-
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ..
-
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ..
-
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ..
-
ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ?????????
-
το ειπε!και?τι να κανει?δεν τα βγαζει η μητερα μας τα νουμερα και τις κατηγοριες!
-
Ο χρήστης Nikolas-Ron έγραψε:
το ειπε!και?τι να κανει?δεν τα βγαζει η μητερα μας τα νουμερα και τις κατηγοριες!ΒΡΕ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ!!!!!!!!!!!
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΙΝΙ
ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΥΣΗΞΕΙ ...ΚΑΤΡΙΝΑ -
Ευκολο ειναι να τους κανετε τους δυο ron jr, ας πουμε, πλακα. Αλλα εχουν αδικο; Θελει πολυ φιλοσοφια οτι κολλανε καλυτερα τα Open με τα Τουρισμου και τα National με τα Α0;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ευκολο ειναι να τους κανετε τους δυο ron jr, ας πουμε, πλακα. Αλλα εχουν αδικο; Θελει πολυ φιλοσοφια οτι κολλανε καλυτερα τα Open με τα Τουρισμου και τα National με τα Α0;Ο,τι είδατε είναι λύση ανάγκης διότι δεν υπάρχει άπειρος χρόνος. Καλύτερα να έτρεχαν Α0 με Micra και Peugeot αλλά τότε θα χρειάζονταν άλλος ένας αγώνας. Ήδη όμως ο αριθμός των αγώνων είναι πολύ μεγάλος (Ιστορικά, 2 αγώνες Ενιαίο, Sport 1600, Τουρισμού, Open αν γινόταν συν SuperMotard που τα ξεχνάνε πολλοί )
Στους αρχικούς κανονισμούς αν προσέξετε επίτηδες (πχ. έλεγε 'Α/5 > 1150 cc' και δεν ανέφερε τίποτα για National) είχαν μείνει τα A0 και τα συνήθη National (Micra, 206) εκτός πίστας διότι, αν και αξιόλογα αυτοκίνητα, δεν 'ταιριάζουν' με άλλα σε ό,τι αφορά την ταχύτητα (είναι πολύ αργότερα από οτιδήποτε άλλο τρέχει στην πίστα). Δεν πρέπει να ξαναγίνουν πάλι τα λάθη του παρελθόντος, να είναι στην ίδια πίστα αυτοκίνητα με τεράστια διαφορά δυναμικότητας (πχ. Open με Τουρισμού σημαίνει Ε9 με BTCC ).
Ομως η ΕΘΕΑ περιέλαβε στο κύπελλο της Α0 και 2 αγώνες πίστας Οπότε ή θα έπρεπε να κάνουν ξεχωριστό αγώνα ('μακραίνοντας' και άλλο το πρόγραμμα της κάθε ημέρας) είτε 'κάπου' να μπουν. Είναι σωστά έτσι ? Οχι. Αλλά όπως και να ήταν, λάθος θα ήταν
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Είναι σωστά έτσι ? Οχι. Αλλά όπως και να ήταν, λάθος θα ήτανΕτσι ειναι δυστυχως, συζηταμε τη λιγοτερο χαλια λυση. Γενικα αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι γινονται προσπαθειες να κουκουλωθει το προβλημα των ταχυτητων αντι να αντιμετωπιστει. Τι εννοω; Οτι η παραμετρος της επιτυχιας ειναι μαλλον ο αριθμος συμμετοχων ανεξαρτητα πως αυτος προκυπτει. Ομως αυτο απο μονο του δε λεει πολλα μακροπροθεσμα. Χωρις ομοιογενεις κλασεις δεν εξασφαλιζεται το θεαμα καλως ή κακως.
Επισης εχει χιλια δικια ο nass οταν γραφει οτι τα Α0 και τα National δεν ειναι για την πιστα. Το ξερω, δεν ειναι ευχαριστο αυτο για τα παιδια που τρεχουν και το τελευταιο που θελω ειναι να μειωσω τη προσπαθεια τους που σιγουρα δε μετριεται με κυβικα και αλογα. Ομως ετσι ειναι.
Επισης βλεπω οτι γινεται συνεχως προσπαθεια να βρεθουν δανεικοι θεατες απο αλλες διοργανωσεις αλλα δυστυχως ουτε αυτο βοηθαει μακροπροθεσμα, αφηστε που παραγεμιζει το προγραμμα και δεν υπαρχει η ευελιξια να γινουν αυτονοητοι διαχωρισμοι στις κλασεις.
-
H γνώμη του καθενώς είναι αξιοσέβαστη σε κάθε περίπτωση.Από την άλλη μεριά όμως ο μη έχων τη στοιχειώδη εμπειρία μπορεί να κρατάει και την 'πισινή' του πριν βγάλει τα συμπεράσματά του! Εγώ θυμάμαι τα σχόλια του φόρουμ για τα περάσματα της Α0 και των Μίκρα στην Κύμη..... Τώρα αναφορικά και μόνο θα προσθέσω πως τα Μίκρα είχαν προσφέρει ως ενιαίο ΘΕΑΜΑ και από την άλλη μεριά θα σημειώσω τα 150+ τελικής του δικού μου Α0 στο τέλος της ευθείας.... Όσο για τα 206 όσοι ήταν στα προηγούμενα Μέγαρα είδαν την κόντρα των 2!
Για να μην ξεφέυγουμε όμως από το θέμα έχω να προσθέσω ως παραπονούμενος ότι η λέσχη ήξερε εκ των προτέρων ότι προσμετρά ο συγκ. αγώνας στο έπαθλό μας και κάποιες ημέρες πριν την λήξη των συμμετοχών η λέσχη έιχε ενημερωθεί για τον 12+ πλήθος συμμετοχών.
Τέλος ας μην ξεχνάμε ότι όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως κυβισμού και αλόγων χρειάζονται και κάποιον να τα πάει! Έτσι...;;;;;; -
Χωρίς να γνωρίζω ακριβώς, φαντάζομαι το πρόβλημα που περιγράφετε.
Και ρωτάω: Για ποιο λόγο τόσα χρόνια να γίνονται όλοι οι αγώνες την Κυριακή; Γιατί δεν αξιοποιούνται καλύτερα και οι 2 μέρες, ώστε κάποιες μικρές κατηγορίες να τρέχουν με την 'άνεσή τους' το Σάββατο;
Δεν νομίζω οτί κάτι τέτοιο θα ήταν πρωτότυπο, αλλά είναι κάτι που εφαρμόζεται και αλλού. -
ΒΡΕ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ!!!!!!!!!!!
ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΙΝΙ
ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΑ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΥΣΗΞΕΙ ...ΚΑΤΡΙΝAΕΣΥ ΜΕΓΑΛΕ ΜΑΘΕ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΛΟ ΕΝΑ ΨΕΥΔΟΝΙΜΟ..ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ Α0 ΚΑΙ ΤΑ ΝΑΤΙΟΝΑΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.. ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΚΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ..
ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ -
Kαι βεβαια μην ξεχναμε οτι το προγραμμα των αγωνων ειναι χαλια,αφου βαλανε στη προκειμενη 'πρωταθληματικο' αγωνα ταχυτητας μια βδομαδα πριν το ΕΛΠΑ,με οτι αυτο σημαινει(σκεφτειτε τους περιορισμους στις δοκιμες των ραλλυ κλπ,κλπ )και ολο το υπολοιπο προγραμμα των αγωνων τη χρονια που περασε!!!!!ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ??