Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C4 με νεους κινητηρες απο συνεργασια PSA + BMW
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. C4 με νεους κινητηρες απο συνεργασια PSA + BMW
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    10
    19
    105
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      john-p last edited by

      Εχω διαβασει οτι το PSA group (Peugeot-Citroen) εχει ηδη συνεργαστει με την BMW για την παραγωγη κινητηρων με αυξημενη αποδοση μειωμενη καταναλωση και μειωμενους ρυπους και οτι οι κινητηρες αυτοι θα εξοπλιζουν καποια απο τα μοντελα της Citroen (και την C4) απο το 2006 και μετα. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο και αν ναι ποτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        john-p last edited by

        Εχω διαβασει οτι το PSA group (Peugeot-Citroen) εχει ηδη συνεργαστει με την BMW για την παραγωγη κινητηρων με αυξημενη αποδοση μειωμενη καταναλωση και μειωμενους ρυπους και οτι οι κινητηρες αυτοι θα εξοπλιζουν καποια απο τα μοντελα της Citroen (και την C4) απο το 2006 και μετα. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο και αν ναι ποτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          john-p last edited by

          Εχω διαβασει οτι το PSA group (Peugeot-Citroen) εχει ηδη συνεργαστει με την BMW για την παραγωγη κινητηρων με αυξημενη αποδοση μειωμενη καταναλωση και μειωμενους ρυπους και οτι οι κινητηρες αυτοι θα εξοπλιζουν καποια απο τα μοντελα της Citroen (και την C4) απο το 2006 και μετα. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο και αν ναι ποτε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Απλά γνωρίζω ότι θα βγάλουν και μοντέλα με τούρπο. Νομίζω στα 1600 κ.εκ .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakiss last edited by

              Ο χρήστης John P έγραψε:
              Εχω διαβασει οτι το PSA group (Peugeot-Citroen) εχει ηδη συνεργαστει με την BMW για την παραγωγη κινητηρων με αυξημενη αποδοση μειωμενη καταναλωση και μειωμενους ρυπους και οτι οι κινητηρες αυτοι θα εξοπλιζουν καποια απο τα μοντελα της Citroen (και την C4) απο το 2006 και μετα. Γνωριζει κανεις κατι περισσοτερο και αν ναι ποτε?

              Καταρχας σε ποιο περιοδικο το διαβασες? ....Το 80% του R&D ειναι Psa.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                birdienumnum last edited by

                Μπείτε στο εταιρικό site της PSA. Eκεί θα βρείτε αρχείο .pdf με την πλήρη παρουσίαση του κινητήρα.
                Ατμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
                ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
                Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.

                Πάντως αν μπείτε στον κόπο να διαβάσετε όλο το κείμενο, άλλες είναι οι τεχνικές λεπτομέρειες που εκπλήσσουν και όχι η απόδοση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  silencer51 last edited by

                  Όπως π.χ. το οτι η αντλία νερού παίρνει κίνηση απο ηλεκτρικό μοτέρ και στην εκκίνηση δεν ανάβει για να έρθει ο κινητήρας πιο γρήγορα στη σωστή θερμοκρασία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    scientist last edited by

                    Αν η BMW δώσει λίγο απο την πράγματι τεχνολογία και τεχνογνωσία που διαθέτει στην κατασκευή μοτέρ άξιων θαυμασμού και η PSA λίγο απο την γνώση του αξιόπιστου (όχι οτι της BMW χαλάνε, αλλά ρε παιδιά εκείνοι οι TU είναι σκυλιά) ε! τότε και λίγα είναι τα 115 άλογα. Μάλλον το μοτέρ θα έχει καλή απόδοση σε ροπή (ότι κάνει η BMW δηλαδή).

                    Δηλαδή οι fun της Peugeot να περιμένουν και έκδοση 207 1.6 Light Turbo και 207 1.6 Turbo.
                    Μάλλον ήδη έχουν αρχίσει να χαίρονται

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Τα μοτέρ σταδιακά θα τοποθετηθούν σε όλα τα μοντέλα του group PSA και της BMW.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vaglan last edited by

                        Χαμός . Θα γεμίσουμε τουρμπίνες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sakiss last edited by

                          Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
                          ΜπείΑτμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
                          ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
                          Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.

                          Ολοι οι μελλοντικοι τετρακυλινδροι της Bmw/mini απο 1.6lt μεχρι 2.2lt θα προερχονται απο την Peugeot/Citroen και θα τοποθετουνται με καπακια Bmw χωρις καμια μετατροπη στην δομη του μπλοκ ή στους μανοβελισμους.Για π.x οι τωρινοι τετρακυλινδροι που χρησιμοποιει το Mini,cooper s 1.6-1.4lt προερχονται απο την Chrysler(εργοστασιο στην Νοτια Αμερικη) και συγκεκριμενα τους φοραει το Pt cruiser....τωρα θα εφοδιαζεται με Psa κινητηρες...Ο πρωτος κινητηρας που θα παρουσιασει η Psa ειναι ο 1.6Turbo με μολις 143hp(νεο mini).Η κεφαλη και οι τεχνικες λυσεις εινα Psa και η Bmw απλως θα εφοδιασει μερικες εκδοσεις με Valvetronic καθως και θα δωσει την τεχνολογια του διπλου Vanos/+τεχνικες λυσεις που χρησιμοποιει στα 6κυλινδρα στην Psa και σαν ανταλλαγμα θα παρει τον στοιχειομετρικο αμεσο ψεκασμο/Hdi,κατι που εχει αναφερθει στον Γαλλικο τυπο.Οι 1.6lt-115hp,2.0lt-129hp/150hp θα αντικατασταθουν με Psa.

                          Εχουμε 3 ομαδες μηχανικων
                          -Οι 15 απο τους 50(bmw-35) μηχανικους με εδρα στην Γερμανια ειναι της Psa που ασχολουνται με την τεχνικη σχεδιαση.
                          -Aυτοι οι 15 συνεργαζονται με αλλους 150 μηχανικους της Psa με εδρα το Παρισι και χωριζονται σε 2 ομαδες οπου οι πρωτοι ειναι υπευθυνοι για το manufacturing/development οπου ειναι ο σημαντικοτερος τομεας για εναν κινητηρα καθως εκει παρουσιαζονται και λυνονται τα οποια προβληματα και η δευτερη ομαδα ασχολειται με το purchasing των κινητηρων οπου κανουν το περασμα απο την σχεδιαση στην παραγωγη.Αρα ειναι αστειο να κανουμε λογο για συνεργασια σε τεχνικο επιπεδο οταν οι 165 απο τους 200 μηχανικους ειναι της Psa...
                          Bmw-35(τεχνικη σχεδιαση),Psa-165(τεχνικη σχεδιαση,εξελιξη,παραγωγη)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            birdienumnum last edited by

                            http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/p ... bmw_b2.php

                            Sakiss δεν νομίζω ότι είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες, δες το παραπάνω link.
                            Eπίσης στοιχειομετρική είναι η αναλογία αέρα/βενζίνης (14.7:1) που καίνε οι καταλυτικοί βενζινοκινητήρες με σταθερό γκάζι (ούτε επιτάχυνση, ούτε επιβράδυνση).
                            HDI (δηλαδή άμεσο ψεκασμό πετρελαίου) έχει και η BMW, αλλά σε 6-κύλινδρα μοτέρ (530D). Στη σειρές 1 και 3 μάλλον χρειάζεται 4-κύλινδρα τα οποία η PSA τα έχει έτοιμα. Eπίσης κάτι που μάλλον δεν έχει η BMW είναι εμπειρία σε μπεκ πιεζοηλεκτρικού τύπου, ενώ η PSA σε συνεργασία με τη Siemens τα χρησιμοποιεί εδώ και 4 χρόνια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              birdienumnum last edited by

                              Υπήρχε παλαιότερα και ένα άλλο αρχείο .pdf πιο τεχνικό το οποίο δνε το βρίσκω.

                              Πάρτε όμως μία φωτογραφιούλα του μοτέρ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pad last edited by

                                Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                                ΜπείΑτμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
                                ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
                                Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.

                                Ολοι οι μελλοντικοι τετρακυλινδροι της Bmw/mini απο 1.6lt μεχρι 2.2lt θα προερχονται απο την Peugeot/Citroen και θα τοποθετουνται με καπακια Bmw χωρις καμια μετατροπη στην δομη του μπλοκ ή στους μανοβελισμους.Για π.x οι τωρινοι τετρακυλινδροι που χρησιμοποιει το Mini,cooper s 1.6-1.4lt προερχονται απο την Chrysler(εργοστασιο στην Νοτια Αμερικη) και συγκεκριμενα τους φοραει το Pt cruiser....τωρα θα εφοδιαζεται με Psa κινητηρες...Ο πρωτος κινητηρας που θα παρουσιασει η Psa ειναι ο 1.6Turbo με μολις 143hp(νεο mini).Η κεφαλη και οι τεχνικες λυσεις εινα Psa και η Bmw απλως θα εφοδιασει μερικες εκδοσεις με Valvetronic καθως και θα δωσει την τεχνολογια του διπλου Vanos/+τεχνικες λυσεις που χρησιμοποιει στα 6κυλινδρα στην Psa και σαν ανταλλαγμα θα παρει τον στοιχειομετρικο αμεσο ψεκασμο/Hdi,κατι που εχει αναφερθει στον Γαλλικο τυπο.Οι 1.6lt-115hp,2.0lt-129hp/150hp θα αντικατασταθουν με Psa.

                                Εχουμε 3 ομαδες μηχανικων
                                -Οι 15 απο τους 50(bmw-35) μηχανικους με εδρα στην Γερμανια ειναι της Psa που ασχολουνται με την τεχνικη σχεδιαση.
                                -Aυτοι οι 15 συνεργαζονται με αλλους 150 μηχανικους της Psa με εδρα το Παρισι και χωριζονται σε 2 ομαδες οπου οι πρωτοι ειναι υπευθυνοι για το manufacturing/development οπου ειναι ο σημαντικοτερος τομεας για εναν κινητηρα καθως εκει παρουσιαζονται και λυνονται τα οποια προβληματα και η δευτερη ομαδα ασχολειται με το purchasing των κινητηρων οπου κανουν το περασμα απο την σχεδιαση στην παραγωγη.Αρα ειναι αστειο να κανουμε λογο για συνεργασια σε τεχνικο επιπεδο οταν οι 165 απο τους 200 μηχανικους ειναι της Psa...
                                Bmw-35(τεχνικη σχεδιαση),Psa-165(τεχνικη σχεδιαση,εξελιξη,παραγωγη)

                                Ραδιοαρβηλα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by

                                  Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
                                  http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_group/cooperation_bmw_b2.php

                                  Sakiss δεν νομίζω ότι είναι έτσι ακριβώς όπως τα λες, δες το παραπάνω link.
                                  Eπίσης στοιχειομετρική είναι η αναλογία αέρα/βενζίνης (14.7:1) που καίνε οι καταλυτικοί βενζινοκινητήρες με σταθερό γκάζι (ούτε επιτάχυνση, ούτε επιβράδυνση).
                                  HDI (δηλαδή άμεσο ψεκασμό πετρελαίου) έχει και η BMW, αλλά σε 6-κύλινδρα μοτέρ (530D). Στη σειρές 1 και 3 μάλλον χρειάζεται 4-κύλινδρα τα οποία η PSA τα έχει έτοιμα. Eπίσης κάτι που μάλλον δεν έχει η BMW είναι εμπειρία σε μπεκ πιεζοηλεκτρικού τύπου, ενώ η PSA σε συνεργασία με τη Siemens τα χρησιμοποιεί εδώ και 4 χρόνια

                                  Αν διαβασεις το link που μου εδωσες θα δεις οτι η κατασκευη γινεται-new facility at the Francaise plant in Douvrin...και μετα συμπληρωνω εγω oτι θα μεταφερονται με τρενο στην Μεγαλη Βρετανια λογω γεωγραφικης θεσης.Αγαπητε διαβασε επισης το link που σου δινω και θα δεις οτι block-μανοβελισμοι ειναι της Psa...η bmw συνεισφερει μονο στο valvetronic και σε ανταλαγμα θα παρει το συστημα στοιχειομετρικου αμεσου ψεκασμου παρομοιο με αυτο που χρησιμοποιουν οι AlfaRomeo/Lexus/Mitshubishi/VW.50/50 υπαρχει μονο στα development costs.Και δεν θελω να εννοηθει οτι ειμαι κατα τετοιων συνεργασιων απλως πρεπει να ξεκαθαρισουμε τον ρολο του καθενος.Επισης στο link μου θα δεις οτι 165 απο τους απο τους 200 τεχνικους ειναι της PSA.

                                  http://www.psa-peugeot-citroen.com/docu ... 344514.pdf

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sakiss last edited by

                                    Ο χρήστης pad έγραψε:

                                    ΜπείΑτμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
                                    ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
                                    Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.

                                    Ολοι οι μελλοντικοι τετρακυλινδροι της Bmw/mini απο 1.6lt μεχρι 2.2lt θα προερχονται απο την Peugeot/Citroen και θα τοποθετουνται με καπακια Bmw χωρις καμια μετατροπη στην δομη του μπλοκ ή στους μανοβελισμους.Για π.x οι τωρινοι τετρακυλινδροι που χρησιμοποιει το Mini,cooper s 1.6-1.4lt προερχονται απο την Chrysler(εργοστασιο στην Νοτια Αμερικη) και συγκεκριμενα τους φοραει το Pt cruiser....τωρα θα εφοδιαζεται με Psa κινητηρες...Ο πρωτος κινητηρας που θα παρουσιασει η Psa ειναι ο 1.6Turbo με μολις 143hp(νεο mini).Η κεφαλη και οι τεχνικες λυσεις εινα Psa και η Bmw απλως θα εφοδιασει μερικες εκδοσεις με Valvetronic καθως και θα δωσει την τεχνολογια του διπλου Vanos/+τεχνικες λυσεις που χρησιμοποιει στα 6κυλινδρα στην Psa και σαν ανταλλαγμα θα παρει τον στοιχειομετρικο αμεσο ψεκασμο/Hdi,κατι που εχει αναφερθει στον Γαλλικο τυπο.Οι 1.6lt-115hp,2.0lt-129hp/150hp θα αντικατασταθουν με Psa.

                                    Εχουμε 3 ομαδες μηχανικων
                                    -Οι 15 απο τους 50(bmw-35) μηχανικους με εδρα στην Γερμανια ειναι της Psa που ασχολουνται με την τεχνικη σχεδιαση.
                                    -Aυτοι οι 15 συνεργαζονται με αλλους 150 μηχανικους της Psa με εδρα το Παρισι και χωριζονται σε 2 ομαδες οπου οι πρωτοι ειναι υπευθυνοι για το manufacturing/development οπου ειναι ο σημαντικοτερος τομεας για εναν κινητηρα καθως εκει παρουσιαζονται και λυνονται τα οποια προβληματα και η δευτερη ομαδα ασχολειται με το purchasing των κινητηρων οπου κανουν το περασμα απο την σχεδιαση στην παραγωγη.Αρα ειναι αστειο να κανουμε λογο για συνεργασια σε τεχνικο επιπεδο οταν οι 165 απο τους 200 μηχανικους ειναι της Psa...
                                    Bmw-35(τεχνικη σχεδιαση),Psa-165(τεχνικη σχεδιαση,εξελιξη,παραγωγη)

                                    Ραδιοαρβηλα...

                                    Psa κινητηρες με καπακια Bmw....μπορεις να διαβασεις το παραπανω link που περιλαμβανει αναλυτικα το στρατηγικο πλανο.Εκτος αν θεωρεις οτι οι 35 μηχανικοι της Bmw που εργαζονται μονο στην τεχνικη σχεδιαση θα συνεισφερουν περισσοτερο απο τους 165 γαλλους που σχεδιαζουν/εξελισσουν και κατασκευαζουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pad last edited by

                                      Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                                      ΜπείΑτμοσφαιρικός 1.6 με Valvetronic (χωρίς πεταλούδα-δεν είμαι σίγουρος για την ονομασία του συστήματος) 115 άλογα, turbo με 145 και θα ακολουθήσουν
                                      ο 1.4 και δέυτερος 1.6 .....πιο πολύ turbo με 170 hp.
                                      Aυτοί πρόκειται να τοποθετηθούν (αρχικά) στο νέο ΜΙΝΙ και στο 207, για CITROEN πρώτη φορά το διαβάζω αλλά δεν με εκπλήσσει.

                                      Ολοι οι μελλοντικοι τετρακυλινδροι της Bmw/mini απο 1.6lt μεχρι 2.2lt θα προερχονται απο την Peugeot/Citroen και θα τοποθετουνται με καπακια Bmw χωρις καμια μετατροπη στην δομη του μπλοκ ή στους μανοβελισμους.Για π.x οι τωρινοι τετρακυλινδροι που χρησιμοποιει το Mini,cooper s 1.6-1.4lt προερχονται απο την Chrysler(εργοστασιο στην Νοτια Αμερικη) και συγκεκριμενα τους φοραει το Pt cruiser....τωρα θα εφοδιαζεται με Psa κινητηρες...Ο πρωτος κινητηρας που θα παρουσιασει η Psa ειναι ο 1.6Turbo με μολις 143hp(νεο mini).Η κεφαλη και οι τεχνικες λυσεις εινα Psa και η Bmw απλως θα εφοδιασει μερικες εκδοσεις με Valvetronic καθως και θα δωσει την τεχνολογια του διπλου Vanos/+τεχνικες λυσεις που χρησιμοποιει στα 6κυλινδρα στην Psa και σαν ανταλλαγμα θα παρει τον στοιχειομετρικο αμεσο ψεκασμο/Hdi,κατι που εχει αναφερθει στον Γαλλικο τυπο.Οι 1.6lt-115hp,2.0lt-129hp/150hp θα αντικατασταθουν με Psa.

                                      Εχουμε 3 ομαδες μηχανικων
                                      -Οι 15 απο τους 50(bmw-35) μηχανικους με εδρα στην Γερμανια ειναι της Psa που ασχολουνται με την τεχνικη σχεδιαση.
                                      -Aυτοι οι 15 συνεργαζονται με αλλους 150 μηχανικους της Psa με εδρα το Παρισι και χωριζονται σε 2 ομαδες οπου οι πρωτοι ειναι υπευθυνοι για το manufacturing/development οπου ειναι ο σημαντικοτερος τομεας για εναν κινητηρα καθως εκει παρουσιαζονται και λυνονται τα οποια προβληματα και η δευτερη ομαδα ασχολειται με το purchasing των κινητηρων οπου κανουν το περασμα απο την σχεδιαση στην παραγωγη.Αρα ειναι αστειο να κανουμε λογο για συνεργασια σε τεχνικο επιπεδο οταν οι 165 απο τους 200 μηχανικους ειναι της Psa...
                                      Bmw-35(τεχνικη σχεδιαση),Psa-165(τεχνικη σχεδιαση,εξελιξη,παραγωγη)

                                      Ραδιοαρβηλα...

                                      Psa κινητηρες με καπακια Bmw....μπορεις να διαβασεις το παραπανω link που περιλαμβανει αναλυτικα το στρατηγικο πλανο.Εκτος αν θεωρεις οτι οι 35 μηχανικοι της Bmw που εργαζονται μονο στην τεχνικη σχεδιαση θα συνεισφερουν περισσοτερο απο τους 165 γαλλους που σχεδιαζουν/εξελισσουν και κατασκευαζουν.

                                      Δεν ειπα κατι τετοιο οτι οι μηχανικοι της μιας εταιριας ειναι καλυτεροι της αλλης,ουτε υποτιμω τους Γαλλους!
                                      Απλα ειπα οτι το παραπανω κειμενο δεν ειναι τοσο αξιοπιστο...
                                      Καθε εβδομαδα αναφερεται και κατι καινουργιο γαι την συγκεκριμενη συνεργασια....αρα το παραπανω κειμενο ειναι ραδιοαρβηλα...
                                      Επισημα,δεν εχει αναφερθει τπτ ακομα(για το πλανο των δυο εταιριων)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sakiss last edited by

                                        http://www.psa-peugeot-citroen.com/docu ... 344514.pdf

                                        Σου επαναλαμβανω οτι δεν ειμαι αντιθετος με τετοιου ειδους συνεργασιες, απλως πρεπει να ξεκαθαριστουν οι ρολοι.Το κειμενο το εχει εκδοσει η Psa/Βmw και οχι καποιο ευρωπαικο site.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Η ανακοίνωση αυτή είναι το επίσημο κείμενο που μοιράστηκε από την PSA στις 21/6/05 στους δημοσιογράφους και όποιον άλλο ενδιαφερέται τέλος πάντων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            enginekiller last edited by

                                            Καλυτερα να βγαλουν και καμια εκδοση με βελτιωμενο προγραμμα αλα VAG να ανεβουμε και εμεις οι 1600αρηδες καμια 20αρια αλογα με λογικο κοστος και εγγυηση απο τη citroen.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr