-
.
Μετά το λυπηρό συμβάν του θανάτου του Michael Park τι εξελίξεις πιστεύετε ή μαθαίνετε ότι θα δρομολογηθούν στο WRC;
Θα αλλάξει στο WRC (από πλευράς οργάνωσης, κανονισμών κ.ο.κ.) κάτι ή τα πράγματα θα παραμείνουν ως έχουν;
(για άλλη μια φορά κρίμα για τον Michael Park).
-
.
Μετά το λυπηρό συμβάν του θανάτου του Michael Park τι εξελίξεις πιστεύετε ή μαθαίνετε ότι θα δρομολογηθούν στο WRC;
Θα αλλάξει στο WRC (από πλευράς οργάνωσης, κανονισμών κ.ο.κ.) κάτι ή τα πράγματα θα παραμείνουν ως έχουν;
(για άλλη μια φορά κρίμα για τον Michael Park).
-
.
Μετά το λυπηρό συμβάν του θανάτου του Michael Park τι εξελίξεις πιστεύετε ή μαθαίνετε ότι θα δρομολογηθούν στο WRC;
Θα αλλάξει στο WRC (από πλευράς οργάνωσης, κανονισμών κ.ο.κ.) κάτι ή τα πράγματα θα παραμείνουν ως έχουν;
(για άλλη μια φορά κρίμα για τον Michael Park).
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Μετά το λυπηρό συμβάν του θανάτου του Michael Park τι εξελίξεις πιστεύετε ή μαθαίνετε ότι θα δρομολογηθούν στο WRC;
Θα αλλάξει στο WRC (από πλευράς οργάνωσης, κανονισμών κ.ο.κ.) κάτι ή τα πράγματα θα παραμείνουν ως έχουν;
(για άλλη μια φορά κρίμα για τον Michael Park).
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΣΤΗΝ FIA ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ.
ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΗ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΝΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΩΝ 1300 ΚΙΛΩΝ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ 120 ΧΛΜ,ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ,ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΕΡΝΙΚΗΘΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ.
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ? ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ ? ΘΑ ΖΥΓΙΣΟΥΝ 2,5 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ TURBO ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ? ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ 300 ΑΛΟΓΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΤΥΠΗΣΟΥΝ ΜΕ 170 ΧΛΜ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΡΑΧΟ.
ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟ WRC ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ (ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΣΑΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ) ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΩΝ TOIVONEN-CRESTO ΠΡΙΝ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ,MAΛΛΟΝ ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΩΦΕΙΛΕΤΑΙ 'ΣΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ'.
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Το ατύχημα έχει καταγραφεί κάπως? Υπάρχουν φωτό ή βίντεο?
Όσο για τα ατυχήματα πολλά έχουν αποφευχθεί καθαρά λόγω τύχης. Δεν μπορώ να ξεχάσω μία περίπτωση πριν 1-2 χρόνια που είχαν σταματήσει πάνω σε κολώνα της ΔΕΗ στο χείλος του γκρεμού.
Από την στιγμή που οι διαδρομές δεν είναι σε κλειστές πίστες αλλά σε δημόσιο δρόμο, πάντα θα υπάρχει ο κίνδυνος ατυχήματος
Στην F1 μετά τον θάνατο του Σέννα πολλά πράγματα άλλαξαν προς όφελος της παθητικής ασφάλειας. Από τότε δεν ξαναείχαμε θανατηφόρο ατύχημα(βέβαια είχαμε απώλειες όπως ο κριτής και ο φωτογράφος ). Όμως το είδος αγώνα της F1 βοηθάει στην εξάλειψη των ατυχημάτων. Στο ράλυ δεν μπορώ να φανταστώ τί παραπάνω μπορεί να γίνει. -
Koιτώντας τα πρώτα πλάνα της σφοδρής πρόσκρουσης του 307 ( με ~160χλμ) η δεξιά πλευρά υπέστη σοβαρή ζημιά και τα αποτελέσματα απο το ''αγκάλιασμα'' με το δέντρο είναι εμφανέστατα..
