-
(εψαξα για σχετικο θεμα αλλα δεν βρηκα κατι παρομοιο)
θελω να αναφερουν οσοι γνωριζουν τα βασικα που πρεπει να ξερω πριν κανω την ερευνα αγορας στους λαστιχαδεςποσο παλια μπορει να ειναι τα λαστιχα που θα παρω, τι δεικτη ταχυτητας να επιλεξω, αν πρεπει παντα να μου κανουν και ζυγοσταθμιση, τι πιεση να βαζω μετα, μηπως πρεπει να παρω τα 'μαμα' ελαστικα
τι θα προτεινατε για μικρο αυτοκινητο 1300 το οποιο κινειται με χαλαρους ρθμους στην Αθηνα; λεω να μην πεσω στην κατηγορια Carefour
τι τιμες ειναι λογικες για 4 ελαστικα 175/65 R14 με την τοποθετηση και την ζυγοσταθμιση; -
(εψαξα για σχετικο θεμα αλλα δεν βρηκα κατι παρομοιο)
θελω να αναφερουν οσοι γνωριζουν τα βασικα που πρεπει να ξερω πριν κανω την ερευνα αγορας στους λαστιχαδεςποσο παλια μπορει να ειναι τα λαστιχα που θα παρω, τι δεικτη ταχυτητας να επιλεξω, αν πρεπει παντα να μου κανουν και ζυγοσταθμιση, τι πιεση να βαζω μετα, μηπως πρεπει να παρω τα 'μαμα' ελαστικα
τι θα προτεινατε για μικρο αυτοκινητο 1300 το οποιο κινειται με χαλαρους ρθμους στην Αθηνα; λεω να μην πεσω στην κατηγορια Carefour
τι τιμες ειναι λογικες για 4 ελαστικα 175/65 R14 με την τοποθετηση και την ζυγοσταθμιση; -
(εψαξα για σχετικο θεμα αλλα δεν βρηκα κατι παρομοιο)
θελω να αναφερουν οσοι γνωριζουν τα βασικα που πρεπει να ξερω πριν κανω την ερευνα αγορας στους λαστιχαδεςποσο παλια μπορει να ειναι τα λαστιχα που θα παρω, τι δεικτη ταχυτητας να επιλεξω, αν πρεπει παντα να μου κανουν και ζυγοσταθμιση, τι πιεση να βαζω μετα, μηπως πρεπει να παρω τα 'μαμα' ελαστικα
τι θα προτεινατε για μικρο αυτοκινητο 1300 το οποιο κινειται με χαλαρους ρθμους στην Αθηνα; λεω να μην πεσω στην κατηγορια Carefour
τι τιμες ειναι λογικες για 4 ελαστικα 175/65 R14 με την τοποθετηση και την ζυγοσταθμιση; -
Δείκτης ταχύτητας ανάλογος μέ τήν τελική τού αυτοκινήτου σου,χρονολογία παραγωγής όσο γίνεται πιό πρόσφατη (τό πολύ ενός-ενάμιση χρόνου),φυσικά να σού κάνουν ζυγοστάθμιση,ζήτα τους να σού αλλάξουν καί τήν βαλβίδα,καί τέλος,μακρυά από τα σούπερ-μάρκετ.
Τσέκαρε καί άν μπορείς να βάλεις 185/60-14 πού βγαίνουν υπερβολικά φτηνότερα.
-
καλό θα ήταν να κοιτάξεις τι γράφει το owner's manual.
Λέει μέσα δείκτη ταχύτητας (αν και πάνω απο H δεν θα σου σύστηνα) και πιέσεις.Τώρα σχετικά με τι μοντέλο, εξαρτάτε καθαρά απο το τί οδήγηση κάνεις.
Αν είσαι συντηριτικός οδηγός, θα πρότεινα να κοιτάξεις κάτι σε γνώστες μάρκες (silverstone ή κινέζικης προέλευσης)..Προτεινόμενα: Bridgestone 330, Michelin Energy, Continental Ecocontact
Αν είσαι πιο σπορτίβ υπάρχουν περισσότερες επιλογές όπως..
Michelin Exalto2, Continental PremiumContact, Bridgestone Potenza 720 ή Τuranza κτλ κτλ..Eλπίζω να διαφωτίστηκες
-
και ποιο ειναι το λογικο κοστος για αλλαγη των ελαστικων; ενα μεσο ορο θελω να ξερω πυ περιπου κινουμαστε
-
Και κατι ακομα: Υπαρχει οριο σε χιλιομετρα / χρονια μετα το οποιο ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζονται τα ελαστικα, ασχετα με το πως 'φαινονται' στο ματι ή κρατανε στο δρομο;
-
Ο χρήστης orck έγραψε:
και ποιο ειναι το λογικο κοστος για αλλαγη των ελαστικων; ενα μεσο ορο θελω να ξερω πυ περιπου κινουμαστεΕάν καταλήξεις σέ 185/60-14,μία τετράδα (π.χ.)μπρίτζεστον ΡΕ-720 θα σου κοστίσει περίπου 240-250 ευρώ
Αν πάς γιά 175/65-14 μάλλον πάνω από 350 -
αυτο ειναι αντικειμενικό..
βλέπεις φθορα πέλματος, υψος στα αυλάκια και κρίνεις..πάντως απο τα δυσκολα για τα λάστιχα καλοκαίρια μας, καλό ειναι αν έχεις την άνεση (και οδηγάς νορμάλ) να τα αλλάζεις καθε 2 χρόνια..
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Και κατι ακομα: Υπαρχει οριο σε χιλιομετρα / χρονια μετα το οποιο ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζονται τα ελαστικα, ασχετα με το πως 'φαινονται' στο ματι ή κρατανε στο δρομο;Νομίζω ότι,πάνω από τεσσάρων ετών λάστιχο (σέ Ελληνικές συνθήκες) είναι ψιλοάχρηστο,άσχετα από τό βάθος τού πέλματος.
Εάν όμως τό νοιώθεις ότι 'κρατάει' καλά,τότε ίσως καί να μήν ήρθε ακόμα η ώρα του. -
Το θεμα με τα λάστιχα όπως και με τα αμορτισέρ είναι η σταδιακή φθορά. Δηλαδή δεν πρόκειται μια μέρα να μπείς στο αμάξι και αυτό ξαφνικά να μην κρατάει καθόλου. Αυτό γίνεται σταδιακά ( όσο μειώνει το πέλμα ή όσο 'στεγνώνει' με την πάροδο του χρόνου ) με αποτέλεσμα σε καθημερινή χρήση να μην καταλαβαίνεις διαφορές αλλά σε κάποια οριακή κατάσταση να μένεις κρεμασμένος.
Συμβουλες για αγορα ελαστικων