Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fabia Vs Ibiza
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fabia Vs Ibiza
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    154
    333
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funis last edited by

      Για καινουργιο, 1.4 (τα αλογα ειναι υπο συζητηση) γυρω στα 13.000, κυριως για την Πόλη (χωρίς να λείπουν και τα ταξίδια). Σε όποια συζήτηση, όλοι εχουν διαφορετική άποψη! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην έχει προβλήματα και κάνω κολλητό τον συνεργειατζη!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funis last edited by

        Για καινουργιο, 1.4 (τα αλογα ειναι υπο συζητηση) γυρω στα 13.000, κυριως για την Πόλη (χωρίς να λείπουν και τα ταξίδια). Σε όποια συζήτηση, όλοι εχουν διαφορετική άποψη! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην έχει προβλήματα και κάνω κολλητό τον συνεργειατζη!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funis last edited by

          Για καινουργιο, 1.4 (τα αλογα ειναι υπο συζητηση) γυρω στα 13.000, κυριως για την Πόλη (χωρίς να λείπουν και τα ταξίδια). Σε όποια συζήτηση, όλοι εχουν διαφορετική άποψη! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην έχει προβλήματα και κάνω κολλητό τον συνεργειατζη!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vaglan last edited by

            Αν κάνεις ταξιδάκια έστω και αραιά να προτιμήσεις τον κινητήρα με τα 100 άλογα. Από κει και πέρα το fabia βγαίνει αποκλειστικά σε 5θυρο. Εγώ έχω το προηγούμενο ίμπιζα και γενικά είμαι ευχαριστημένος. Στα 121000χλμ που έχω το σημαντικότερο πρόβλημα ήταν η κρεμαγιέρα. Για τα καινούρια έχω ακούσει διάφορα. Την ψήφο μου στο Fabia γιατί άρχισε να μου την σπάει η σεατ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              silencer51 last edited by

              Fabia

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                βασικα το θεμα του κολλητου με το συνεργειο οπως ξερεις ειναι καθαρα θεμα τυχης...εγω θα παιρνα τη φαμπια σους 100 ιππους,να μπορεις να μετακινηθεις και εκτος πολης ανετα...αλλα μοντελα δε σε ενδιαφερουν?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funis last edited by

                  Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                  βασικα το θεμα του κολλητου με το συνεργειο οπως ξερεις ειναι καθαρα θεμα τυχης...εγω θα παιρνα τη φαμπια σους 100 ιππους,να μπορεις να μετακινηθεις και εκτος πολης ανετα...αλλα μοντελα δε σε ενδιαφερουν?

                  Οπως?? Δεν μου αρεσουν καθόλου τα Γαλλικα, από κει και περα εχεις κατι να προτεινεις??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης Funis έγραψε:

                    βασικα το θεμα του κολλητου με το συνεργειο οπως ξερεις ειναι καθαρα θεμα τυχης...εγω θα παιρνα τη φαμπια σους 100 ιππους,να μπορεις να μετακινηθεις και εκτος πολης ανετα...αλλα μοντελα δε σε ενδιαφερουν?

                    Οπως?? Δεν μου αρεσουν καθόλου τα Γαλλικα, από κει και περα εχεις κατι να προτεινεις??

                    Colt.-

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      enginekiller last edited by

                      Λογικο ειναι να εχουν διαφορετικη αποψη αφου τα 2 αυτοκινητα ειναι σχεδον ιδια οποτε απο λεπτομεριες παιζει ο καθενας στο ενα η στο αλλο. Λοιπον, σε χωρους τα 2 αυτοκινητα ειναι ιδια και μηχανικα τα 2 αυτοκινητα ειναι σχεδον 100% ιδια με τις εξης διαφορες:

                      -το ibiza εχει ενα κλικ πιο σφικτη αναρτηση απο το fabia
                      -το ibiza εχει μεγαλυτερη υστερηση στο ηλεκτρονικο γκαζι απο το fabia(νομιζω)
                      -πιο σπορ look του ibiza αλλα και το fabia κατεμε ειναι αψογο αλλωστε υποκειμενικο κριτηριο
                      -ποιοτητα πλαστικων και υλικων αρκετα καλυτερη στο fabia
                      -πιο πλουσιος εξοπλισμος στο fabia με μια αισθηση ποιοτητας μεγαλυτερης απο του ibiza
                      -αν πας για τις εκδοσεις των 1400-115 αλογα το ibiza βγαινει μονο σε 3πορτο και με πιο φτηνο εξοπλισμο απο το 1400 101 sport(οποτε συμφερει να παρεις αυτο που βγαινει και σε 5πορτο αν θες με πιο πλουσιο εξοπλισμο και να του βαλεις μετα προγραμμα κτλ απο την εταιρεια) ενω το fabia rs 116 βγαινει σε 5πορτο και ειναι κατεμε killer look!!!
                      -Ισως πιο φτηνες οι εκδοσεις των ibiza απο τις fabia
                      -Κατι ακουστηκε για πωληση της seat στου κινεζους κτλ...

