-
To Chevrolet Cobalt, αν και οχι 'καινουργιο μοντελο' (εχει κυκλοφορησει στην αγορα των ΗΠΑ απο εδω και μερικους μηνες) 'κανει χρηση' του πατωματος 'Δελτα' της Τζι Εμ στο οποιο βασιζεται και το της Ευρωπης Οπελ Αστρα. Πραγεται σε τετραπορτη και δυπορτη εκδοση.
Κινητηρες οι Ecotec της Τζι Εμ σε εκδοσεις 2.2 λιτρων (140 ιππων), 2.4 λιτρων (170 ιππων) και Supercharged 2 λιτρων (SS εκδοση 205 ιππων). Το τελευταιο φτανει το 60 μ/ω απο σταση σε 6.1 δευτερα.
Τα 'απλα':
Το SS:
ΟΙ τιμες:
Τα σενταν αρχιζουν απο $14,190 και με $16,500 εχεις τα περισσοτερα εξτρα. Τα κουπε απο $18,335 και με $21Κ με φουλ εξτρα. Το SS αρχιζει απο τα $21,000 περιπου.
Ο αγοραστης μπορει να 'προσθεσει' εξτρα ιπποδυναμη και ροπη με τροποποιησεις του εργοστασιου στο SS (μεχρι 250 αλογα - Stage 2).
-
To Chevrolet Cobalt, αν και οχι 'καινουργιο μοντελο' (εχει κυκλοφορησει στην αγορα των ΗΠΑ απο εδω και μερικους μηνες) 'κανει χρηση' του πατωματος 'Δελτα' της Τζι Εμ στο οποιο βασιζεται και το της Ευρωπης Οπελ Αστρα. Πραγεται σε τετραπορτη και δυπορτη εκδοση.
Κινητηρες οι Ecotec της Τζι Εμ σε εκδοσεις 2.2 λιτρων (140 ιππων), 2.4 λιτρων (170 ιππων) και Supercharged 2 λιτρων (SS εκδοση 205 ιππων). Το τελευταιο φτανει το 60 μ/ω απο σταση σε 6.1 δευτερα.
Τα 'απλα':
Το SS:
ΟΙ τιμες:
Τα σενταν αρχιζουν απο $14,190 και με $16,500 εχεις τα περισσοτερα εξτρα. Τα κουπε απο $18,335 και με $21Κ με φουλ εξτρα. Το SS αρχιζει απο τα $21,000 περιπου.
Ο αγοραστης μπορει να 'προσθεσει' εξτρα ιπποδυναμη και ροπη με τροποποιησεις του εργοστασιου στο SS (μεχρι 250 αλογα - Stage 2).
-
To Chevrolet Cobalt, αν και οχι 'καινουργιο μοντελο' (εχει κυκλοφορησει στην αγορα των ΗΠΑ απο εδω και μερικους μηνες) 'κανει χρηση' του πατωματος 'Δελτα' της Τζι Εμ στο οποιο βασιζεται και το της Ευρωπης Οπελ Αστρα. Πραγεται σε τετραπορτη και δυπορτη εκδοση.
Κινητηρες οι Ecotec της Τζι Εμ σε εκδοσεις 2.2 λιτρων (140 ιππων), 2.4 λιτρων (170 ιππων) και Supercharged 2 λιτρων (SS εκδοση 205 ιππων). Το τελευταιο φτανει το 60 μ/ω απο σταση σε 6.1 δευτερα.
Τα 'απλα':
Το SS:
ΟΙ τιμες:
Τα σενταν αρχιζουν απο $14,190 και με $16,500 εχεις τα περισσοτερα εξτρα. Τα κουπε απο $18,335 και με $21Κ με φουλ εξτρα. Το SS αρχιζει απο τα $21,000 περιπου.
Ο αγοραστης μπορει να 'προσθεσει' εξτρα ιπποδυναμη και ροπη με τροποποιησεις του εργοστασιου στο SS (μεχρι 250 αλογα - Stage 2).
-
Αυτο κολλαει με το Dodge Neon SRT4 που εβγαλε πριν 1-2 χρονια η Chrysler.
Οπως και να το κανουμε για 20-22 χιλ δολ αυτα τα αυτοκινητα εχουν φοβερη αξια. Ανταποκρινωνται στους νεους που θελουν ενα σπορ αυτοκινητο.Νικος
-
Δέν είναι πολύ...Κορεάτικο σέ εμφάνιση;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δέν είναι πολύ...Κορεάτικο σέ εμφάνιση;Λιγακι. Αλλα βεβαια τι περιμενατε να δημιουργησουν οι σχεδιαστες της chevrolet; Οι πρωτοι αντιγραφοντες οι Κορεατες και οι Αμερικανοι μετα.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Δέν είναι πολύ...Κορεάτικο σέ εμφάνιση;
Λιγακι. Αλλα βεβαια τι περιμενατε να δημιουργησουν οι σχεδιαστες της chevrolet; Οι πρωτοι αντιγραφοντες οι Κορεατες και οι Αμερικανοι μετα.
Νικος
Τα καθίσματα τα παρατήρησε κανείς? Θα κάνεις ωραία τσουλήθρα εκεί πάνω!
-
Καί χαμηλοπρόφιλα ελαστικά έ;
Είχα τήν εντύπωση ότι τά σπόρ αυτοκίνητα στήν Αμερική δέν φορούσαν 'σαγιονάρες' λόγω νοοτροπίας. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καί χαμηλοπρόφιλα ελαστικά έ;
Είχα τήν εντύπωση ότι τά σπόρ αυτοκίνητα στήν Αμερική δέν φορούσαν 'σαγιονάρες' λόγω νοοτροπίας.Αναλογα το αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Λιγακι. Αλλα βεβαια τι περιμενατε να δημιουργησουν οι σχεδιαστες της chevrolet; Οι πρωτοι αντιγραφοντες οι Κορεατες και οι Αμερικανοι μετα.
Νικος
Τι παει να πει αυτο τωρα?
-
Το SS ίσως να βρει το κοινό του στο κοινό του Hyundai Coupe αν και μάλλον θα είναι αρκετά ακριβότερο
Οι άλλες εκδόσεις μάλλον θα έχουν το ίδιο κοινό που είχε στην Ευρώπη το Chrysler (?) Neon όπως είπε κι ο Νίκος. Οι ίδιοι 5-6 δηλαδή...
-
Εγω παλι νομιζω πως προκειται για μια εξαμερικανισμενη (αρα ασχημα κακοποιημενη) εκδοση ΑSTRA με προτ-μπαγκαζ.Ειδικα το προφιλ με τις χαρακτηριστικες πισω πορτες και τη τριτη κολωνα....
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Λιγακι. Αλλα βεβαια τι περιμενατε να δημιουργησουν οι σχεδιαστες της chevrolet; Οι πρωτοι αντιγραφοντες οι Κορεατες και οι Αμερικανοι μετα.
Νικος
Τι παει να πει αυτο τωρα?
Τιποτα κακο. Το προηγουμενο μοντελο (Cavalier) ηταν αρχαιο σχεδιο οποτε χρειαζοντουσαν κατι αλλα δεν υπηρχε πολυ budget για εις βαθος σχεδιασμο κτλ.
Εμενα μ'αρεσει. Η Chevrolet χρειαζεται ενα down to earth αυτοκινητο. Δεν ειναι τα παντα κυρος με το Corvette.
Νικος
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Το SS ίσως να βρει το κοινό του στο κοινό του Hyundai Coupe αν και μάλλον θα είναι αρκετά ακριβότεροΟι άλλες εκδόσεις μάλλον θα έχουν το ίδιο κοινό που είχε στην Ευρώπη το Chrysler (?) Neon όπως είπε κι ο Νίκος. Οι ίδιοι 5-6 δηλαδή...
Το Hyundai Coupe ειναι το ιδιο με το Hyundai Tiburon;
Το κοιταζα και εχεις δικιο και αρκετα σπορ εμφανιση εχει και με V6 2,7 λιτρα μηχανη και ολα τα εξτρα εχει κατω απο 20 χιλ δολ.Πρεπει να το παραδεχτω η Hyundai κανει πολυ καλυτερα αυτοκινητα απο το παλιo μου Hyundai Excel.
Νικος
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Το SS ίσως να βρει το κοινό του στο κοινό του Hyundai Coupe αν και μάλλον θα είναι αρκετά ακριβότεροΤο Hyundai Coupe ονομαζεται Hyundai Tiburon στις ΗΠΑ. Το Tiburon ειναι πολυ...ας πουμε αδυναμο με τον V6 για να ειναι ανταγωνιστης του Cobalt SS. Μερικοι απο τους ανταγωνιστες του SS ειναι τα:
Dodge Neon SRT4 και
Acura RSX Type S
Chevrolet Cobalt