-
Ως οδηγός έχω κάνει το Αθήνα-Λάρισα πάνω από 20 φορές και το Λάρισα-Θεσ/νικη άπειρες.
Οι καθαρά **προσωπικές μου εμπειρίες **είναι οι εξής:
Χωρίς να θέλω να ξεκινήσω πόλεμο Βορρά-Νότου, άλλωστε ως Λαρισαίος είμαι ουδέτερος υπάρχει μεγάλη διαφορά στην συμπεριφορά των οδηγών Αθήνας και Θεσσαλονίκης ή καλύτερα Βόρειας-Νότιας Ελλάδας.
Στη Αθήνα(κυρίως Κιφησό) με 3 λωρίδες και μέχρι 50-60 χλμ έξω από την Εκάλη όπου οι 3 γίνονται 2 βλέπω
1.οδηγούς να πηγαίνουν αργά στην αριστερή λωρίδα και να τους προσπερνάνε από την μεσαία ή να γίνεται τρενάκι στην αριστερή από οδηγούς που πάνε με 100-120!!
-
Νταλίκες να πηγαίνουν στην Μεσσαία λωρίδα με 80 αναγκάζοντας τους οδηγούς να περνάνε από την δεξιά λωρίδα!!!!! αφού στην αριστερή είτε υπάρχει το τρενάκι με τα 100-120 που περιέγραψα και δεν έχεις χώρο να βγείς είτε πάνε με 150-160 και δεν μπορείς πηγαίνοντας με 80 πίσω από το φορτηγό να βγεις μπροστά τους.
-
Οδηγούς να προσπερνάνε από την αριστερή λωρίδα προπορευόμενο όχημα που παει πχ με 100-120 χωρις να επιταγχύνουν!! Δηλαδη αυτοί πάνε με 115 φτάνουν πίσω από τον 110, βγαίνουν αριστερα με 115 χωρίς να δώσουν γκάζι, και σε κανα μισάωρο που τον περνάνε ξαναμπαίνουν στην μεσαία για να μην εμποδίζουν!!!. Οι συγκεκριμένοι το κάνουν χωρίς προειδοπόιηση δηλαδή εγω έρχομαι απο αριστερα με 140-150 και πλακώνομαι στα φρένα γιατί ο άλλος γούσταρε να περάσει χωρίς να δει καθρέπτη.
-
Στο δε υπόλοιπο κομάτι δηλαδή μέχρι Λαρισα όπου οι λωρίδες είναι 2 βλέπω συστηματικά νταλίκες να περνάνε νταλίκιες!! και μάλιστα σε ανηφόρες, σε στροφές(όπου υπάρχει κίνδυνος ανατροπής από την αλλαγή λωρίδας) και μάλιστα αυτές που προσπερνάνε έχουν και ρυμούλκα!!!!
Και φυσικά η προσπέραση διαρκεί μια αιωνιότητα καθώς αδυνατούν να επιταγχύνουν σε ανηφόρα όντας φορτωμένες και αναγκάζομαι από τα 150-160 να πέφτω στα 70 για όσο διαρκεί η ανηφόρα Και βέβαια βγαίνουν για προσπέραση όποτε γουστάρουν αναγκάζοντάς σε να φρενάρεις απότομα ή να έχω τα μεγάλα φώτα και το φλας ανοιχτό για να εξασφαλίσω ότι δεν θα αλλάξει λωρίδα την ώρα που τον πλησιάζω.
Αυτό κάποιες φορές δουλεύει αλλά όχι πάντα!!
- Στον Μαλιακό βλέπω αργά αυτοκίνητα πχ παλιό corolla 1300, seicento, ή γρήγορα αυτοκίνητα με αργούς οδηγούς να κολλάνε πίσω από την νταλίκα αριστερα έτοιμοι για προσπέραση αλλά να μην την τολμούν. Καλά κάνουν και δεν τολμούν αν δεν είναι σίγουροι για τις ικανότητες τους ή δεν προλαβαίνει το αμάξι να επιταγχύνει, να προσπεράσει και να ξαναμπεί πριν φτάσει η επόνη στροφή ή το επόμενο αμάξι. Γιατί όμως δεν κάθονται σε από σταση πίσω από το φορτηγό δεξια και να αφήουν κάποιον άλλο να περάσει!!!????!!!
Αυτά τα φαινόμενα(1-4)δεν τα έχω παρατηρήσει στην Θεσσαλονίκη και στον δρόμο μέχρι Λεπτοκαρυα (περίπου 90-100χλμ) τουλάχιστον όχι συστηματικά. Το 5 το παρατηρώ σε όλη την Ελλάδα.
Το φαινόμενο γίνεται ακόμα εντονότερο από το κάκιστο οδόστρωμα του ΠΑΘΕ έξω απο την Αθήνα και στα δύο ρεύματα. Έξω από την Θεσνίκη χαίρεσαι να οδηγάς και ο δρόμος θυμίζει πίστα. Έξω απο την Αθήνα ο δρόμος είτε είναι 'Ράφλες' είτε θυμίζει 'Σκακιέρα' με τα τόσα μπαλώματα!!
Μου κάνει εντύπωση ότι μετά την Ολυμπιάδα υπαρχει αυτή η κατάσταση. Ειδικά αν από ΑΟ μπεις στο ΠΑΘΕ νομίζεις ότι άλλαξες χώρα!!!
Όλα αυτά τις πρώτες φορές που έκανα το ταξίδι μου έκαναν εντύπωση αλλά έλεγα έτυχε. Πλέον μετά και το χθεσινό μου ταξίδι (μάλλον 20ό) νομίζω ότι είναι νόμος.
Η συμβουλή μου είναι ότι ναι μεν μπορεις να τρέχεις με 140-160 στο κομάτι Αθήνα-Λάρισα(πλην Μαλιακού) αλλά και παραπάνω (Δεν σας λέω πόσο πάω με το μωρό μου ) αν έχεις ένα καλά στημένο αμάξι και δυνατό αμάξι και καλή εμπειρία από εθνική οδό ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ 1000% ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ κοινώς στην τσίτα. Τέτοια προσοχή δεν χρειάστηκα ποτέ στο Λαρισα Θεσνίκη. Εκέι ένα 100% είναι αρκετό
Θα ήθελα την γνώμη σας και προ Θεού δεν είχα πρόθεση να ανοίξω θέμα Καλού Βορρά κακού Νότου!! Όπως είπα και πριν η Λάρισα είναι στην Μέση!!
-
-
Ως οδηγός έχω κάνει το Αθήνα-Λάρισα πάνω από 20 φορές και το Λάρισα-Θεσ/νικη άπειρες.
Οι καθαρά **προσωπικές μου εμπειρίες **είναι οι εξής:
Χωρίς να θέλω να ξεκινήσω πόλεμο Βορρά-Νότου, άλλωστε ως Λαρισαίος είμαι ουδέτερος υπάρχει μεγάλη διαφορά στην συμπεριφορά των οδηγών Αθήνας και Θεσσαλονίκης ή καλύτερα Βόρειας-Νότιας Ελλάδας.
Στη Αθήνα(κυρίως Κιφησό) με 3 λωρίδες και μέχρι 50-60 χλμ έξω από την Εκάλη όπου οι 3 γίνονται 2 βλέπω
1.οδηγούς να πηγαίνουν αργά στην αριστερή λωρίδα και να τους προσπερνάνε από την μεσαία ή να γίνεται τρενάκι στην αριστερή από οδηγούς που πάνε με 100-120!!
-
Νταλίκες να πηγαίνουν στην Μεσσαία λωρίδα με 80 αναγκάζοντας τους οδηγούς να περνάνε από την δεξιά λωρίδα!!!!! αφού στην αριστερή είτε υπάρχει το τρενάκι με τα 100-120 που περιέγραψα και δεν έχεις χώρο να βγείς είτε πάνε με 150-160 και δεν μπορείς πηγαίνοντας με 80 πίσω από το φορτηγό να βγεις μπροστά τους.
-
Οδηγούς να προσπερνάνε από την αριστερή λωρίδα προπορευόμενο όχημα που παει πχ με 100-120 χωρις να επιταγχύνουν!! Δηλαδη αυτοί πάνε με 115 φτάνουν πίσω από τον 110, βγαίνουν αριστερα με 115 χωρίς να δώσουν γκάζι, και σε κανα μισάωρο που τον περνάνε ξαναμπαίνουν στην μεσαία για να μην εμποδίζουν!!!. Οι συγκεκριμένοι το κάνουν χωρίς προειδοπόιηση δηλαδή εγω έρχομαι απο αριστερα με 140-150 και πλακώνομαι στα φρένα γιατί ο άλλος γούσταρε να περάσει χωρίς να δει καθρέπτη.
-
Στο δε υπόλοιπο κομάτι δηλαδή μέχρι Λαρισα όπου οι λωρίδες είναι 2 βλέπω συστηματικά νταλίκες να περνάνε νταλίκιες!! και μάλιστα σε ανηφόρες, σε στροφές(όπου υπάρχει κίνδυνος ανατροπής από την αλλαγή λωρίδας) και μάλιστα αυτές που προσπερνάνε έχουν και ρυμούλκα!!!!
Και φυσικά η προσπέραση διαρκεί μια αιωνιότητα καθώς αδυνατούν να επιταγχύνουν σε ανηφόρα όντας φορτωμένες και αναγκάζομαι από τα 150-160 να πέφτω στα 70 για όσο διαρκεί η ανηφόρα Και βέβαια βγαίνουν για προσπέραση όποτε γουστάρουν αναγκάζοντάς σε να φρενάρεις απότομα ή να έχω τα μεγάλα φώτα και το φλας ανοιχτό για να εξασφαλίσω ότι δεν θα αλλάξει λωρίδα την ώρα που τον πλησιάζω.
Αυτό κάποιες φορές δουλεύει αλλά όχι πάντα!!
- Στον Μαλιακό βλέπω αργά αυτοκίνητα πχ παλιό corolla 1300, seicento, ή γρήγορα αυτοκίνητα με αργούς οδηγούς να κολλάνε πίσω από την νταλίκα αριστερα έτοιμοι για προσπέραση αλλά να μην την τολμούν. Καλά κάνουν και δεν τολμούν αν δεν είναι σίγουροι για τις ικανότητες τους ή δεν προλαβαίνει το αμάξι να επιταγχύνει, να προσπεράσει και να ξαναμπεί πριν φτάσει η επόνη στροφή ή το επόμενο αμάξι. Γιατί όμως δεν κάθονται σε από σταση πίσω από το φορτηγό δεξια και να αφήουν κάποιον άλλο να περάσει!!!????!!!
Αυτά τα φαινόμενα(1-4)δεν τα έχω παρατηρήσει στην Θεσσαλονίκη και στον δρόμο μέχρι Λεπτοκαρυα (περίπου 90-100χλμ) τουλάχιστον όχι συστηματικά. Το 5 το παρατηρώ σε όλη την Ελλάδα.
Το φαινόμενο γίνεται ακόμα εντονότερο από το κάκιστο οδόστρωμα του ΠΑΘΕ έξω απο την Αθήνα και στα δύο ρεύματα. Έξω από την Θεσνίκη χαίρεσαι να οδηγάς και ο δρόμος θυμίζει πίστα. Έξω απο την Αθήνα ο δρόμος είτε είναι 'Ράφλες' είτε θυμίζει 'Σκακιέρα' με τα τόσα μπαλώματα!!
Μου κάνει εντύπωση ότι μετά την Ολυμπιάδα υπαρχει αυτή η κατάσταση. Ειδικά αν από ΑΟ μπεις στο ΠΑΘΕ νομίζεις ότι άλλαξες χώρα!!!
Όλα αυτά τις πρώτες φορές που έκανα το ταξίδι μου έκαναν εντύπωση αλλά έλεγα έτυχε. Πλέον μετά και το χθεσινό μου ταξίδι (μάλλον 20ό) νομίζω ότι είναι νόμος.
Η συμβουλή μου είναι ότι ναι μεν μπορεις να τρέχεις με 140-160 στο κομάτι Αθήνα-Λάρισα(πλην Μαλιακού) αλλά και παραπάνω (Δεν σας λέω πόσο πάω με το μωρό μου ) αν έχεις ένα καλά στημένο αμάξι και δυνατό αμάξι και καλή εμπειρία από εθνική οδό ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ 1000% ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ κοινώς στην τσίτα. Τέτοια προσοχή δεν χρειάστηκα ποτέ στο Λαρισα Θεσνίκη. Εκέι ένα 100% είναι αρκετό
Θα ήθελα την γνώμη σας και προ Θεού δεν είχα πρόθεση να ανοίξω θέμα Καλού Βορρά κακού Νότου!! Όπως είπα και πριν η Λάρισα είναι στην Μέση!!
-
-
Ως οδηγός έχω κάνει το Αθήνα-Λάρισα πάνω από 20 φορές και το Λάρισα-Θεσ/νικη άπειρες.
Οι καθαρά **προσωπικές μου εμπειρίες **είναι οι εξής:
Χωρίς να θέλω να ξεκινήσω πόλεμο Βορρά-Νότου, άλλωστε ως Λαρισαίος είμαι ουδέτερος υπάρχει μεγάλη διαφορά στην συμπεριφορά των οδηγών Αθήνας και Θεσσαλονίκης ή καλύτερα Βόρειας-Νότιας Ελλάδας.
Στη Αθήνα(κυρίως Κιφησό) με 3 λωρίδες και μέχρι 50-60 χλμ έξω από την Εκάλη όπου οι 3 γίνονται 2 βλέπω
1.οδηγούς να πηγαίνουν αργά στην αριστερή λωρίδα και να τους προσπερνάνε από την μεσαία ή να γίνεται τρενάκι στην αριστερή από οδηγούς που πάνε με 100-120!!
-
Νταλίκες να πηγαίνουν στην Μεσσαία λωρίδα με 80 αναγκάζοντας τους οδηγούς να περνάνε από την δεξιά λωρίδα!!!!! αφού στην αριστερή είτε υπάρχει το τρενάκι με τα 100-120 που περιέγραψα και δεν έχεις χώρο να βγείς είτε πάνε με 150-160 και δεν μπορείς πηγαίνοντας με 80 πίσω από το φορτηγό να βγεις μπροστά τους.
-
Οδηγούς να προσπερνάνε από την αριστερή λωρίδα προπορευόμενο όχημα που παει πχ με 100-120 χωρις να επιταγχύνουν!! Δηλαδη αυτοί πάνε με 115 φτάνουν πίσω από τον 110, βγαίνουν αριστερα με 115 χωρίς να δώσουν γκάζι, και σε κανα μισάωρο που τον περνάνε ξαναμπαίνουν στην μεσαία για να μην εμποδίζουν!!!. Οι συγκεκριμένοι το κάνουν χωρίς προειδοπόιηση δηλαδή εγω έρχομαι απο αριστερα με 140-150 και πλακώνομαι στα φρένα γιατί ο άλλος γούσταρε να περάσει χωρίς να δει καθρέπτη.
-
Στο δε υπόλοιπο κομάτι δηλαδή μέχρι Λαρισα όπου οι λωρίδες είναι 2 βλέπω συστηματικά νταλίκες να περνάνε νταλίκιες!! και μάλιστα σε ανηφόρες, σε στροφές(όπου υπάρχει κίνδυνος ανατροπής από την αλλαγή λωρίδας) και μάλιστα αυτές που προσπερνάνε έχουν και ρυμούλκα!!!!
Και φυσικά η προσπέραση διαρκεί μια αιωνιότητα καθώς αδυνατούν να επιταγχύνουν σε ανηφόρα όντας φορτωμένες και αναγκάζομαι από τα 150-160 να πέφτω στα 70 για όσο διαρκεί η ανηφόρα Και βέβαια βγαίνουν για προσπέραση όποτε γουστάρουν αναγκάζοντάς σε να φρενάρεις απότομα ή να έχω τα μεγάλα φώτα και το φλας ανοιχτό για να εξασφαλίσω ότι δεν θα αλλάξει λωρίδα την ώρα που τον πλησιάζω.
Αυτό κάποιες φορές δουλεύει αλλά όχι πάντα!!
- Στον Μαλιακό βλέπω αργά αυτοκίνητα πχ παλιό corolla 1300, seicento, ή γρήγορα αυτοκίνητα με αργούς οδηγούς να κολλάνε πίσω από την νταλίκα αριστερα έτοιμοι για προσπέραση αλλά να μην την τολμούν. Καλά κάνουν και δεν τολμούν αν δεν είναι σίγουροι για τις ικανότητες τους ή δεν προλαβαίνει το αμάξι να επιταγχύνει, να προσπεράσει και να ξαναμπεί πριν φτάσει η επόνη στροφή ή το επόμενο αμάξι. Γιατί όμως δεν κάθονται σε από σταση πίσω από το φορτηγό δεξια και να αφήουν κάποιον άλλο να περάσει!!!????!!!
Αυτά τα φαινόμενα(1-4)δεν τα έχω παρατηρήσει στην Θεσσαλονίκη και στον δρόμο μέχρι Λεπτοκαρυα (περίπου 90-100χλμ) τουλάχιστον όχι συστηματικά. Το 5 το παρατηρώ σε όλη την Ελλάδα.
Το φαινόμενο γίνεται ακόμα εντονότερο από το κάκιστο οδόστρωμα του ΠΑΘΕ έξω απο την Αθήνα και στα δύο ρεύματα. Έξω από την Θεσνίκη χαίρεσαι να οδηγάς και ο δρόμος θυμίζει πίστα. Έξω απο την Αθήνα ο δρόμος είτε είναι 'Ράφλες' είτε θυμίζει 'Σκακιέρα' με τα τόσα μπαλώματα!!
Μου κάνει εντύπωση ότι μετά την Ολυμπιάδα υπαρχει αυτή η κατάσταση. Ειδικά αν από ΑΟ μπεις στο ΠΑΘΕ νομίζεις ότι άλλαξες χώρα!!!
Όλα αυτά τις πρώτες φορές που έκανα το ταξίδι μου έκαναν εντύπωση αλλά έλεγα έτυχε. Πλέον μετά και το χθεσινό μου ταξίδι (μάλλον 20ό) νομίζω ότι είναι νόμος.
Η συμβουλή μου είναι ότι ναι μεν μπορεις να τρέχεις με 140-160 στο κομάτι Αθήνα-Λάρισα(πλην Μαλιακού) αλλά και παραπάνω (Δεν σας λέω πόσο πάω με το μωρό μου ) αν έχεις ένα καλά στημένο αμάξι και δυνατό αμάξι και καλή εμπειρία από εθνική οδό ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ 1000% ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ κοινώς στην τσίτα. Τέτοια προσοχή δεν χρειάστηκα ποτέ στο Λαρισα Θεσνίκη. Εκέι ένα 100% είναι αρκετό
Θα ήθελα την γνώμη σας και προ Θεού δεν είχα πρόθεση να ανοίξω θέμα Καλού Βορρά κακού Νότου!! Όπως είπα και πριν η Λάρισα είναι στην Μέση!!
-
-
Όπως σχεδόν είπες και μόνος σου γι όλα φταίνε οι νταλίκες και το κακό οδόστρωμα. Οι νταλίκες λυμαίνοντα όλες τις λωρίδες εκτός της αριστερής, μάλλον για να αποφύγουν τις λακούβες που έχουν δημιουργηθεί στη δεξιά από ...τις ίδιες τις νταλίκες με αποτέλεσμα κάποιος που πηγαίνει με μέτρια ταχύτητα να έχει να επιλέξει είτε να αλλάζει κάθε τρεις και λίγο λωρίδα για να προσπεράσει μια νταλίκα είτε να μουλαρώσει στην αριστερή και να κάνει δεξιά μόνο όταν δει ότι τον πλησιάζει (αρκετά) γρηγορότερο αυτοκίνητο. Μετά από λίγο η βραδυπορεία στην αριστερή παγιώνεται (όλοι το κάνουν) και γίνεται συνήθεια.
-
Babis με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο, μόνο στην πρώτη σειρά το 20 κάντο 50
για το Μαλιακό συμπληρώνω οτι πλέον τρέχουν παντού εκτός απο τα 50 μέτρα πρίν τις κάμερες που μερικοί μ@@@@ες πλακόνονται στα φρένα τελευταία στιγμή.γρήγορα αυτοκίνητα με αργούς οδηγούς να κολλάνε πίσω από την νταλίκα αριστερα έτοιμοι για προσπέραση αλλά να μην την τολμούν
γίνετε και σε Πλαταμώνα- Παντελεήμονα
Θα ήθελα την γνώμη σας
Εγώ έχω καταλήξει στο ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος κοντά στην Αθήνα είναι σίγουρα πολλάπλάσιος απο βόρεια, ενω ο δρόμος είναι στην καλύτερη περίπτωση ο ίδιος
Υ.Γ. δε μας είπες τη γνώμη σου και για τα Τέμπη ΣΚ [/code]
-
@kyan
Έδωσες μία λογική εξήγηση για τα 1,2.
Βασιζόμενος σε αυτό που είπες μου ρθε και μια άλλη εξήγηση:
Πέρα απο τις λακούβες στην δεξια οι νταλίκες πάνε στην μεσαία ίσως γιατί φοβούνται ανατροπή από τις πολλές στροφές του δρόμου. Μπορεί να έχεις 3 λωρίδες αλλά είναι ανηφορικές-κατηφορικές και στριφτερές(πολλές φορές υπερβολικά) και οι νταλίκιες νιώθουν άβολα.
Αυτό όμως είναι αδικαιολόγηο αν οι νταλίκιες ειναι καλά συντηρημένες, σωστά φορτωμένες και τρέχουν πια αργά
Αλλά θα μου πεις 'απο ποιον πλανήτη κατέβηκες??'
Για πείτε μου για τα 3-4?
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν οι προσπεράσεις που περιγράφω στα 3,4 είναι νόμιμες. Δηλαδή αν σε δρόμο με όριο 120 μπορεί 3αξονικό να προσπεράσει με 80 άλλο τριαξονικό, εμποδίζοντας τα ΙΧ
-
Θα γίνει ψιλομάχη..... βλέπω!!!!!
Ο δρόμος μέχρι τα Οινόφυτα αν και ΕΟ χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση από αρκετούς εργαζόμενους και αρκετά φορτηγά εταιρειών..... εκτός της μεγάλης φθοράς που είναι λογικό και αναμενόμενο σου λέει ο άλλος που δουλεύει στο εργοστάσιο ή πάει στην Τανάγρα για υπηρεσία ....
'Σιγά μην κάθομαι κάθε μέρα να χτυπάω 160άρες και να καίω τις βενζίνες και με 120 να πάω 5 λεπτά αργότερα θα φθάσω' οπότε πάει χαλαρά ο άλλος τώρα που θέλει να μαζέψει δρόμο για να πάει Β. Ελλάδα και θέλει να τρέξει πρέεπι να πιέσει γιανα του ανοίξει η αριστερή λωρίδα (τα γνωστά... ας περιμένει... σιγά μην αλλάξω..... κλπ γενικώς βαρεμάρα και η δύναμη της συνήθειας) ....Μια άλλη παράμετρος.....
Αν σταματήσει η τροχαία κάποιον εντός Αττικής τον κάθαρισε δεν κοιτάει φίλους και γνωστούς... (δεν υπάρχουν κιόλας) αν με σταματήσει εμένα στο Κιλλελέρ με 200 πάει την έβαψα ενώ ο Λαρισαίος είναι κύριος... το ανάλογο ισχύει και εντός πόλης όπου υπάρχει φιλοσοφία σε πόλεις της επαρχίας να μην φόρανε ζώνη ασφαλείας!!!!!Πρός Χαλκιδική και Καβάλα είναι μέγα το δράμα που παίζεται IMO και τρέχουν υπερβολικά και γίνονται απίθανες προσπεράσεις
Αν είχα νταλίκα και εγώ στην μεσαία θα πήγαινα για να μην το σπάσω το εργαλείο .... εφόσον πληρώνω διόδια θέλω καλό δρόμο στα δεξιά....
επίσης η άδεια νταλίκα θα προσπεράσει την γεμάτη.......Πάντως θα είχε ενδιαφέρον αν υπήρχαν στατιστικά με καταγωγή και τόπο διαμονής οδηγών σε ατυχήματα.....
Χωρίς παρεξήγηση.....
Κάποια σημαντικά ατυχήματα βαρύνουν την Βόρεια Ελλάδα....
Κτελ Θεσσαλονίκης στην γέφυρα, νταλίκα - λεωφορεία στα Τέμπη, το λεωφορείο μετους οπαδούς στα Τέμπη... το άλλο των Τρικάλων με τα τζάμια κλπ.....
Εντύπωση μου κάνει το ΚΤΕΛ Αχαϊας που χρησιμοποιεί την Αθηνών Πατρών με δρομολόγια κάθε μισή ώρα για Αθήνα και δεν έχει ατυχήματα.....Με αθηναικές πινακίδας κυκλοφορούν επίσης Γοτθοι, Οστρογότθοι, Καζάκοι κλπ
Ωραίο θέμα...... μην παρεξηγηθούμε μόνο εγώ γουστάρω όλη την Ελλάδα
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Babis με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο, μόνο στην πρώτη σειρά το 20 κάντο 50Και έζησες?????
για το Μαλιακό συμπληρώνω οτι πλέον τρέχουν παντού εκτός απο τα 50 μέτρα πρίν τις κάμερες που μερικοί μ@@@@ες πλακόνονται στα φρένα τελευταία στιγμή.
Αυτό με τον Μαλιακό είναι εξωφρενικό. Υπάρχουν όρι 60-80 χλμ σε σημεία που αν δεν έχει μπροστά σου νταλίκα μπορείς να πας με 100-120!! και πάλι να σου φαίνεται αργά!!
Έχω την εντύπωση ότι 60 χλμ για αυτοκίνητο 8ετίας από 1400-1600κ.ε και πάνω οποιασδήποτε μάρκας είναι ΠΑΡΑΝΟΙΚΑ.
Και βέβαια μέχρι να μάθεις που είναι οι κάμερες(στο πρώτο ταξίδι μετά την εγκατάσταση πήγαινα χελώνα για να σημειώσω τα σημεία) αντί να προσέχεις τον δρόμο προσέχεις στην άκρη για τις κάμερες.
Όσο ανώριμο κι αν ακούγεται δεν μπορεί να πηγαίνεις με 100 χωρίς πολύ κίνηση, να ξέρεις ότι υπάρχουν κάπου κάμερες που θα σε γράψουν αν πας με 80!!!!!!!!! και να μην βλέπεις κάθε τρεις και λίγο δεξιά!
Ο Ορισμος της ασφαλούς οδήγησης.
Εγώ έχω καταλήξει στο ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος κοντά στην Αθήνα είναι σίγουρα πολλάπλάσιος απο βόρεια, ενω ο δρόμος είναι στην καλύτερη περίπτωση ο ίδιος
Λάθος φίλε μου. Ο δρόμος μετά τον Αλμυρό μέχρι Σαλόνικά είναι πολύ καλύτερος και σε οδόστρωμα και σε πλάτος(3 λωρίδες μετά τον Άγιο Παντελεήμονα) αλλά και σε μορφολογία(ευθείες-πεδιάδα)
Ο φόρτος είναι σίγουρα περισσότερος ατην Αθήνα αλλά αυτό δεν σημαίνει πχ ότι δεν μπορείς να έχεις κυκλοφοριακή αγωγή και να περνάς ξαφνικά όπου-όπως-όποτε θέλεις αδιαφορόντας για το αν έρχετε κάποιος πίσω σου!!
Το μόνο που δικαιολογω έιναι να πας με 120 αριστερά όταν έχει πάρα πολύ κίνηση και μου έχει τύχει. Εκεί ναι δεν γίνεται αλλιώς. Αλλά να είναι άδεια η δεξια και να έχει νταλίκες η μεσαία ??
Υ.Γ. δε μας είπες τη γνώμη σου και για τα Τέμπη ΣΚ [/code]
Το thread το άνοιξα για την οδηγική συμπεριφορά και όχι για τον δρόμο. Τ Τέμπη είναι μια πληγή στο ΠΑΘΕ αλλά οι οδηγοί συνήθως συμπεριφέρονται 'σωστά' χωρίς τρέλες κλπ.
Το μόνο που με εκνευρίζει είναι όταν μερικοί (ΙΧ) πάνε πολύ αργά 50-70 χλμ ενώ τα άδεια Τέμπη μπορείς να τα διασχίσεις με ασφάλεια πηγαίνοντας με 90-100 στα περισσότερα(όχι όλα) τα σημεία.
-
Η νταλίκα επιτρέπετε να περάσει. Δεν επιτρέπετε να καταλαμβάνει την αριστερή λωρίδα σε δρόμο με τρείς λωρίδες. Στις δύο δυστυχώς μπορεί. Ηθελα να ήξερα τι είχαν στο μυαλό τους οι φωστήρες που σχεδίασαν το δρόμο για πολύ μεγάλα διαστήματα με δυο λωρίδες.
[quote:1sg6mbo9]'Σιγά μην κάθομαι κάθε μέρα να χτυπάω 160άρες και να καίω τις βενζίνες και με 120 να πάω 5 λεπτά αργότερα θα φθάσω' οπότε πάει χαλαρά ο άλλος τώρα που θέλει να μαζέψει δρόμο για να πάει Β. Ελλάδα και θέλει να τρέξει πρέεπι να πιέσει γιανα του ανοίξει η αριστερή λωρίδα (τα γνωστά... ας περιμένει... σιγά μην αλλάξω..... κλπ γενικώς βαρεμάρα και η δύναμη της συνήθειας) ....
Είναι και το άλλο: 'τι θέλει ο μ@@@ς πίσω μου; να περάσει;
μα εγώ πάω στο όριο, ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΟΥΜΠΟΥΡΙΑΣΤΕΙ' -
Όποιος θέλει να δει οδηγική παιδεία από τους Αθηναίους πρέπει να μπει Αττική Οδό.
Εκεί στην αριστερή σχεδόν όλοι θα σε αφήσουν αμέσως να περάσεις εκτός και αν έχει κίνηση οπότε θα κινούνται με το όριο ή +10,20χλμ.
Βέβαια η αστυνομία καραδοκεί... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Θα γίνει ψιλομάχη..... βλέπω!!!!!Παιδιά είναι το τελευταίο που θα ήθελα!!! Καμια διάθεση τοπικισμού!!
Ο δρόμος μέχρι τα Οινόφυτα αν και ΕΟ χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση από αρκετούς εργαζόμενους και αρκετά φορτηγά εταιρειών..... εκτός της μεγάλης φθοράς που είναι λογικό και αναμενόμενο σου λέει ο άλλος που δουλεύει στο εργοστάσιο ή πάει στην Τανάγρα για υπηρεσία ....
'Σιγά μην κάθομαι κάθε μέρα να χτυπάω 160άρες και να καίω τις βενζίνες και με 120 να πάω 5 λεπτά αργότερα θα φθάσω' οπότε πάει χαλαρά ο άλλος τώρα που θέλει να μαζέψει δρόμο για να πάει Β. Ελλάδα και θέλει να τρέξει πρέεπι να πιέσει γιανα του ανοίξει η αριστερή λωρίδα (τα γνωστά... ας περιμένει... σιγά μην αλλάξω..... κλπ γενικώς βαρεμάρα και η δύναμη της συνήθειας) ....Φίλε μου το ταξίδι το έχω κάνει και Κυριακές, και καθημερινες ξημερώματα (2-5 πμ) και απογεύματα 5-8μμ και γιορτές κλπ. άρα πολλές φορές δεν πήγαινε-ερχόταν κανένας στη δουλειά του!!
Αν θέλει να πάει σιγά να πάει δεξια. Ο δρόμος δεν είναι και τόσο χάλια. Τα μπαλωματάκια δεν δημιουργούν πρόβλημα αν πας με λίγα χλμ.Γίνονται επικύνδυνα αν πας με πολλά. Το ίδιο ισχύει για τις νταλίκιες. Ας πάνε λίγο πιο σιγά αλλα δεξια για να μην χαλάσουν. όχι όμως να πάνε μεσαία και γρήγορα
Επίσης το ότι κινούνται πολλά αμάξια δε σημαίνει ότι πρέπει να χαλάει ο δρόμος. Σωστός δρόμος (υλικά-κατασκευή-μελέτη-χάραξη-συντήρηση) δεν επιτρέπεται να χαλάει. Φυσικά στο ΕΛΛΑΝΤΑ γίνονται άλλα...
Μια άλλη παράμετρος.....
Αν σταματήσει η τροχαία κάποιον εντός Αττικής τον κάθαρισε δεν κοιτάει φίλους και γνωστούς... (δεν υπάρχουν κιόλας) αν με σταματήσει εμένα στο Κιλλελέρ με 200 πάει την έβαψα ενώ ο Λαρισαίος είναι κύριος... το ανάλογο ισχύει και εντός πόλης όπου υπάρχει φιλοσοφία σε πόλεις της επαρχίας να μην φόρανε ζώνη ασφαλείας!!!!!Αυτό νομίζω ότι είναι Urban Legent. Ίσως και να συμβαίνει αλλά μην νομίζεται ότι σε μια πόλη όπως η Λαρισα με 150-200 χιλιάδες κατοίκους γνωριζόμαστε.
Πρός Χαλκιδική και Καβάλα είναι μέγα το δράμα που παίζεται IMO και τρέχουν υπερβολικά και γίνονται απίθανες προσπεράσεις
Δεν έχω παει προς Καβάλα και δεν ξέρω. Χαλκιδική έχω να παω χρόνια και όταν ποήγαινα είχε τέτοιο μποτιλιάρισμα που μόλις έβλεπες ευθεία δεν μπορούσες να κρατηθείς. όχι ότι το δικαιολογώ βέβαια!!
Αν είχα νταλίκα και εγώ στην μεσαία θα πήγαινα για να μην το σπάσω το εργαλείο .... εφόσον πληρώνω διόδια θέλω καλό δρόμο στα δεξιά....
επίσης η άδεια νταλίκα θα προσπεράσει την γεμάτη.......Άντε να σε δικαιολογήσω να πας στην μεσαία για 1-2 χλμ που είναι κακό το οδόστρωμα. Δεν είναι συνέχεια έτσι όμως!!
Η άδεια ας προσπεράσει γεμάτι αλλά όχι αναγκάζοντας τα ΙΧ να πλακώνονται στα φρένα ούτε πάνω σε ανηφοριες κλείνοντας το δρόμο για ώρα. Ας περιμένει να αδειάσει ο δρόμος. Εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές να είμαι το μοναδικό ΙΧ γιατί ήταν βράδυ και να με γράφει στα ... και να προσπερνάει!!
Πάντως θα είχε ενδιαφέρον αν υπήρχαν στατιστικά με καταγωγή και τόπο διαμονής οδηγών σε ατυχήματα.....
Πολύ ενδιαφέρον αλλά όχι με βάση την καταγωγή αλλά τον τόπο διαμονής!!
Ένα άλλο καλό στατιστκό είναι με βάση το αυτοκίνητο(ιπποδύναμη)
-
-
Σε πολλά ανηφορικά - κατηφορικά σημεία υπάρχει απαγόρευση για προσπέρασμα φορτηγών, αλλά αυτό αγνοείται από τους φορτηγατζήδες.
-
Το να πηγαίνεις με 80 δεν είναι παράνομο, το να πηγαίνεις με 150 είναι. Επιπλέον το 150 στην αριστερή δεν επιτρέπει σε αυτόν που θέλει να προσπεράσει το φορτηγό που πάει με 80, αφού πρακτικά κάνει αδύνατο να βγεις στην αριστερή.
-
Και χωρίς τοπικισμούς, ναι στην Αθήνα οι οδηγοί είναι πολύ πιο νευρικοί και άστατοι και εγωιστές. Κάνω τακτικά το Βόλος-Αθήνα και το σημείο που φοβάμει περισσότερο είναι κάτω από τα Οινόφυτα, και κυρίως κάτω από τις Αφίδνες. Τώρα που το σκέφτομαι, κι εγώ έτσι θα οδηγούσα από τα νεύρα μου, αλλά τώρα στην επαρχία ηρέμησα!
-
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν οι προσπεράσεις που περιγράφω στα 3,4 είναι νόμιμες. Δηλαδή αν σε δρόμο με όριο 120 μπορεί 3αξονικό να προσπεράσει με 80 άλλο τριαξονικό, εμποδίζοντας τα ΙΧ
Η νταλίκα επιτρέπετε να περάσει. Δεν επιτρέπετε να καταλαμβάνει την αριστερή λωρίδα σε δρόμο με τρείς λωρίδες. Στις δύο δυστυχώς μπορεί. Ηθελα να ήξερα τι είχαν στο μυαλό τους οι φωστήρες που σχεδίασαν το δρόμο για πολύ μεγάλα διαστήματα με δυο λωρίδες.
Ακόμα και αν πλησιάζει ΙΧ ??? μπορεί να βγεί όποτε γουσταρει?
ο πιο πονηρός θα σου πει:
Οι φωστήρες που σχεδίασαν το δρόμο είχαν στο μυαλό τους και να φάνε τα λεφτά της 3ης λωρίδας!!! και να ξάνακάνουν έργα μετά 10-15 χρόνια για διάνοιξη όπου θα φάνε ακόμα περισσότερα
ο πιο αγαθος θα σου πει:
Ήταν άμεση ανάγκη για νέο δρόμο. 3 λωρίδες θα καθυστερούσαν πολύ άρα κάλιο 2 λωρίδες τώρα παρά 3 αύριο. Δεν υπήρχαν και παράδες!!
Πραγματικά απορώ. Χωρίς να είμαι Πολιτικός Μηχανικός νομίζω ότι από τον προυπολογισμόι ενός έργου μεγάλο μέρος είναι η σχεδίαση, η εδαφολογική μελέτη, η απαλλοτρίωση κλπ. Άυτά είναι σχεδόν ίδια για δρόμο 2 με δρόμο 3 λωρίδων. Τα εξτρά κόστος των υλικών για την τρίτη λωρίδα όπως και το σκάψιμο μιας πλαγιάς μάλλον αποτελεί το λιγότερο σε ένα έργο.
-
Άλλες πτυχές...
- Όταν πάμε γρήγορα μαζεύουμε δρόμο οπότε δεν προλαβαίνουν na μας δούν οι φορτηγατζήδες
- Οι φορτηγατζήδες πίνουν πολλά και διάφορα
- Έχω συγγενή που πέντε φορές την εβδομάδες ανεβάζει Σαλόνικα εφημερίδες.... δεν μαζεύεται ο δρόμος με τα όρια όταν ξεκινάς από Αθήνα 4 το πρωί επειδή άργησε το πιεστήριο.... δεν τους γράφουν ποτέ και αν τύχει problem χαρίζουν πέντε περιοδικά και την εφημερίδα στον Τροχαίο......
- Όταν πας με 200, αυτός που πάει με 140 σου φαίνεται αργός και σε εμποδίζει, αντι να κάτσεις από πίσω και να περιμένεις τραβάς μια δεξιά λωρίδα για να είσαι σίγουρος μη μπεί στην μεσαία και τελείωσες (κακό αλλά το κάνουμε, άλλαξα γνώμη όταν είδα ότι η προσπέραση από δεξιά με τζιπ είναι επικίνδυνη γιατί αργείς πολύ) .....
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Το να πηγαίνεις με 80 δεν είναι παράνομο, το να πηγαίνεις με 150 είναι.
Σίγουρα πέρα από την παράβαση της υπερβολικά μεγάλης ταχύτητας υπάρχει και η παράβαση της υπερβολικά μικρής ή αλλιώς παρεμπόδιση κυκλοφορίας. Δεν ξέρω πόσο κάτω είναι το όριο αλλά ίσως 80 χλμ/ώρα σε δρόμο 120 να είναι και οριακό
Επίσης το να πας με 80 σημαίνει ότι πρέπει να αποδεχθείς ότι θα παραχωρείς στους γρηγορότερους προτεραιότητα σε προσπεράσεις.
Επιπλέον το 150 στην αριστερή δεν επιτρέπει σε αυτόν που θέλει να προσπεράσει το φορτηγό που πάει με 80, αφού πρακτικά κάνει αδύνατο να βγεις στην αριστερή.
Εκεί πρέπει να σταθμισεις την απόσταση και την ταχύτητα. Πολλές φορές φρενάρω για να δώσω στον άλλο δυνατότητα να βγει και να προσπεράσει την νταλίκα. Το ότι εγώ γουστάρω να πάω με 150 δεν σημαίνει οτι ο άλλος πρέπει να πλακωθεί στα φρένα πίσω από το φορτηγό.
Άλλες φορές όταν έχει απόσταση από το φορτηγό και μπορεί να με περιμένει να τον περάσω πρώτα και μετά να βγεί για προσπέραση χωρίς να χρειαστεί να φρεναρει αρκετα τον περνάω και ανάβω και κανά φως για ασφάλεια.
Πάντως όταν βλέπεις ένα φορτηγό στην δεξια με 70 κι εσύ πας με 100 καλό είναι να βγεις λίγο νωρίτερα στην αριστερή, να επιταγχύνεις γρήγορα και να ξαναμπεις στην δεξια. Έτσι και εσύ δεν χρειάζεται να με περιμένεις εμένα που πάω με 150, και εγώ θα σε δω νωρίς οπότε θα κόψω ταχύτητα χωρίς πανικό, και εσύ δεν θα χρειαστεί να πλακωθείς στα φρένα λίγα μέτρα πριν το φορτηγό.
Όμως οι εμπειρία μου μου λέει ότι η εθνική χρησιμοποιείτε από οδηγούς που νομίζνουν ότι κάνουν βολτουλα **και βαριούνται να πατήσουν λίγο γκάζι την ώρα της προσπέρασης ** αλλά και βαριούνται να βγουν νωρίτερα για προσπέραση
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
- Όταν πάμε γρήγορα μαζεύουμε δρόμο οπότε δεν προλαβαίνουν na μας δούν οι φορτηγατζήδες
Λάθος. Ο σωστός οδηγός κάνει' δειγματοληψία' κοιτάζοντας 2-3 φορές τον καθρέπτη για να εκτιμήσει την ταχύτηατ του άλλου. Ειδικά οι επαγγελματίες είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν αλλά τι λέμε τώρα.
- Όταν πας με 200, αυτός που πάει με 140 σου φαίνεται αργός και σε εμποδίζει
Πιο πριν έγραψα:
Επίσης το να πας με 80 σημαίνει ότι πρέπει να αποδεχθείς ότι θα παραχωρείς στους γρηγορότερους προτεραιότητα σε προσπεράσεις.
Και συμπληρώνω:
Όταν πας με 200 επίσης πρέπει να αποδεχθείς το δικαίωμα του άλλου να πάει με 120-150 και άρα γνωρίζεις ότι πρέπει να μην τους δυσκολεύεις την ζωή κλείνοντας τους στην δεξιά λωρίδα. άρα πρέπει να φρενάρεις σεβόμενος τους άλλους.
Ο δρόμος δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. Όταν οδηγείς υπερβολικά αργά ή υπερβολικά γρήγορα πιστεύω ότι έχεις λιγότερα δικαιώματα από αυτόν που οδηγεί στα όρια και πρέπει να προσαρμόζεσαι για να τους διευκολύνεις είτε φρενάροντας(υπερβολικά γρήγορος) είτε επιταγχύνοντας και αλλάζοντας 'εγκαιρα λωρίδα(υπερβολικά αργός)
-
Ο δρόμος έχει μια ψυχολογία ένα παλμό και ο καλός οδηγός καλείται να μαντέψει τι θα γίνει ... με την εμπειρεία σιγά σιγά αρχίζουμε να
καταλαβαίνουμε πότε η νταλίκα είναι έτοιμη να περάσει την άλλη και αν θέλει μόνο την μεσαία ή αν θέλει και λίγη αριστερή.....
ψιλιάζεσαι όταν βλέπεις πέντε αμάξια στην μεσαία ποιο θα βγεί στην αριστερή και με το μάτι βλέπεις το πιο γρήγορο
ξέρεις αν θα σε κουνήσει ο αέρας μετά από μια προσπέραση νταλίκας .....
κλπ κλπ
Το θέμα είναι να φυλάγεσαι γιατί μπορεί να την πάθεις ανά πάσα στιγμή και από αιτία που δεν πολύ φαντάζεσαι γι αυτό δεν πρέπει να υπερτιμάμε τις δυνατότητες μας....
Πιθανές αιτίες....
λάστιχο, άλλη μηχανική βλάβη, κομμάτια μπαριέρας στο δρόμο, λάστιχα (εμπόδιο) σκυλί (νεκρό ή ζωντανό), αυτοκίνητα με τρέιλερ ή νταλίκες που πλέουν, πουλί , μεγάλη συγκέντρωση νερού κ.α. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
- Όταν πάμε γρήγορα μαζεύουμε δρόμο οπότε δεν προλαβαίνουν na μας δούν οι φορτηγατζήδες
Λάθος. Ο σωστός οδηγός κάνει' δειγματοληψία' κοιτάζοντας 2-3 φορές τον καθρέπτη για να εκτιμήσει την ταχύτηατ του άλλου. Ειδικά οι επαγγελματίες είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν αλλά τι λέμε τώρα.
Πίνουν πολύ μαύρο λέμε χωρίς πλάκα.....
Αλλά αν ξέρεις ότι τελείωνει η ευθεία της Θήβας και ξεκινάει το Κάστρο και έχεις 18 τόνους και ο άλλος 'σέρνεται' θα περάσεις στην ευθεία και ας περιμένει αυτός που θέλει να δει τι τελική βγάζει το αμάξι του....Αλλά για να είμαι ειλικρινής πολύ σπάνια έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με φορτηγό/νταλίκα/ λεωφορείο σε αντίθεση με ΙΧ στην αριστερή αλλά και εκεί δείχνω υπομονή
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ο δρόμος έχει μια ψυχολογία ένα παλμό και ο καλός οδηγός καλείται να μαντέψει τι θα γίνει ... με την εμπειρεία σιγά σιγά αρχίζουμε νακαταλαβαίνουμε πότε η νταλίκα είναι έτοιμη να περάσει την άλλη και αν θέλει μόνο την μεσαία ή αν θέλει και λίγη αριστερή.....
ψιλιάζεσαι όταν βλέπεις πέντε αμάξια στην μεσαία ποιο θα βγεί στην αριστερή και με το μάτι βλέπεις το πιο γρήγορο
Συμφωνώ απόλυτα. Όμως ξεκίνησα το thread γιατί όπως είπα νομίζω ότι από Aγ. Κωνσταντίνο και κάτω τα πράγματα είναι πιο απρόβλεπτα από ότι από Αλμυρό και πάνω
Το θέμα είναι να φυλάγεσαι γιατί μπορεί να την πάθεις ανά πάσα στιγμή και από αιτία που δεν πολύ φαντάζεσαι γι αυτό δεν πρέπει να υπερτιμάμε τις δυνατότητες μας....
ξέρεις αν θα σε κουνήσει ο αέρας μετά από μια προσπέραση νταλίκας .....
Πιθανές αιτίες....
λάστιχο, άλλη μηχανική βλάβη, κομμάτια μπαριέρας στο δρόμο, λάστιχα (εμπόδιο) σκυλί (νεκρό ή ζωντανό), αυτοκίνητα με τρέιλερ ή νταλίκες που πλέουν, πουλί , μεγάλη συγκέντρωση νερού κ.α.Επίσης συμφωνώ απόλυτα. Αλλά αν προσαρμόσουμε την οδήγησή μας με βάση:
- Γνώση διαδρομής
- Κατάσταση Δρόμου(άσφαλτος, φωτισμός, λακούβίτσες-σαμαράκια, βράχισ
στην μια πλευρά, υγρασία κλπ) - Ιπποδύναμη-βάρος-στήσιμο αμαξιού
- Κατάσταση αμαξιού(φρένα-λάστιχα-αναρτήσεις-φόρτωμένο ή όχι)
- Κατάσταση οδηγού(ξεκούραστός, φαγωμένος, θυμωμένος, νυσταγμένος
κλπ) - Εμπειρία οδηγού
- Κίνηση
Τότε μπορούμε να κινηθούμε με ασφάλεια και να αποφύγουμε τα απρόβλεπτα .
Απόλυτη ασφάλεια υπάρχει μόνο στον καναπέ!!
Για μενα μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο οδηγός που μπορεί να εκτιμά την κίνηση, τις αποστάσεις, την ορατότητα, και το δρόμο
Και μετά το αμάξι:
Με το clio και το accent που νοίκιασα στις διακοπές στην Τενερίφη φοβόμουν μετά τα 100-110 χλμ/ώρα , παρόλο που είχε δρόμο με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό στην μέση. Το αμάξι δεν πατούσε καλά στο δρόμο. (Δεν το λέω για να την πω στα αμάξια!! Ήταν ενοικιαζόμενα με ότι αυτό συνεπάγεται για την κατάσταση και την καταπόνησή τους)Με την GT ακόμα και στα 215 κοντερίσια στη θήβα το αμάξι ήταν σταθερότατο, και ούτε ο αέρας όυτε τίποτε δεν το κουνούσε. Ούτε στα 160 στον Αλμυρό όπου πέρασα πάνω από σκοτωμένο και πατημένο σκυλί το αμάξι αποσταθεροποιήθηκε αλλά ούτε και σε φρεναρίσματα πανικού από τα 160-170 λόγω νταλίκας -ΙΧ που έκανε τις προσπεράσεις που πριέγραψα ένιωσα κίνδυνο.
Και δεν το λέω για την GT. Πιστεύω ότι τα σύγχρονα μικρομεσαία αμάξια(megane-golf-corolla κλπ) πάνω από 1600 κυβικά μπορούν να σε κάνουν να οδηγείς γρήγορα και με ασφάλεια αν βέβαια τηρούνται τα κριτίρια 1-6
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ο δρόμος έχει μια ψυχολογία ένα παλμό και ο καλός οδηγός καλείται να μαντέψει τι θα γίνει ... με την εμπειρεία σιγά σιγά αρχίζουμε να
καταλαβαίνουμε πότε η νταλίκα είναι έτοιμη να περάσει την άλλη και αν θέλει μόνο την μεσαία ή αν θέλει και λίγη αριστερή.....
ψιλιάζεσαι όταν βλέπεις πέντε αμάξια στην μεσαία ποιο θα βγεί στην αριστερή και με το μάτι βλέπεις το πιο γρήγορο
Συμφωνώ απόλυτα. Όμως ξεκίνησα το thread γιατί όπως είπα νομίζω ότι από Aγ. Κωνσταντίνο και κάτω τα πράγματα είναι πιο απρόβλεπτα από ότι από Αλμυρό και πάνω
το είπε και ο φίλος από τον Βόλο από εκει και πάνω είναι όλα ΧΑΛΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ (γι αυτό σας γουστάρω)
την Αθήνα μου μέσα...... που για να βγείς από την Γλυφάδα στον κόμβο Κηφισιάς θα έχεις γίνει κουρέλι και θα έχεις δει πενήντα λακαμίες στο δρόμο!!!!
Οδήγηση στο ΠΑΘΕ Αθήνα-Λάρισα