Εκείνο που μου πέρασε απο το μυαλό και με απασχολεί πέρα απο την κακιά στιγμή και την άσχημη συγκυρία είναι κατά πόσο είναι ασφαλή τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε πλάγιες προσκρούσεις μια και νομίζω ότι με βάση τα τελευταία ατυχήματα είναι μάλλον πιο ευάλωτα στα πλαινά τους...
Σκεφτείτε λίγο σαν παράδειγμα την κατασκευή του WRC 307 ,το σημερινό κτύπημα σχεδόν στο κέντρο της πλαινής δεξιάς μεριάς,τον κλωβό ασφαλείας και τις ταχύτητες που αναπτύσουν συχνά τα σημερινά WRC CARS...
Έχω την εντύπωση ότι κάτι πρέπει να γίνει...
Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στον τομέα της ασφάλειας ?
Εσείς τι λέτε? -
.
Ξεκίνησα το νήμα σκεφτόμενος την επόμενη ημέρα και κατα πόσο θα μπορούσε το ατύχημα αυτό να προκαλέσει αλλαγές στο WRC.
Ίσως να μη γίνει τίποτα ίσως και να γίνει κάτι.
Ας το συζητήσουμε εδώ...
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Το ατύχημα έχει καταγραφεί κάπως? Υπάρχουν φωτό ή βίντεο?Στην δεκαπεντάλεπτη ανασκόπηση που έδειξε η ΕΤ1 μόλις πριν λίγο, φάνηκε το αυτοκίνητο λίγο μετά το ατύχημα (από την κάμερα που είχε onboard το Mitsubishi Lancer WRC '05 του Harri Rovanperä).
Από την πλευρά του συνοδηγού η πόρτα είχε φτάσει σχεδόν στη μέση του αυτοκινήτου (κατά πλάτος).
Τη γλύτωσαν πέρσι στο ράλλι Αργεντινής.
Φέτος δεν τα κατάφεραν....
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ? ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ ? ΘΑ ΖΥΓΙΣΟΥΝ 2,5 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ TURBO ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ? ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ 300 ΑΛΟΓΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΤΥΠΗΣΟΥΝ ΜΕ 170 ΧΛΜ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΡΑΧΟ.
Iσως κάποιες επιπλέον ενισχύσεις σε ζωτικά για το πλήρωμα σημεία?
Χρησιμοπoίηση λύσεων απο την F1? -
Ο χρήστης dimline έγραψε:
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ? ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ ? ΘΑ ΖΥΓΙΣΟΥΝ 2,5 ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ TURBO ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ? ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ 300 ΑΛΟΓΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΤΥΠΗΣΟΥΝ ΜΕ 170 ΧΛΜ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΒΡΑΧΟ.
Iσως κάποιες επιπλέον ενισχύσεις σε ζωτικά για το πλήρωμα σημεία?
Χρησιμοπoίηση λύσεων απο την F1?Δηλαδή τί θα μπορούσε να υιοθετηθεί από την F1? Αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης τα WRC έχουν? Μόνο αυτό μου πάει στο μυαλό
-
Πότε ήταν εκείνο το ατύχημα, νομίζω στην Αυστραλία με τον Duval? Είχε φύγει και έπεσε σε ένα δέντρο πλαγίως, και πάλι είχε 'μπει' αρκετά η πόρτα μέσα. Ο συνοδηγός του πήγε νοσοκομείο με σοβαρά προβλήματα κι έμεινε πολύ καιρό εκτός αγώνων.
Πάντως πολύ λυπητερό. Μόλις είδα την εκπομπή του WRC στο Eurosport. Προς τιμήν τους, δεν έδειξαν τίποτε από το αγωνιστικό κομμάτι της τρίτης μέρας. Απλά ξαναέδειξαν, μετά από ένα αφιέρωμα στον Park και την ενός λεπτού σιγή, την πρώτη και τη δεύτερη μέρα.
-
Στην F1 ποτέ το μονοθέσιο δε σταματάει ακαριαία. Έχει τον τάπητα που επιβραδύνει έξω από την πίστα και πολλά μέτρα μέχρι τον τοίχο. Στο WRC το αυτοκίνητο γλείφει δέντρα και γκρεμούς. Δεν μπορεί να συγκριθεί.
Σύστημα πυρόσβεσης (τί σημαίνει 'αυτόματο' ? ) έχουν όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες ράλι.
Προσωπικά δε νομίζω να μπορεί να γίνει κάτι από πλευράς ασφάλειας. Τα αυτοκίνητα είναι όσο πιο ασφαλή γίνεται, αλλά σε ειδικές περιπτώσεις, δυστυχώς, όχι αρκετά. -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Ξεκίνησα το νήμα σκεφτόμενος την επόμενη ημέρα και κατα πόσο θα μπορούσε το ατύχημα αυτό να προκαλέσει αλλαγές στο WRC.
Ίσως να μη γίνει τίποτα ίσως και να γίνει κάτι.
Ας το συζητήσουμε εδώ...
Το ατύχημα έχει καταγραφεί κάπως? Υπάρχουν φωτό ή βίντεο?
Στην δεκαπεντάλεπτη ανασκόπηση που έδειξε η ΕΤ1 μόλις πριν λίγο, φάνηκε το αυτοκίνητο λίγο μετά το ατύχημα (από την κάμερα που είχε onboard το Peugeot 307 WRC του Marcus Grönholm).
Από την πλευρά του συνοδηγού η πόρτα είχε φτάσει σχεδόν στη μέση του αυτοκινήτου (κατά πλάτος).
Τη γλύτωσαν πέρσι στο ράλλι Αργεντινής.
Φέτος δεν τα κατάφεραν....
Η ISC ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΝΑ 'ΑΠΟ ΜΕΣΑ' ΔΙΟΤΙ Η ΚΑΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ (ΣΩΣΤΑ) ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο MARKO MARTIN ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ.
ΑΝ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ) ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ Η ΨΥΧΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ R.BURNS,TON REID,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΜΑRΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΛΟΦΩΝ.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ PEUGEOT ΘΑ ΤΟ ΤΡΕΞΕΙ Ο COLIΝ MCRAY ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ WRC.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ολα τα 'σαλούν' αυτοκίνητα (= όχι μονοθέσια), όχι μόνο τα αυτοκίνητα ράλι, είναι ευάλωτα σε πλευρικές συγκρούσεις. Είτε ένα WRC χτυπήσει ένα δένδρο με 160 χλμ. είτε ένα απλό αυτοκίνητο χτυπήσει ένα δένδρο με 100 χλμ. το αποτέλεσμα πιθανότατα θα είναι το ίδιο και τη διαφορά στην επιβίωση των επιβατών μπορεί να κάνουν 5-10 εκατοστά...
Αν εξαιρέσουμε το ίδιο το σασί, τα μέτρα ασφαλείας του WRC είναι ΚΑΛΥΤΕΡΑ από αυτά της F1, καθώς έχουν καλύτερα καθίσματα (για σκεφτείτε τι είναι το κάθισμα της F1), ίδιες ζώνες, ίδια κράνη (από την άποψη των προδιαγραφών), HANS, ίδιες πυροσβέσεις (άσχετες στο συγκεκριμένο) και, η μεγάλη διαφορά, roll cage υψηλών προδιαγραφών.
Τη διαφορά την κάνει το περιβάλλον, πράγμα που φάνηκε και στο συγκεκριμένο δυστύχημα (δένδρα) αλλά και στο ράλι ΕΛΠΑ πριν 2 χρόνια (κολώνες ΔΕΗ). Είναι μέσα στη φύση των συγκεκριμένων αγώνων.
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Στην F1 ποτέ το μονοθέσιο δε σταματάει ακαριαία. Έχει τον τάπητα που επιβραδύνει έξω από την πίστα και πολλά μέτρα μέχρι τον τοίχο. Στο WRC το αυτοκίνητο γλείφει δέντρα και γκρεμούς. Δεν μπορεί να συγκριθεί.Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ο τάπητας σαφώς και επιβραδύνει, αλλά σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει τάπητας και είναι αρκετές οι στροφές (Eau Rouge, 130R, Blanchimont, το οβάλ της Ινδιανάπολης) στις οποίες μπορούν να φύγουν με πολλά χιλιόμετρα χωρίς να επιβραδυνθούν.
Το θέμα με την Φ1 όμως είναι ότι και ο οδηγός είναι πιο προστατευμένος, και σπάνια υπάρχει σταθερό εμπόδιο, αλλά σχεδόν παντού υπάρχουν λάστιχα που παίζουν σημαντικότατο ρόλο.
Πάντως, τόσο στην Φ1 όσο και στα ράλλυ, τα επίπεδα ασφαλείας είναι πλέον πολύ υψηλά και δεν μπορώ να δω πολλές επιπλέον λύσεις. Παραμένουν δυστυχώς και τα δύο επικίνδυνα και τίποτα δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
.
Ξεκίνησα το νήμα σκεφτόμενος την επόμενη ημέρα και κατα πόσο θα μπορούσε το ατύχημα αυτό να προκαλέσει αλλαγές στο WRC.
Ίσως να μη γίνει τίποτα ίσως και να γίνει κάτι.
Ας το συζητήσουμε εδώ...
Το ατύχημα έχει καταγραφεί κάπως? Υπάρχουν φωτό ή βίντεο?
Στην δεκαπεντάλεπτη ανασκόπηση που έδειξε η ΕΤ1 μόλις πριν λίγο, φάνηκε το αυτοκίνητο λίγο μετά το ατύχημα (από την κάμερα που είχε onboard το Peugeot 307 WRC του Marcus Grönholm).
Από την πλευρά του συνοδηγού η πόρτα είχε φτάσει σχεδόν στη μέση του αυτοκινήτου (κατά πλάτος).
Τη γλύτωσαν πέρσι στο ράλλι Αργεντινής.
Φέτος δεν τα κατάφεραν....
Η ISC ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΝΑ 'ΑΠΟ ΜΕΣΑ' ΔΙΟΤΙ Η ΚΑΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ (ΣΩΣΤΑ) ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο MARKO MARTIN ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ.
ΑΝ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ) ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ Η ΨΥΧΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ R.BURNS,TON REID,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΜΑRΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΛΟΦΩΝ.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ PEUGEOT ΘΑ ΤΟ ΤΡΕΞΕΙ Ο COLIΝ MCRAY ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ WRC.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ούτε και εγώ το πιστεύω να ξανατρέξει.Ακόμα και ο Μακινεν μετά το ατύχημα της Κορσικής που τραυμάτισε τον συνοδηγό του και χωρίς μάλιστα να το σκοτώσει δε ξαναέγινε ποτέ ο Μάκινεν που ξέραμε.
Λώρη δεν παίζει ρόλο καθόλου στο αποτέλεσμα το κτυπήματος, το γεγονός ότι συνοδηγός είναι πιο χαλαρός λόγω ότι δεν έχει τις πληροφορίες που έχει ο οδηγός από την κίνηση του αυτοκινήτου;
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
.
Ξεκίνησα το νήμα σκεφτόμενος την επόμενη ημέρα και κατα πόσο θα μπορούσε το ατύχημα αυτό να προκαλέσει αλλαγές στο WRC.
Ίσως να μη γίνει τίποτα ίσως και να γίνει κάτι.
Ας το συζητήσουμε εδώ...
Το ατύχημα έχει καταγραφεί κάπως? Υπάρχουν φωτό ή βίντεο?
Στην δεκαπεντάλεπτη ανασκόπηση που έδειξε η ΕΤ1 μόλις πριν λίγο, φάνηκε το αυτοκίνητο λίγο μετά το ατύχημα (από την κάμερα που είχε onboard το Peugeot 307 WRC του Marcus Grönholm).
Από την πλευρά του συνοδηγού η πόρτα είχε φτάσει σχεδόν στη μέση του αυτοκινήτου (κατά πλάτος).
Τη γλύτωσαν πέρσι στο ράλλι Αργεντινής.
Φέτος δεν τα κατάφεραν....
Η ISC ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΝΑ 'ΑΠΟ ΜΕΣΑ' ΔΙΟΤΙ Η ΚΑΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ (ΣΩΣΤΑ) ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
ΑΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο MARKO MARTIN ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ.
ΑΝ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ) ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ Η ΨΥΧΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ,ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΤΟΥ R.BURNS,TON REID,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΜΑRΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΓΛΟΦΩΝ.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΡΕΞΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ PEUGEOT ΘΑ ΤΟ ΤΡΕΞΕΙ Ο COLIΝ MCRAY ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ WRC.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ούτε και εγώ το πιστεύω να ξανατρέξει.Ακόμα και ο Μακινεν μετά το ατύχημα της Κορσικής που τραυμάτισε τον συνοδηγό του και χωρίς μάλιστα να το σκοτώσει δε ξαναέγινε ποτέ ο Μάκινεν που ξέραμε.
Λώρη δεν παίζει ρόλο καθόλου στο αποτέλεσμα το κτυπήματος, το γεγονός ότι συνοδηγός είναι πιο χαλαρός λόγω ότι δεν έχει τις πληροφορίες που έχει ο οδηγός από την κίνηση του αυτοκινήτου;
ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΟΔΩΡΗ,
ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΣΑΛΑΜΙΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΤΥΠΗΣΟΥΝ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΌΤΙ ΟΛΟΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΜΕ ΣΥΝΕΘΛΗΒΗ Ο BEEF.
Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΔΗΓΟΥ-ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ(ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΣΚΥΦΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ) ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΑΥΧΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΣΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Εκφραζω και γω με την σειρα μου, την βαθια μου λυπη για το αδικοχαμενο Michael Parks.
Η γνωμη μου ειναι οτι αν και σε αυτα τα αυτοκινητα, το αποτελεσμα μιας συγκρουσης εχει τετοιο αποτελεσμα, τοτε ο ασφαλεστερος τροπος ειναι να καθομαστε σπιτι μας.
Δεν νομιζω οτι μπορει να γινει κατι, περα απο το να παρουμε αποφαση οτι αυτο που αγαπαμε και κανουμε εχει ΚΑΙ αυτο το ρισκο.... -
Θα ηθελα να εκφρασω και γω τα θερμα μου συλληπητηρια
Δυστυχως, και αυτα θα ελεγα πως ειναι μεσα στο προγραμμα και δεν λειπουν απο ολες τις μορφες του μηχανοκινητου αθλητισμου
Μακαρι να ειναι το τελευταιο
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Στην F1 ποτέ το μονοθέσιο δε σταματάει ακαριαία. Έχει τον τάπητα που επιβραδύνει έξω από την πίστα και πολλά μέτρα μέχρι τον τοίχο. Στο WRC το αυτοκίνητο γλείφει δέντρα και γκρεμούς. Δεν μπορεί να συγκριθεί.
Σύστημα πυρόσβεσης (τί σημαίνει 'αυτόματο' ? ) έχουν όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε αγώνες ράλι.
Προσωπικά δε νομίζω να μπορεί να γίνει κάτι από πλευράς ασφάλειας. Τα αυτοκίνητα είναι όσο πιο ασφαλή γίνεται, αλλά σε ειδικές περιπτώσεις, δυστυχώς, όχι αρκετά.Για το αυτόματο ας παραθέσω ένα παράδειγμα. Έστω ότι πιάνει φωτιά ο κινητήρας. Τότε ένα σύστημα το οποίο δεν χρειάζεται να ενεργοποιήσει ο οδηγός ή ο συνοδηγός θα σβήσει την φωτιά σχεδόν αμέσως.
Όσο για τα συστήματα ασφαλείας συμφωνώ πως είναι τόσο προηγμένα πλέον που δεν μπορεί να γίνει κάτι παραπάνω. Ο κίνδυνος παραμονεύει παντού όταν τα οχήματα αυτά οδηγούνται με τέτοιες ταχύτητες σε τέτοιες συνθήκες. Όλοι όσοι συμμετέχουν σε τέτοιους αγώνες το γνωρίζουν καλά αυτό.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.
(από την κάμερα που είχε onboard το Peugeot 307 WRC του Marcus Grönholm)..
ασχετο . ηταν μιτσουμπισι και ηταν ο ροβαμπερα
WRC GB 2005 - Η επόμενη ημέρα...