-
Τον γεναρη σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι... 4 χρονια με το astraκι του 95΄ ηταν αρκετα!!! ειμαι μεταξυ του colt και του ignis αλλα και σε μεγαλο διλλημα!!!!
-
Τον γεναρη σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι... 4 χρονια με το astraκι του 95΄ ηταν αρκετα!!! ειμαι μεταξυ του colt και του ignis αλλα και σε μεγαλο διλλημα!!!!
-
Τον γεναρη σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι... 4 χρονια με το astraκι του 95΄ ηταν αρκετα!!! ειμαι μεταξυ του colt και του ignis αλλα και σε μεγαλο διλλημα!!!!
-
αν πραγματικα δεν ειχα καμι αλλη επιλογη θα περνα το colt
μακρυα απο ignis -
Ο χρήστης Fourketas_Tfrc έγραψε:
μακρυα απο ignisΓιατί όμως; Έχω ακούσει καλά λόγια...
-
τι εχεις να προτυνεις και γιατι οχι ignis?
-
τα ignis ειναι σκοτωστρες ενα αμαξι με αρκετα αλογα με χαλια πλαισιο το οποιο δεν στριβει η μαλλον στριβει αλλα ετσι και χασεις το πισω μερος τελειωσες χαιρετα τα παντα.εχω δει απο κοντα τρομερο ατυχημα οταν ενας φιλος εφερε τουμπες μετα απο στροφη και καρφωθηκε σε σταση λεωφορειου.με παρομοιο τροπο διαλυθηκε το ignis και αλλου φιλου και με ιδιο τροπο και αλλα απο οσο μου ειπαν τα παιδια.αρα μιλαμε καθαρα για ενα αυτοκινητο ευθειας.για σχεδιασμο δεν θα μιλησω γιατι αν μπει κανεις μεσα σε ignis θα δει σχεδιασμο 10 χρονια πισω και ποιοτητα κατασκευης ελεινη κλεινεις την πορτα και νομιζεις οτι θα διαλυθει και οτι η πορτα ειναι απο κοντραπλακε.αυτη την αισθηση δινει
απο κει και περα οι προτασεις για αυτοκινητα ειναι πολλες
εσυ τι ακριβως ψαχνεις απο ενα αυτοκινητο? -
Το μονο μειονεκτημα του Ignis(επειδη το οδηγω καθημερινα) ειναι ο πισω αξονας του.....
Κατα τα αλλα και στριβει ικανοποιητικα και τιμιο ειναι και καλο κινητηρα εχει και καλη ποιοτητα......
Η σχεδιαση του εσωτερικου ειναι τυπικη Ιαπωνικη αλλα οχι και ελεεινη οπως γραφει ο φιλος απο πανω..
edit:Στα της ερωτησης τωρα,πρεπει να δεις μονος σου τι απαιτησεις εχεις.....Οδηγησε τα και τα 2 και κρινε ποιο σου ταιριαζει καλυτερα...
-
αν και με χαλανε και τα δυο για διαφορους λογους. επιλεγω μιτσουμπα......
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Το μονο μειονεκτημα του Ignis(επειδη το οδηγω καθημερινα) ειναι ο πισω αξονας του.......
ακριβως
οσο για το εσωτερικο περι ορεξεως...
γουστα ειναι αυταp.s-bagus εσυ εισαι?
-
Γιααααπππππ
Δεν μου αλλαζουν το ονομα εδω
-
Ο χρήστης Fourketas_Tfrc έγραψε:
τα ignis ειναι σκοτωστρες ενα αμαξι με αρκετα αλογα με χαλια πλαισιο το οποιο δεν στριβει η μαλλον στριβει αλλα ετσι και χασεις το πισω μερος τελειωσες χαιρετα τα παντα.Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά θυμάμαι ότι είχα διαβάσει σε ένα τεύχος των 4Τροχών ότι το Ignis Sport είχε πετύχει κορυφαία για την κατηγορία του τιμή στις μετρήσεις πλευρικής πρόσφυσης, ανώτερη από σπορ αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Φυσικά δεν αμφισβητώ τα λεγόμενα του fourketa καθώς άλλο το όριο πρόσφυσης και άλλο η συμπεριφορά του αυτοκινήτου πέρα από αυτό. Μήπως όμως τα στάνταρ που θέτετε είναι ιδιαίτερα υψηλά και ξεπερνάνε τη λογική του αυτοκινήτου; Όχι τίποτα άλλο, αλλά αμφιβάλλω αν το Ignis σχεδιάστηκε για να συγκρίνεται με Rallye, κτλ στην οδική του συμπεριφορά. Λογικό είναι λοιπόν ότι ένα αυτοκίνητο που θα οδηγηθεί πάνω από τα όριά του θα αυξήσει κατακόρυφα τις πιθανότητες ατυχήματος. Δεν έχω οδηγήσει το Ignis, αλλά θεωρώ ότι όπως π.χ. και το Punto 1.4 Sporting μπορεί να σου προσφέρει ένα επίπεδο σπορ οδήγησης, αρκεί φυσικά να μην θέτεις στόχους ανώτερους από το όριο του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν και με χαλανε και τα δυο για διαφορους λογους. επιλεγω μιτσουμπα......κι εγώ..
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
τα ignis ειναι σκοτωστρες ενα αμαξι με αρκετα αλογα με χαλια πλαισιο το οποιο δεν στριβει η μαλλον στριβει αλλα ετσι και χασεις το πισω μερος τελειωσες χαιρετα τα παντα.
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά θυμάμαι ότι είχα διαβάσει σε ένα τεύχος των 4Τροχών ότι το Ignis Sport είχε πετύχει κορυφαία για την κατηγορία του τιμή στις μετρήσεις πλευρικής πρόσφυσης, ανώτερη από σπορ αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Φυσικά δεν αμφισβητώ τα λεγόμενα του fourketa καθώς άλλο το όριο πρόσφυσης και άλλο η συμπεριφορά του αυτοκινήτου πέρα από αυτό. Μήπως όμως τα στάνταρ που θέτετε είναι ιδιαίτερα υψηλά και ξεπερνάνε τη λογική του αυτοκινήτου; Όχι τίποτα άλλο, αλλά αμφιβάλλω αν το Ignis σχεδιάστηκε για να συγκρίνεται με Rallye, κτλ στην οδική του συμπεριφορά. Λογικό είναι λοιπόν ότι ένα αυτοκίνητο που θα οδηγηθεί πάνω από τα όριά του θα αυξήσει κατακόρυφα τις πιθανότητες ατυχήματος. Δεν έχω οδηγήσει το Ignis, αλλά θεωρώ ότι όπως π.χ. και το Punto 1.4 Sporting μπορεί να σου προσφέρει ένα επίπεδο σπορ οδήγησης, αρκεί φυσικά να μην θέτεις στόχους ανώτερους από το όριο του αυτοκινήτου.
Αν και υπερβολικός μάλλον ο Fourketas, τα νούμερα δε δείχνουν πάντα την πραγματικότητα. Το ότι ένα αυτοκίνητο διατηρεί την πρόσφυσή του με πολλά (άρα και καλύτερες πλευρικές επιταχύνσεις) δε σημαίνει ότι παραμένει ασφαλές πέρα από αυτό το όριο. Ο Fourketas μίλησε ακριβώς για τη συμπεριφορά του πέρα από τα όρια αυτά. Αν και δεν έχω οδηγήσει το Ignis (κι εγώ Μίτσου ψήφησα) και με τα όσα έχω κατά καιρούς διαβάσει, αλλά και με τη λογική -άκαμπτος άξονας γαρ- υποθέτω ότι πράγματι το Ignis πρέπει να είναι άτσαλο όταν φύγει, κάτι που -πάλι από όσα έχω διαβάσει- δεν ισχύει για το Colt
αυτά....
-
Το μοναδικο μειονεκτημα (?) του Colt σε σχεση με το Ignis ειναι οτι φτιαχνεται στην Ολλανδια, αντι για την Ιαπωνια.
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Το μοναδικο μειονεκτημα (?) του Colt σε σχεση με το Ignis ειναι οτι φτιαχνεται στην Ολλανδια, αντι για την Ιαπωνια.Μα το Ignis, φτιάχνεται στην Ουγγαρία... μόνο το Liana είναι γιαπωνέζικο...
-
-
Mitsubishi προτεινω κι εγω...
Ειναι σαφως πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο απ'το ignis. -
η σκεψη μου ειναι να αγορασω ενα μικρο αμαξι, μεχρι 15000 euro το πολυ που να στριβει πανω απ'ολα, να εχει δυνατο κινητηρα (γυρω στα 100+ αλογα),ας πουμε αν εβγαινε το rallye ακομα θα το επαιρνα με κλειστα ματια... στην ουσια θελω τον αντοκαταστατη του rallye...
-
Ο χρήστης baspats έγραψε:
η σκεψη μου ειναι να αγορασω ενα μικρο αμαξι, μεχρι 15000 euro το πολυ που να στριβει πανω απ'ολα, να εχει δυνατο κινητηρα (γυρω στα 100+ αλογα),ας πουμε αν εβγαινε το rallye ακομα θα το επαιρνα με κλειστα ματια... στην ουσια θελω τον αντοκαταστατη του rallye...Το επερχόμενο Swift GTi μήπως ;;
Δες εδώ για πληροφορίες ... Swift GTi
colt cz3 1.3 ή ignis sport???