-
Αν θέλω να βάλω κάμερα σε αγωνιστικό, υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσω;
Υπάρχουν αποδεκτοί και μη τρόποι στήριξης;
Σκοπός είναι να μην έχω πρόβλημα στον Τεχνικό έλεγχο.
Ευχαριστώ -
Αν θέλω να βάλω κάμερα σε αγωνιστικό, υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσω;
Υπάρχουν αποδεκτοί και μη τρόποι στήριξης;
Σκοπός είναι να μην έχω πρόβλημα στον Τεχνικό έλεγχο.
Ευχαριστώ -
Αν θέλω να βάλω κάμερα σε αγωνιστικό, υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσω;
Υπάρχουν αποδεκτοί και μη τρόποι στήριξης;
Σκοπός είναι να μην έχω πρόβλημα στον Τεχνικό έλεγχο.
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Αν θέλω να βάλω κάμερα σε αγωνιστικό, υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσω;
Υπάρχουν αποδεκτοί και μη τρόποι στήριξης;
Σκοπός είναι να μην έχω πρόβλημα στον Τεχνικό έλεγχο.
ΕυχαριστώΑΓΑΠΗΤΕ gvala,
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΗ Η ΚΑΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΗ ΚΑΛΑ.
ΤΟ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΣΤΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΤΟ ΒΟΛΙΚΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΤΟ ΤΟΥ CAGE ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ.ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ,
'EL-EM'
-
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες
-
Εμείς έχουμε κολλήσει στο χιαστό του ρολ κέιτζ πίσω από το πλήρωμα μια οριζόντια βάση με τρύπα για να περνάει η βίδα της κάμερας (τύπου 'καρόβιδα' μου την είπαν στο μαγαζί!!). Επιπλέον για σιγουράτζα της πέρναγα και 3-4 τάι-ράπ...
Πρόβλημα ουδέν. Ρύθμιζα αποβραδίς το ζουμ, και από εκεί και πέρα πριν την ειδική άναβα την κάμερα, και άρχιζα την εγγραφή, μετά τον τερματισμό την έσβηνα. Ήξερα το διακόπτη απέξω, δεν πείραζε που ήταν πίσω...
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Αν θέλω να βάλω κάμερα σε αγωνιστικό, υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσω;
Υπάρχουν αποδεκτοί και μη τρόποι στήριξης;
Σκοπός είναι να μην έχω πρόβλημα στον Τεχνικό έλεγχο.
ΕυχαριστώΑπο οτι καταλαβα την καμερα θα πρεπει να την ανοιγει ο συνοδηγος στην αρχη της Ε.Δ. και να κλεινει στο τελος της.
Λοιπον Γιαννη εαν εχεις σκοπο να βαλεις καμερα για incar πλανα στο Αττικο ζηταω επιδομα για τον χειρισμο της καμερας -
Δυστυχώς δεν υπάρχουν κανονισμοί για την τοποθέτηση κάμερας σε αγωνιστικό. Και λέω δυστυχώς διότι πρόκειται για ένα αντικείμενο με βάρος κοντά στο κιλό, το οποίο σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να φτάσει να ζυγίζει 20 (και παραπάνω) κιλά με αποτέλεσμα να αποτελεί εν δυνάμει κίνδυνο για το πλήρωμα.
Κατά συνέπεια η εκτίμηση της ασφάλειας της τοποθέτησης της κάμερας είναι στην κρίση του τεχνικού εφόρου. Η συνήθης πρακτική λέει:
ο Οχι tie-wrap, είναι φτιαγμένα για 'στατική' συγκράτηση και όχι για στιγμιαίες επιβραδύνσεις της τάξης των 20g
o Οχι χρήση της βιδίτσας που έχει από κάτω η κάμερα για τρίποδο, είναι φτιαγμένη για ...γάμους και βαφτίσια και όχι για αγώνες
ο Ναι στη μεταλλική βάση που στηρίζεται στο roll cage ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ (έλεος, τρύπα στο roll cage για να στηρίξουμε την κάμερα ? ). Πχ. με δύο κολιέδες (σφιγκτήρες). Και η κάμερα πρέπει να στηρίζεται στη βάση με δύο (τουλάχιστον) μεταλλικά ελάσματα. -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Αν θέλω να βάλω κάμερα σε αγωνιστικό, υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσω;
Υπάρχουν αποδεκτοί και μη τρόποι στήριξης;
Σκοπός είναι να μην έχω πρόβλημα στον Τεχνικό έλεγχο.
