-
Το ενδεχόμενο πώλησης της Seat εξετάζει η Volkswagen (VW), σύμφωνα με το εβδομαδιαίο γερμανικό περιοδικό “Der Spiegel”.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η VW έχει διαμηνύσει στην ισπανική μονάδα της ότι πρέπει να βελτιώσει σημαντικά τα έσοδα και την κερδοφορία της μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους, διαφορετικά θα αναγκαστεί να προβεί στην πώλησή της.
Σύμφωνα πάντα με το άρθρο του “Spiegel”, το οποίο θα δημοσιευθεί αύριο, ενδιαφέρον για τη Seat έχουν εκδηλώσει κινεζικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η μετοχή της Volkswagen στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης ενισχύεται αυτή την ώρα κατά 0,97%.
-
Το ενδεχόμενο πώλησης της Seat εξετάζει η Volkswagen (VW), σύμφωνα με το εβδομαδιαίο γερμανικό περιοδικό “Der Spiegel”.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η VW έχει διαμηνύσει στην ισπανική μονάδα της ότι πρέπει να βελτιώσει σημαντικά τα έσοδα και την κερδοφορία της μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους, διαφορετικά θα αναγκαστεί να προβεί στην πώλησή της.
Σύμφωνα πάντα με το άρθρο του “Spiegel”, το οποίο θα δημοσιευθεί αύριο, ενδιαφέρον για τη Seat έχουν εκδηλώσει κινεζικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η μετοχή της Volkswagen στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης ενισχύεται αυτή την ώρα κατά 0,97%.
-
Το ενδεχόμενο πώλησης της Seat εξετάζει η Volkswagen (VW), σύμφωνα με το εβδομαδιαίο γερμανικό περιοδικό “Der Spiegel”.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η VW έχει διαμηνύσει στην ισπανική μονάδα της ότι πρέπει να βελτιώσει σημαντικά τα έσοδα και την κερδοφορία της μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους, διαφορετικά θα αναγκαστεί να προβεί στην πώλησή της.
Σύμφωνα πάντα με το άρθρο του “Spiegel”, το οποίο θα δημοσιευθεί αύριο, ενδιαφέρον για τη Seat έχουν εκδηλώσει κινεζικές εταιρείες που ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην ευρωπαϊκή αγορά.
Η μετοχή της Volkswagen στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης ενισχύεται αυτή την ώρα κατά 0,97%.
-
Προλαβαίνω να το πουλήσω άραγε; Πως να μην πέσουν οι πωλήσεις με το νέο τολέντο κυρίως, που είναι σα στραβοχυμένος λουκουμάς.
-
Μπαίνουμε σιγά σιγά λοιπόν στην φάση 'αποκόλλησης' των εταιρειών που είχαν εξαγοραστεί! Πριν ξαναμπούμε στην φάση που θα ξαναεξαγοράζονται οι ίδιες οι άλλες εταιρείες!
Και όλα αυτά για την δημιουργία κλίματος και υπεραξιών στα διάφορα Χρηματιστήρια!!!
Ωραία!
Η SEAT λοιπον ξαναπουλιέται!
Αν πάει στους Κινέζους μπορεί να είναι και καλύτερα! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μπαίνουμε σιγά σιγά λοιπόν στην φάση 'αποκόλλησης' των εταιρειών που είχαν εξαγοραστεί! Πριν ξαναμπούμε στην φάση που θα ξαναεξαγοράζονται οι ίδιες οι άλλες εταιρείες!Και όλα αυτά για την δημιουργία κλίματος και υπεραξιών στα διάφορα Χρηματιστήρια!!!
Ωραία!
Η SEAT λοιπον ξαναπουλιέται!
Αν πάει στους Κινέζους μπορεί να είναι και καλύτερα!Φαίνεται πως δεν υπάρχει αρκετό αίμα για να πιει η VW.
Η Skoda πάντως διατηρείται πιο... χοντρούλα. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν πάει στους Κινέζους μπορεί να είναι και καλύτερα!
Ναι ναι, θα εχουμε κινεζικα αντιγραφα του Leon 1.8Τ με 15 χιλιαρικα
Απο την αλλη απορω με τους VAG ιθυνοντες... πως απαιτεις να σου παρουσιαζει κερδη ο αλλος, οταν του δινεις Β-grade πλαστικα, τον κοβεις στους κινητηρες, βαζεις το χερι σου παντου για να του τα κανεις μανταρα.Σε γενικες γραμμες, αυτη την ειδηση την ακουω βερεσε... σκυλι που γαβγιζει δεν δαγκωνει.
-
Οι Κινέζοι δεν διαθέτουν ακόμα αρκετούς χαρτογιακάδες και γιάπηδες!
Μπορεί λοιπόν να επηρεάσει η SEAT αυτούς ή να την αφήσουν να σχεδιάσει και να αναπτύξει προϊόντα!
Η μπορεί η Ισπανική κυβέρνηση να την βοηθήσει ξανά!
Αλλά με την VW δεν είδε προκοπή!Οπότε όπου αλλού καλύτερα!!!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Απο την αλλη απορω με τους VAG ιθυνοντες... πως απαιτεις να σου παρουσιαζει κερδη ο αλλος, οταν του δινεις Β-grade πλαστικα, τον κοβεις στους κινητηρες, βαζεις το χερι σου παντου για να του τα κανεις μανταρα.Τα πλαστικα ειναι ιδια με ολου του VAG αν δεν απατώμαι,σε οτι αφορα τα νεα μοντελα τουλάχιστον και οχι του '90φευγα.
Οι κινητηρες ειναι κοινοι μεχρι βιδας.
Το προβλημα ειναι στον σχεδιασμο, που ειναι τραγικος. -
η seat μια χαρα εβγαζε το toledo και το leon.. και φυσικα το ibiza..
της φορτωσανε στην πλατη αυτο το βλακα σχεδιαστη της alfa-romeo,
και ξαφνικα εγινε... τεσπα, οτι εγινε.ομως προσφατα στειλανε εκει ως νο.2 σχεδιαστη το σχεδιαστη της skoda.
πιστευω λοιπον (χωρις καμια ενημερωση, απλα απο αντιληψη) οτι δεν προκειται να συμβει αυτο.
οχι τουλαχιστον πριν περασουνε αλλα 2-3 χρονια κακων πωλησεων (που δε φταιει η seat) και πριν αλλαξουνε αλλοι 2-3 σχεδιαστες...οχι τιποτ'αλλο, αλλα και οι ιδιοι οι αναλυτες του vag πιστευω ξερουνε τι commodity ειναι το brand-name..
ακομα και οντως να θελουνε να πουλησουνε, πιστευω οτι πρωτα θα την ανεβασουνε, ωστε να πιασει καλυτερη τιμη..
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Απο την αλλη απορω με τους VAG ιθυνοντες... πως απαιτεις να σου παρουσιαζει κερδη ο αλλος, οταν του δινεις Β-grade πλαστικα, τον κοβεις στους κινητηρες, βαζεις το χερι σου παντου για να του τα κανεις μανταρα.
Τα πλαστικα ειναι ιδια με ολου του VAG αν δεν απατώμαι,σε οτι αφορα τα νεα μοντελα τουλάχιστον και οχι του '90φευγα.
Οι κινητηρες ειναι κοινοι μεχρι βιδας.
Το προβλημα ειναι στον σχεδιασμο, που ειναι τραγικος.Χμμμμ... Τα πλαστικά σίγουρα είναι -τουλάχιστον- ένα σκαλί κάτω. Σύγκρινε ακόμη και το τελευταίο Ibiza με το Polo (όχι μεν η μέρα με τη νύχτα, αλλά η διαφορά είναι εκεί... και στο μάτι και στο χέρι και στο αυτί!). Τα πλαίσια είναι κι αυτά ένα βήμα πιο πίσω. Παρ' όλα αυτά οι Ισπανοί καταφέρνουν να φτιάχνουν πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα (τουλάχιστον για εμάς τους 'νότιους').
Ο χάλια όπως λες σχεδιασμός είναι κάτι που τώρα -πιθανόν- να φανεί γιατί αφορά τα μοντέλα που μόλις βγήκαν (Περί ορέξεως κολοκυθόπιττα άλλωστε. Δες πώς πάει το -πανάσχημο κατά την προσωπική μου άποψη- Megane στην Ευρώπη). Όλα τα προηγούμενα κατάφεραν απλώς να σπάσουν -λιγουλάκι- το τραγικά συντηρητικό προφίλ τόσο της 'μαμάς' VW, όσο και της 'ξαδέρφης' Skoda. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
της φορτωσανε στην πλατη αυτο το βλακα σχεδιαστη της alfa-romeo,
και ξαφνικα εγινε... τεσπα, οτι εγινε.Μπααα, όχι βλάκας, απλά 'τελειωμένος'. Στην Alfa Romeo τα κατάφερε περίφημα, στη Seat μάλλον είχε στερέψει και αναμασούσε τα ίδια μοτίβα, με αποτέλεσμα τα Seat να θυμίζουν σκανδαλωδώς Alfa Romeo.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
με αποτέλεσμα τα Seat να θυμίζουν σκανδαλωδώς Alfa Romeo.Ποιο seat μοιαζει με alfa romeo;Ισως θα μπορουσες να το πεις για το νεο ibiza αλλα και παλι τραβηγμενο....
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αλλά με την VW δεν είδε προκοπή!Οπότε όπου αλλού καλύτερα!!!Γιατί, καλά δεν τα πήγαινε\πηγαίνει η Seat??? Το leon και το ibiza πούλησαν μια χαρά. Το ibiza πουλάει ακόμα. Το Αltea είναι εξαιρετικό σαν ιδέα. Το καινούριο leon δείχνει αρκετά όμορφο...
Νίκο γιατί έχεις αυτή την άποψη. Αγνοώ κάτι??? -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
με αποτέλεσμα τα Seat να θυμίζουν σκανδαλωδώς Alfa Romeo.
Ποιο seat μοιαζει με alfa romeo;Ισως θα μπορουσες να το πεις για το νεο ibiza αλλα και παλι τραβηγμενο....
Το προηγούμενο toledo με 156 και το ibiza με 147. Μόνο το leon ξέφυγε επειδή ήταν παλιότερο!
-
Δεν ξέρω αν φταίει ο Βάλτερ Ντα Σίλβα που στέρεψε από ιδέες ή η μαμά VW. Πάντως είναι κατά τη γνώμη μου λάθος που στην τελευταία γενιά των seat το μόνο που διαφέρει είναι το πίσω μέρος. Ειδικά ο 'πισινός' του τoledo είναι σαν πισινός αγελάδας.Ότι πιο κακάσχημο έχει κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια στους δρόμους.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι η 'μαμά' που φταίει περισσότερο λόγω του ρόλου που ανέθεσε στην σεατ μέσα στο VWG ΧΩΡΙΣ να την στηρίζει κατάλληλα για αυτόν τον ρόλο. (βλ. τελευταία έκδοση τολέδο αλλά και του αλτέα, αν αυτά είναι σπορτ εγώ είμαι εξωγήινος)
Ευτυχώς το δικό μου ίμπιζα είναι προηγούμενης γενιάς...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το Αltea είναι εξαιρετικό σαν ιδέα. Το καινούριο leon δείχνει αρκετά όμορφο...
Νίκο γιατί έχεις αυτή την άποψη. Αγνοώ κάτι???Αγνοείς την πραγματικότητα
Και τα δυο ειναι απο λιγο εως πολυ χαλια εμφανισιακά,και αυτο ειναι η αποψη της πλειοψηφίας του κοινού.
Η δε τιμη τους δεν ειναι τετοια που να σε κανει να προσπερασεις την εμφανιση ως μικρη λεπτομερεια,οπως θα εκανες πχ με ενα χιουντάι. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αλλά με την VW δεν είδε προκοπή!Οπότε όπου αλλού καλύτερα!!!Γιατί, παλιότερα έβλεπε προκοπή; Με τα φιατόμορφα αμαξάκια της;
Αυτός ο Ντα Σίλβα φταίει. Το νέο Cordoba μάλλον θα είναι η μεγαλύτερη εμπορική αποτυχία της εικοσαετίας. Μέχρι και Thalia, Albea βλέπω περισσότερα. -
πολυ ψηλα τον πηρε η vw τον αμανε και δε τη βλεπω καλα...
εδω δε μπορει να πουλησει το δικο της το γκολφ και τα βαλε με τη σεατ?που της κοβει μηχανικα συνολα και την εχει κανει ταχα μουλτισπορ? -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η VW έχει διαμηνύσει στην ισπανική μονάδα της ότι πρέπει να βελτιώσει σημαντικά τα έσοδα και την κερδοφορία της μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους, διαφορετικά θα αναγκαστεί να προβεί στην πώλησή της.Θυμάμαι παλιότερες δηλώσεις ότι η Seat θα γινόταν η Alfa Romeo του ομίλου, με έμφαση στα σπορ χαρακτηριστικά, όμως οι γρηγορότερες εκδόσεις ποτέ δεν έλειψαν από τις υπόλοιπες εταιρίες του ομίλου (με περισσότερη ίσως έμφαση στην πολυτέλεια).
Φυσικά πολλοί που ήθελαν δύναμη πήραν τα τουρμπάτα Leon και Toledo, μήπως όμως τώρα με το Golf GTI και το επερχόμενο GT (και την φημολογούμενη χαμηλή του τιμή) θεωρούν ότι θα έχουν περισσότερο εσωτερικό ανταγωνισμό απ'ότι θα ήθελαν και ψάχνουν δικαιολογίες?
VW - Ενδεχόμενο πώλησης της SEAT - και οι κινέζοι!!!!!!!