Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    colt cz3 1.3 ή ignis sport???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. colt cz3 1.3 ή ignis sport???
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    30
    3
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      baspats last edited by

      Τον γεναρη σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι... 4 χρονια με το astraκι του 95΄ ηταν αρκετα!!! ειμαι μεταξυ του colt και του ignis αλλα και σε μεγαλο διλλημα!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        baspats last edited by

        Τον γεναρη σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι... 4 χρονια με το astraκι του 95΄ ηταν αρκετα!!! ειμαι μεταξυ του colt και του ignis αλλα και σε μεγαλο διλλημα!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          baspats last edited by

          Τον γεναρη σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι... 4 χρονια με το astraκι του 95΄ ηταν αρκετα!!! ειμαι μεταξυ του colt και του ignis αλλα και σε μεγαλο διλλημα!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fourketas_tfrc last edited by

            αν πραγματικα δεν ειχα καμι αλλη επιλογη θα περνα το colt
            μακρυα απο ignis

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opterios last edited by

              Ο χρήστης Fourketas_Tfrc έγραψε:
              μακρυα απο ignis

              Γιατί όμως; Έχω ακούσει καλά λόγια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                baspats last edited by

                τι εχεις να προτυνεις και γιατι οχι ignis?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fourketas_tfrc last edited by

                  τα ignis ειναι σκοτωστρες ενα αμαξι με αρκετα αλογα με χαλια πλαισιο το οποιο δεν στριβει η μαλλον στριβει αλλα ετσι και χασεις το πισω μερος τελειωσες χαιρετα τα παντα.εχω δει απο κοντα τρομερο ατυχημα οταν ενας φιλος εφερε τουμπες μετα απο στροφη και καρφωθηκε σε σταση λεωφορειου.με παρομοιο τροπο διαλυθηκε το ignis και αλλου φιλου και με ιδιο τροπο και αλλα απο οσο μου ειπαν τα παιδια.αρα μιλαμε καθαρα για ενα αυτοκινητο ευθειας.για σχεδιασμο δεν θα μιλησω γιατι αν μπει κανεις μεσα σε ignis θα δει σχεδιασμο 10 χρονια πισω και ποιοτητα κατασκευης ελεινη κλεινεις την πορτα και νομιζεις οτι θα διαλυθει και οτι η πορτα ειναι απο κοντραπλακε.αυτη την αισθηση δινει

                  απο κει και περα οι προτασεις για αυτοκινητα ειναι πολλες
                  εσυ τι ακριβως ψαχνεις απο ενα αυτοκινητο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bagus last edited by

                    Το μονο μειονεκτημα του Ignis(επειδη το οδηγω καθημερινα) ειναι ο πισω αξονας του.....

                    Κατα τα αλλα και στριβει ικανοποιητικα και τιμιο ειναι και καλο κινητηρα εχει και καλη ποιοτητα......

                    Η σχεδιαση του εσωτερικου ειναι τυπικη Ιαπωνικη αλλα οχι και ελεεινη οπως γραφει ο φιλος απο πανω..

                    edit:Στα της ερωτησης τωρα,πρεπει να δεις μονος σου τι απαιτησεις εχεις.....Οδηγησε τα και τα 2 και κρινε ποιο σου ταιριαζει καλυτερα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      αν και με χαλανε και τα δυο για διαφορους λογους. επιλεγω μιτσουμπα......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fourketas_tfrc last edited by

                        Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                        Το μονο μειονεκτημα του Ignis(επειδη το οδηγω καθημερινα) ειναι ο πισω αξονας του.....

                        ..

                        ακριβως

                        οσο για το εσωτερικο περι ορεξεως...
                        γουστα ειναι αυτα

                        p.s-bagus εσυ εισαι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          Γιααααπππππ

                          Δεν μου αλλαζουν το ονομα εδω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aserf last edited by

                            Ο χρήστης Fourketas_Tfrc έγραψε:
                            τα ignis ειναι σκοτωστρες ενα αμαξι με αρκετα αλογα με χαλια πλαισιο το οποιο δεν στριβει η μαλλον στριβει αλλα ετσι και χασεις το πισω μερος τελειωσες χαιρετα τα παντα.

                            Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά θυμάμαι ότι είχα διαβάσει σε ένα τεύχος των 4Τροχών ότι το Ignis Sport είχε πετύχει κορυφαία για την κατηγορία του τιμή στις μετρήσεις πλευρικής πρόσφυσης, ανώτερη από σπορ αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Φυσικά δεν αμφισβητώ τα λεγόμενα του fourketa καθώς άλλο το όριο πρόσφυσης και άλλο η συμπεριφορά του αυτοκινήτου πέρα από αυτό. Μήπως όμως τα στάνταρ που θέτετε είναι ιδιαίτερα υψηλά και ξεπερνάνε τη λογική του αυτοκινήτου; Όχι τίποτα άλλο, αλλά αμφιβάλλω αν το Ignis σχεδιάστηκε για να συγκρίνεται με Rallye, κτλ στην οδική του συμπεριφορά. Λογικό είναι λοιπόν ότι ένα αυτοκίνητο που θα οδηγηθεί πάνω από τα όριά του θα αυξήσει κατακόρυφα τις πιθανότητες ατυχήματος. Δεν έχω οδηγήσει το Ignis, αλλά θεωρώ ότι όπως π.χ. και το Punto 1.4 Sporting μπορεί να σου προσφέρει ένα επίπεδο σπορ οδήγησης, αρκεί φυσικά να μην θέτεις στόχους ανώτερους από το όριο του αυτοκινήτου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skye last edited by

                              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                              αν και με χαλανε και τα δυο για διαφορους λογους. επιλεγω μιτσουμπα......

                              κι εγώ..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petros last edited by

                                Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                τα ignis ειναι σκοτωστρες ενα αμαξι με αρκετα αλογα με χαλια πλαισιο το οποιο δεν στριβει η μαλλον στριβει αλλα ετσι και χασεις το πισω μερος τελειωσες χαιρετα τα παντα.

                                Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά θυμάμαι ότι είχα διαβάσει σε ένα τεύχος των 4Τροχών ότι το Ignis Sport είχε πετύχει κορυφαία για την κατηγορία του τιμή στις μετρήσεις πλευρικής πρόσφυσης, ανώτερη από σπορ αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Φυσικά δεν αμφισβητώ τα λεγόμενα του fourketa καθώς άλλο το όριο πρόσφυσης και άλλο η συμπεριφορά του αυτοκινήτου πέρα από αυτό. Μήπως όμως τα στάνταρ που θέτετε είναι ιδιαίτερα υψηλά και ξεπερνάνε τη λογική του αυτοκινήτου; Όχι τίποτα άλλο, αλλά αμφιβάλλω αν το Ignis σχεδιάστηκε για να συγκρίνεται με Rallye, κτλ στην οδική του συμπεριφορά. Λογικό είναι λοιπόν ότι ένα αυτοκίνητο που θα οδηγηθεί πάνω από τα όριά του θα αυξήσει κατακόρυφα τις πιθανότητες ατυχήματος. Δεν έχω οδηγήσει το Ignis, αλλά θεωρώ ότι όπως π.χ. και το Punto 1.4 Sporting μπορεί να σου προσφέρει ένα επίπεδο σπορ οδήγησης, αρκεί φυσικά να μην θέτεις στόχους ανώτερους από το όριο του αυτοκινήτου.

                                Αν και υπερβολικός μάλλον ο Fourketas, τα νούμερα δε δείχνουν πάντα την πραγματικότητα. Το ότι ένα αυτοκίνητο διατηρεί την πρόσφυσή του με πολλά (άρα και καλύτερες πλευρικές επιταχύνσεις) δε σημαίνει ότι παραμένει ασφαλές πέρα από αυτό το όριο. Ο Fourketas μίλησε ακριβώς για τη συμπεριφορά του πέρα από τα όρια αυτά. Αν και δεν έχω οδηγήσει το Ignis (κι εγώ Μίτσου ψήφησα) και με τα όσα έχω κατά καιρούς διαβάσει, αλλά και με τη λογική -άκαμπτος άξονας γαρ- υποθέτω ότι πράγματι το Ignis πρέπει να είναι άτσαλο όταν φύγει, κάτι που -πάλι από όσα έχω διαβάσει- δεν ισχύει για το Colt

                                αυτά....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lefos last edited by

                                  Το μοναδικο μειονεκτημα (?) του Colt σε σχεση με το Ignis ειναι οτι φτιαχνεται στην Ολλανδια, αντι για την Ιαπωνια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bugsbunny last edited by

                                    Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
                                    Το μοναδικο μειονεκτημα (?) του Colt σε σχεση με το Ignis ειναι οτι φτιαχνεται στην Ολλανδια, αντι για την Ιαπωνια.

                                    Μα το Ignis, φτιάχνεται στην Ουγγαρία... μόνο το Liana είναι γιαπωνέζικο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Mitsubishi προτεινω κι εγω...
                                        Ειναι σαφως πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο απ'το ignis.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          baspats last edited by

                                          η σκεψη μου ειναι να αγορασω ενα μικρο αμαξι, μεχρι 15000 euro το πολυ που να στριβει πανω απ'ολα, να εχει δυνατο κινητηρα (γυρω στα 100+ αλογα),ας πουμε αν εβγαινε το rallye ακομα θα το επαιρνα με κλειστα ματια... στην ουσια θελω τον αντοκαταστατη του rallye...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης baspats έγραψε:
                                            η σκεψη μου ειναι να αγορασω ενα μικρο αμαξι, μεχρι 15000 euro το πολυ που να στριβει πανω απ'ολα, να εχει δυνατο κινητηρα (γυρω στα 100+ αλογα),ας πουμε αν εβγαινε το rallye ακομα θα το επαιρνα με κλειστα ματια... στην ουσια θελω τον αντοκαταστατη του rallye...

                                            Το επερχόμενο Swift GTi μήπως ;;

                                            Δες εδώ για πληροφορίες ... Swift GTi

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr