-
Γνωστός μου (πραγματικός όχι 'φάντασμα') έχει δίλημα μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων.
Βασικά το Golf του άρεσε, αλλά επειδή οδήγησα το Renault και μου άρεσε τον έβαλα στη πρίζα, βάζοντάς του το δίλημα.Αν και μάλλον δεν θα τα έχετε οδηγήσει όλο,ι ειδικά το Renault, μπορεί κάτι να έχεται ακούσει.
Ψηφίστε και πείτε και γνώμες.
-
Γνωστός μου (πραγματικός όχι 'φάντασμα') έχει δίλημα μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων.
Βασικά το Golf του άρεσε, αλλά επειδή οδήγησα το Renault και μου άρεσε τον έβαλα στη πρίζα, βάζοντάς του το δίλημα.Αν και μάλλον δεν θα τα έχετε οδηγήσει όλο,ι ειδικά το Renault, μπορεί κάτι να έχεται ακούσει.
Ψηφίστε και πείτε και γνώμες.
-
Γνωστός μου (πραγματικός όχι 'φάντασμα') έχει δίλημα μεταξύ των δύο αυτών αυτοκινήτων.
Βασικά το Golf του άρεσε, αλλά επειδή οδήγησα το Renault και μου άρεσε τον έβαλα στη πρίζα, βάζοντάς του το δίλημα.Αν και μάλλον δεν θα τα έχετε οδηγήσει όλο,ι ειδικά το Renault, μπορεί κάτι να έχεται ακούσει.
Ψηφίστε και πείτε και γνώμες.
-
+5K διαφορά στην τιμή (βασικές εκδόσεις) και μόνιμα ηλεκτρονικά το Megane (εκτός κι αν είναι Trophy, που είναι ακόμα πιο ακριβό) είναι αρκετοί λόγοι υπέρ του GTI. Με τα ευρώ του Megane παίρνεις Α3 QTFSI (έγινε premium KAI η Renault )
μόνο κινητήρα φαίνεται να έχει καλύτερο το Megane, αλλά οι 'προγραμματιστές' έχουν βρει τη λύση
-
οποιο και να παρει απο τα δυο δεν προκειται να μεινει παραπονεμενος.......
το μεγκαν κιολας εχει υποστει καποιες μικροαλλαγες στο στησιμο του και μπορει να απενεργοποιηθει και το ESP πλεον.........δεν ξερω πιο να ψηφισω...... θα το αφησω κενο......
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
+5K διαφορά στην τιμή (βασικές εκδόσεις) και μόνιμα ηλεκτρονικά το Megane (εκτός κι αν είναι Trophy, που είναι ακόμα πιο ακριβό) είναι αρκετοί λόγοι υπέρ του GTI. Με τα ευρώ του Megane παίρνεις Α3 QTFSI (έγινε premium KAI η Renault )μόνο κινητήρα φαίνεται να έχει καλύτερο το Megane, αλλά οι 'προγραμματιστές' έχουν βρει τη λύση
Golf... εννοείται.
-
GTI._
Το Megane με τέτοια μούρη, **ESP **στο ΟΝ, και **5Κ **παραπάνω ; (A3 +1K ).
τσ, τσ...
-
Πραγματικά δύσκολη ψηφοφορία.
Και τα δύο αυτοκίνητα ειναι πολύ αξιόλογα, αν και όντως η διαφορά τιμής ειναι μεγάλη.
Θα έλεγα να διαλέξει με βάση το περιθώριο βελτίωσης - δηλ. προτιμά τον πιο δυνατό κινητήρα του Megane ή την εύκολη βελτίωση (πρόγραμμα κ.λ.π.) του GTi;
Αν είχα πάντως την οικονομική δυνατότητα, μάλλον θα έπερνα το Megane, μου αρέσει πολύ περισσότερο ως σχήμα και δεν ειμαι μεγάλος φάν της βελτίωσης.
-
GTI
-
Όποιο και να επιλέξει θα τα στάζει χοντρά στα service.
Τελικά ποιά λέτε να είναι η χειρότερη αντιπροσωπεία, της renault ή της VW; -
Θεωρω οτι η διαφορα στις επιδοσεις δεν ειναι σημαντικη, το golf μπορει να παιξει καμια εργοστασιακη βελτιωση μετα, με λιγοτερα απο απο το megane παιρνει gti με dsg και στο κατω κατω το εσωτερικο δε μου αρεσε ποτε του megane, του golf ηταν πιο ποιοτικο. δεν τα εχω οδηγησει αλλα μου φαινεται πιο value for money το golf
-
GTI
Eνοείτε
ειδικά με το dsg δεν τίθετε σύγκριση
-
Θα βγει νικητής το Golf σε ψηφοφορία
-
Αφού παίζει με τα τσικό!!!!!
Όπως και να το κάνουμε οι Γαλλόφιλοι είναι λίγοι, και το megane είναι καλό αλλά όχι όσο ο 'κουβάς'
-
MEGANE ρε!
Και στην ακρίβεια των service η VW έχει πάντα τα πρωτεία. Άκου 300Ε για το τυπικό service των 15000χλμ το Polo 1.4 στην επίσημη αντιπροσωπεία... Mercedes είναι;
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
GTIκι εγώ
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
MEGANE ρε!Και στην ακρίβεια των service η VW έχει πάντα τα πρωτεία. Άκου 300Ε για το τυπικό service των 15000χλμ το Polo 1.4 στην επίσημη αντιπροσωπεία... Mercedes είναι;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
GTI
κι εγώ
Επίσης!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
GTI
κι εγώ
Επίσης!!!
Να ντρέπεστε όλοι γι αυτά που ψηφίζετε!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
GTI
κι εγώ
Επίσης!!!
δεν θα σε περάσω εσένα και με τα κρύα (που δουλεύει μια χαρά το δικό μου) θα σε πάω βόλτα αν έχεις μείνει
Golf GTi ή Megane turbo