ΕυχαριστώΑΓΑΠΗΤΕ gvala,
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΗ Η ΚΑΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΗ ΚΑΛΑ.
ΤΟ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΣΤΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΤΟ ΒΟΛΙΚΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΤΟ ΤΟΥ CAGE ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ.ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ,
'EL-EM'
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ!!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δυστυχώς δεν υπάρχουν κανονισμοί για την τοποθέτηση κάμερας σε αγωνιστικό. Και λέω δυστυχώς διότι πρόκειται για ένα αντικείμενο με βάρος κοντά στο κιλό, το οποίο σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να φτάσει να ζυγίζει 20 (και παραπάνω) κιλά με αποτέλεσμα να αποτελεί εν δυνάμει κίνδυνο για το πλήρωμα.Κατά συνέπεια η εκτίμηση της ασφάλειας της τοποθέτησης της κάμερας είναι στην κρίση του τεχνικού εφόρου. Η συνήθης πρακτική λέει:
ο Οχι tie-wrap, είναι φτιαγμένα για 'στατική' συγκράτηση και όχι για στιγμιαίες επιβραδύνσεις της τάξης των 20g
o Οχι χρήση της βιδίτσας που έχει από κάτω η κάμερα για τρίποδο, είναι φτιαγμένη για ...γάμους και βαφτίσια και όχι για αγώνες
ο Ναι στη μεταλλική βάση που στηρίζεται στο roll cage ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ (έλεος, τρύπα στο roll cage για να στηρίξουμε την κάμερα ? ). Πχ. με δύο κολιέδες (σφιγκτήρες). Και η κάμερα πρέπει να στηρίζεται στη βάση με δύο (τουλάχιστον) μεταλλικά ελάσματα.Βρε ποιος παλαβωμένος μίλησε για τρύπα στο ρολ κέητζ και ζητάς και έλεος;;;
Ελπίζω να μην έχεις δει τίποτα τέτοιο σε τεχνικό έλεγχο...Εμείς πάντως κολλήσαμε ΕΠΙΠΛΕΟΝ επίπεδη επιφάνεια πάνω στο ρολ κέητζ Η ΟΠΟΙΑ έχει τρύπα για να στερεώνεται η κάμερα!! Προς Θεού, όχι να σκοτωθούμε απλά για να το δούνε άλλοι μετα!!!
Πάντως η στήριξη με βίδα και τάι ραπ που έκανα είναι σαφέστατα επαρκής!!! Ταρακούναγα την κάμερα με τα χέρια μου και κουνιόταν όλο το αμάξι και η κάμερα τίποτα!!! Χαλαρά θα έβαζα 30 κιλά δύναμη, δια 700 γραμμάρια κάμερα (650 με μπαταρία, συν βία άλλα 50 βίδα και κασέτα) μας κάνει επιτάχυνση 40-45g στα οποία δεν καταλάβαινε τίποτα!
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Αν θέλω να βάλω κάμερα σε αγωνιστικό, υπάρχουν κάποιοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσω;
Υπάρχουν αποδεκτοί και μη τρόποι στήριξης;
Σκοπός είναι να μην έχω πρόβλημα στον Τεχνικό έλεγχο.
ΕυχαριστώΑΓΑΠΗΤΕ gvala,
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΗ Η ΚΑΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΗ ΚΑΛΑ.
ΤΟ ΣΩΣΤΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΣΤΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΒΗΝΕΙ. ΤΟ ΒΟΛΙΚΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΤΟ ΤΟΥ CAGE ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟ.ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ,
'EL-EM'
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ!!!
Πόσο πάει η κάμερα της φωτό;
Σε τι σύστημα γράφει; (δηλ εννοώ αν έχεις κάποιο βίντεο δίπλα στις ρεζέρβες κλπ, μιας και μόνο κάμερα βλέπω και κανένα καταγραφικό) -
Eμείς κατασκευάσαμε σε ένα τορναδόρο πολύ εύκολα , γρήγορα και οικονομικά το πιό κάτω σχέδιο από αλουμίνιο. Το στηρίζουμε με βίδες Μ8Χ100 άλλεν και δεν φαίνονται γιατί έχει κάνει φρέζα μέσα.
Προσφέρει απεριόριστες ρυθμίσεις. Την κάμερα την συγκρατούμε με το βιδάκι της (όχι από τρίποδο , βρήκαμε άλλο ενισχυμένο χωρίς πλαστικά), με ταινία σκράτς φαρδιά 10εκατ. , και απο πάνω πολλή μονωτική ταινία.
Μέχρι στιγμής μετά από δύο αγώνες σε χώμα δεν έχει παρατηρηθεί το παραμικρό κούνημα.
](http://img355.imageshack.us/my.php?image=camera24nv.jpg)[/img]
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ταρακούναγα την κάμερα με τα χέρια μου και κουνιόταν όλο το αμάξι και η κάμερα τίποτα!!! Χαλαρά θα έβαζα 30 κιλά δύναμη, δια 700 γραμμάρια κάμερα (650 με μπαταρία, συν βία άλλα 50 βίδα και κασέτα) μας κάνει επιτάχυνση 40-45g στα οποία δεν καταλάβαινε τίποτα!ΣΩΣΤΟΣ!ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΝΤΕΧΕΙ...ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΥΤΕΙ
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Βρε ποιος παλαβωμένος μίλησε για τρύπα στο ρολ κέητζ και ζητάς και έλεος;;;
Ελπίζω να μην έχεις δει τίποτα τέτοιο σε τεχνικό έλεγχο...Μάγος είσαι ?
Πάντως η στήριξη με βίδα και τάι ραπ που έκανα είναι σαφέστατα επαρκής!!! Ταρακούναγα την κάμερα με τα χέρια μου και κουνιόταν όλο το αμάξι και η κάμερα τίποτα!!! Χαλαρά θα έβαζα 30 κιλά δύναμη, δια 700 γραμμάρια κάμερα (650 με μπαταρία, συν βία άλλα 50 βίδα και κασέτα) μας κάνει επιτάχυνση 40-45g στα οποία δεν καταλάβαινε τίποτα!
Ανωτάτη μπακαλική (F = m * γ) σε δράση Στοιχεία όπως η διεύθυνση της εφαρμοζόμενης δύναμης (ή η διαρκής αλλαγή της, πχ. σε τούμπα) ή η διάρκειά της επιτάχυνσης (40 g σε 0.1 sec) φαντάζομαι δεν παίζουν μεγάλο ρόλο Ισως να ρωτήσεις το Γιώργο τον Κοσμόπουλο που κατέληξε η κάμερα που είχε στηρίξει στο κέιτζ του στην τεράστια έξοδο που είχε στο Κένταυρος (επειδή βαριέμαι το σασπένς απαντάω: στο σβέρκο του συνοδηγού ). Και μιλάμε για καλή στήριξη...
Τέλος πάντων, μέχρι να υπάρχουν σχετικοί κανονισμοί, είναι στην κρίση του τεχνικού εφόρου. Στο κάτω-κάτω δεν βλέπω γιατί οποιοδήποτε πλήρωμα πρέπει να πάρει οποιοδήποτε ρίσκο για να έχει σε video τον αγώνα του...
-
(ασχετο)Το κακο ειναι οτι πολλα μικροαξεσουαρ που εχουν ομολογκασιον για αγωνες ειναι ανεπαρκη.
Νασο,χαρακτηριστικα ειχε σπασει και στραβωσει η στηριξη της ρεζερβας sparco στο ατυχημα που ειχα στο κορωπι,και βεβαια ειχε εκσφενδονιστει η ρεζερβα,αλλα επειδη υπαρχουν τα καθισματα και το ρολλκειτζ,δεν ηρθε μπροστα,αλλα το γεγονος μου φανηκε απιστευτο,γιατι πιστευα οτι η δυναμη-ταχυτητα προσκρουσης δεν ηταν εντυπωσιακη!!!
Λογικο ειναι να μην υπαρχουν 'τελειες' κατασκευες,αλλα ειναι τραγικο(και κριμα) ενα τελειο σασι,οπως π.χ. του Κοσμοπουλου,να κρυβει 'μεσα του' επικινδυνα για το πληρωμα 'οπλα'. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και μιλάμε για καλή στήριξη......Δηλαδή;
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Και μιλάμε για καλή στήριξη......
Δηλαδή;
Μπράτσο από τα σχετικά προϊόντα με κολιέδες πάνω στο roll cage.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και μιλάμε για καλή στήριξη......
Δηλαδή;
Μπράτσο από τα σχετικά προϊόντα με κολιέδες πάνω στο roll cage.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΑΩ.....
Our kits have been developed over many years racing and include a number or components which are manufactured in house, these include our power supply/interface boxes with our simple 'plug and play' connection system and our range of professional mounts. Do not be mistaken these are not available anywhere else.
Complete Single kit
http://www.qv500.com/racecam/3.jpg480tvl high resolution bullet camera
http://www.qv500.com/racecam/09.jpg
Single touch Lanc remote control
http://www.qv500.com/racecam/07.jpgSingle Interface Unit with built in microphone and plug and play connection system
http://www.qv500.com/racecam/05a.jpg
**mounts
**The quality of the camera mount you use is very important as it effects the quality of the footage recorded. The mount must also be suitable for the type of fixing surface you have available, which is why we offer both a roll bar mount and a flat surface mount. Both our mounts are crafted using the latest CNC technology from anodised aluminium and nylon 66, each mount takes over an hour to machine by a skilled operator. For saftey reasons we use steel cap head fixings and steel inserts to ensure a secure fixing every timeRoll Bar Mount
http://www.qv500.com/racecam/rececammount2.jpg
3x 360 degree planes
This is the ultimate multi plane mount. We hold the majority of FIA roll bar diameter mounts in stock from 25mm- 50mm. If your required size is not available we will make it specifically for you
Flat surface mount
http://www.qv500.com/racecam/1.jpghttp://www.qv500.com/racecam/componentsnewpic.jpg
2x 360 degree rotational planes and 1x 90 degree plane
This mount is designed to be used when a roll bar is not available. It can fixed to either a dashboard, door pillar, any available flat surface inside the car or on a body panel outside the car. The mount is securely fixed using industrial strength Velcro which is very, very strong. (we have used it at speeds in excess of 160mph, no problem). The base of the mount also has 2 drilled holes if you wish to fix it with a secondary retainer i.e. bolt or tie-rap. This will ensure that extra peace of mind and keep the scrutineer happy.We believe our mounts are the best available, they are designed by racers for racers!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ισως να ρωτήσεις το Γιώργο τον Κοσμόπουλο που κατέληξε η κάμερα που είχε στηρίξει στο κέιτζ του στην τεράστια έξοδο που είχε στο Κένταυρος (επειδή βαριέμαι το σασπένς απαντάω: στο σβέρκο του συνοδηγού ). Και μιλάμε για καλή στήριξη...Και πάλι καλά που ζούνε... Όχι από την κάμερα, αλλά από την έξοδο!!!
Όλα μετρημένα είναι, αλλά μέχρις ενός σημείου!!!
Ο Δημήτρης στην έξοδο που είχε στο Παλλάδιο του 2003 η οποία σε καμία περίπτωση δεν ήταν σαν του Γιώργου, έχασε την ρεζέρβα από την θέση της. Η θέση είναι η στάνταρ της Σπαρκο!!! Το πιατελάκι το πλαστικό που την στηρίζει ΕΣΠΑΣΕ!!!
Αν είχαν έξοδο σαν του Γιώργου τρομάζω στην σκέψη πως η ΡΕΖΕΡΒΑ θα ήταν στο σβέρκο του συνοδηγού, όχι η κάμερα... Και αυτό στα υποτίθεται ασφαλή/ομολογκαρισμένα συστήματα πρόσδεσης...
Δε θυμάμαι αν είχαν κάμερα, και αν αυτή κουνήθηκε από τη θέση της... Ίσως μπορεί να μας διαφωτίσει ο Δημήτρης αν διαβάζει.Στο κάτω-κάτω δεν βλέπω γιατί οποιοδήποτε πλήρωμα πρέπει να πάρει οποιοδήποτε ρίσκο για να έχει σε video τον αγώνα του...
Αν ρωτήσεις την μητέρα μου αυτή δεν βλέπει καν το λόγο να παίρνω το ρίσκο να τρέχω σε αγώνες γενικότερα, παρότι ακολουθώ ΟΛΑ τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας!!
(μάλιστα είχα άφλεκτα εσώρουχα και μάλιστα μακριά όταν ακόμα δεν ήταν επιβεβλημένα, και ομολογκασιόν 2000 όταν η 1986 ακόμα ήταν προτεινόμενη...) -
Nαι,το ειχα ξεχασει εντελως.
Στο ιδιο συμβαν που εφυγε η ρεζερβα,η καμερα εμεινε στη θεση της και δουλευε κανονικοτατα!!!!
Σημερα(μετα απο καιρο απο το ατυχημα) μπορω να πω οτι εγραψε και τργελαφικο σκηνικο μετα την επαφη!!!!!
Οντως ηταν(ειναι) καλη στηριξη αυτη που εχουμε.
(Νομιζω Νασο την εχεις δει!)
Κάμερα σε αγωνιστικό