-
Για καινουργιο, 1.4 (τα αλογα ειναι υπο συζητηση) γυρω στα 13.000, κυριως για την Πόλη (χωρίς να λείπουν και τα ταξίδια). Σε όποια συζήτηση, όλοι εχουν διαφορετική άποψη! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην έχει προβλήματα και κάνω κολλητό τον συνεργειατζη!!
-
Για καινουργιο, 1.4 (τα αλογα ειναι υπο συζητηση) γυρω στα 13.000, κυριως για την Πόλη (χωρίς να λείπουν και τα ταξίδια). Σε όποια συζήτηση, όλοι εχουν διαφορετική άποψη! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην έχει προβλήματα και κάνω κολλητό τον συνεργειατζη!!
-
Για καινουργιο, 1.4 (τα αλογα ειναι υπο συζητηση) γυρω στα 13.000, κυριως για την Πόλη (χωρίς να λείπουν και τα ταξίδια). Σε όποια συζήτηση, όλοι εχουν διαφορετική άποψη! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μην έχει προβλήματα και κάνω κολλητό τον συνεργειατζη!!
-
Αν κάνεις ταξιδάκια έστω και αραιά να προτιμήσεις τον κινητήρα με τα 100 άλογα. Από κει και πέρα το fabia βγαίνει αποκλειστικά σε 5θυρο. Εγώ έχω το προηγούμενο ίμπιζα και γενικά είμαι ευχαριστημένος. Στα 121000χλμ που έχω το σημαντικότερο πρόβλημα ήταν η κρεμαγιέρα. Για τα καινούρια έχω ακούσει διάφορα. Την ψήφο μου στο Fabia γιατί άρχισε να μου την σπάει η σεατ
-
Fabia
-
βασικα το θεμα του κολλητου με το συνεργειο οπως ξερεις ειναι καθαρα θεμα τυχης...εγω θα παιρνα τη φαμπια σους 100 ιππους,να μπορεις να μετακινηθεις και εκτος πολης ανετα...αλλα μοντελα δε σε ενδιαφερουν?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
βασικα το θεμα του κολλητου με το συνεργειο οπως ξερεις ειναι καθαρα θεμα τυχης...εγω θα παιρνα τη φαμπια σους 100 ιππους,να μπορεις να μετακινηθεις και εκτος πολης ανετα...αλλα μοντελα δε σε ενδιαφερουν?Οπως?? Δεν μου αρεσουν καθόλου τα Γαλλικα, από κει και περα εχεις κατι να προτεινεις??
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
βασικα το θεμα του κολλητου με το συνεργειο οπως ξερεις ειναι καθαρα θεμα τυχης...εγω θα παιρνα τη φαμπια σους 100 ιππους,να μπορεις να μετακινηθεις και εκτος πολης ανετα...αλλα μοντελα δε σε ενδιαφερουν?
Οπως?? Δεν μου αρεσουν καθόλου τα Γαλλικα, από κει και περα εχεις κατι να προτεινεις??
Colt.-
-
Λογικο ειναι να εχουν διαφορετικη αποψη αφου τα 2 αυτοκινητα ειναι σχεδον ιδια οποτε απο λεπτομεριες παιζει ο καθενας στο ενα η στο αλλο. Λοιπον, σε χωρους τα 2 αυτοκινητα ειναι ιδια και μηχανικα τα 2 αυτοκινητα ειναι σχεδον 100% ιδια με τις εξης διαφορες:
-το ibiza εχει ενα κλικ πιο σφικτη αναρτηση απο το fabia
-το ibiza εχει μεγαλυτερη υστερηση στο ηλεκτρονικο γκαζι απο το fabia(νομιζω)
-πιο σπορ look του ibiza αλλα και το fabia κατεμε ειναι αψογο αλλωστε υποκειμενικο κριτηριο
-ποιοτητα πλαστικων και υλικων αρκετα καλυτερη στο fabia
-πιο πλουσιος εξοπλισμος στο fabia με μια αισθηση ποιοτητας μεγαλυτερης απο του ibiza
-αν πας για τις εκδοσεις των 1400-115 αλογα το ibiza βγαινει μονο σε 3πορτο και με πιο φτηνο εξοπλισμο απο το 1400 101 sport(οποτε συμφερει να παρεις αυτο που βγαινει και σε 5πορτο αν θες με πιο πλουσιο εξοπλισμο και να του βαλεις μετα προγραμμα κτλ απο την εταιρεια) ενω το fabia rs 116 βγαινει σε 5πορτο και ειναι κατεμε killer look!!!
