Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ??
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ??
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    9
    12
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xali-jr last edited by

      ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • X
        xali-jr last edited by

        ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xali-jr last edited by

          ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ..

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • G
            garfli last edited by

            ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ?????????

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nikolas-ron last edited by

              το ειπε!και?τι να κανει?δεν τα βγαζει η μητερα μας τα νουμερα και τις κατηγοριες!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nasena last edited by

                Ο χρήστης Nikolas-Ron έγραψε:
                το ειπε!και?τι να κανει?δεν τα βγαζει η μητερα μας τα νουμερα και τις κατηγοριες!

                ΒΡΕ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ!!!!!!!!!!!
                ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΙΝΙ
                ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΥΣΗΞΕΙ ...ΚΑΤΡΙΝΑ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  Ευκολο ειναι να τους κανετε τους δυο ron jr, ας πουμε, πλακα. Αλλα εχουν αδικο; Θελει πολυ φιλοσοφια οτι κολλανε καλυτερα τα Open με τα Τουρισμου και τα National με τα Α0;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    nass last edited by

                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                    Ευκολο ειναι να τους κανετε τους δυο ron jr, ας πουμε, πλακα. Αλλα εχουν αδικο; Θελει πολυ φιλοσοφια οτι κολλανε καλυτερα τα Open με τα Τουρισμου και τα National με τα Α0;

                    Ο,τι είδατε είναι λύση ανάγκης διότι δεν υπάρχει άπειρος χρόνος. Καλύτερα να έτρεχαν Α0 με Micra και Peugeot αλλά τότε θα χρειάζονταν άλλος ένας αγώνας. Ήδη όμως ο αριθμός των αγώνων είναι πολύ μεγάλος (Ιστορικά, 2 αγώνες Ενιαίο, Sport 1600, Τουρισμού, Open αν γινόταν συν SuperMotard που τα ξεχνάνε πολλοί )

                    Στους αρχικούς κανονισμούς αν προσέξετε επίτηδες (πχ. έλεγε 'Α/5 > 1150 cc' και δεν ανέφερε τίποτα για National) είχαν μείνει τα A0 και τα συνήθη National (Micra, 206) εκτός πίστας διότι, αν και αξιόλογα αυτοκίνητα, δεν 'ταιριάζουν' με άλλα σε ό,τι αφορά την ταχύτητα (είναι πολύ αργότερα από οτιδήποτε άλλο τρέχει στην πίστα). Δεν πρέπει να ξαναγίνουν πάλι τα λάθη του παρελθόντος, να είναι στην ίδια πίστα αυτοκίνητα με τεράστια διαφορά δυναμικότητας (πχ. Open με Τουρισμού σημαίνει Ε9 με BTCC ).

                    Ομως η ΕΘΕΑ περιέλαβε στο κύπελλο της Α0 και 2 αγώνες πίστας Οπότε ή θα έπρεπε να κάνουν ξεχωριστό αγώνα ('μακραίνοντας' και άλλο το πρόγραμμα της κάθε ημέρας) είτε 'κάπου' να μπουν. Είναι σωστά έτσι ? Οχι. Αλλά όπως και να ήταν, λάθος θα ήταν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      go_for_pole last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      Είναι σωστά έτσι ? Οχι. Αλλά όπως και να ήταν, λάθος θα ήταν

                      Ετσι ειναι δυστυχως, συζηταμε τη λιγοτερο χαλια λυση. Γενικα αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι γινονται προσπαθειες να κουκουλωθει το προβλημα των ταχυτητων αντι να αντιμετωπιστει. Τι εννοω; Οτι η παραμετρος της επιτυχιας ειναι μαλλον ο αριθμος συμμετοχων ανεξαρτητα πως αυτος προκυπτει. Ομως αυτο απο μονο του δε λεει πολλα μακροπροθεσμα. Χωρις ομοιογενεις κλασεις δεν εξασφαλιζεται το θεαμα καλως ή κακως.

                      Επισης εχει χιλια δικια ο nass οταν γραφει οτι τα Α0 και τα National δεν ειναι για την πιστα. Το ξερω, δεν ειναι ευχαριστο αυτο για τα παιδια που τρεχουν και το τελευταιο που θελω ειναι να μειωσω τη προσπαθεια τους που σιγουρα δε μετριεται με κυβικα και αλογα. Ομως ετσι ειναι.

                      Επισης βλεπω οτι γινεται συνεχως προσπαθεια να βρεθουν δανεικοι θεατες απο αλλες διοργανωσεις αλλα δυστυχως ουτε αυτο βοηθαει μακροπροθεσμα, αφηστε που παραγεμιζει το προγραμμα και δεν υπαρχει η ευελιξια να γινουν αυτονοητοι διαχωρισμοι στις κλασεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        malsot last edited by

                        H γνώμη του καθενώς είναι αξιοσέβαστη σε κάθε περίπτωση.Από την άλλη μεριά όμως ο μη έχων τη στοιχειώδη εμπειρία μπορεί να κρατάει και την 'πισινή' του πριν βγάλει τα συμπεράσματά του! Εγώ θυμάμαι τα σχόλια του φόρουμ για τα περάσματα της Α0 και των Μίκρα στην Κύμη..... Τώρα αναφορικά και μόνο θα προσθέσω πως τα Μίκρα είχαν προσφέρει ως ενιαίο ΘΕΑΜΑ και από την άλλη μεριά θα σημειώσω τα 150+ τελικής του δικού μου Α0 στο τέλος της ευθείας.... Όσο για τα 206 όσοι ήταν στα προηγούμενα Μέγαρα είδαν την κόντρα των 2!
                        Για να μην ξεφέυγουμε όμως από το θέμα έχω να προσθέσω ως παραπονούμενος ότι η λέσχη ήξερε εκ των προτέρων ότι προσμετρά ο συγκ. αγώνας στο έπαθλό μας και κάποιες ημέρες πριν την λήξη των συμμετοχών η λέσχη έιχε ενημερωθεί για τον 12+ πλήθος συμμετοχών.
                        Τέλος ας μην ξεχνάμε ότι όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβισμού και αλόγων χρειάζονται και κάποιον να τα πάει! Έτσι...;;;;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          takinen last edited by

                          Χωρίς να γνωρίζω ακριβώς, φαντάζομαι το πρόβλημα που περιγράφετε.
                          Και ρωτάω: Για ποιο λόγο τόσα χρόνια να γίνονται όλοι οι αγώνες την Κυριακή; Γιατί δεν αξιοποιούνται καλύτερα και οι 2 μέρες, ώστε κάποιες μικρές κατηγορίες να τρέχουν με την 'άνεσή τους' το Σάββατο;
                          Δεν νομίζω οτί κάτι τέτοιο θα ήταν πρωτότυπο, αλλά είναι κάτι που εφαρμόζεται και αλλού.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • X
                            xali-jr last edited by

                            ΒΡΕ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ!!!!!!!!!!!
                            ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΙΝΙ
                            ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΥΣΗΞΕΙ ...ΚΑΤΡΙΝA

                            ΕΣΥ ΜΕΓΑΛΕ ΜΑΘΕ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΛΟ ΕΝΑ ΨΕΥΔΟΝΙΜΟ..ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕ.

                            ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ Α0 ΚΑΙ ΤΑ ΝΑΤΙΟΝΑΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.. ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΚΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ..

                            ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ
                            ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              amaxopoulos last edited by

                              Kαι βεβαια μην ξεχναμε οτι το προγραμμα των αγωνων ειναι χαλια,αφου βαλανε στη προκειμενη 'πρωταθληματικο' αγωνα ταχυτητας μια βδομαδα πριν το ΕΛΠΑ,με οτι αυτο σημαινει(σκεφτειτε τους περιορισμους στις δοκιμες των ραλλυ κλπ,κλπ )και ολο το υπολοιπο προγραμμα των αγωνων τη χρονια που περασε!!!!!ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr