Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ SEICENTO SPORTING
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ SEICENTO SPORTING
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    3
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      peugeot-akias last edited by

      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ SEICENTO SPORTING. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ? ΤΙ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΤΟΥ 2001 ? ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΣΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        peugeot-akias last edited by

        ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ SEICENTO SPORTING. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ? ΤΙ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΤΟΥ 2001 ? ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΣΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          peugeot-akias last edited by

          ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ SEICENTO SPORTING. ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ? ΤΙ ΤΙΜΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΤΟΥ 2001 ? ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΣΞΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meimaridis last edited by

            Κατ'αρχάς για τι χρήση το θες; Είναι ελαφρύ αμαξάκι, σβέλτο, σπορτίφ όχι σπορ προσωπική γνώμη ότι είναι μία καλή βάση για μετατροπή σε καρτάκι

            Οι κύριες διαφορές στα μοντέλα πρώτης και δεύτερης γενιάς (μέχρι 2000 κ μετά 2000) είναι...

            1η - Μονός ψεκασμός, 'εύκολος' εγκέφαλος, λευκό φόντο στα όργανα, δίχρωμα αυτοκόλλητα στις πόρτες και πίσω-εμπρός προφυλακτήρες με ασορτί διακοσμητικά, 54 ίπποι, πορτοκαλί εμπρός φλασάκια, σπάνια με ηλεκτρικό τιμόνι (εξτρα).

            2η - Πολλαπλός ψεκασμός, κλειδωμένος εγκέφαλος, μαύρο φόντο στα όργανα, μαύρο πλαστικό στις πόρτες, διαφορετικοί προφυλακτήρες, 52 ίπποι, λευκά εμπρός φλασάκια, όλα με ηλεκτρικό τιμόνι (στάνταρ).

            Σαν τιμή είναι λίγο τσιμπημένο, τα πρώτα του 98 τα βρίσκεις και από 3,500 ευρώ σε ιδιώτη ή μάντρα σε μέτρια κατάσταση μέχρι και μοντέλο 2004 με 7.000 ευρώ (κλέψιμο).

            Ενδεικτικά να κοιτάξεις το σασμάν, το κούμπωμα, τη διαδρομή. Τον συμπλέκτη (σκληρός, μαλακός) το τιμόνι (ίσες στροφές αριστερά-δεξιά) και γενικά το πλαίσιο. Το βεντιλατέρ δουλεύει συνήθως υπερωρίες οπότε όλα οκ αν ακούγεται συχνά.

            Εγώ είχα πάρει ένα σχεδόν σπαρτιάτικο abarth χωρίς a/c και ηλεκτρικό τιμόνι, με προοπτική για να γίνει track-day-car (1242 4πετάλουδο, κλουβί, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις κλπ) αλλα πέθανε σε μία διασταύρωση άδικα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr