-
Èá Þèåëá ôçí ÜðïøÞ óáò óå ó÷Ýóç ìå ôïõò áðëïýò.
-
Èá Þèåëá ôçí ÜðïøÞ óáò óå ó÷Ýóç ìå ôïõò áðëïýò.
-
Èá Þèåëá ôçí ÜðïøÞ óáò óå ó÷Ýóç ìå ôïõò áðëïýò.
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Θα ήθελα την άποψή σας σε σχέση με τους απλούς.Καλύτεροι. Και πιο πρακτικοί.
-
καμια σχεση με τους κλασικους και αν σου δινετε δυνατοτητα να τους βαλεις σε νεο αυτοκινητο πχ καντο οπωσδηποτε αλλωστε το κοστος ειναι μικρο. Μολις πεφτουν τα φωτα πανω στον καθρεπτη ειτε ειναι μεγαλη σκαλα ειτε εστω και λιγο ενοχλητικα μεσαια του απο πισω σκοτεινιαζει οσο χρειαζεται για να μη σε τυφλωνει. Πολλοι νομιζουν οτι επειδη σκοτεινιαζει σε βλεπεις καλα πισω αλλα αντιθετα βλεπεις πολυ καλυτερα γιατι δεν σε τυφλωνει το φως και το βλεπεις σαν απλως να ειναι αναμενα! Εγω και στο c4 και στο corolla εχω και ειμαι εντυπωσιασμενος! Επισης δεν εχει καμια καθυστερηση το σκοτεινισμα-ξεσκοτεινιασμα και ουτε που το καταλαβαινεις αν δεν κοιτας τον καθρεπτη εκεινη την ωρα.
-
Τους έχω ζήσει σε Τολέδο και σε Κορόλα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
Στο Τολέδο ΔΕΝ μπορείς να το σκουρύνεις κατά βούληση (στην Κορόλα μπορείς!!), ούτε μπορείς να το έχεις μονίμως φωτεινό αν έτσι γουστάρεις.
Αυτή η 'αυτόματη σκίαση' είχε ως αποτέλεσμα πολλές φορές σε φωτισμένο δρόμο σααν την ΑΟ ή την Κηφισίας να μην αντιληφθώ πως κάποιος ήρθε πίσω μου, αφού όσο πλησίαζε τόσο σκούραινε, και τίποτα δε μου τράβηξε την προσοχή!!!
Και να πληρώσω για αυτήν την μάπα;;
Άσε που το σκούρο του δεν είναι όσο σκούρο γίνεται στον συμβατικό καθρέφτη, και μου φαίνεται πως και το μη σκούρο δεν είναι ποτέ όσο διαφανές είναι το άλλο...
Και τι γλιτώνεις; Το να μη σε στραβώσει ο πίσω για κάποιο δευτερόλεπτο;; Καλύτερα να με στραβώσει παρά να μην τον δω!!!
-
Εγω διαφωνω. Μπορει να σκουραινουν αλλα παντα αντιλαμβανεσε οτι καποιος ειναι πισω σου. Δεν σκουραινουν τοσο πολυ ωστε να μην βλεπεις τα φωτα. Αλλωστε οι δεξια-αριστερα καθρεπτες δεν ειναι ηλεκτροχρωματικοι και μια δεσμη φωτος την καταλαβαινεις και απο εκει οταν ερχεται πανω σου. Δεν ειναι ενα δευτερολεπτο τυφλωσης μεσα στην πολη πολλα φωτα απο πισω ειναι ενοχλητικα αλλα και στην Ε.Ο. οπου κυκλφορουν πολλοι τα βραδια με τη μεγαλη σκαλα μονιμα αναμενη και ας ειναι απο πισω σου. Ισως επεσες σε κακο σχεδιασμο στο Τολεντο και γιάυτο δε σου αρεσαν εμενα με εχουν ξετρελανει.
-
Πολυ πρακτικοί , τα ματακια μου βρήκαν την υγεία τους. Στο Volvo που έχω (και φανταζομαι στα περισσότερα μοντέλα) μπορεις να ρυθμισεις την ευαισθησια και το βαθμο 'συσκοτισης' πολύ εύκολα.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και τι γλιτώνεις; Το να μη σε στραβώσει ο πίσω για κάποιο δευτερόλεπτο;; Καλύτερα να με στραβώσει παρά να μην τον δω!!!Γλυτώνεις το ζώο που έχει τα φώτα του εντελώς αρύθμιστα με αποτέλεσμα να κοιτάνε τον Θεό.
Γλυτώνεις το άλλο ζώο που έχει ανάψει την μεγάλη σκάλα και δεν έχει πάρει χαμπάρι.
Γλυτώνεις τον νταλικέρι που έχει κάνει λατέρνα το φορτηγό του με καμμιά ντουζίνα προβόλια και άλλα τόσα ομίχλης.
Γλυτώνεις όλα τα παραπάνω όταν είσαι σε δρόμο που ΔΕΝ μπορούν να σε προσπεράσουν ή ΔΕΝ θέλουν (καμμιά παλιά εθνική π.χ.).
-
Πολυ καλη, και πρακτικοι.
Στο avensis αν θελεις τον γυριζεις σε απλο καθρεφτη....αλλα μαλακας εισαι να το κανεις!!!!!
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Εγω διαφωνω. Μπορει να σκουραινουν αλλα παντα αντιλαμβανεσε οτι καποιος ειναι πισω σου. Δεν σκουραινουν τοσο πολυ ωστε να μην βλεπεις τα φωτα. Αλλωστε οι δεξια-αριστερα καθρεπτες δεν ειναι ηλεκτροχρωματικοι και μια δεσμη φωτος την καταλαβαινεις και απο εκει οταν ερχεται πανω σου. Δεν ειναι ενα δευτερολεπτο τυφλωσης μεσα στην πολη πολλα φωτα απο πισω ειναι ενοχλητικα αλλα και στην Ε.Ο. οπου κυκλφορουν πολλοι τα βραδια με τη μεγαλη σκαλα μονιμα αναμενη και ας ειναι απο πισω σου. Ισως επεσες σε κακο σχεδιασμο στο Τολεντο και γιάυτο δε σου αρεσαν εμενα με εχουν ξετρελανει.Μα ΕΙΝΑΙ το ένα δευτερόλεπτο τύφλωσης, αφού με το συμβατικό σύστημα 10 χρόνια τώρα μετά από ένα δευτερόλεπτο έχω ΗΔΗ σκιάσει τον καθρέφτη μόνος μου!!!!!
Συμφωνώ πως σε σκοτεινό δρόμο θα αντιληφθω άλλο όχημα πίσω μου. Όμως μέσα στην πόλη, με ήδη αρκετά φωτισμένο τον καθρέφτη ΔΕΝ είναι τόσο ΞΕΚΑΘΑΡΟ το πότε έρχεται κάποιος, αφού όσο αυτός πλησιάζει, τόσο σκουραίνει ο καθρέφτης!!!
Αντίθετα με τη χειροκίνητη σκίαση στον καθρέφτη, και σκιασμένος να είναι θα αντιληφθώ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ στο φως που μου έρχεται από τον καθρέφτη!Δεν αμφιβάλλω πως από το Τολέδο που οδήγησα στα 2-3 χρόνια που μεσολάβησαν τα πράγματα βελτιώθηκαν. Όμως ΟΥΤΕ στην Κορόλα το βρήκα έστω αποδεκτό, και την οδήγησα πριν 1 μήνα και είναι φετινό μοντέλο...
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Πολυ πρακτικοί , τα ματακια μου βρήκαν την υγεία τους. Στο Volvo που έχω (και φανταζομαι στα περισσότερα μοντέλα) μπορεις να ρυθμισεις την ευαισθησια και το βαθμο 'συσκοτισης' πολύ εύκολα.Ίσως λοιπόν στο Βόλβο να είναι καλύτερο το σύστημα, θα έβαζα ευαισθησία μηδέν και θα έκανα τη δουλειά μου!!
Πάντως δεν έχω πετύχει ως τώρα τέτοιο σύστημα με ρύθμιση... Ίσως σύντομα να έρθει και σε φτηνότερα μοντέλα! -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Και τι γλιτώνεις; Το να μη σε στραβώσει ο πίσω για κάποιο δευτερόλεπτο;; Καλύτερα να με στραβώσει παρά να μην τον δω!!!
Γλυτώνεις το ζώο που έχει τα φώτα του εντελώς αρύθμιστα με αποτέλεσμα να κοιτάνε τον Θεό.
Γλυτώνεις το άλλο ζώο που έχει ανάψει την μεγάλη σκάλα και δεν έχει πάρει χαμπάρι.
Γλυτώνεις τον νταλικέρι που έχει κάνει λατέρνα το φορτηγό του με καμμιά ντουζίνα προβόλια και άλλα τόσα ομίχλης.
Γλυτώνεις όλα τα παραπάνω όταν είσαι σε δρόμο που ΔΕΝ μπορούν να σε προσπεράσουν ή ΔΕΝ θέλουν (καμμιά παλιά εθνική π.χ.).
Συγγνώμη, αλλά ΠΟΙΟ από τα ανωτέρω ΔΕΝ μπορείς να το κάνεις με το απλό χειροκίνητο σύστημα που έχουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα από το 1980 που ήμουν μπόμπιρας;;;
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Πολυ καλη, και πρακτικοι.Στο avensis αν θελεις τον γυριζεις σε απλο καθρεφτη....αλλα μαλακας εισαι να το κανεις!!!!!
Εγώ ΣΤΑΝΤΑΡ θα το έκανα.
Οπότε μαλακα να πεις τον εαυτό σου, κατανοητόν; -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και τι γλιτώνεις; Το να μη σε στραβώσει ο πίσω για κάποιο δευτερόλεπτο;; Καλύτερα να με στραβώσει παρά να μην τον δω!!!
Γλυτώνεις το ζώο που έχει τα φώτα του εντελώς αρύθμιστα με αποτέλεσμα να κοιτάνε τον Θεό.
Γλυτώνεις το άλλο ζώο που έχει ανάψει την μεγάλη σκάλα και δεν έχει πάρει χαμπάρι.
Γλυτώνεις τον νταλικέρι που έχει κάνει λατέρνα το φορτηγό του με καμμιά ντουζίνα προβόλια και άλλα τόσα ομίχλης.
Γλυτώνεις όλα τα παραπάνω όταν είσαι σε δρόμο που ΔΕΝ μπορούν να σε προσπεράσουν ή ΔΕΝ θέλουν (καμμιά παλιά εθνική π.χ.).
Συγγνώμη, αλλά ΠΟΙΟ από τα ανωτέρω ΔΕΝ μπορείς να το κάνεις με το απλό χειροκίνητο σύστημα που έχουν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα από το 1980 που ήμουν μπόμπιρας;;;
Εγω παντως θεωρω πολυ σπαστικο να πρεπει να σκιαζω εγω καθε φορα τον καθρεπτη, να τον ξανασηκωνω, να τον ξανασκιαζω κτλ. Καποιος πρεπει να οδηγει κιολας! Και δε ειναι για ενα δευτερολεπτο(τοσο κραταει μονο το σινιαλο!) αλλα για πολυ παραπανω(στο καθε αυτοκινητο) εως και συνεχεια το βραδυ! Τεσπα οπως βολευεται κανεις απλως εγω το θεωρω φοβερο. Εδω ολοι βαζουν φιμε τζαμια (πισω) που ειναι μονιμη σκοτεινοτητα ακομα και αν δεν σε στραβωνει κανενας και δε βλεπεις τοσο καλα το βραδυ, εγω που εχω φιμε καθρεπτη μερικες φορες ειναι χειροτερο;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πολυ καλη, και πρακτικοι.
Στο avensis αν θελεις τον γυριζεις σε απλο καθρεφτη....αλλα μαλακας εισαι να το κανεις!!!!!
Εγώ ΣΤΑΝΤΑΡ θα το έκανα.
Οπότε μαλακα να πεις τον εαυτό σου, κατανοητόν;Ενταξη φιλε μου, γυρισε το ...μην κανεις ετσι!!!
Αλλα λαβε υποψιν οτι σκουραινουν μονο αν τους χτυπηση δυνατο φως...οχι μολις βραδιαση.
-
...και αν χαλάσει όπως χάλασε σε εμένα μετά από πέντε χρονάκια σε VW 270 euria ο καινούργιος
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ìá ÅÉÍÁÉ ôï Ýíá äåõôåñüëåðôï ôýöëùóçò, áöïý ìå ôï óõìâáôéêü óýóôçìá 10 ÷ñüíéá ôþñá ìåôÜ áðü Ýíá äåõôåñüëåðôï Ý÷ù ÇÄÇ óêéÜóåé ôïí êáèñÝöôç ìüíïò ìïõ!!!!!Ôá ìÜôéá ìïõ Ý÷ïõí äéáöïñåôéêÞ Üðïøç.
Óõìöùíþ ðùò óå óêïôåéíü äñüìï èá áíôéëçöèù Üëëï ü÷çìá ðßóù ìïõ. ¼ìùò ìÝóá óôçí ðüëç, ìå Þäç áñêåôÜ öùôéóìÝíï ôïí êáèñÝöôç ÄÅÍ åßíáé ôüóï ÎÅÊÁÈÁÑÏ ôï ðüôå Ýñ÷åôáé êÜðïéïò, áöïý üóï áõôüò ðëçóéÜæåé, ôüóï óêïõñáßíåé ï êáèñÝöôçò!!!
Ðíßãåóôå óå ìéá êïõôáëéÜ íåñü!!!
ÅðåéäÞ ôùñá ôåëåõôáßá ï server ôïõ forum ...åôáé
http://www.freeuploader.com/download_viewer.php/86aacdd26423e9b9d983d21d39f1e195.html
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
...και αν χαλάσει όπως χάλασε σε εμένα μετά από πέντε χρονάκια σε VW 270 euria ο καινούργιοςΤότε πατάς το κουμπάκι που είναι κάτω από τον καθρέφτη και απενεργοποιείται η αυτόματη λιετουργία.Μπορεί να μην σκουραίνει βέβαια,αλλά σίγουρα θα βλέπεις!
ΥΓ:Στις Mercedes όσοι έχουν βάλει ηλεκτρικά ανακλεινόμενους καθρέφτες και αυτόματη λειτουργία που σκουραίνει ο εσωτερικός καθρέφτης,τότε σκουραίνουν και οι έξω καθρέφτες αλλά πάντα σε πολύ λογικά πλαίσια.Με άλλα λόγια(επειδή οδηγώ την τακτικά τη δικιά μας c-class)δεν έχει τύχει ποτέ να μην δω κάποιον,παρότι αλλάζω λωρίδες σαν τα πουκάμισα.Σκουραίνουν όσο ακριβώς χρειάζεται χωρίς η έλλειψη φωτεινότητας να σε παραπληροφορεί για την απόσταση ή να σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι στο δρόμο εσύ και ο Χάρος!
Βεβαια ο καθένας όπως βολέυεται.Όχι ότι αν δεν σκούραιναν αυτόματα ότι θα με κούραζε τρελά, αλλά έχει τύχει πολλές φορές με το δικό μου αμάξι (Golf IV χωρίς αυτόματο μάυρισμα) να είμαι σε επαρχειακό και επειδή ο άλλος νομίζει ότι τρέχει στο WRC και τον καθυστερώ ή επειδή έχει αρύθμιστα φώτα,έχω αναγκαστεί να σταματήσω δεξιά,να περιμένω να με προσπεράσει και να καθυστερήσω ώστε να απομακρυνθεί αρκετά.παρότι είχα σκουρύνει το μέσα καθρέφτη,οι εξωτερικοί (παρότι μη ανακλαστικοί) μου ανακλούσαν πολύ φως από των φαναριών του... που βρισκόταν πίσω μου.
Βέβαια,είπαμε:Ο καθένας όπως βολεύεται και μάλιστα δικαίωμα του!Τώρα αν δεν θέλει τη διεκόλυνση ή τη φοβάται,γιατί έχει ακούσει τις κλασσικές φιλοκαταστροφικές φήμες,ας ψάξει καλύτερα πρώτα αυτό που θέλει να απορρίψει,πριν του βάλει ένα Χ και του βάλει ταμπέλα.
ΥΓ@:Με αυτή τη φωτογραφία δεν έχω καταλάβει τι θες να μας δείξεις... -
Ο χρήστης ÊÜâïõñáò έγραψε:
ÕÃ@:Ìå áõôÞ ôç öùôïãñáößá äåí Ý÷ù êáôáëÜâåé ôé èåò íá ìáò äåßîåéò...Ãéá üóïõò Ý÷ïõí ðñüâëçìá ìå ôçí åõáéóèçóßá ôïõ óÝíóïñá: **Åíá ÇÌÉÄÉÁÖÁÍÅÓ áõôïêïëëçôÜêé **ðÜíù óôï áéóèçôÞñá öùôüò ìåéþíåé ôçí åõáéóèçóßá, ìå áðïôÝëåóìá ï êáèñÝðôçò íá óêïõñáßíåé ëéãüôåñï.
ÕÃ
Íá äåßò ðþò ëÝãáíå åêåßíïí ôïí ðñÜêôïñá óôçí Ôéâß ðïõ âëÝðáìå ðñßí ÷ñüíéá.ÌéëÜìå ãéá ðïëý ðñïêïìÝíï ðáéäß, (Ýöôéá÷íå óêïéíß áðï ðáíôåëüíéá,áõôïó÷Ýäéïõò ðõñïôå÷íéêïýò ìç÷áíéóìïýò êëð)
Çëåêôñï÷ñùìáôéêïß êáèñÝðôåò