-
Λοιπόν σκέφτομαι για μια δίπορτη με τον 1800 κινητήρα καταλυτική με την προοπτική μελλοντικής βελτίωσης (σιγά σιγά,αμάξωμα,κινητληρας κτλ) και έχω τις εξής απορίες
1.Κατά πόσο αξιοπιστο είναι το μοτέρ αυτό.
2.Πόσο ευκολο είναι να βρεθεί κάποιο αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση (ατρακάριστο εννοείται) που να μην χρειάζεται πολλά πολλά.
3.Σε τι τιμή περίπου θα το βρω.
4.Τι περιθώρια βελτίωσης έχω
α.ατμοσφαιρικά
β.turboΤέλος μια ενδιαφέρουσα σελίδα για τις e30 (στα γερμανικά)
-
Λοιπόν σκέφτομαι για μια δίπορτη με τον 1800 κινητήρα καταλυτική με την προοπτική μελλοντικής βελτίωσης (σιγά σιγά,αμάξωμα,κινητληρας κτλ) και έχω τις εξής απορίες
1.Κατά πόσο αξιοπιστο είναι το μοτέρ αυτό.
2.Πόσο ευκολο είναι να βρεθεί κάποιο αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση (ατρακάριστο εννοείται) που να μην χρειάζεται πολλά πολλά.
3.Σε τι τιμή περίπου θα το βρω.
4.Τι περιθώρια βελτίωσης έχω
α.ατμοσφαιρικά
β.turboΤέλος μια ενδιαφέρουσα σελίδα για τις e30 (στα γερμανικά)
-
Λοιπόν σκέφτομαι για μια δίπορτη με τον 1800 κινητήρα καταλυτική με την προοπτική μελλοντικής βελτίωσης (σιγά σιγά,αμάξωμα,κινητληρας κτλ) και έχω τις εξής απορίες
1.Κατά πόσο αξιοπιστο είναι το μοτέρ αυτό.
2.Πόσο ευκολο είναι να βρεθεί κάποιο αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση (ατρακάριστο εννοείται) που να μην χρειάζεται πολλά πολλά.
3.Σε τι τιμή περίπου θα το βρω.
4.Τι περιθώρια βελτίωσης έχω
α.ατμοσφαιρικά
β.turboΤέλος μια ενδιαφέρουσα σελίδα για τις e30 (στα γερμανικά)
-
Ο χρήστης Spyrious έγραψε:
Λοιπόν σκέφτομαι για μια δίπορτη με τον 1800 κινητήρα καταλυτική με την προοπτική μελλοντικής βελτίωσης (σιγά σιγά,αμάξωμα,κινητληρας κτλ) και έχω τις εξής απορίες1.Κατά πόσο αξιοπιστο είναι το μοτέρ αυτό.
2.Πόσο ευκολο είναι να βρεθεί κάποιο αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση (ατρακάριστο εννοείται) που να μην χρειάζεται πολλά πολλά.
3.Σε τι τιμή περίπου θα το βρω.
4.Τι περιθώρια βελτίωσης έχω
α.ατμοσφαιρικά
β.turboΤέλος μια ενδιαφέρουσα σελίδα για τις e30 (στα γερμανικά)
Φιλε εγω μπορω να απαντησω μονο στην πρωτη ερωτηση σου.
Το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν μια Ε30 320i. Μπορω να πω οτι αποδειχθηκε αρκετα αξιοπιστο και δεν μου εβγαλε καποιο σοβαρο προβλημα. Την ιδια
περιοδο ομως, ενας κολλητος μου ειχε μια Ε30 316 που τον ειχε τρελλανει στα προβληματα. Επισης εχω ακουσει κι απο αλλους που ειχαν την συγκεκριμμενη 3αρα οτι το αμαξι δεν ηταν και τοσο καλο. -
Ο χρήστης Spyrious έγραψε:
Λοιπόν σκέφτομαι για μια δίπορτη με τον 1800 κινητήρα καταλυτική με την προοπτική μελλοντικής βελτίωσης (σιγά σιγά,αμάξωμα,κινητληρας κτλ) και έχω τις εξής απορίες1.Κατά πόσο αξιοπιστο είναι το μοτέρ αυτό.
2.Πόσο ευκολο είναι να βρεθεί κάποιο αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση (ατρακάριστο εννοείται) που να μην χρειάζεται πολλά πολλά.
3.Σε τι τιμή περίπου θα το βρω.
4.Τι περιθώρια βελτίωσης έχω
α.ατμοσφαιρικά
β.turboΤέλος μια ενδιαφέρουσα σελίδα για τις e30 (στα γερμανικά)
Kαλησπερα φιλε μου
Το αυτοκινητο που σε ενδιαφερει ειναι αρκετα αξιοπιστο!
Εχω μια Ε30 318 του 1986 με 415000 χλμ και μεχρι στηγμης ολα ειναι οκ!
Ατρακαριστο ειναι δυσκολο να βρεις.
Προσπαθησε να βρεις αυτοκινητο απο μεγαλο ανθρωπο για να μην εχει φαει πολυ λιωσιμο.
Επισης αν ψαχνεις να βρεις διπορτο θα πρεπει να ψαξεις παααρα πολυ(ειναι ελαχιστα),και κατα την γνωμη μου να παρεις την facelift E30(1988-1991)που εχει Μ40 μοτερ-πλαστικοι προφυλακτιρες και ειναι πιο ομορφη απο την πρωτη εκδοση-νικελ προφυλακτιρες-Μ10 μοτερ Κ-JETRONIC.
Απο ατμοσφαιρικη βελτιωση δεν γινονται πολλα πραγματα στους Μ10-Μ40...και αυτα που γινονται εχουν υπερβολικο κοστος...βαλε ενα εξακυλινδρο μοτερ(2500cc) η ενα 318is!Aπο κει και περα υπαρχει και ο s14(αψογος)
Το turbo αστο......
Τελος θα πρεπει να σου πω οτι το αυτοκινητακι εχει αψογη οδικη συμπεριφορα,ειναι ελαφρυ,και διασκεδαστικο,αλλα.......προσοχη γιατι δεν θελει επιπολεοτητες........
Οτι αλλο θες να μαθεις ειμαι στην διαθεση σου -
Ξεχασα να σου πω κατι..... και μπλοκε διαφορικο!
-
Σκέφτομαι για την 318 για λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλειες μιας και θα είναι το 2ο αυτοκίνητο στην οικογένεια (το άλλο έχει 15 φορολογίσιμους ίππους).
Γιατί όμως όχι turbo, έστω και light.Δεν θέλω πολλά άλογα,160 καλά μου είναι.
-
Βαλε τοτε ενα is...ειναι μια χαρα μοτερ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο!
Δες διαφορες στις δυο εκδοσεις Ε30.Το μπλε ειναι δικο μου,και το αλλο ενος φιλου!
Οι διαφορες δεν φαινονται στις φωτογραφιες αλλα αν τα δεις απο κοντα θα καταλαβεις!
Το μπορντο(facelift)ειναι πιο ομορφο!http://img62.imageshack.us/my.php?image=e304sn.jpg
http://img92.imageshack.us/my.php?image=13bu1.jpg -
Απο 2500€ μεχρι 3500€ θα βρεις μια Ε30 318 σε καλη κατασταση!
-
Kατάλαβα.Για την βελτίωση του μοτέρ τι λες;
Είναι ίδιος ο 1800 (318i και 318is) της Ε30 με αυτόν της E36;Βγάζει 110 και 140 άλογα αντίστοιχα;Επίσης η 316 E30 δεν φοράει καρμπυρατεράτο 1800 μοτέρ;
-
O 1800 της i είναι ο γνωστός Μ40 ο οποίος νομίζω χρησιμοποιήθηκε μόνο στην Ε30. Το μοτέρ της 318is είναι το Μ42 που χρησιμοποιήθηκε και στην Ε36 με τα 136hp.
316 M10 4 cylinder 90 HP 180 km/h 1982 - 1987
316i M10 4 cylinder 102 HP 182 km/h 1987 - 1988
316i M40 4 cylinder 100 HP 182 km/h 1988 - 1991
318i M10 4 cylinder 105 HP 178 km/h 1982 - 1987
318i M40 4 cylinder 113 HP 188 km/h 1987 - 1991
318is M42 4 cylinder 136 HP 202 km/h 1989 - 1991
320i M20 6 cylinder 125 HP 197 km/h 1982 - 1985
320i M20 6 cylinder 129 HP 198 km/h 1985 - 1991
320is S14 4 cylinder 192 HP 225 km/h 1989 - 1990
323i M20 6 cylinder 139 HP 205 km/h 1982 - 1984
323i M20 6 cylinder 150 HP 205 km/h 1984 - 1985
325i M20 6 cylinder 170 HP 220 km/h 1985 - 1991
325e M20 6 cylinder 122 HP 198 km/h 1985 - 1987
325ix M20 6 cylinder 170 HP 212 km/h 1985 - 1991
333i M30 6 cylinder 197 HP 250 km/h 1985 - 1987
324d M21 6 cylinder 86 HP 165 km/h 1985 - 1991
324td M21 6 cylinder 115 HP 187 km/h 1987 - 1991Πάντως από τις σημαντικότερες βελτιώσεις που μπορείς να κάνεις στο συγκεκριμένο αμάξι είναι να βάλεις μπλοκέ διαφορικό, γι'αυτό προτίμησε την is που το έχει από την μάνα της.(25% εμπλοκή)
-
Μπηκαν και μερικοι Μ40 στην ε36 απο το 1991 μεχρι 1995 οπου μπηκε ο Μ43 και απο 113(Μ40) απεδιδε 115(Μ43).
-
Ε τότε πάω για 318is.
Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω μήπως; -
Ο χρήστης Spyrious έγραψε:
Ε τότε πάω για 318is.
Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω μήπως;Σου εύχομαι να βρεις 318is γιατί είναι φανταστικό αμάξι αλλά δυστυχώς είναι πολύ λίγες που κυκλοφορούν και ακόμα πιο λίγοι αυτοί που τις πουλάνε...
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ε τότε πάω για 318is.
Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω μήπως;Σου εύχομαι να βρεις 318is γιατί είναι φανταστικό αμάξι αλλά δυστυχώς είναι πολύ λίγες που κυκλοφορούν και ακόμα πιο λίγοι αυτοί που τις πουλάνε...
Και ως επί το πλείστον σε εξωφρενικές τιμές...
-
Nίκο, ο θείος μου αγόρασε μία Ε30 318is του 91 σε άριστη κατάσταση 5000 euro + αλλά 1000 ευρώ που τα έδωσα για να την κάνει να μοιάζει λες και βγήκε τώρα από το εργοστάσιο (καινούργια σήματα, καινούργιες τσιμούχες κλπ). Δεν είναι κακή τιμή αν σκεφτείς τι μηχάνημα αγοράζεις. Όσες φορές το έχω οδηγήσει έχω το χαμόγελο της colgate μετά!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Nίκο, ο θείος μου αγόρασε μία Ε30 318is του 91 σε άριστη κατάσταση 5000 euro + αλλά 1000 ευρώ που τα έδωσα για να την κάνει να μοιάζει λες και βγήκε τώρα από το εργοστάσιο (καινούργια σήματα, καινούργιες τσιμούχες κλπ). Δεν είναι κακή τιμή αν σκεφτείς τι μηχάνημα αγοράζεις. Όσες φορές το έχω οδηγήσει έχω το χαμόγελο της colgate μετά!Πολυ καλη τιμουλα...και το οχημα ειναι φανταστικο...ειναι μια μικρη Μ3!!
-
Συγνώμη που επεμβαίνω, αλλά βρε παιδιά η ποιότητα υλικών, ειδικά οι ταπετσαρίες της Ε30 δεν είναι επιεικός χάλια;
Τώρα όσον αφορά την αξιοπιστία η Ε30 (είτε η πρώτη είτε η facelift με τα Μ40 μοτέρ) απο έγκυρες πηγές μου είναι απο τα καλύτερα αυτοκίνητα στο θέμα. Δεν σπάει, δεν χαλάει.
-
Ο χρήστης scientist έγραψε:
Συγνώμη που επεμβαίνω, αλλά βρε παιδιά η ποιότητα υλικών, ειδικά οι ταπετσαρίες της Ε30 δεν είναι επιεικός χάλια;Προσωπικά μια χαρά μου φαίνεται η ποιότητα κατασκευής. Φανταστικά καθίσματα με ρυθμίσεις που ακόμα και πολλά καινούργια αυτοκίνητα δεν έχουν. Ίσως αυτή η φωτογραφία σε κάνει να αλλάξεις γνώμη.
http://www.bmwinfo.com/pictures/00996.jpg
Αλλά και πάλι δεν νομίζω ότι είναι οι ταπετσαρίες που εκτιμάς σε αυτό το αυτοκίνητο και σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα. -
Κοίτα, πρώτη φορά μπήκα σε μια εντελώς μαμά 318i Ε30 και μιας και ήταν ανταγωνιστικό μοντέλο της 190Ε στα νιάτα της περίμενα κάτι παρόμοιο με τον έταιρο γερμανό.
Δυστηχώς αυτό π[ου είδα στις ταπετσαρίες, και στα υφάσματα των καθισμάτων ήταν χάλια με τα κριτήρια μιας BMW (δηλαδή πολυτέλεια) και απλά μέτριο γενικώς.
Τώρα δεν ξέρω αν ανάλογα με την έκδοση η κατάσταση βελτιώνετε και έχει καλύτερα υλικα πχ μια 320 ή μια 325 ή ακόμα και μια 316 αν είναι πιο καλά εξοπλισμένη.Τώρα όσον αφορά αυτό που λές ότι σε τέτοιο αυτοκίνητο μόνο αυτά δεν κοιτάς, διαφωνώ πλέον.
Όταν ακόμα και σε ένα Picanto μπαίνεις μέσα και τα πάντα είναι αποδεκτά έχουμε όλοι μας καλομάθει, οπότε όταν μπείς σε κάτι μέτριο με τα παλιά στάνταρ, ε! ξενέρωσες.Παρατήρηση: Απο όλα τα παραπάνω εξαιρείται η Μ3 (Ε30) αφού όπως έχω ξαναπεί μπορεί να έχει και σχήμα τρακτέρ, είναι κούκλα.
Αγορά Ε30 318i