-Ισως πιο φτηνες οι εκδοσεις των ibiza απο τις fabia
-Κατι ακουστηκε για πωληση της seat στου κινεζους κτλ...Για αλλα μοντελα κοιτα εκτος απο colt κανα swift, κανα punto λη και το clio που φευγει το οποιο ειναι παρα πολυ καλο και θα το βρεις πιο φτηνο τωρα
-
και μονο λογω εμφανισης θα επερνα το ibiza
απο κει και περα και τα 2 ειναι πολυ καλα αμαξακια αλλα οσο αφορα επιδοσεις υπερτερει το fabia και εχει και καλυτερο ηλεκτρογκαζο απο το ibiza (βεβαια καλυτερο ηλεκτρογκαζο απο το clio δε θα βρειτε πουθενα πραγματικα οσοι εχουν μπει σε μενα νομιζουν οτι εχω ντιζα )
οσο αφορα θεμα στριψιματος πιστευω οτι κυμαινονται περιπου στα ιδια -
Νομίζω τα γαλλικά (όπως ας πούμε το 206 1.4 90hp) είναι καλή πρόταση για να τα αποκλείσεις. Από εκεί και πέρα εγώ συμπαθώ επίσης το Swift. Ίσως όμως να είναι άσχημη εποχή για αμάξι από το segmwnt B αφού αναμένονται τα καινούρια Clio, 207, Yaris και Punto (μα καλά, 8V; )
-
και στα γαλλικα διαφωνουμε...
θα δω τους καταλογους και κατι θα κατεβασει η γκλαβα μου!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
και στα γαλλικα διαφωνουμε...
-
με το νεο κλιο να ερχεται και με σενα να λες οτι δεν μπορεις τα γαλλικα η φαμπια ειναι just fine!
-
Hμουνα πιο κοντά στο Ιμπιζα (και ως σουλούπι), αλλά φοβάμαι λίγο την seat του μέλλοντος...
-
Δεν ειμαι ο ποιο αντικειμενικος κριτης μιας και εχω Fabia.
Θα σου πω την εμπειρια μου με το αμαξι μετα απο 120.000 χλμ.Ποιοτητα κυλισης:Ισως η καλυτερη της κατηγοριας αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου.
Διακοσμος καμπινας-ποιοτητα υλικων εξοπλισμος.Αυστηρος και συντηριτικος δειχνει φτωχος χωρις να ειναι και χωρις πολλα μπλιμπλικια.
Μαλακα πλαστικα στο ταμπλο ενα κλικ κατω απο το πολο αλλα απειρα κλικ πανω απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο.Τριγμοι δεν ακουγονται ουτε μετα απο μπουνιες του Θεοφραστου.Ηλεκτρικες ευκολιες παντου δυο θεσεις για μικροαντικειμενα κλιματιζομενες πληρης υπολογιστης ταξιδιου ημιαυτοματος κλιματισμος climatic
Οδικη συμπεριφορα:ασφαλης και ουδετερη χωρις απροειδοποιητες εκπληξεις,αρκετα μεγαλες κλισεις στις στροφες που ομως δεν γινονται σε καμμια περιπτωση επικινδυνες αλλα λογω ημιακαμπτου πισω κοπαναει σε μεγαλες εγκαρσιες ανωμαλιες (οταν λεμε μεγαλες εννοουμε η κρατηρες η βουνα)
Τιμονι με ρυθμιση πανω κατω,μεσα εξω σαφες στο δρομο με αρκετα καλη πληροφορηση και ελαφρυ στους επιτοπιους ελιγμους.
Φρενα αποτελεσματικα και ανθεκτικα στη σκληρη χρηση αν και με καπως σπογγωδη αισθηση.
Συμπλεκτης -επιλογεας μαλακος συμπλεκτης και σχεδον αριστος επιλογεας με θετικη αισθηση και κουμπωμα των ταχυτητων.
Θεση οδηγησης-εργονομια:Απλα τελεια ολα βρισκονται στη σωστη θεση και εξοικειωνεσαι σε λιγοτερο απο δυο λεπτα.Αρετα καλη πλευρικη στηριξη των καθισματων.
Ποιοτητα κατασκευης μετα απο 120.000 χλμ εχω αλλαξει 7 φορες λαδια και φιλτρα καλα δεν ειναι??Α!!και μια φορα λαμπα πισω δεξια..... -
Ibiza μονο και μονο λογω εμφανισης... Το fabia εχει πλέον γερασει...
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Ποιοτητα κατασκευης μετα απο 120.000 χλμ εχω αλλαξει 7 φορες λαδια και φιλτρα καλα δεν ειναι??Α!!και μια φορα λαμπα πισω δεξια.....
η ποιότητα κατασκευής δεν έχει σχέση με τα σέρβις και τις βλάβες. Η αξιοπιστία ναι.
Δηλαδή δεν έχεις αλλάξει -ακόμα- ιμάντα;
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Δεν ειμαι ο ποιο αντικειμενικος κριτης μιας και εχω Fabia.Μαλακα πλαστικα στο ταμπλο ενα κλικ κατω απο το πολο αλλα απειρα κλικ πανω απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο.
no comment..
-
Μεταξύ των δύο (ίδιων) αυτοκινήτων ψήφισα το fabia, ίσως γιατί δεν είναι και τόσο 'μούρη' όσο το seat και αυτό εμένα μου αρέσει.
Από εκεί και πέρα εάν θέλεις κάτι άλλο κοίτα και τη πρόταση του 'Krusenstern' για το colt. Είναι πολύ καλή λύση για αυτά που ζητάς.
Fabia Vs Ibiza