα καλυτερα να πεταξεις απανω οπως εγραψα και πιο πανω την τουρμπινιτσα απο το s3 => εισαι πιο γρηγορος απο οτι κινηται. αρα πολυ ευχαριστημενος.

                                  τετοιες στανταρντοποιημενες δυνατες βελτιωσεις για να γινουν στα νεα μοτερ πρεπει να περασουνε αρκετα χρονακια...

                                  εννοειται οτι ο πολυ καλος 1.8τ μετα απο τοσα χρονια απευθυνεται σε κονεσέρς (sic!!)
                                  ακομα ομως και ο ασχετος, θα μεινει πολυ ικανοποιημενος απο το μαμα μοτερ πανω στο πολο, και μονο θεματα μαρκετιγκ πιθανον να του χαλανε την ευτυχια

                                  και μη μου πειτε οτι αυτα δεν εχουνε σημασια, γιατι εκ των πραγματων οποιος κοιταει να παρει μικρο gti ενδιαφερεται για τα γκαζια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                    χμμμ... ισως
                                    αλλα παλι ισως και να γινοτανε το εξης:

                                    να ειχες 210 αλογακια μονο με προγραμμα => ευχαριστημενος

                                    ή ακομα καλυτερα να πεταξεις απανω οπως εγραψα και πιο πανω την τουρμπινιτσα απο το s3 => εισαι πιο γρηγορος απο οτι κινηται. αρα πολυ ευχαριστημενος.

                                    Ωχ ρε Πέτρο, εσύ και οι μοντίφες σου!

                                    Γιατί να μην συγκρίνουμε τα αυτοκίνητα όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο? Αυτό δεν είναι το πιο λογικό? Το τι θα πειράξει ο καθένας μετά, δικό του καπέλο. Πρέπει να ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα το κατσαβιδιάσουμε το αυτοκίνητο?

                                    Σαν ΑΓΟΡΑ, νομίζω είναι προτιμότερος ο φρέσκος 1,4 με τα 170, παρά ο παλιός 1,8Τ με τα 150

                                    Και όχι, με 'τουρμπινίτσα' από S3 ΔΕΝ είσαι πιο γρήγορος από ό,τι κινείται. ΙΣΩΣ να είσαι στην ευθεία. Για τα ρέστα, εξαρτάται τι δουλειά έχουν ρίξει οι μηχανικοί της Φάου-Βε και στο ΥΠΟΛΟΙΠΟ αυτοκίνητο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      sorry παιδες, αλλα δεν θα ΚΛΑΙΝΕ κι'ολας αυτοι με τον υποθετικο 1.8Τ στο polo..
                                      μην λεμε κι οτι θελουμε....

                                      οταν ανακοινωθηκε αρχικα η γρηγορη εκδοση του polo, ηταν να φοραει τον 20vt 1.8t
                                      μετα την αγορα απο την eaton, δεν ξερω σιγουρα τι θα βγει τελικα στο δρομο.

                                      ...παντως αυτα στη φωτογραφια να φορανε τον 1.4 tsi ενω εχει ανακοινωθει σαν πρωτο μοντελο εφαρμογης το golf gt,
                                      το βλεπω λιγο δυσκολο (μαντευοντας παντα..)
                                      ...εκτος αν φορανε την εκδοση στα 140αλογα
                                      στην οποια περιπτωση πολυ καλυτερα ο 1.8τ

                                      Δεν κατάλαβες Πέτρο. Λέω, αν θα μπει ο 1,4 compressor, turbo κλπ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΑ

                                      Και επειδή είναι ένας πιο μοντέρνος κινητήρας, προφανώς πιο οικονομικός, σίγουρα πιο ελαφρύς, αν είχα αγοράσει Πόλο με τον 1,8Τ και έβγαινε με τον 1,4 του GT μετά, ε, θα τα έπαιρνα λίγάκι

                                      Ναι,αλλά για τον 1.4 γήπεδα και στάδια δεν έχει ακόμα...

                                      Όπως ήδη σχολιάστηκε,η vw ακολουθεί τον ένδοξο δρόμο δρόμο της audi στο θέμα της εμφάνισης.Δηλαδή η διαφορά του μικρότερου μοντέλου της εταιρίας από το μεγαλύτερο είναι απλά μερικοί πόντοι λαμαρίνα παραπάνω.

                                      Το κόλπο με τις ζάντες δεν το χαν σκεφτεί στη audi...Πάλι πρωτοπορία η vw!

                                      edit:με προλάβανε ήδη για τις βελτιώσεις! (μα τόοοοσο αργός είμαι; )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        το κολπο με τις ζαντες το εχει κανει η skoda (octavia rs - fabia rs (το ντηζελ))

                                        οσο για το τουρμπινακι απο S3, επιμενω οτι δεν σε πιανει τιποτα στο δρομο.
                                        τωρα για τις στροφες, περα απο οτι θα εχει κανει η vw (αν εχει κανει), για τους απαιτητικους υπαρχει και η kw.

                                        και o 1.8t βγαινει αν δεν κανω λαθος εργοστασιακα σε εκδοσεις 150-163-180-190-225-240
                                        μεχρι τα 190 ειναι με την μικρη τουρμπινουλα, απο κει και πανω με την λιγο μεγαλυτερη..
                                        ειναι σχετικα ευκολο να αλλαξεις τουρμπινα (+μπεκ +πολλαπλη) καποια στιγμη (οποτε θες) και μπορεις να το κανεις αμα ψαξεις λιγο και στην αντιπροσωπεια.

                                        σαν ΑΓΟΡΑ λοιπον, καποιου που ψαχνει γρηγορο gti, ισως ειναι προτιμοτερη η περιπτωση του 1.8τ. αυτο λεω.. (θα εξαρτηθει βεβαιως και απο την τιμη του)
                                        για τον ανυποψιαστο, μια χαρα το 140αρι tsi ή και το 170αρι οταν βγει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                          για τον ανυποψιαστο, μια χαρα το 140αρι tsi ή και το 170αρι οταν βγει.

                                          Σε άλλη συχνότητα εκπέμπουμε ρε Πέτρο. Αυτός που δεν θέλει να βάλει χέρι στο μοτέρ του, ΔΕΝ είναι απαραίτητα ανυποψίαστος!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            για τον ανυποψιαστο, μια χαρα το 140αρι tsi ή και το 170αρι οταν βγει.

                                            Σε άλλη συχνότητα εκπέμπουμε ρε Πέτρο. Αυτός που δεν θέλει να βάλει χέρι στο μοτέρ του, ΔΕΝ είναι απαραίτητα ανυποψίαστος!

                                            ναι βρε Πετρο! Το αμαξι οπως βγαινει απο το εργοστασιο εχει μια συγκεκριμενη ομοιογενεια με σκοπο το βελτιστο συνδιασμο επιδοσεων- οδικης συμπεριφορας- καταναλωσης.

                                            δεν ειμαι κατα στο να βελτιωνει καποιος το αυτοκινητο του, αλλα αυτος που δεν το κανει σιγουρα δεν ειναι 'κοροιδο'! Δηλαδη δεν αρκουν σε καποιον τα 170 αλογα? Για το 95% των αγοραστων του μοντελου ειναι υπερ-αρκετα....

                                            Αυτος λοιπον που αρκειται σε αυτες τις επιδοσεις και δεν θελει να χαλασει την ομοιογενεια που ελεγα παραπανω, για ποιο λογο να πειραξει το μοτερ του?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr