-
Kalhspera
exw mia sportscoupe montelo 2002
opws erxomoun prin 5mines apo Patra, epesa me 120 se mia lakouva arketa megali k eixa kapoies dysarestes epiptwseis
dld mou stravwsan oi 2zantes tis deksias pleyras (eidika i brosta) k ta lastixa mou psiloanoixan
to epomeno prwi piga k isiwsa tis zantes alla mou eipan oti tha exw provlima me ta lastixa(eixan k 35.000km) opote to idio apogevma tis poulisa k evala kainourgies 17ares (prin eixa 16ares) replica omws Mercedes me Pirelli P Zero Rosso 235x45x17pisw k 225x45x17 pisw.
Apo ekeinh tin imera arxizoun ta provlimata...dld milis pigaina 110peripou arxize ena tremoulo sto timoni to opoio sta 140stamataei, paw ekei pou tis evala mou leei ola ok, paw stin mercedes to sikwnoun k vlepoun oti k i kainourgia zanta itan theostravi, paw pisw ekei pou tis evala k eidan to provlima k mou eferan kainourgia zanta
alla pali ta idia...
paw meta apo ola afta sto Club 585 sto stavro
o kyrios ekei ta koitaei ola, vriskei pali tin deksia brosta ligo stravi, tin vazei pisw leei gia na min fernei tremoulo k mou vazei tin pisw bros, pali tremoulo omws, to paei 1-2voltes kanei kati leei stin zygosathmisi sta lastixa sta brosta k itan sxetika ok
apo tote exw kanei 1.000+km k oso paei to provlima afksanetai...
einai para poly enoxlitiko...
ti na exei ginei arage???lete na exei stravwsei i kremageria??
ti na kanw??thanx ek twn proterwn k sygnwmi gia to megethos tou keimenou
-
Kalhspera
exw mia sportscoupe montelo 2002
opws erxomoun prin 5mines apo Patra, epesa me 120 se mia lakouva arketa megali k eixa kapoies dysarestes epiptwseis
dld mou stravwsan oi 2zantes tis deksias pleyras (eidika i brosta) k ta lastixa mou psiloanoixan
to epomeno prwi piga k isiwsa tis zantes alla mou eipan oti tha exw provlima me ta lastixa(eixan k 35.000km) opote to idio apogevma tis poulisa k evala kainourgies 17ares (prin eixa 16ares) replica omws Mercedes me Pirelli P Zero Rosso 235x45x17pisw k 225x45x17 pisw.
Apo ekeinh tin imera arxizoun ta provlimata...dld milis pigaina 110peripou arxize ena tremoulo sto timoni to opoio sta 140stamataei, paw ekei pou tis evala mou leei ola ok, paw stin mercedes to sikwnoun k vlepoun oti k i kainourgia zanta itan theostravi, paw pisw ekei pou tis evala k eidan to provlima k mou eferan kainourgia zanta
alla pali ta idia...
paw meta apo ola afta sto Club 585 sto stavro
o kyrios ekei ta koitaei ola, vriskei pali tin deksia brosta ligo stravi, tin vazei pisw leei gia na min fernei tremoulo k mou vazei tin pisw bros, pali tremoulo omws, to paei 1-2voltes kanei kati leei stin zygosathmisi sta lastixa sta brosta k itan sxetika ok
apo tote exw kanei 1.000+km k oso paei to provlima afksanetai...
einai para poly enoxlitiko...
ti na exei ginei arage???lete na exei stravwsei i kremageria??
ti na kanw??thanx ek twn proterwn k sygnwmi gia to megethos tou keimenou
-
Kalhspera
exw mia sportscoupe montelo 2002
opws erxomoun prin 5mines apo Patra, epesa me 120 se mia lakouva arketa megali k eixa kapoies dysarestes epiptwseis
dld mou stravwsan oi 2zantes tis deksias pleyras (eidika i brosta) k ta lastixa mou psiloanoixan
to epomeno prwi piga k isiwsa tis zantes alla mou eipan oti tha exw provlima me ta lastixa(eixan k 35.000km) opote to idio apogevma tis poulisa k evala kainourgies 17ares (prin eixa 16ares) replica omws Mercedes me Pirelli P Zero Rosso 235x45x17pisw k 225x45x17 pisw.
Apo ekeinh tin imera arxizoun ta provlimata...dld milis pigaina 110peripou arxize ena tremoulo sto timoni to opoio sta 140stamataei, paw ekei pou tis evala mou leei ola ok, paw stin mercedes to sikwnoun k vlepoun oti k i kainourgia zanta itan theostravi, paw pisw ekei pou tis evala k eidan to provlima k mou eferan kainourgia zanta
alla pali ta idia...
paw meta apo ola afta sto Club 585 sto stavro
o kyrios ekei ta koitaei ola, vriskei pali tin deksia brosta ligo stravi, tin vazei pisw leei gia na min fernei tremoulo k mou vazei tin pisw bros, pali tremoulo omws, to paei 1-2voltes kanei kati leei stin zygosathmisi sta lastixa sta brosta k itan sxetika ok
apo tote exw kanei 1.000+km k oso paei to provlima afksanetai...
einai para poly enoxlitiko...
ti na exei ginei arage???lete na exei stravwsei i kremageria??
ti na kanw??thanx ek twn proterwn k sygnwmi gia to megethos tou keimenou
-
Ζυγοστάθμιση στις ρόδες έχεις κάνει;Εμένα αυτό το τρέμουλο μου το έκανε και όταν έκανα ζυγοστάθμιση εξαφανίστηκε.
Αν η ζάντα και το λάστιχο δεν έχουν στην περιφέρεια σχεδόν παντού ομοιόμορφα κατανεμημένο βάρος,τότε καθώς γυρίζει η ρόδα,ασκείται μια δύναμη που τίνει να την κάνει οβάλ.Στα λίγα χιλιόμετρα δεν φαίνεται,όμως στα πολλά η αίσθηση είναι από έντονη ως και πάτα πολύ ενοχλητική.ΥΓ:προφανώς το 225x45x17 είναι μπροστά έτσι;
-
Ναι Ναι τα 225 ειναι μπροστα προφανως
Ζυγοσταθμιση εκανα αρκετες φορες κ σε πιο εμπειρα μαγαζια οπως μου ειπαν διαφοροι φιλοι που ασχολουνται με αυτοκινητα αρκετα
Τωρα καπου ακουσα τελευταια οτι ισως εαν κανω ζυγοσταθμιση με τα ζαντολαστιχα πανω στο αυτοκινητο ισως κατι γινει, αλλα δεν περιμενω κ τπτ...
Δεν πρεπει να ειναι θεμα ζαντας-ελαστικων-ζυγοσταθμισης (εχει γινει 4+ φορες ζυγοσταθμιση στο καθε λαστιχο)
Μαλλον κατι πρεπει να εχει 'παρει' στο αυτοκινητο
Λεω να το παω στην αντιπροσωπεια..αλλα να πω την αληθεια με διαφορα που εχω ακουσει...φοβαμαι!!! -
Ο χρήστης vpdank έγραψε:
Δεν πρεπει να ειναι θεμα ζαντας-ελαστικων-ζυγοσταθμισης (εχει γινει 4+ φορες ζυγοσταθμιση στο καθε λαστιχο)Αν δεν έχεις κάνει με το λάστιχο επάνω στη ζάντα, ουσιαστικά δεν έκανες ζυγοστάθμιση γιατί όταν κινείσαι δεν σε ενδιαφέρει η ζάντα μόνο αλλά το σύνολο.
Μαλλον κατι πρεπει να εχει 'παρει' στο αυτοκινητο
Λεω να το παω στην αντιπροσωπεια..αλλα να πω την αληθεια με διαφορα που εχω ακουσει...φοβαμαι!!!Αν είσαι Αθήνα,ο πατέρας μου πάει στην ΕΚΚΑ στο ύψος της Συγγρού και παρότι είναι πολύ παράξενος με το αμάξι,είναι αρκετά ευχαριστημένος.Δυστυχώς έχει ένα μειονέκτημα:θέλει ραντεβού.
-
προφανως με το λαχιστο πανω στην ζαντα εκανα
απλα μου ειπαν οτι γινεται χωρις να βγαλω την ζαντα πανω απο το αυτοκινητο κ να την βαλω στο μηχανημα, αλλα να μπει ολο το αυτοκινητο πανω σε ενα ειδικο μηχανημα κ η ζυγοσταθμιση να γινει με τις ζαντες πανω στο αυτοκινητο βιδωμενες...
μειονεκτημα λεει ομως οτι χανεται αμα ξεβιδωσω την ζαντα
ειναι γνωστοι στην ΕΚΚΑ δεν θα εχω προβλημα για ραντεβου απλα απο οτι ακουγεται ολοι οι καλοι μηχανικοι οταν γινονται καλοι αποχωρουν απο τις αντιπροσωπειες...
κανενα μαγαζι εκτος ξερει κανεις? -
Επειδή δεν πήρες ζάντες για το συγκεκριμμένο αυτοκίνητο, μήπως χρειάζονται τα αλουμινένια ή πλαστικά δακτυλίδια για να κεντράρει η ζάντα πάνω στο αυτοκίνητο; Αν δεν τα έχει, και ζυγοσταθμισμένες να είναι οι ζάντες σου θα έχεις πολύ τρέμουλο και δεν θα είναι ασφαλές το αυτοκίνητο.
-
δεν το γνωριζω αυτο για να ειμαι ειλικρινης
αλλα επειδη της εβαλα σε μεγαλο κ κεντρικο λαστιχαδικο πιστευω οτι τουλαχιστον ο ιδιοκτητης θα το ηξερε κ θα μου το ελεγε
θα το κοιταξω ομως
αν κ οι ζαντες ειναι replica των κανονικων ζαντων που βαζουν στο συγκεκριμενο
δλδ δεν εβαλα καποιες ασχετες
thanx anyway
-
Εϊχα ανάλογο πρόβλημα μετά από αλλαγή ζαντών σε παλιότερο αυτοκίνητο που είχα και λύθηκε με ζυγοστάθμιση των τροχών χωρίς να βγούν από το αμάξι. Βρες κάποιο μαγαζί που να κάνει αυτήν την ιστορία και μετά ψάξτο από αλλού.
Εγώ είχα κάνει 4 φορές απλή ζυγοστάθμιση στον λαστιχά και το πρόβλημα δεν λυνόταν. Μόλλις έκανα ζυγοστάθμιση με τουσ τροχούς πάνω στο αμάξι, ως δια μαγείας λύθηκε.
Αν είσαι από Θεσσαλονίκη στείλε μου pm να σου πω που να πας.
-
ευχαριστω για την συμβουλη
απο Αθηνα ειμαι
εχω υπ' οψιν μου εναν εδω κ λεω να παω αυριο πρωιμακαρι να λυθει τι να πω...
-
Ο χρήστης vpdank έγραψε:
προφανως με το λαχιστο πανω στην ζαντα εκανααπλα μου ειπαν οτι γινεται χωρις να βγαλω την ζαντα πανω απο το αυτοκινητο κ να την βαλω στο μηχανημα, αλλα να μπει ολο το αυτοκινητο πανω σε ενα ειδικο μηχανημα κ η ζυγοσταθμιση να γινει με τις ζαντες πανω στο αυτοκινητο βιδωμενες...
μειονεκτημα λεει ομως οτι χανεται αμα ξεβιδωσω την ζαντα
Δεν υπάρχει πρόβλημα αν την βγάλεις... Αφού τελειώσουν με την ζυγοστάθμιση θα σου βάλουν κάποιο σημάδι ώστε αν την βγάλεις να την ξαναβάλεις ακριβώς όπως ήταν...
Είχα κι εγώ παρόμοιο πρόβλημα μέχρι που έκανα ζυγοστάθμιση επί αυτοκινήτου. Πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό δεν έχω τρέμουλο στο τιμόνι -
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Εγώ είχα κάνει 4 φορές απλή ζυγοστάθμιση στον λαστιχά και το πρόβλημα δεν λυνόταν. Μόλλις έκανα ζυγοστάθμιση με τουσ τροχούς πάνω στο αμάξι, ως δια μαγείας λύθηκε.
Αυτό ισχύει κυρίως για τα μπροσθοκίνητα που έχουν και ημιαξόνια εμπρός τα οποία κινδυνεύουν επίσης από τις λακκούβες.
vpdank έτσι όπως τα περιγράφεις υποψιάζομαι στραβό ακραξόνιο (εννοώ το άκρο που φέρει τη δισκόπλακα και που βιδώνει πάνω του η ζάντα). Αν είναι λίγο, τότε και αυτό μπορεί να συνέλθει με ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο αλλά θα πρόκειται για μπάλωμα καθότι με αρπαγμένο ακραξόνιο θα έχεις πρόβλημα και στην ευθυγράμμιση. Αυτό θα το διαπιστώσεις εάν πας για ευθυγράμμιση σε έναν καλό μάστορα που να του κόβει και λίγο και να μην ξέρει μόνο να πατάει κουμπάκια στο μηχάνημα. Το στραβό ακραξόνιο είναι σε ικανό να σου προκαλέσει αλυσιδωτές και μη υπολογίσιμες ζημιές σε οτιδήποτε στο σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης (και φυσικά στα ζαντολάστιχα) λόγω αντικανονικά επιδρόντων φορτίων.
Δες το και αυτό λοιπόν και εύχομαι να λύσεις γρήγορα το πρόβλημά σου.
-
ευχαριστω για το ενδιαφερον θα το κοιταξω
βεβαια ξεχασα να αναφερω οτι 1μηνα περιπου μετα την αποτυχημενη αλλαγη ζαντων, αλλαξα κ αμαορτισερ
εβαλα Bilsten KITRINA
εκει που τα εβαλα μου ειπαν οτι ισως να τραβαει λιγο αριστερα το αυτοκινητο αλλα να περιμενω 5-10μερες να κατσουν τα αμορτισερ κ μετα να το παω παλι για ευθυγραμμιση
βεβαια μεσολαβησε το καλοκαιρι, το παρατησα κ γω ως θεμα κ τωρα που εχω αρχησει να το οδηγω κ παλι βλεπω οτι τραβαει καπως αριστερα
δεν ξερω εαν ειναι απο τα αμορτισερ ή απο ακραξονιο οπως λες
το point της υποθεσης ειναι απο οτι καταλαβαινω οτι το αυτοκινητο θελει εναν καλο μερακλη μαστορα που να ασχοληθει 1-2ωριτσες κ οχι οπως λες να πατησει μερικα κουμπακια κ να παρει το 50ευρω!
εαν εχει καποιος κανεναν να προτεινει θα ημουν ευγνωμων
καλυτερα με pm για να μην θεωρηθει κ διαφημιση
ευχαριστω
-
Αν έμενες Θεσσαλονίκη το πρόβλημά σου (ή έστω η απορία σου) θα είχε ήδη λυθεί...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
vpdank έτσι όπως τα περιγράφεις υποψιάζομαι στραβό ακραξόνιο (εννοώ το άκρο που φέρει τη δισκόπλακα και που βιδώνει πάνω του η ζάντα).Αυτό λέγεται πλύμνη ή μουαγιέ και στραβώνει (παραμορφώνεται) πολύ δύσκολα.
Το ακραξόνιο είναι η ράβδος που μεταφέρει τις εντολές του συστήματος διεύθυνσης στην πλήμνη. Και στραβώνει εύκολα.
-
nass εχεις δίκιο. Περιέγραψα το μουαγιέ όπου στηρίζεται το ακραξόνιο που συνδέει την κρεμαγιέρα. Έστω και έτσι πάντως τον κατεύθυνα εκεί που έπρεπε. Ο μηχανικός το γνωρίζει και σίγουρα θα κοιτάξει προς τα εκεί που πρέπει. Η πλύμνη-μουαγιέ στραβώνει δύσκολα μεν αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο. Ο μηχανικός μπορεί να του άλλαξε ήδη το ακραξόνιο αλλά να μην κοίταξε την πλύμνη θεωρώντας ότι δεν στραβώνει εύκολα. Οπότε ας τα κοιτάξει και τα δύο.
Τρέμουλο στο τιμονι σε Mercedes SportsCoupe 230