                      Για αλλα μοντελα κοιτα εκτος απο colt κανα swift, κανα punto λη και το clio που φευγει το οποιο ειναι παρα πολυ καλο και θα το βρεις πιο φτηνο τωρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fourketas_tfrc last edited by

                        και μονο λογω εμφανισης θα επερνα το ibiza
                        απο κει και περα και τα 2 ειναι πολυ καλα αμαξακια αλλα οσο αφορα επιδοσεις υπερτερει το fabia και εχει και καλυτερο ηλεκτρογκαζο απο το ibiza (βεβαια καλυτερο ηλεκτρογκαζο απο το clio δε θα βρειτε πουθενα πραγματικα οσοι εχουν μπει σε μενα νομιζουν οτι εχω ντιζα )
                        οσο αφορα θεμα στριψιματος πιστευω οτι κυμαινονται περιπου στα ιδια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          ast last edited by

                          Νομίζω τα γαλλικά (όπως ας πούμε το 206 1.4 90hp) είναι καλή πρόταση για να τα αποκλείσεις. Από εκεί και πέρα εγώ συμπαθώ επίσης το Swift. Ίσως όμως να είναι άσχημη εποχή για αμάξι από το segmwnt B αφού αναμένονται τα καινούρια Clio, 207, Yaris και Punto (μα καλά, 8V; )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            και στα γαλλικα διαφωνουμε...

                            θα δω τους καταλογους και κατι θα κατεβασει η γκλαβα μου!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funis last edited by

                              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                              😄 και στα γαλλικα διαφωνουμε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                με το νεο κλιο να ερχεται και με σενα να λες οτι δεν μπορεις τα γαλλικα η φαμπια ειναι just fine!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funis last edited by

                                  Hμουνα πιο κοντά στο Ιμπιζα (και ως σουλούπι), αλλά φοβάμαι λίγο την seat του μέλλοντος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krieza last edited by

                                    Δεν ειμαι ο ποιο αντικειμενικος κριτης μιας και εχω Fabia.
                                    Θα σου πω την εμπειρια μου με το αμαξι μετα απο 120.000 χλμ.

                                    Ποιοτητα κυλισης:Ισως η καλυτερη της κατηγοριας αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου.
                                    Διακοσμος καμπινας-ποιοτητα υλικων εξοπλισμος.Αυστηρος και συντηριτικος δειχνει φτωχος χωρις να ειναι και χωρις πολλα μπλιμπλικια.
                                    Μαλακα πλαστικα στο ταμπλο ενα κλικ κατω απο το πολο αλλα απειρα κλικ πανω απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο.Τριγμοι δεν ακουγονται ουτε μετα απο μπουνιες του Θεοφραστου.Ηλεκτρικες ευκολιες παντου δυο θεσεις για μικροαντικειμενα κλιματιζομενες πληρης υπολογιστης ταξιδιου ημιαυτοματος κλιματισμος climatic
                                    Οδικη συμπεριφορα:ασφαλης και ουδετερη χωρις απροειδοποιητες εκπληξεις,αρκετα μεγαλες κλισεις στις στροφες που ομως δεν γινονται σε καμμια περιπτωση επικινδυνες αλλα λογω ημιακαμπτου πισω κοπαναει σε μεγαλες εγκαρσιες ανωμαλιες (οταν λεμε μεγαλες εννοουμε η κρατηρες η βουνα)
                                    Τιμονι με ρυθμιση πανω κατω,μεσα εξω σαφες στο δρομο με αρκετα καλη πληροφορηση και ελαφρυ στους επιτοπιους ελιγμους.
                                    Φρενα αποτελεσματικα και ανθεκτικα στη σκληρη χρηση αν και με καπως σπογγωδη αισθηση.
                                    Συμπλεκτης -επιλογεας μαλακος συμπλεκτης και σχεδον αριστος επιλογεας με θετικη αισθηση και κουμπωμα των ταχυτητων.
                                    Θεση οδηγησης-εργονομια:Απλα τελεια ολα βρισκονται στη σωστη θεση και εξοικειωνεσαι σε λιγοτερο απο δυο λεπτα.Αρετα καλη πλευρικη στηριξη των καθισματων.
                                    Ποιοτητα κατασκευης μετα απο 120.000 χλμ εχω αλλαξει 7 φορες λαδια και φιλτρα καλα δεν ειναι??Α!!και μια φορα λαμπα πισω δεξια.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karabouzouklis last edited by

                                      Ibiza μονο και μονο λογω εμφανισης... Το fabia εχει πλέον γερασει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

                                        Ποιοτητα κατασκευης μετα απο 120.000 χλμ εχω αλλαξει 7 φορες λαδια και φιλτρα καλα δεν ειναι??Α!!και μια φορα λαμπα πισω δεξια.....

                                        η ποιότητα κατασκευής δεν έχει σχέση με τα σέρβις και τις βλάβες. Η αξιοπιστία ναι.

                                        Δηλαδή δεν έχεις αλλάξει -ακόμα- ιμάντα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gti_ last edited by

                                          Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
                                          Δεν ειμαι ο ποιο αντικειμενικος κριτης μιας και εχω Fabia.

                                          Μαλακα πλαστικα στο ταμπλο ενα κλικ κατω απο το πολο αλλα απειρα κλικ πανω απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο.

                                          no comment..
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tazio last edited by

                                            Μεταξύ των δύο (ίδιων) αυτοκινήτων ψήφισα το fabia, ίσως γιατί δεν είναι και τόσο 'μούρη' όσο το seat και αυτό εμένα μου αρέσει.

                                            Από εκεί και πέρα εάν θέλεις κάτι άλλο κοίτα και τη πρόταση του 'Krusenstern' για το colt. Είναι πολύ καλή λύση για αυτά που ζητάς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr