Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κοροϊδίστικα έξοδα...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κοροϊδίστικα έξοδα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    41
    94
    536
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-lappas last edited by

      Ανοίγω αυτό το thread για να ανταλλάξουμε τις εμπειρίες μας σε σχέση με βλάβες που έβγαλαν τα αυτοκίνητα μας.

      Πονεμένη ιστορία Νο1: Πέρσι το καλοκαίρι παρατήρησα ότι είχε ξεκολλήσει η τσιμούχα που είναι γύρω από το παράθυρο στο BMW. Καλά λέω, δεν τρέχει τίποτα, θα πάω στο service και μάλλον θα μου την κολλήσουν τσάμπα. Τόσα χρήματα τους έχω αφήσει.

      Αποτέλεσμα; Έσκασα 325 Ευρώ γιατί δεν κολλάει, μόνο αλλάζει και περιέχει τον μηχανισμό ασφαλείας για να μην κόβει δάχτυλα, κεφάλια και άλλα άχρηστα άκρα...

      Πονεμένη ιστορία Νο2: Πριν 2 μήνες επιχειρώντας να κλείσω το σκιάδιο της ηλιοροφής βγήκε από την θέση του. Προφανώς κάτι είχε σπάσει στον φορέα του. Δεν τρέχει τίποτα λέω (ποτέ δεν μαθαίνω από τις άσχημες εμπειρίες), θα αναγκαστώ να σκάσω κανένα 50Ευρώ για να το βάλουν στην θέση του.

      Αποτέλεσμα; 310 Ευρώ μαζί με την διαβεβαίωση της BMW ότι ήμουν απίστευτα τυχερός γιατί αν είχε χαλάσει και ο ηλεκτρικός μηχανισμός που κλείνει την γυάλινη οροφή, το 'μαλλί' θα είχε φτάσει τα 2 χιλιάρικα. Περαστικά μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-lappas last edited by

        Ανοίγω αυτό το thread για να ανταλλάξουμε τις εμπειρίες μας σε σχέση με βλάβες που έβγαλαν τα αυτοκίνητα μας.

        Πονεμένη ιστορία Νο1: Πέρσι το καλοκαίρι παρατήρησα ότι είχε ξεκολλήσει η τσιμούχα που είναι γύρω από το παράθυρο στο BMW. Καλά λέω, δεν τρέχει τίποτα, θα πάω στο service και μάλλον θα μου την κολλήσουν τσάμπα. Τόσα χρήματα τους έχω αφήσει.

        Αποτέλεσμα; Έσκασα 325 Ευρώ γιατί δεν κολλάει, μόνο αλλάζει και περιέχει τον μηχανισμό ασφαλείας για να μην κόβει δάχτυλα, κεφάλια και άλλα άχρηστα άκρα...

        Πονεμένη ιστορία Νο2: Πριν 2 μήνες επιχειρώντας να κλείσω το σκιάδιο της ηλιοροφής βγήκε από την θέση του. Προφανώς κάτι είχε σπάσει στον φορέα του. Δεν τρέχει τίποτα λέω (ποτέ δεν μαθαίνω από τις άσχημες εμπειρίες), θα αναγκαστώ να σκάσω κανένα 50Ευρώ για να το βάλουν στην θέση του.

        Αποτέλεσμα; 310 Ευρώ μαζί με την διαβεβαίωση της BMW ότι ήμουν απίστευτα τυχερός γιατί αν είχε χαλάσει και ο ηλεκτρικός μηχανισμός που κλείνει την γυάλινη οροφή, το 'μαλλί' θα είχε φτάσει τα 2 χιλιάρικα. Περαστικά μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-lappas last edited by

          Ανοίγω αυτό το thread για να ανταλλάξουμε τις εμπειρίες μας σε σχέση με βλάβες που έβγαλαν τα αυτοκίνητα μας.

          Πονεμένη ιστορία Νο1: Πέρσι το καλοκαίρι παρατήρησα ότι είχε ξεκολλήσει η τσιμούχα που είναι γύρω από το παράθυρο στο BMW. Καλά λέω, δεν τρέχει τίποτα, θα πάω στο service και μάλλον θα μου την κολλήσουν τσάμπα. Τόσα χρήματα τους έχω αφήσει.

          Αποτέλεσμα; Έσκασα 325 Ευρώ γιατί δεν κολλάει, μόνο αλλάζει και περιέχει τον μηχανισμό ασφαλείας για να μην κόβει δάχτυλα, κεφάλια και άλλα άχρηστα άκρα...

          Πονεμένη ιστορία Νο2: Πριν 2 μήνες επιχειρώντας να κλείσω το σκιάδιο της ηλιοροφής βγήκε από την θέση του. Προφανώς κάτι είχε σπάσει στον φορέα του. Δεν τρέχει τίποτα λέω (ποτέ δεν μαθαίνω από τις άσχημες εμπειρίες), θα αναγκαστώ να σκάσω κανένα 50Ευρώ για να το βάλουν στην θέση του.

          Αποτέλεσμα; 310 Ευρώ μαζί με την διαβεβαίωση της BMW ότι ήμουν απίστευτα τυχερός γιατί αν είχε χαλάσει και ο ηλεκτρικός μηχανισμός που κλείνει την γυάλινη οροφή, το 'μαλλί' θα είχε φτάσει τα 2 χιλιάρικα. Περαστικά μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            aekara21 last edited by

            kai gw eixa skasei arketa lefta gia to ax

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              j-marr last edited by

              πριν λιγο καιρο το 206 αρχιζει να κανει κοψιματα οταν επιταχυνω (σαν να χτυπαει κοφτης)

              αλλαζω πεταλουδα γκαζιου και αισθητηρα στροφων (ευτυχως τα βρικα απο καποιον που εκανε μετατροπη στο δικο του και τα πηρα φτηνα)

              το θεμα ειναι οτι συνεχιζει να κανει κολπακια -αλλα σε πολυ μικροτερο βαθμο -

              +αμορτισερ

              το συνολο πανω απο 500

              τα αμορτισερ επρεπε να αλλαχτουν αλλα η πεταλουδα με πειραξε (και στην τσεπη)

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                montecarlo last edited by

                Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                πριν λιγο καιρο το 206 αρχιζει να κανει κοψιματα οταν επιταχυνω (σαν να χτυπαει κοφτης)

                Το έιχα πάθει και εγω στο Alfa 146ti μου αυτό.

                Ένας μου ζήταγε 300-400 για να αλλάξει 2-3 αισθητήρες κτλ κτλ... και δεν ήταν και σίγουρος οτι θα το έφτιαχνε.

                Η αντιπροσωπιά μου τελικα μου το έφτιαξε τζάμπα αφού απλά είχει 'θόρυβο' το ποντεσιόμετρο κάτω από το γκάζι και με λίγο καθαρισμό έφτιαξε μια χαρά. 4-5 χρόνια αργότερα ακόμα δουλέβει οκ

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • T
                  theofaman last edited by

                  Πολλά καμένα λαμπάκια
                  Είπαμε, FIAT είναι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • W
                    wagner669 last edited by

                    Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
                    Πολλά καμένα λαμπάκια
                    Είπαμε, FIAT είναι...

                    Ναι...αφου στα περιπτερα τα λαμπακια για τα φιατ τα δινουν με το κιλο πλεον.....

                    Θα ποσταρω ενα κατεβατο σημερα-αυριο, για το τι τραβηξα με το κουκλι που εχω στην υπογραφη και πως εφτασα να το φωναζω -κ εγυ κ οι φιλοι μου- Χριστινα....εκ του Κριστιν.....

                    Subject: Mercedes-Benz

                    Mercedes-Benz, Γερμανική Ποιότητα Κατασκευής και πράσινα άλογα!!!

                    Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί προσωπική άποψη η οποία βασίζεται σε 'μοναδικές' εμπειρίες που έζησα τον τελευταίο χρόνο, παρέα με το καμάρι μου. Μια Mercedes

                    E 200 Kompressor WDB211 (η οποία στοίχισε 68.000 Ευρώ.... Προς το παρών.....)

                            Όλα ξεκίνησαν πέρυσι τον Αύγουστο. 21 Αυγούστου 2003 συγκεκριμένα, όταν παρέλαβα τα κλειδιά από το καινούργιο μου απόκτημα. Καθόταν υπομονετικά, απαστραύτουσα και περίμενε μέχρι να μετρήσει ο πωλητής τις 68.000 Ευρώ που του έφερα σε μετρητά και να παραλάβω εγώ το κλειδάκι.
                    
                            Τον πρώτο καιρό -μέχρι τις 20/10/2003 που το έβαλα στην ΕΚΚΑ επί της Αλ.Πάντου για το πρώτο Service- όλα ήταν σχεδόν μια χαρά. 
                    
                            Είχα μόνο 2 παράπονα.
                    
                            Το ένα αφορούσε την μόνωση στις πόρτες, από τις οποίες έμπαζε αέρας όταν η ηλιορωφή ήταν ανοιχτή και πήγαινα με 100Χ.Α.Ω. και πάνω. Μου εξήγησαν ότι αυτό ήταν φυσιολογικό και ότι όταν σκόπευα να τρέξω, καλό θα ήταν να κλείνω την οροφή.
                    

                    Το δεύτερο αφορούσε το ηχοσύστημα. Μετά από μια ώρα λειτουργίας, περίπου, έκανε διακοπές στην αρχή και μετέπειτα, έσβηνε τελείως.

                    Έψαξαν οι τεχνικοί που οφείλετε η βλάβη αυτή και μου είπαν ότι αφού δεν έχει καταγράψει τίποτα ο εγκέφαλος δεν μπορούν

                    να κάνουν αντικατάσταση του ηχοσυστήματος και με προέτρεψαν, την επόμενη φορά που παρουσιαστεί αυτή η βλάβη να καλέσω

                    την τεχνική υποστήριξη της Mercedes-Benz, MobiloLife 24.

                    Ως δια μαγείας, κάθε φορά που παρουσιαζόταν η βλάβη κ έβγαζα το κινητό για να καλέσω το MobiloLife, η βλάβη εξαφανιζόταν.

                    Κάποια στιγμή, απλά βαρέθηκα να το επισημάνω και είπα, ότι θα φτιάξει κάποτε μόνο του.

                            Στις 19/12, έβαλα το αμάξι για το δεύτερο Service και επισήμανα ότι το εμπρός μέρος κοπανάει υπερβολικά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
                    

                    Στην αρχή με διαβεβαίωσαν ότι αυτό είναι φυσιολογικό και ότι έφταιγαν οι Ελληνικοί δρόμοι, αργότερα, όταν πέρασαν τον

                    αριθμό πλαισίου του αυτοκίνητου μου στον υπολογιστή, έμαθαν ότι το αμάξι μου είναι στην λίστα με τα οχήματα προς ανάκληση, καθώς τα εμπρός ψαλιδιά ήταν ελαττωματικά και έσπαγαν τα σινεμπλόκ. Έγινε η αλλαγή στα ψαλίδια και όλα καλά πάλι.

                            Το Πάσχα 2004, πήγα με την οικογένεια μου στην Κέρκυρα για μια βδομαδούλα. Όλα καλά κ ωραία μέχρι που κάποια στιγμή
                    

                    ο κλιματισμός του αυτοκίνητου αποφάσισε ότι η ζεστή που είχε στην Κέρκυρα εκείνες τις μέρες δεν ήταν αρκετή και άρχισε να βγάζει καυτό αέρα από τους πίσω αεραγωγούς -Σημείωση. Ο κλιματισμός έχει τέσσερις ζώνες. 2 εμπρός και 2 πίσω-

                    Ταλαιπωρία για μερικές ημέρες και με το που πατήσαμε στην Αθήνα, κατευθείαν στο συνεργείο της ΕΚΚΑ όπου έγινε έλεγχος και κατόπιν παραγγελιάς -άλλη μια βδομάδα ταλαιπωρία- αντικατάσταση του αισθητήρα περιβάλλοντος στις 12/05/2004.

                    Παρέλαβα το αυτοκίνητο την ίδια ημέρα και μέχρι να φτάσω σπίτι... η ίδια ιστορία!!!

                            Ξανά στο συνεργείο! Ξέρετε, θα κάνουμε τις τάδε ενέργειες, θα ρυθμησουμε τα τάδε πράγματα, αλλά όχι σήμερα, κλείστε ραντεβού. 4 φορές πηγαίνω-ερχόμουν συνεργείο, έως ότου, αποφάσισαν να αλλάξουν τα κλαπέτα του κλιματισμού, όπως κ έγινε στις 
                    

                    14/06/2004-κατι παραπάνω από ένα μήνα χωρίς κλιματισμό, σε αυτοκίνητο που κόστισε σχεδόν 70.000 Ευρώ- Δόξα το Θεό, το πρόβλημα λύθηκε όπως παράλληλα λύθηκε το πρόβλημα με το ηχοσύστημα, που είχα αναφέρει πιο πάνω, το οποίο οφειλόταν σε ελαττωματικό κύκλωμα.

                    Έλα, όμως, που το αυτοκίνητο είχε συνηθίσει τόσο πολύ το συνεργείο της ΕΚΚΑ που 2 μέρες αργότερα -και συγκεκριμένα στις

                    15/06/2004 - σε επαγγελματικό ταξίδι που έκανε ο πατέρας μου, το αμάξι άρχισε να ρετάρει και λίγο αργότερα έσβησε τελείως, με

                    αποτέλεσμα ο πατέρας μου να μη φτάσει ποτέ εκεί που πήγαινε και εγώ το πρωί της επομένης -16/06/2004- να είμαι στον χώρο αναμονής στο συνεργείο -που αλλού- της ΕΚΚΑ. Η διάγνωση έλεγε 'καμένος αισθητήρας 'Λάμδα' πριν τον καταλύτη, λόγο -κατά πάσα πιθανότητα- φτωχής ποιότητας βενζίνη'.

                            Έγινε η αντικατάσταση του αισθητήρα -μέσα στα πλαίσια της εγγύησης όπως και όλες οι παραπάνω επισκευές- και εγώ ήρεμος ξεκίνησα για το σπίτι μου. Τσάμπα η χαρά και η ηρεμία!! Σάββατο 19/06/2004 κατά την διάρκεια βόλτας, το αυτοκίνητο παρουσίασε την ίδια βλάβη. Έκανε διακοπή πάνω σε στροφή -με λίγα χιλιόμετρα, έμπαινα σε πλατεία στην Ν.Σμύρνη- και άνοιξε την τροχιά του. Τρόμαξα, πάρκαρα, ηρέμησα και Δευτέρα 21/06/2004 πάλι συνεργείο! Όπου έγινε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και με στείλανε πακέτο σπίτι μου,
                    

                    διαβεβαιώνοντας με ότι το πρόβλημα λύθηκε. Δευτέρα 28/06/2004 η ίδια ιστορία. Πάλι συνεργείο, πάλι τάδε ρυθμίσεις, πάλι ακυρώθηκε επαγγελματικό ταξίδι, πάλι χαμένος χρόνος και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.

                    Κάθε Δευτέρα, η ίδια ιστορία. Πρωί-πρωί συνεργείο, χαμένος χρόνος και χαμένη υπομονή!!! Μέχρι που στις 11/07/2004 -ημέρα με το 'Black out' - έφτασα στο συνεργείο με το αυτοκίνητο να ρετάρει, και να μην ανεβάζει πάνω από 2500 Σ.Α.Λ.

                    'Κύριε Βάγκνερ, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σήμερα ελάτε αύριο' και με το που πάω να μπω στο αμάξι, αυτό σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά με τίποτα... και Ω ΘΑΥΜΑ!!!! Κατόπιν ελέγχου πιέσεων στους θαλάμους καύσης -η οποία παρεμπιπτόντως ήταν μηδενική- διαπίστωσαν ότι ήθελε αλλαγή η αντλία βενζίνης. Όπως κ έγινε.

                            Για λίγο καιρό το αυτοκίνητο δούλευε ρόλοι. Μέχρι που στις 23/07/2004 -αν θυμάμαι καλά- κ ενώ επέστρεφα από βραδινή βόλτα στο Σούνιο, αρκετά σβέλτα, πάνω σε δεξιά στροφή, το αμάξι έκανε δίκοπη, λίγο πριν το apex της στροφής και έμεινα χωρίς γκάζι.
                    

                    Υπερστροφή, full lock ανάποδο... ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ και το αυτοκίνητο να πηγαίνει σχεδόν ανεξέλεγκτο προς τις μπαριέρες.... και κατ επέκτασοιν... προς την θάλασσα. Κάποια στιγμή το αμάξι ξαναπήρε μπροστά, μόνο του, - άναψε η ένδειξη 'Check engine' - εγώ είχα το πόδι κολλημένο στο γκάζι και τελευταία στιγμή -χιλιοστά πριν το 'μπαμ' με τις μπαριέρες και ότι αυτό θα σήμαινε για την σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου- διόρθωσα και πλάκωσα τα φρένα όταν ξαναμπήκα στην λωρίδα μου. Έκανα στην άκρη και με την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα απ ότι στροφάρει το μοτέρ του S2000 πριν τον κόφτη, πήρα έναν φίλο μου -που ήταν μερικές στροφές πιο μπροστά και με τον οποίο κάναμε την βόλτα- να επιστρέψει για να επιθεωρήσουμε την ζημία. Η οποία πέρα από το ψυχολογικό σοκ, περιορίσθηκε σε μικρό-γρατσουνιές στην πίσω αριστερή ζάντα.

                    Κόψαμε τελείως, καθώς το αυτοκίνητο πάνω από τις 4.000 Σ.Α.Λ. ρέταρε. Κουτσά στραβά, 3 περίπου ώρες αργότερα, με πολύ κόπο και υπομονή, φτάσαμε Νέα Σμύρνη -με το φάσμα των στροφών να περιορίζετε όλο και πιο πολύ- είπαμε τις καληνύχτες μας και ξεκινήσαμε για τα σπίτια μας. 10 λεπτά αργότερα και 1000 μέτρα πιο κάτω -νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας- το αμάξι έσβησε στη μέση του δρόμου. Με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και το αμάξι απλά να τσουλάει, μπήκα σ ένα πάρκινγκ, κάλεσα το Mobilo Life

                    -για 6 φορά μέσα σε 2 μήνες- και περίμενα υπομονετικά τον τεχνικό γύρο στο μισαωράκι.

                    Μόλις έφτασε ο καημένος -κατά τις 4 τα χαράματα.... - έβγαλε το διαγνωστικό, μπήκε στο αμάξι και αυτό πήρε μπρος με την πρώτη....

                            Την επόμενη το πρωί, πάλι συνεργείο. Αυτή τη φορά είπαν ότι έφταιγε ένα σωληνάκι που είναι υπεύθυνο για την επανακυκλοφορία των αναθυμιάσεων των λαδιών. Έγινε η παραγγελιά, ορίστηκε ραντεβού και την Πέμπτη 5 Αυγούστου 2004 το αυτοκίνητο μπήκε πρωί-πρωί στο συνεργείο της ΕΚΚΑ.
                    

                    Στις δυο εβδομάδες που μεσολάβησαν, το αμάξι μπήκε για το service των 50.000km στο επίσημο συνεργείο του κ.Μεγαγιάννη, όπου πέρα από την διεκπεραίωση του service, έγινε αλλαγή της μονάδας SBC η οποία ήταν ελαττωματική και είχε ανακληθεί από την Mercedes-Benz Γερμανίας, επίσης μου επισημάνθηκε ότι χρειάζεται αλλαγή το σωληνάκι πληρώσεως του ρεζερβουάρ, γεγονός που επισήμανα κ εγώ με την σειρά όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο μου στην ΕΚΚΑ και εισέπραξα ένα ειρωνικό σχόλιο του στυλ 'αφού χρειάζεται αλλαγή, γιατί δεν το άλλαξε'. Δεν σχολίασα και πήγα σπίτι μου, με την ελπίδα να σταματήσει ο εφιάλτης. Δεν στάθηκα αρκετά τυχερός και στις 15:45 χτύπησε το τηλέφωνο.

                    • Κύριε Βάγκνερ, υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι. Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η κυλινδροκεφαλί επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά.

                    • ....τι έγινε;

                    • Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η κυληνδροκεφαλι επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά.

                    • Πότε θα ναι έτοιμο;;

                    • Θα κάνουμε παραγγελιά τα ανταλλακτικά αύριο πρωί και μόλις έρθουν, θα σας το έχουμε έτοιμο.

                    • Ωραία, εγώ μέχρι τότε, τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο;

                    • Δεν δικαιούσθε αυτοκίνητο αντικατάστασης, καθώς η βλάβη προέκυψε μέσα στο συνεργείο.

                    (Σημείωση: Η Mobilo life έχει συγκεκριμένη διαδικασία για τα αυτοκίνητα αντικατάστασης. Μένεις με το αμάξι οπουδήποτε στην Ελλάδα, έρχεται ο τεχνικός, αποφασίζει εάν το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί μόνο του ή όχι μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο. Εάν όχι, καλεί γερανό, το αυτοκίνητο μεταφέρετε στο συνεργείο και εάν η επισκευή κρατήσει παραπάνω από 2 ώρες, τότε παραχωρούν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Τόσο καιρό, απ΄εξω έμαθα την διαδικασία αυτή και ποτέ δεν είδα αμάξι αντικατάστασης.)

                    • Ναι αλλά εγώ το Σαββατοκύριακο έχω επαγγελματικό ταξίδι!

                    • Δεν δικαιούστε αυτοκίνητο αντικατάστασης.

                    Μετά από σύντομη λογομαχία -σε χαμηλούς τόνους, μπορούσα και χειρότερα- απλά τους είπα να φτιάξουν επιτέλους το καταραμένο αυτοκίνητο, να ησυχάσω επιτέλους.

                    Επικοινώνησα με τον ασφαλιστή μου -έχω νομική προστασία στο συμβόλαιο της ασφάλειας μου- του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και είπε ότι θα επικοινωνούσε με το νομικό τμήμα και θα με ενημέρωνε.

                    Το επόμενο πρωί, ο ασφαλιστής επικοινώνησε με το νομικό τμήμα, επικοινώνησε με την ΕΚΚΑ και μου είπε ότι αυτοκίνητο δεν παίρνω -άκυρο το ταξίδι- προσφέρθηκε να μου παραχωρήσει το δικό του, αλλά αρνήθηκα, και το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να τους μηνύσω για αμέλεια -εγκληματική κατά την γνώμη μου- και να διεκδικήσω αποζημίωση.

                    Επίσης με συμβούλεψε να γράψω ένα γράμμα, και το στείλω να σε διάφορα περιοδικά με την ελπίδα να δημοσιευτούν τα παράπονα μου.

                    Από κει και πέρα δεν ξέρω τι να κάνω.

                    Έδωσα ένα μάτσο χρήματα για ένα αυτοκίνητο που πίστευα πως ήταν ασφαλές και θα το κρατούσα για τέσσερα χρόνια τουλάχιστον και τι πήρα;;; Ένα σαράβαλο, που κάθε τρεις και λίγο είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στα συνεργεία - όπου μου λένε ότι είναι όλα μια χαρά- Και να μην ξέρω αν κάθε φορά που ξεκινάω να πάω κάπου, θα επιστρέψω σπίτι με τον γερανό η σε ξύλινη κάσα!!

                    Σκοπεύω να κινηθώ νομικά ενάντιων της ΕΚΚΑ και να πουλήσω το αυτοκίνητο για ανταλλακτικά, καθώς δεν σκοπεύω να το πουλήσω σε κάποιον και να τον πάρω στο λαιμό μου.

                    Αυτά προς το παρόν. Περιμένω να μάθω πότε θα είναι έτοιμο το αυτοκίνητο μου. Δευτέρα ή Τρίτη απ ότι λένε, αλλά έχω μπουχτίσει με τις υποσχέσεις τους και όπως πάντα, περιμένω κ άλλες εκπλήξεις από το αυτοκίνητο μου. Έχουν αλλάξει μόνο το μισό αυτοκίνητο, το άλλο μισό παραμονεύει!!!!

                    Αλέξανδρος Βάγκνερ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      af9pk last edited by

                      Δεν ειναι βλαβη, και ουτε μεγαλο ποσο, αλλα σιγουρα ειναι κοροιδιστικο εξοδο, το οποιο πληρωσα και στις δυο επισκεψεις του αυτοκινητου στο συνεργειο:

                      καθαριστικο υγρο παρμπριζ: 1,60

                      η κοροιδια, περα απο το προφανες αντιτιμο του ειδικου υγρου (χμ, νερο?), ειναι οτι την δευτερη φορα το ειχα γεμισει με δικο μου υγρο μεχρι πανω και ειμαι σιγουρος οτι δεν εβαλαν αυτοι καθολου...

                      α, ναι πληρωσα και 10 ευρω σφιξιμο μαρσπιε και πλαινης ακρης προφυλακτηρα (δυο βιδες: μια στο μαρσπιε, μια στον προφυλακτηρα)...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Στο 2ο σέρβις του τότε Saxo VTS μου (2000) σε εξουσιοδοτημένο αναγκαστικά...οπτικός έλεγχος ελαστικών ...[b]22

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          theofaman last edited by

                          Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                          Πολλά καμένα λαμπάκια
                          Είπαμε, FIAT είναι...

                          Ναι...αφου στα περιπτερα τα λαμπακια για τα φιατ τα δινουν με το κιλο πλεον.....

                          Πρέπει να είμαι πολύ γρουσούζης
                          Πάλι κάηκε ένα σήμερα
                          Όσο για την τιμή, παλιά τα παίρναμε 100δρχ. ενώ τώρα η αισχροκέρδια τα έχει εκτoξεύσει στο 1 ευρώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            tazio last edited by

                            [quote='elteo']οπτικός έλεγχος ελαστικών ...[b]22

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              manager_ last edited by

                              ετσι ειναι .με τις δραχμες αγοραζα με 150 δραχμες το ενα μπουζι τσαμπιον για το λαντα και τωρα τα εχουν 2-3ευρω το ενα.

                              aekara21 τι αυτοκινητο εχεις εαν επιτρεπετε? 4000 ευρω ειναι πολλα κατα την γνωμη μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • nasos
                                nasos last edited by

                                Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                πριν λιγο καιρο το 206 αρχιζει να κανει κοψιματα οταν επιταχυνω (σαν να χτυπαει κοφτης)

                                Σε 206 1.6 του 2002 με ίδιο (ή παρεμφερές πρόβλημα) άλλαξα 8 map sensor, 3 εγκεφάλους και μια πλεξούδα μηχανής. Το πρόβλημα παρέμεινε, το πούλησα ενώ ήταν στην εγγύηση και πήρα το Leon μεταχειρισμένο.

                                Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Γενικά δεν είχα παράπονα αλλά στις 2 τελευταίες επισκέψεις απέκτησα...
                                  Επισκευή καλωδίων ηλεκτρικών παραθύρων οδηγού τα οποία δεν έκαναν επαφή όταν η πόρτα ήταν ανοιχτή με αποτέλεσμα να μην κλείνει το τζάμι 21 ευρώ ( θα τα επισκεύαζα τζάμπα άντε με 5 ευρώ το πολύ στον ηλεκτρολόγο μου αν ήξερα οτι θα μου το χρέωναν )
                                  Αναλώσιμα 5 ευρώ στο τελευταίο service ...5 ευρώ για τι για τις κοκακόλες και τους καφέδες του μάστορα?
                                  Λεπτομέρειες... Τον υπεύθυνο του συνεργείο το ξέρω και με ξέρει πολύ καλά αλλά στα 2 τελευταία service που πήγα εξυπηρετήθηκα από νεοπροσληφθέντα υπάλληλο ( πολύ ζαμανφου τύπος ). Στο επόμενο θα γίνει χαμός έτσι και ξαναδώ 5εύρω.
                                  Παλαιότερα είχε επισκευαστεί δωρεάν η πίσω κλειδαριά, είχε ελεγχθεί και περαστεί καινούργιο λογισμικό στον αισθητήρα ρελαντί και είχε αλλαχτεί καλώδιο ABS στον ΕΔ τροχό χωρίς καμία χρέωση ( ούτε το ανταλλακτικό καλώδιο)
                                  Τα έχω ψιλοπάρει και θα αρχίσω τα γαλλικά στον επόμενο service.
                                  Άσχετο : μου δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης Saxo σε άθλιο κατάσταση με συμπλέκτη να τρίζει και ταχύτητες που αλλάζαν συνοδεία απίστευτων ηχητικών εφφε. Όταν ο ζαμανφουτίστας με ρώτησε αν εξυπηρετήθηκα του ανέφερα τα προβλήματα για να μου απαντήσει τα ξέρουμε αυτά εγώ αλλο ρωτάω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • R
                                    red_army7 last edited by

                                    Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                                    Πολλά καμένα λαμπάκια
                                    Είπαμε, FIAT είναι...

                                    Ναι...αφου στα περιπτερα τα λαμπακια για τα φιατ τα δινουν με το κιλο πλεον.....

                                    Θα ποσταρω ενα κατεβατο σημερα-αυριο, για το τι τραβηξα με το κουκλι που εχω στην υπογραφη και πως εφτασα να το φωναζω -κ εγυ κ οι φιλοι μου- Χριστινα....εκ του Κριστιν.....

                                    Subject: Mercedes-Benz

                                    Mercedes-Benz, Γερμανική Ποιότητα Κατασκευής και πράσινα άλογα!!!

                                    Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί προσωπική άποψη η οποία βασίζεται σε 'μοναδικές' εμπειρίες που έζησα τον τελευταίο χρόνο, παρέα με το καμάρι μου. Μια Mercedes

                                    E 200 Kompressor WDB211 (η οποία στοίχισε 68.000 Ευρώ.... Προς το παρών.....)

                                           Όλα ξεκίνησαν πέρυσι τον Αύγουστο. 21 Αυγούστου 2003 συγκεκριμένα, όταν παρέλαβα τα κλειδιά από το καινούργιο μου απόκτημα. Καθόταν υπομονετικά, απαστραύτουσα και περίμενε μέχρι να μετρήσει ο πωλητής τις 68.000 Ευρώ που του έφερα σε μετρητά και να παραλάβω εγώ το κλειδάκι.
                                    
                                           Τον πρώτο καιρό -μέχρι τις 20/10/2003 που το έβαλα στην ΕΚΚΑ επί της Αλ.Πάντου για το πρώτο Service- όλα ήταν σχεδόν μια χαρά. 
                                    
                                           Είχα μόνο 2 παράπονα.
                                    
                                           Το ένα αφορούσε την μόνωση στις πόρτες, από τις οποίες έμπαζε αέρας όταν η ηλιορωφή ήταν ανοιχτή και πήγαινα με 100Χ.Α.Ω. και πάνω. Μου εξήγησαν ότι αυτό ήταν φυσιολογικό και ότι όταν σκόπευα να τρέξω, καλό θα ήταν να κλείνω την οροφή.
                                    

                                    Το δεύτερο αφορούσε το ηχοσύστημα. Μετά από μια ώρα λειτουργίας, περίπου, έκανε διακοπές στην αρχή και μετέπειτα, έσβηνε τελείως.

                                    Έψαξαν οι τεχνικοί που οφείλετε η βλάβη αυτή και μου είπαν ότι αφού δεν έχει καταγράψει τίποτα ο εγκέφαλος δεν μπορούν

                                    να κάνουν αντικατάσταση του ηχοσυστήματος και με προέτρεψαν, την επόμενη φορά που παρουσιαστεί αυτή η βλάβη να καλέσω

                                    την τεχνική υποστήριξη της Mercedes-Benz, MobiloLife 24.

                                    Ως δια μαγείας, κάθε φορά που παρουσιαζόταν η βλάβη κ έβγαζα το κινητό για να καλέσω το MobiloLife, η βλάβη εξαφανιζόταν.

                                    Κάποια στιγμή, απλά βαρέθηκα να το επισημάνω και είπα, ότι θα φτιάξει κάποτε μόνο του.

                                           Στις 19/12, έβαλα το αμάξι για το δεύτερο Service και επισήμανα ότι το εμπρός μέρος κοπανάει υπερβολικά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
                                    

                                    Στην αρχή με διαβεβαίωσαν ότι αυτό είναι φυσιολογικό και ότι έφταιγαν οι Ελληνικοί δρόμοι, αργότερα, όταν πέρασαν τον

                                    αριθμό πλαισίου του αυτοκίνητου μου στον υπολογιστή, έμαθαν ότι το αμάξι μου είναι στην λίστα με τα οχήματα προς ανάκληση, καθώς τα εμπρός ψαλιδιά ήταν ελαττωματικά και έσπαγαν τα σινεμπλόκ. Έγινε η αλλαγή στα ψαλίδια και όλα καλά πάλι.

                                           Το Πάσχα 2004, πήγα με την οικογένεια μου στην Κέρκυρα για μια βδομαδούλα. Όλα καλά κ ωραία μέχρι που κάποια στιγμή
                                    

                                    ο κλιματισμός του αυτοκίνητου αποφάσισε ότι η ζεστή που είχε στην Κέρκυρα εκείνες τις μέρες δεν ήταν αρκετή και άρχισε να βγάζει καυτό αέρα από τους πίσω αεραγωγούς -Σημείωση. Ο κλιματισμός έχει τέσσερις ζώνες. 2 εμπρός και 2 πίσω-

                                    Ταλαιπωρία για μερικές ημέρες και με το που πατήσαμε στην Αθήνα, κατευθείαν στο συνεργείο της ΕΚΚΑ όπου έγινε έλεγχος και κατόπιν παραγγελιάς -άλλη μια βδομάδα ταλαιπωρία- αντικατάσταση του αισθητήρα περιβάλλοντος στις 12/05/2004.

                                    Παρέλαβα το αυτοκίνητο την ίδια ημέρα και μέχρι να φτάσω σπίτι... η ίδια ιστορία!!!

                                           Ξανά στο συνεργείο! Ξέρετε, θα κάνουμε τις τάδε ενέργειες, θα ρυθμησουμε τα τάδε πράγματα, αλλά όχι σήμερα, κλείστε ραντεβού. 4 φορές πηγαίνω-ερχόμουν συνεργείο, έως ότου, αποφάσισαν να αλλάξουν τα κλαπέτα του κλιματισμού, όπως κ έγινε στις 
                                    

                                    14/06/2004-κατι παραπάνω από ένα μήνα χωρίς κλιματισμό, σε αυτοκίνητο που κόστισε σχεδόν 70.000 Ευρώ- Δόξα το Θεό, το πρόβλημα λύθηκε όπως παράλληλα λύθηκε το πρόβλημα με το ηχοσύστημα, που είχα αναφέρει πιο πάνω, το οποίο οφειλόταν σε ελαττωματικό κύκλωμα.

                                    Έλα, όμως, που το αυτοκίνητο είχε συνηθίσει τόσο πολύ το συνεργείο της ΕΚΚΑ που 2 μέρες αργότερα -και συγκεκριμένα στις

                                    15/06/2004 - σε επαγγελματικό ταξίδι που έκανε ο πατέρας μου, το αμάξι άρχισε να ρετάρει και λίγο αργότερα έσβησε τελείως, με

                                    αποτέλεσμα ο πατέρας μου να μη φτάσει ποτέ εκεί που πήγαινε και εγώ το πρωί της επομένης -16/06/2004- να είμαι στον χώρο αναμονής στο συνεργείο -που αλλού- της ΕΚΚΑ. Η διάγνωση έλεγε 'καμένος αισθητήρας 'Λάμδα' πριν τον καταλύτη, λόγο -κατά πάσα πιθανότητα- φτωχής ποιότητας βενζίνη'.

                                           Έγινε η αντικατάσταση του αισθητήρα -μέσα στα πλαίσια της εγγύησης όπως και όλες οι παραπάνω επισκευές- και εγώ ήρεμος ξεκίνησα για το σπίτι μου. Τσάμπα η χαρά και η ηρεμία!! Σάββατο 19/06/2004 κατά την διάρκεια βόλτας, το αυτοκίνητο παρουσίασε την ίδια βλάβη. Έκανε διακοπή πάνω σε στροφή -με λίγα χιλιόμετρα, έμπαινα σε πλατεία στην Ν.Σμύρνη- και άνοιξε την τροχιά του. Τρόμαξα, πάρκαρα, ηρέμησα και Δευτέρα 21/06/2004 πάλι συνεργείο! Όπου έγινε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και με στείλανε πακέτο σπίτι μου,
                                    

                                    διαβεβαιώνοντας με ότι το πρόβλημα λύθηκε. Δευτέρα 28/06/2004 η ίδια ιστορία. Πάλι συνεργείο, πάλι τάδε ρυθμίσεις, πάλι ακυρώθηκε επαγγελματικό ταξίδι, πάλι χαμένος χρόνος και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.

                                    Κάθε Δευτέρα, η ίδια ιστορία. Πρωί-πρωί συνεργείο, χαμένος χρόνος και χαμένη υπομονή!!! Μέχρι που στις 11/07/2004 -ημέρα με το 'Black out' - έφτασα στο συνεργείο με το αυτοκίνητο να ρετάρει, και να μην ανεβάζει πάνω από 2500 Σ.Α.Λ.

                                    'Κύριε Βάγκνερ, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σήμερα ελάτε αύριο' και με το που πάω να μπω στο αμάξι, αυτό σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά με τίποτα... και Ω ΘΑΥΜΑ!!!! Κατόπιν ελέγχου πιέσεων στους θαλάμους καύσης -η οποία παρεμπιπτόντως ήταν μηδενική- διαπίστωσαν ότι ήθελε αλλαγή η αντλία βενζίνης. Όπως κ έγινε.

                                           Για λίγο καιρό το αυτοκίνητο δούλευε ρόλοι. Μέχρι που στις 23/07/2004 -αν θυμάμαι καλά- κ ενώ επέστρεφα από βραδινή βόλτα στο Σούνιο, αρκετά σβέλτα, πάνω σε δεξιά στροφή, το αμάξι έκανε δίκοπη, λίγο πριν το apex της στροφής και έμεινα χωρίς γκάζι.
                                    

                                    Υπερστροφή, full lock ανάποδο... ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ και το αυτοκίνητο να πηγαίνει σχεδόν ανεξέλεγκτο προς τις μπαριέρες.... και κατ επέκτασοιν... προς την θάλασσα. Κάποια στιγμή το αμάξι ξαναπήρε μπροστά, μόνο του, - άναψε η ένδειξη 'Check engine' - εγώ είχα το πόδι κολλημένο στο γκάζι και τελευταία στιγμή -χιλιοστά πριν το 'μπαμ' με τις μπαριέρες και ότι αυτό θα σήμαινε για την σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου- διόρθωσα και πλάκωσα τα φρένα όταν ξαναμπήκα στην λωρίδα μου. Έκανα στην άκρη και με την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα απ ότι στροφάρει το μοτέρ του S2000 πριν τον κόφτη, πήρα έναν φίλο μου -που ήταν μερικές στροφές πιο μπροστά και με τον οποίο κάναμε την βόλτα- να επιστρέψει για να επιθεωρήσουμε την ζημία. Η οποία πέρα από το ψυχολογικό σοκ, περιορίσθηκε σε μικρό-γρατσουνιές στην πίσω αριστερή ζάντα.

                                    Κόψαμε τελείως, καθώς το αυτοκίνητο πάνω από τις 4.000 Σ.Α.Λ. ρέταρε. Κουτσά στραβά, 3 περίπου ώρες αργότερα, με πολύ κόπο και υπομονή, φτάσαμε Νέα Σμύρνη -με το φάσμα των στροφών να περιορίζετε όλο και πιο πολύ- είπαμε τις καληνύχτες μας και ξεκινήσαμε για τα σπίτια μας. 10 λεπτά αργότερα και 1000 μέτρα πιο κάτω -νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας- το αμάξι έσβησε στη μέση του δρόμου. Με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και το αμάξι απλά να τσουλάει, μπήκα σ ένα πάρκινγκ, κάλεσα το Mobilo Life

                                    -για 6 φορά μέσα σε 2 μήνες- και περίμενα υπομονετικά τον τεχνικό γύρο στο μισαωράκι.

                                    Μόλις έφτασε ο καημένος -κατά τις 4 τα χαράματα.... - έβγαλε το διαγνωστικό, μπήκε στο αμάξι και αυτό πήρε μπρος με την πρώτη....

                                           Την επόμενη το πρωί, πάλι συνεργείο. Αυτή τη φορά είπαν ότι έφταιγε ένα σωληνάκι που είναι υπεύθυνο για την επανακυκλοφορία των αναθυμιάσεων των λαδιών. Έγινε η παραγγελιά, ορίστηκε ραντεβού και την Πέμπτη 5 Αυγούστου 2004 το αυτοκίνητο μπήκε πρωί-πρωί στο συνεργείο της ΕΚΚΑ.
                                    

                                    Στις δυο εβδομάδες που μεσολάβησαν, το αμάξι μπήκε για το service των 50.000km στο επίσημο συνεργείο του κ.Μεγαγιάννη, όπου πέρα από την διεκπεραίωση του service, έγινε αλλαγή της μονάδας SBC η οποία ήταν ελαττωματική και είχε ανακληθεί από την Mercedes-Benz Γερμανίας, επίσης μου επισημάνθηκε ότι χρειάζεται αλλαγή το σωληνάκι πληρώσεως του ρεζερβουάρ, γεγονός που επισήμανα κ εγώ με την σειρά όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο μου στην ΕΚΚΑ και εισέπραξα ένα ειρωνικό σχόλιο του στυλ 'αφού χρειάζεται αλλαγή, γιατί δεν το άλλαξε'. Δεν σχολίασα και πήγα σπίτι μου, με την ελπίδα να σταματήσει ο εφιάλτης. Δεν στάθηκα αρκετά τυχερός και στις 15:45 χτύπησε το τηλέφωνο.

                                    • Κύριε Βάγκνερ, υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι. Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η κυλινδροκεφαλί επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά.

                                    • ....τι έγινε;

                                    • Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η κυληνδροκεφαλι επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά.

                                    • Πότε θα ναι έτοιμο;;

                                    • Θα κάνουμε παραγγελιά τα ανταλλακτικά αύριο πρωί και μόλις έρθουν, θα σας το έχουμε έτοιμο.

                                    • Ωραία, εγώ μέχρι τότε, τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο;

                                    • Δεν δικαιούσθε αυτοκίνητο αντικατάστασης, καθώς η βλάβη προέκυψε μέσα στο συνεργείο.

                                    (Σημείωση: Η Mobilo life έχει συγκεκριμένη διαδικασία για τα αυτοκίνητα αντικατάστασης. Μένεις με το αμάξι οπουδήποτε στην Ελλάδα, έρχεται ο τεχνικός, αποφασίζει εάν το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί μόνο του ή όχι μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο. Εάν όχι, καλεί γερανό, το αυτοκίνητο μεταφέρετε στο συνεργείο και εάν η επισκευή κρατήσει παραπάνω από 2 ώρες, τότε παραχωρούν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Τόσο καιρό, απ΄εξω έμαθα την διαδικασία αυτή και ποτέ δεν είδα αμάξι αντικατάστασης.)

                                    • Ναι αλλά εγώ το Σαββατοκύριακο έχω επαγγελματικό ταξίδι!

                                    • Δεν δικαιούστε αυτοκίνητο αντικατάστασης.

                                    Μετά από σύντομη λογομαχία -σε χαμηλούς τόνους, μπορούσα και χειρότερα- απλά τους είπα να φτιάξουν επιτέλους το καταραμένο αυτοκίνητο, να ησυχάσω επιτέλους.

                                    Επικοινώνησα με τον ασφαλιστή μου -έχω νομική προστασία στο συμβόλαιο της ασφάλειας μου- του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και είπε ότι θα επικοινωνούσε με το νομικό τμήμα και θα με ενημέρωνε.

                                    Το επόμενο πρωί, ο ασφαλιστής επικοινώνησε με το νομικό τμήμα, επικοινώνησε με την ΕΚΚΑ και μου είπε ότι αυτοκίνητο δεν παίρνω -άκυρο το ταξίδι- προσφέρθηκε να μου παραχωρήσει το δικό του, αλλά αρνήθηκα, και το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να τους μηνύσω για αμέλεια -εγκληματική κατά την γνώμη μου- και να διεκδικήσω αποζημίωση.

                                    Επίσης με συμβούλεψε να γράψω ένα γράμμα, και το στείλω να σε διάφορα περιοδικά με την ελπίδα να δημοσιευτούν τα παράπονα μου.

                                    Από κει και πέρα δεν ξέρω τι να κάνω.

                                    Έδωσα ένα μάτσο χρήματα για ένα αυτοκίνητο που πίστευα πως ήταν ασφαλές και θα το κρατούσα για τέσσερα χρόνια τουλάχιστον και τι πήρα;;; Ένα σαράβαλο, που κάθε τρεις και λίγο είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στα συνεργεία - όπου μου λένε ότι είναι όλα μια χαρά- Και να μην ξέρω αν κάθε φορά που ξεκινάω να πάω κάπου, θα επιστρέψω σπίτι με τον γερανό η σε ξύλινη κάσα!!

                                    Σκοπεύω να κινηθώ νομικά ενάντιων της ΕΚΚΑ και να πουλήσω το αυτοκίνητο για ανταλλακτικά, καθώς δεν σκοπεύω να το πουλήσω σε κάποιον και να τον πάρω στο λαιμό μου.

                                    Αυτά προς το παρόν. Περιμένω να μάθω πότε θα είναι έτοιμο το αυτοκίνητο μου. Δευτέρα ή Τρίτη απ ότι λένε, αλλά έχω μπουχτίσει με τις υποσχέσεις τους και όπως πάντα, περιμένω κ άλλες εκπλήξεις από το αυτοκίνητο μου. Έχουν αλλάξει μόνο το μισό αυτοκίνητο, το άλλο μισό παραμονεύει!!!!

                                    Αλέξανδρος Βάγκνερ

                                    Αν ειναι δυνατον. Το πιο συγκλονιστικο απ'ολα που ανεφερες ειναι οι διακοπες του κινητηρα. Πραγματικα δεν θελω να μου τυχει ποτε. Ειναι στην κυριολεξια καθαρα θεμα τυχης(η μαλλον ατυχιας) αν θα ζησεις οταν κανει διακοπη μεσα στην στροφη. Φιλε δωστο για ανταλλακτικα οσο πιο γρηγορα μπορεις και παρε κανα lexus is200 η κανα honda accord η κατι σε ιαπωνικο τελος παντων. Μακρια απο γερμανικα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      stoukerman last edited by

                                      http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 14&start=0

                                      ti synebh??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Κοροϊδίστικα έξοδα ήταν 540 ευρώ που έδωσα για ημίμπαρο, αμορτισέρ, ζάντα και λάστιχο μαζί με ζυγοστάθμιση-ευθυγράμμιση, επειδή με πήρε ο ύπνος και το ανέβασα σε ένα πεζοδρόμιο. Και πάλι καλά, γιατί το ίδιο πεζοδρόμιο είχε φανάρι και καταλαβαίνετε τι θα γινόταν αν ήμουν λίγο πιο... δεξιά!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          jabar last edited by

                                          Ο χρήστης red_army7 έγραψε:

                                          Πολλά καμένα λαμπάκια
                                          Είπαμε, FIAT είναι...

                                          Ναι...αφου στα περιπτερα τα λαμπακια για τα φιατ τα δινουν με το κιλο πλεον.....

                                          Θα ποσταρω ενα κατεβατο σημερα-αυριο, για το τι τραβηξα με το κουκλι που εχω στην υπογραφη και πως εφτασα να το φωναζω -κ εγυ κ οι φιλοι μου- Χριστινα....εκ του Κριστιν.....

                                          Subject: Mercedes-Benz

                                          Mercedes-Benz, Γερμανική Ποιότητα Κατασκευής και πράσινα άλογα!!!

                                          Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί προσωπική άποψη η οποία βασίζεται σε 'μοναδικές' εμπειρίες που έζησα τον τελευταίο χρόνο, παρέα με το καμάρι μου. Μια Mercedes

                                          E 200 Kompressor WDB211 (η οποία στοίχισε 68.000 Ευρώ.... Προς το παρών.....)

                                                 Όλα ξεκίνησαν πέρυσι τον Αύγουστο. 21 Αυγούστου 2003 συγκεκριμένα, όταν παρέλαβα τα κλειδιά από το καινούργιο μου απόκτημα. Καθόταν υπομονετικά, απαστραύτουσα και περίμενε μέχρι να μετρήσει ο πωλητής τις 68.000 Ευρώ που του έφερα σε μετρητά και να παραλάβω εγώ το κλειδάκι.
                                          
                                                 Τον πρώτο καιρό -μέχρι τις 20/10/2003 που το έβαλα στην ΕΚΚΑ επί της Αλ.Πάντου για το πρώτο Service- όλα ήταν σχεδόν μια χαρά. 
                                          
                                                 Είχα μόνο 2 παράπονα.
                                          
                                                 Το ένα αφορούσε την μόνωση στις πόρτες, από τις οποίες έμπαζε αέρας όταν η ηλιορωφή ήταν ανοιχτή και πήγαινα με 100Χ.Α.Ω. και πάνω. Μου εξήγησαν ότι αυτό ήταν φυσιολογικό και ότι όταν σκόπευα να τρέξω, καλό θα ήταν να κλείνω την οροφή.
                                          

                                          Το δεύτερο αφορούσε το ηχοσύστημα. Μετά από μια ώρα λειτουργίας, περίπου, έκανε διακοπές στην αρχή και μετέπειτα, έσβηνε τελείως.

                                          Έψαξαν οι τεχνικοί που οφείλετε η βλάβη αυτή και μου είπαν ότι αφού δεν έχει καταγράψει τίποτα ο εγκέφαλος δεν μπορούν

                                          να κάνουν αντικατάσταση του ηχοσυστήματος και με προέτρεψαν, την επόμενη φορά που παρουσιαστεί αυτή η βλάβη να καλέσω

                                          την τεχνική υποστήριξη της Mercedes-Benz, MobiloLife 24.

                                          Ως δια μαγείας, κάθε φορά που παρουσιαζόταν η βλάβη κ έβγαζα το κινητό για να καλέσω το MobiloLife, η βλάβη εξαφανιζόταν.

                                          Κάποια στιγμή, απλά βαρέθηκα να το επισημάνω και είπα, ότι θα φτιάξει κάποτε μόνο του.

                                                 Στις 19/12, έβαλα το αμάξι για το δεύτερο Service και επισήμανα ότι το εμπρός μέρος κοπανάει υπερβολικά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
                                          

                                          Στην αρχή με διαβεβαίωσαν ότι αυτό είναι φυσιολογικό και ότι έφταιγαν οι Ελληνικοί δρόμοι, αργότερα, όταν πέρασαν τον

                                          αριθμό πλαισίου του αυτοκίνητου μου στον υπολογιστή, έμαθαν ότι το αμάξι μου είναι στην λίστα με τα οχήματα προς ανάκληση, καθώς τα εμπρός ψαλιδιά ήταν ελαττωματικά και έσπαγαν τα σινεμπλόκ. Έγινε η αλλαγή στα ψαλίδια και όλα καλά πάλι.

                                                 Το Πάσχα 2004, πήγα με την οικογένεια μου στην Κέρκυρα για μια βδομαδούλα. Όλα καλά κ ωραία μέχρι που κάποια στιγμή
                                          

                                          ο κλιματισμός του αυτοκίνητου αποφάσισε ότι η ζεστή που είχε στην Κέρκυρα εκείνες τις μέρες δεν ήταν αρκετή και άρχισε να βγάζει καυτό αέρα από τους πίσω αεραγωγούς -Σημείωση. Ο κλιματισμός έχει τέσσερις ζώνες. 2 εμπρός και 2 πίσω-

                                          Ταλαιπωρία για μερικές ημέρες και με το που πατήσαμε στην Αθήνα, κατευθείαν στο συνεργείο της ΕΚΚΑ όπου έγινε έλεγχος και κατόπιν παραγγελιάς -άλλη μια βδομάδα ταλαιπωρία- αντικατάσταση του αισθητήρα περιβάλλοντος στις 12/05/2004.

                                          Παρέλαβα το αυτοκίνητο την ίδια ημέρα και μέχρι να φτάσω σπίτι... η ίδια ιστορία!!!

                                                 Ξανά στο συνεργείο! Ξέρετε, θα κάνουμε τις τάδε ενέργειες, θα ρυθμησουμε τα τάδε πράγματα, αλλά όχι σήμερα, κλείστε ραντεβού. 4 φορές πηγαίνω-ερχόμουν συνεργείο, έως ότου, αποφάσισαν να αλλάξουν τα κλαπέτα του κλιματισμού, όπως κ έγινε στις 
                                          

                                          14/06/2004-κατι παραπάνω από ένα μήνα χωρίς κλιματισμό, σε αυτοκίνητο που κόστισε σχεδόν 70.000 Ευρώ- Δόξα το Θεό, το πρόβλημα λύθηκε όπως παράλληλα λύθηκε το πρόβλημα με το ηχοσύστημα, που είχα αναφέρει πιο πάνω, το οποίο οφειλόταν σε ελαττωματικό κύκλωμα.

                                          Έλα, όμως, που το αυτοκίνητο είχε συνηθίσει τόσο πολύ το συνεργείο της ΕΚΚΑ που 2 μέρες αργότερα -και συγκεκριμένα στις

                                          15/06/2004 - σε επαγγελματικό ταξίδι που έκανε ο πατέρας μου, το αμάξι άρχισε να ρετάρει και λίγο αργότερα έσβησε τελείως, με

                                          αποτέλεσμα ο πατέρας μου να μη φτάσει ποτέ εκεί που πήγαινε και εγώ το πρωί της επομένης -16/06/2004- να είμαι στον χώρο αναμονής στο συνεργείο -που αλλού- της ΕΚΚΑ. Η διάγνωση έλεγε 'καμένος αισθητήρας 'Λάμδα' πριν τον καταλύτη, λόγο -κατά πάσα πιθανότητα- φτωχής ποιότητας βενζίνη'.

                                                 Έγινε η αντικατάσταση του αισθητήρα -μέσα στα πλαίσια της εγγύησης όπως και όλες οι παραπάνω επισκευές- και εγώ ήρεμος ξεκίνησα για το σπίτι μου. Τσάμπα η χαρά και η ηρεμία!! Σάββατο 19/06/2004 κατά την διάρκεια βόλτας, το αυτοκίνητο παρουσίασε την ίδια βλάβη. Έκανε διακοπή πάνω σε στροφή -με λίγα χιλιόμετρα, έμπαινα σε πλατεία στην Ν.Σμύρνη- και άνοιξε την τροχιά του. Τρόμαξα, πάρκαρα, ηρέμησα και Δευτέρα 21/06/2004 πάλι συνεργείο! Όπου έγινε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και με στείλανε πακέτο σπίτι μου,
                                          

                                          διαβεβαιώνοντας με ότι το πρόβλημα λύθηκε. Δευτέρα 28/06/2004 η ίδια ιστορία. Πάλι συνεργείο, πάλι τάδε ρυθμίσεις, πάλι ακυρώθηκε επαγγελματικό ταξίδι, πάλι χαμένος χρόνος και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.

                                          Κάθε Δευτέρα, η ίδια ιστορία. Πρωί-πρωί συνεργείο, χαμένος χρόνος και χαμένη υπομονή!!! Μέχρι που στις 11/07/2004 -ημέρα με το 'Black out' - έφτασα στο συνεργείο με το αυτοκίνητο να ρετάρει, και να μην ανεβάζει πάνω από 2500 Σ.Α.Λ.

                                          'Κύριε Βάγκνερ, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σήμερα ελάτε αύριο' και με το που πάω να μπω στο αμάξι, αυτό σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά με τίποτα... και Ω ΘΑΥΜΑ!!!! Κατόπιν ελέγχου πιέσεων στους θαλάμους καύσης -η οποία παρεμπιπτόντως ήταν μηδενική- διαπίστωσαν ότι ήθελε αλλαγή η αντλία βενζίνης. Όπως κ έγινε.

                                                 Για λίγο καιρό το αυτοκίνητο δούλευε ρόλοι. Μέχρι που στις 23/07/2004 -αν θυμάμαι καλά- κ ενώ επέστρεφα από βραδινή βόλτα στο Σούνιο, αρκετά σβέλτα, πάνω σε δεξιά στροφή, το αμάξι έκανε δίκοπη, λίγο πριν το apex της στροφής και έμεινα χωρίς γκάζι.
                                          

                                          Υπερστροφή, full lock ανάποδο... ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ και το αυτοκίνητο να πηγαίνει σχεδόν ανεξέλεγκτο προς τις μπαριέρες.... και κατ επέκτασοιν... προς την θάλασσα. Κάποια στιγμή το αμάξι ξαναπήρε μπροστά, μόνο του, - άναψε η ένδειξη 'Check engine' - εγώ είχα το πόδι κολλημένο στο γκάζι και τελευταία στιγμή -χιλιοστά πριν το 'μπαμ' με τις μπαριέρες και ότι αυτό θα σήμαινε για την σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου- διόρθωσα και πλάκωσα τα φρένα όταν ξαναμπήκα στην λωρίδα μου. Έκανα στην άκρη και με την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα απ ότι στροφάρει το μοτέρ του S2000 πριν τον κόφτη, πήρα έναν φίλο μου -που ήταν μερικές στροφές πιο μπροστά και με τον οποίο κάναμε την βόλτα- να επιστρέψει για να επιθεωρήσουμε την ζημία. Η οποία πέρα από το ψυχολογικό σοκ, περιορίσθηκε σε μικρό-γρατσουνιές στην πίσω αριστερή ζάντα.

                                          Κόψαμε τελείως, καθώς το αυτοκίνητο πάνω από τις 4.000 Σ.Α.Λ. ρέταρε. Κουτσά στραβά, 3 περίπου ώρες αργότερα, με πολύ κόπο και υπομονή, φτάσαμε Νέα Σμύρνη -με το φάσμα των στροφών να περιορίζετε όλο και πιο πολύ- είπαμε τις καληνύχτες μας και ξεκινήσαμε για τα σπίτια μας. 10 λεπτά αργότερα και 1000 μέτρα πιο κάτω -νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας- το αμάξι έσβησε στη μέση του δρόμου. Με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και το αμάξι απλά να τσουλάει, μπήκα σ ένα πάρκινγκ, κάλεσα το Mobilo Life

                                          -για 6 φορά μέσα σε 2 μήνες- και περίμενα υπομονετικά τον τεχνικό γύρο στο μισαωράκι.

                                          Μόλις έφτασε ο καημένος -κατά τις 4 τα χαράματα.... - έβγαλε το διαγνωστικό, μπήκε στο αμάξι και αυτό πήρε μπρος με την πρώτη....

                                                 Την επόμενη το πρωί, πάλι συνεργείο. Αυτή τη φορά είπαν ότι έφταιγε ένα σωληνάκι που είναι υπεύθυνο για την επανακυκλοφορία των αναθυμιάσεων των λαδιών. Έγινε η παραγγελιά, ορίστηκε ραντεβού και την Πέμπτη 5 Αυγούστου 2004 το αυτοκίνητο μπήκε πρωί-πρωί στο συνεργείο της ΕΚΚΑ.
                                          

                                          Στις δυο εβδομάδες που μεσολάβησαν, το αμάξι μπήκε για το service των 50.000km στο επίσημο συνεργείο του κ.Μεγαγιάννη, όπου πέρα από την διεκπεραίωση του service, έγινε αλλαγή της μονάδας SBC η οποία ήταν ελαττωματική και είχε ανακληθεί από την Mercedes-Benz Γερμανίας, επίσης μου επισημάνθηκε ότι χρειάζεται αλλαγή το σωληνάκι πληρώσεως του ρεζερβουάρ, γεγονός που επισήμανα κ εγώ με την σειρά όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο μου στην ΕΚΚΑ και εισέπραξα ένα ειρωνικό σχόλιο του στυλ 'αφού χρειάζεται αλλαγή, γιατί δεν το άλλαξε'. Δεν σχολίασα και πήγα σπίτι μου, με την ελπίδα να σταματήσει ο εφιάλτης. Δεν στάθηκα αρκετά τυχερός και στις 15:45 χτύπησε το τηλέφωνο.

                                          • Κύριε Βάγκνερ, υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι. Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η κυλινδροκεφαλί επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά.

                                          • ....τι έγινε;

                                          • Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η κυληνδροκεφαλι επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά.

                                          • Πότε θα ναι έτοιμο;;

                                          • Θα κάνουμε παραγγελιά τα ανταλλακτικά αύριο πρωί και μόλις έρθουν, θα σας το έχουμε έτοιμο.

                                          • Ωραία, εγώ μέχρι τότε, τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο;

                                          • Δεν δικαιούσθε αυτοκίνητο αντικατάστασης, καθώς η βλάβη προέκυψε μέσα στο συνεργείο.

                                          (Σημείωση: Η Mobilo life έχει συγκεκριμένη διαδικασία για τα αυτοκίνητα αντικατάστασης. Μένεις με το αμάξι οπουδήποτε στην Ελλάδα, έρχεται ο τεχνικός, αποφασίζει εάν το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί μόνο του ή όχι μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο. Εάν όχι, καλεί γερανό, το αυτοκίνητο μεταφέρετε στο συνεργείο και εάν η επισκευή κρατήσει παραπάνω από 2 ώρες, τότε παραχωρούν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Τόσο καιρό, απ΄εξω έμαθα την διαδικασία αυτή και ποτέ δεν είδα αμάξι αντικατάστασης.)

                                          • Ναι αλλά εγώ το Σαββατοκύριακο έχω επαγγελματικό ταξίδι!

                                          • Δεν δικαιούστε αυτοκίνητο αντικατάστασης.

                                          Μετά από σύντομη λογομαχία -σε χαμηλούς τόνους, μπορούσα και χειρότερα- απλά τους είπα να φτιάξουν επιτέλους το καταραμένο αυτοκίνητο, να ησυχάσω επιτέλους.

                                          Επικοινώνησα με τον ασφαλιστή μου -έχω νομική προστασία στο συμβόλαιο της ασφάλειας μου- του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και είπε ότι θα επικοινωνούσε με το νομικό τμήμα και θα με ενημέρωνε.

                                          Το επόμενο πρωί, ο ασφαλιστής επικοινώνησε με το νομικό τμήμα, επικοινώνησε με την ΕΚΚΑ και μου είπε ότι αυτοκίνητο δεν παίρνω -άκυρο το ταξίδι- προσφέρθηκε να μου παραχωρήσει το δικό του, αλλά αρνήθηκα, και το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να τους μηνύσω για αμέλεια -εγκληματική κατά την γνώμη μου- και να διεκδικήσω αποζημίωση.

                                          Επίσης με συμβούλεψε να γράψω ένα γράμμα, και το στείλω να σε διάφορα περιοδικά με την ελπίδα να δημοσιευτούν τα παράπονα μου.

                                          Από κει και πέρα δεν ξέρω τι να κάνω.

                                          Έδωσα ένα μάτσο χρήματα για ένα αυτοκίνητο που πίστευα πως ήταν ασφαλές και θα το κρατούσα για τέσσερα χρόνια τουλάχιστον και τι πήρα;;; Ένα σαράβαλο, που κάθε τρεις και λίγο είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στα συνεργεία - όπου μου λένε ότι είναι όλα μια χαρά- Και να μην ξέρω αν κάθε φορά που ξεκινάω να πάω κάπου, θα επιστρέψω σπίτι με τον γερανό η σε ξύλινη κάσα!!

                                          Σκοπεύω να κινηθώ νομικά ενάντιων της ΕΚΚΑ και να πουλήσω το αυτοκίνητο για ανταλλακτικά, καθώς δεν σκοπεύω να το πουλήσω σε κάποιον και να τον πάρω στο λαιμό μου.

                                          Αυτά προς το παρόν. Περιμένω να μάθω πότε θα είναι έτοιμο το αυτοκίνητο μου. Δευτέρα ή Τρίτη απ ότι λένε, αλλά έχω μπουχτίσει με τις υποσχέσεις τους και όπως πάντα, περιμένω κ άλλες εκπλήξεις από το αυτοκίνητο μου. Έχουν αλλάξει μόνο το μισό αυτοκίνητο, το άλλο μισό παραμονεύει!!!!

                                          Αλέξανδρος Βάγκνερ

                                          Αν ειναι δυνατον. Το πιο συγκλονιστικο απ'ολα που ανεφερες ειναι οι διακοπες του κινητηρα. Πραγματικα δεν θελω να μου τυχει ποτε. Ειναι στην κυριολεξια καθαρα θεμα τυχης(η μαλλον ατυχιας) αν θα ζησεις οταν κανει διακοπη μεσα στην στροφη. Φιλε δωστο για ανταλλακτικα οσο πιο γρηγορα μπορεις και παρε κανα lexus is200 η κανα honda accord η κατι σε ιαπωνικο τελος παντων. Μακρια απο γερμανικα.

                                          `5 NAI 5 πολλαπλασιαστες κ 1 εγκεφαλος (να τ αφησω΄?)μονο για τον μηνα Αυγουστο απο ιαπωνικο μπουρδελοαγγλικο 1600 του 2002 .Να μην αναφερω ολο το 2005...Ολα τα ιδια σκ... ειναι- ειναι να μη σου τυχει αυτοκινητο που το φτιαξαν παρασκευη μεσημερι λιγο πριν το σχολασμα
                                          μου φαινεται...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            Όπως και να έχει όταν δίνεις ένα τόσο μεγάλο ποσό για αυτοκίνητο (όπως ο Wagner669), έχεις αυξημένες απαιτήσεις σε μερικά πράγματα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr