Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΕΡΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΕΡΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    25
    43
    103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Πριν λίγες μέρες έκανα βόλτα με το αυτοκίνητο ενός φίλου, ένα Sunny μετατροπή σε GTiR, κομπλέ με την τετρακίνηση. Είχα ξανακάνει βόλτα με αυτό, αυτή τη φορά η πίεση του τούρμπο ήταν ένα κλικ ανεβασμένη και τα άλογα κατ' εκτίμηση γύρω στα 300. Το αμάξι εκσφεντονιζόταν σε καλή άσφαλτο, σε άσφαλτο όμως 'typicus ellinikus sapounius' ξεφτίλιζε την πρόσφυση των (ταλαιπωρημένων ομολογουμένως) ελαστικών τόσο με 1η, όσο μερικές φορές και με 2α.

      Το παιδί μου είπε ότι ο μηχανικός του έχει ένα ακόμα δυνατότερο GTiR, δυναμομετρημένο περίπου στα 365 στον τροχό και μετρημένο κάτω από 12' στο 400άρι, το οποίο σε οποιοδήποτε οδόστρωμα μπορούσε να ξεστιλίσει τα λάστιχά του με 1η, 2α, ακόμα και 3η σε γλιστερή άσφαλτο.

      Την επόμενη μέρα έπεσε στα χέρια μου ένα περιοδικό βελτίωσης που φιλοξενούσε ένα 'βολταδόρικο' Σιβίκ με πάνω από 500 άτια στους μπροστά τροχούς. Συνειδητοποίησα ότι τα 300 άλογα σε μπροστοκίνητα αυτοκίνητα έχουν γίνει μόδα πια (εδώ και χρόνια το Punto GT τα έχει ξεπεράσει) και θυμήθηκα λόγια γνωστού με Κορόλλα που φορούσε πουσαρισμένο μοτερ από Celica GT4 ότι στην Π. Ράλλη ψάρευε ακόμα και με 5η!!!

      Για να μην σας κουράζω, θα πω και την απορία μου. Τι οδηγική απόλαυση μπορεί να σου δώσει ένα τετοιο 'τέρας' που ούτε να το ξεκινήσεις μπορείς αξιοπρεπώς (πόσο μάλλον να το στρίψεις) ? Τι ευχαρίστηση θα σου δώσει ένα MR2 με 300 άλογα, το οποίο κατά παραδοχή και του οδηγού του είναι 'Κόμης Δράκουλας' ? Όταν μιλάμε για ιπποδυνάμεις που και 4κίνητα παλεύουν να τις περάσουν στο δρόμο (σε ορισμένες περιπτώσεις βέβαια), τι ευχαρίστηση μπορεί να παίρνει ο ιδιοκτήτης του εκάστοτε 'δρακουλεμένου' FWD? Εκτός αν μιλάμε για επιταχύνσεις στα (πάρα) πολλά χιλιόμετρα, εκεί που δεν παίζει ρόλο η πρόσφυση, αλλά το τικ-τικ που πιθανόν θα ακούς θα είναι του χάρου που χτυπάει το τζαμάκι...

      Κάποιοι μπορεί να πουν 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα λέει κρεμαστάρια'... Δεν είναι έτσι... Το μόνο εύκολο είναι να κάνω το Σάξο μου 'τούμπανο' και αν δεν μου αρκεί, με λιγότερα από 15000 Ε έχω φτιάξει ένα Σάνι σαν του φίλου κομπλέ με αναρτήσεις-φρένα-ό,τι ζητάει ο νους σας και το ευχαριστιέμαι περισσότερο από ένα ίδιας ή μεγαλύτερης ιπποδύναμης προσθιοκίνητο... Απλά οι προτεραιότητές μου είναι άλλες...

      Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Πριν λίγες μέρες έκανα βόλτα με το αυτοκίνητο ενός φίλου, ένα Sunny μετατροπή σε GTiR, κομπλέ με την τετρακίνηση. Είχα ξανακάνει βόλτα με αυτό, αυτή τη φορά η πίεση του τούρμπο ήταν ένα κλικ ανεβασμένη και τα άλογα κατ' εκτίμηση γύρω στα 300. Το αμάξι εκσφεντονιζόταν σε καλή άσφαλτο, σε άσφαλτο όμως 'typicus ellinikus sapounius' ξεφτίλιζε την πρόσφυση των (ταλαιπωρημένων ομολογουμένως) ελαστικών τόσο με 1η, όσο μερικές φορές και με 2α.

        Το παιδί μου είπε ότι ο μηχανικός του έχει ένα ακόμα δυνατότερο GTiR, δυναμομετρημένο περίπου στα 365 στον τροχό και μετρημένο κάτω από 12' στο 400άρι, το οποίο σε οποιοδήποτε οδόστρωμα μπορούσε να ξεστιλίσει τα λάστιχά του με 1η, 2α, ακόμα και 3η σε γλιστερή άσφαλτο.

        Την επόμενη μέρα έπεσε στα χέρια μου ένα περιοδικό βελτίωσης που φιλοξενούσε ένα 'βολταδόρικο' Σιβίκ με πάνω από 500 άτια στους μπροστά τροχούς. Συνειδητοποίησα ότι τα 300 άλογα σε μπροστοκίνητα αυτοκίνητα έχουν γίνει μόδα πια (εδώ και χρόνια το Punto GT τα έχει ξεπεράσει) και θυμήθηκα λόγια γνωστού με Κορόλλα που φορούσε πουσαρισμένο μοτερ από Celica GT4 ότι στην Π. Ράλλη ψάρευε ακόμα και με 5η!!!

        Για να μην σας κουράζω, θα πω και την απορία μου. Τι οδηγική απόλαυση μπορεί να σου δώσει ένα τετοιο 'τέρας' που ούτε να το ξεκινήσεις μπορείς αξιοπρεπώς (πόσο μάλλον να το στρίψεις) ? Τι ευχαρίστηση θα σου δώσει ένα MR2 με 300 άλογα, το οποίο κατά παραδοχή και του οδηγού του είναι 'Κόμης Δράκουλας' ? Όταν μιλάμε για ιπποδυνάμεις που και 4κίνητα παλεύουν να τις περάσουν στο δρόμο (σε ορισμένες περιπτώσεις βέβαια), τι ευχαρίστηση μπορεί να παίρνει ο ιδιοκτήτης του εκάστοτε 'δρακουλεμένου' FWD? Εκτός αν μιλάμε για επιταχύνσεις στα (πάρα) πολλά χιλιόμετρα, εκεί που δεν παίζει ρόλο η πρόσφυση, αλλά το τικ-τικ που πιθανόν θα ακούς θα είναι του χάρου που χτυπάει το τζαμάκι...

        Κάποιοι μπορεί να πουν 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα λέει κρεμαστάρια'... Δεν είναι έτσι... Το μόνο εύκολο είναι να κάνω το Σάξο μου 'τούμπανο' και αν δεν μου αρκεί, με λιγότερα από 15000 Ε έχω φτιάξει ένα Σάνι σαν του φίλου κομπλέ με αναρτήσεις-φρένα-ό,τι ζητάει ο νους σας και το ευχαριστιέμαι περισσότερο από ένα ίδιας ή μεγαλύτερης ιπποδύναμης προσθιοκίνητο... Απλά οι προτεραιότητές μου είναι άλλες...

        Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Πριν λίγες μέρες έκανα βόλτα με το αυτοκίνητο ενός φίλου, ένα Sunny μετατροπή σε GTiR, κομπλέ με την τετρακίνηση. Είχα ξανακάνει βόλτα με αυτό, αυτή τη φορά η πίεση του τούρμπο ήταν ένα κλικ ανεβασμένη και τα άλογα κατ' εκτίμηση γύρω στα 300. Το αμάξι εκσφεντονιζόταν σε καλή άσφαλτο, σε άσφαλτο όμως 'typicus ellinikus sapounius' ξεφτίλιζε την πρόσφυση των (ταλαιπωρημένων ομολογουμένως) ελαστικών τόσο με 1η, όσο μερικές φορές και με 2α.

          Το παιδί μου είπε ότι ο μηχανικός του έχει ένα ακόμα δυνατότερο GTiR, δυναμομετρημένο περίπου στα 365 στον τροχό και μετρημένο κάτω από 12' στο 400άρι, το οποίο σε οποιοδήποτε οδόστρωμα μπορούσε να ξεστιλίσει τα λάστιχά του με 1η, 2α, ακόμα και 3η σε γλιστερή άσφαλτο.

          Την επόμενη μέρα έπεσε στα χέρια μου ένα περιοδικό βελτίωσης που φιλοξενούσε ένα 'βολταδόρικο' Σιβίκ με πάνω από 500 άτια στους μπροστά τροχούς. Συνειδητοποίησα ότι τα 300 άλογα σε μπροστοκίνητα αυτοκίνητα έχουν γίνει μόδα πια (εδώ και χρόνια το Punto GT τα έχει ξεπεράσει) και θυμήθηκα λόγια γνωστού με Κορόλλα που φορούσε πουσαρισμένο μοτερ από Celica GT4 ότι στην Π. Ράλλη ψάρευε ακόμα και με 5η!!!

          Για να μην σας κουράζω, θα πω και την απορία μου. Τι οδηγική απόλαυση μπορεί να σου δώσει ένα τετοιο 'τέρας' που ούτε να το ξεκινήσεις μπορείς αξιοπρεπώς (πόσο μάλλον να το στρίψεις) ? Τι ευχαρίστηση θα σου δώσει ένα MR2 με 300 άλογα, το οποίο κατά παραδοχή και του οδηγού του είναι 'Κόμης Δράκουλας' ? Όταν μιλάμε για ιπποδυνάμεις που και 4κίνητα παλεύουν να τις περάσουν στο δρόμο (σε ορισμένες περιπτώσεις βέβαια), τι ευχαρίστηση μπορεί να παίρνει ο ιδιοκτήτης του εκάστοτε 'δρακουλεμένου' FWD? Εκτός αν μιλάμε για επιταχύνσεις στα (πάρα) πολλά χιλιόμετρα, εκεί που δεν παίζει ρόλο η πρόσφυση, αλλά το τικ-τικ που πιθανόν θα ακούς θα είναι του χάρου που χτυπάει το τζαμάκι...

          Κάποιοι μπορεί να πουν 'όσα δεν φτάνει η αλεπού τα λέει κρεμαστάρια'... Δεν είναι έτσι... Το μόνο εύκολο είναι να κάνω το Σάξο μου 'τούμπανο' και αν δεν μου αρκεί, με λιγότερα από 15000 Ε έχω φτιάξει ένα Σάνι σαν του φίλου κομπλέ με αναρτήσεις-φρένα-ό,τι ζητάει ο νους σας και το ευχαριστιέμαι περισσότερο από ένα ίδιας ή μεγαλύτερης ιπποδύναμης προσθιοκίνητο... Απλά οι προτεραιότητές μου είναι άλλες...

          Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Στα περισσότερα αυτοκίνητα, αν πατήσεις τέρμα το φρένο οι τροχοί θα χάσουν την πρόσφυσή τους. Σε ορισμένα αυτό συμβαίνει και αν πατήσεις τέρμα το γκάζι.

            Η λύση απλή λοιπόν, 'throttle control' το λένε οι Άγγλοι, απλή αυτοσυγκράτηση στα Ελληνικά.
            Βέβαια στα τουρμπάτα η κατάσταση είναι περίεργη λόγο του τρόπου που βγάζουν τη δύναμη, στα ατμοσφαιρικά όμως δεν τίθεται θέμα. Όσο δυνατότερο τόσο το καλύτερο. Απλά όπως δεν τσαρουχώνουμε το φρένο, δνε τσαρουχώνουμε και το γκάζι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bagus last edited by

              Ενα τετοιο τερας μπορει να σου δωσει μια μοναδικη αισθηση επιταχυνσης που δυσκολα θα βρεις σε μοντελο παραγωγης....Μπορει υπο προϋποθεσεις να σου προσφερει συγκινησεις και μαλιστα μεγαλες......

              Απο εκει και περα ουτε εγω βρισκω σωστες τις τρελες ιπποδυναμεις οταν δεν μπορει να βαλει κατω την δυναμη,ιδιως στα ωραιοτατα οδοστρωματα που εχουμε
              Παν μετρον αριστον.
              Περι ορεξεως ομως........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                τα τζαπονια (εκ τογιοτας) ειχανε πει λιγο πριν λανσαρουν το ΜR2 που κυκλοφορει : αμα θελεις να κανεις ενα αυτοκινητο διασκεδαστικο , μειωσε του την ισχυ........

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  opterios last edited by

                  Ενδιαφέρουσα συζήτηση. Ελπίζω να την κρατήσουμε σε πολιτισμένο επίπεδο γιατί είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε πολλές αντίθετες απόψεις... 😉

                  Για μένα, υπάρχουν δύο σκέλη στην ερώτηση.

                  1. αν σου προσφέρει οδηγική απόλαυση ένα αυτοκίνητο που είναι τέρας από άποψη δύναμης και μόνο
                  2. αν σου προσφέρει απόλαυση ένα αυτοκίνητο που είναι και τρομερά δυνατό, αλλά και ολοκληρωμένο σε όλα

                  Υπάρχει ο μύθος που λέει ότι από κάποια άλογα και πάνω, το αυτοκίνητο δε στρίβει και είναι μόνο για ευθείες κλπ. Κατά τη γνώμη μου (και βάσει των όσων βλέπω στο εξωτερικό να γίνονται), αν πέσουν τα απαραίτητα χρήματα και υπάρχουν και τα απαραίτητα χέρια πίσω από το τιμόνι (δε μιλάω για μένα) τότε όλα γίνονται. Και φυσικά, και τι δε θα έδινα να είχα ένα αυτοκίνητο 500 ίππων που να είναι στημένο αρκετά καλά που να το βάζεις σε πίστες και να χαίρεσαι.

                  Τώρα, σχετικά με την απόλαυση που μπορεί να προσφέρει ένα αυτοκίνητο που είναι απλώς πολύ δυνατό (έχω μπει πολλές φορές σε πολύ δυνατό αυτοκίνητο), αυτό που μπορώ να πω είναι ότι στην αρχή σαφώς προσφέρει, αλλά από ένα σημείο και μετά η απόλαυση χάνεται και θες το κάτι παραπάνω.

                  Αυτό το κάτι παραπάνω είναι έξτρα άλογα για κάποιους, και για άλλους έξτρα προσανατολισμός 😉

                  Γενική απάντηση πάντως δε νομίζω ότι υπάρχει, καθότι καθένας τη βρίσκει διαφορετικά.

                  Θέμης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Για μένα παίζει κυρίως ρόλο η ομοιογένεια. Οι τρελές ιπποδυνάμεις είναι ωραίες μόνο αν τις χρειάζεσαι πολύ σε ταξίδια, αναβάσεις κτλ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      .

                      Για εμένα μετράνε:

                      1. κιλά στον ίππο.
                      2. ροπή.
                      3. στήσιμο/τιμόνι.
                      4. φρένα.

                      Οι υπερβολικές ιπποδυνάμεις δεν έχουν κανένα νόημα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                        Στα περισσότερα αυτοκίνητα, αν πατήσεις τέρμα το φρένο οι τροχοί θα χάσουν την πρόσφυσή τους. Σε ορισμένα αυτό συμβαίνει και αν πατήσεις τέρμα το γκάζι.

                        Η λύση απλή λοιπόν, 'throttle control' το λένε οι Άγγλοι, απλή αυτοσυγκράτηση στα Ελληνικά.
                        Βέβαια στα τουρμπάτα η κατάσταση είναι περίεργη λόγο του τρόπου που βγάζουν τη δύναμη, στα ατμοσφαιρικά όμως δεν τίθεται θέμα. Όσο δυνατότερο τόσο το καλύτερο. Απλά όπως δεν τσαρουχώνουμε το φρένο, δνε τσαρουχώνουμε και το γκάζι.

                        'throttle control' λένε οι Άγγλοι σε μια άσφαλτο που δύσκολα σπας πρόσφυση με λιγότερα από 200 άλογα. Στην Ελλάδα που και ένα απλό-'μαμά' S2000 θεωρείται δύσκολο (οπουδήποτε αλλού θεωρείται τέλεια ζυγισμένο και ομοιογενές) 'throttle control' σημαίνει πάω ρελαντί στους περισσότερους δρόμους και αν βρέξει το κλειδώνω. Πάρτε παράδειγμα το RX7, που σε άλλες χώρες το κάνουν 'θεό', εδώ πόσοι μπορούν να το πάνε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                          Ενα τετοιο τερας μπορει να σου δωσει μια μοναδικη αισθηση επιταχυνσης που δυσκολα θα βρεις σε μοντελο παραγωγης....Μπορει υπο προϋποθεσεις να σου προσφερει συγκινησεις και μαλιστα μεγαλες......

                          Ακόμα μεγαλύτερες συγκινήσεις και πολύ φτηνότερα μπορεί να σου δώσει οποιαδήποτε street μηχανή από 600 cc και πάνω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            bagus last edited by

                            Προσυπογραφω

                            αλλα φιλτατε Nass εισαι off topic

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                              Προσυπογραφω

                              αλλα φιλτατε Nass εισαι off topic

                              BAN HIM!!!

                              Πάντως, δεν έχω ένσταση με τα πολλά άλογα... Ένσταση έχω με τα πολλά και δύσχρηστα (έως άχρηστα) άλογα.

                              Άλλο καθαρόαιμο και άλλο επικίνδυνο, έχει διαφορά....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Aναλόγως τό πόσα άλογα μπορεί να διαχειριστεί τό πλαίσιο τού κάθε αυτοκινήτου.
                                Η δικιά μου η 'γριά',έχει περίπου 130 άλογα καί δέν νομίζω στήν παρούσα φάση να μπορέσει να κατεβάσει στήν άσφαλτο περισσότερα.

                                Αλλά,ευχαρίστηση λέμε κάτι τό οποίο ο καθένας μας τό αντιλαμβάνεται διαφορετικά.
                                Πρίν χρόνια μπήκα σέ μία Σιέρρα κόσγουερθ (αγωνιστικό) μέ κοντό σασμάν,καί η επιτάχυνση μέ έκανε να ξεχάσω τό όνομά μου.
                                Πολύ καλό.
                                Τό ευχαριστήθηκα.
                                Δέν ξέρω όμως άν θα μπορούσα να τό ευχαριστηθώ τό ίδιο καί τίς επόμενες φορές.(σάν αίσθηση τής επιτάχυνσης μιλάω)

                                Κάτι ακόμα.
                                Εάν ξέρεις να ευχαριστιέσαι τήν οδήγηση,θα τήν ευχαριστιέσαι ακόμα καί μέ Φόρντ τράνζιτ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  opterios last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                  Κάτι ακόμα.
                                  Εάν ξέρεις να ευχαριστιέσαι τήν οδήγηση,θα τήν ευχαριστιέσαι ακόμα καί μέ Φόρντ τράνζιτ.

                                  Συμφωνώ απόλυτα!!

                                  Υ.Γ.
                                  Άσε που το Transit κάνει και 10:08 στο ring

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης opterios έγραψε:
                                    Άσε που το Transit κάνει και 10:08 στο ring

                                    ...φορτωμένο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sokos last edited by

                                      αν θυμάστε ο Clarkson είχε δηλώσει..
                                      250 άλογα είναι το max για μπροστοκίνητο αυτοκίνητο 😉

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                        Άσε που το Transit κάνει και 10:08 στο ring

                                        ...φορτωμένο!

                                        Αν τού βάλω στήν καρότσα μία Αλφα Ρομέο,λέτε να στρίβει καλύτερα από άν τού έβαζα ένα Γκόλφ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hunter last edited by

                                          Ο χρήστης sokos έγραψε:
                                          αν θυμάστε ο Clarkson είχε δηλώσει..
                                          250 άλογα είναι το max για μπροστοκίνητο αυτοκίνητο 😉

                                          Τί εννοούσε;
                                          γιά τό 'τέλεια στημένο μπροστοκίνητο' ή γιά οποιοδήποτε;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                            αν θυμάστε ο Clarkson είχε δηλώσει..
                                            250 άλογα είναι το max για μπροστοκίνητο αυτοκίνητο 😉

                                            Τί εννοούσε;
                                            γιά τό 'τέλεια στημένο μπροστοκίνητο' ή γιά οποιοδήποτε;

                                            Φαντάζομαι εννοεί 'παραγωγής'. Διαφορετικά υπάρχουν BTCC/WTCC με 280 άλογα που στρίβουν ωραιότατα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr