-
ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΨΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
Ρώσοι επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Dimitrovgrab έχουν κατασκευάσει ένα πρωτοποριακό είδος προβολέων που έχει την ιδιότητα να μην τυφλώνει τον οδηγό που τους βλέπει από απέναντι.
Η χρήση τους είναι φυσικά ιδανική για νυχτερινή οδήγηση.
Η τεχνολογία αυτή εκμεταλλεύεται ένα βασικό χαρακτηριστικό του ανθρώπινου ματιού, το ίδιο που μας επιτρέπει να βλέπουμε τις ακίνητες εικόνες που ακολουθούν η μία την άλλη, ως κινούμενες εικόνες.
Με απλά λόγια το σύστημα θα ρίχνει 1 χρονική στιγμή φως στο δρόμο μπροστά από το όχημα σαν κανονικός προβολέας, ενώ 50 χρονικές στιγμές θα μένει κλειστό.
Η εναλλαγή αυτή θα συμβαίνει με τόσο μεγάλη ταχύτητα ώστε το μάτι του οδηγού το οχήματος θα βλέπει κανονικά στον δρόμο, ενώ το φως για τον απέναντι οδηγό θα είναι τόσο αδύναμο που δεν θα τον τυφλώνει.
Οι λάμπες που χρησιμοποιούνται είναι αυτές που βασίζονται στο αέριο Ξένο και εκ τούτου είναι τρεις φορές πιο δυνατές από τις συνηθισμένες λάμπες αλογόνου, δημιουργώντας ένα έντονο φως. πιο κοντά στο ηλιακό.
Καθώς το βασικά προβλήματα στον σχεδιασμό έχουν ήδη επιλυθεί, είναι πιθανό να δούμε το σύστημα σε ευρεία κυκλοφορία μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια.http://www.informnauka.ru/eng/2005/2005-02-5_12_e.htm
Πηγή: PC MAGAZINE τεύχος 9 σελίδα 35.
Edit: Κύριοι, το link είναι ακριβώς όπως το έχει το περιοδικό... το τσέκαρα γράμμα – γράμμα.
Άρα την παπ@ρια την έχει κάνει το περιοδικό.Τώρα αν όλα αυτά στέκουν ή μπάζουν... τι να σας πω... ότι γράφει το περιοδικό έγραψα και εγώ...
-
ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΨΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
Ρώσοι επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Dimitrovgrab έχουν κατασκευάσει ένα πρωτοποριακό είδος προβολέων που έχει την ιδιότητα να μην τυφλώνει τον οδηγό που τους βλέπει από απέναντι.
Η χρήση τους είναι φυσικά ιδανική για νυχτερινή οδήγηση.
Η τεχνολογία αυτή εκμεταλλεύεται ένα βασικό χαρακτηριστικό του ανθρώπινου ματιού, το ίδιο που μας επιτρέπει να βλέπουμε τις ακίνητες εικόνες που ακολουθούν η μία την άλλη, ως κινούμενες εικόνες.
Με απλά λόγια το σύστημα θα ρίχνει 1 χρονική στιγμή φως στο δρόμο μπροστά από το όχημα σαν κανονικός προβολέας, ενώ 50 χρονικές στιγμές θα μένει κλειστό.
Η εναλλαγή αυτή θα συμβαίνει με τόσο μεγάλη ταχύτητα ώστε το μάτι του οδηγού το οχήματος θα βλέπει κανονικά στον δρόμο, ενώ το φως για τον απέναντι οδηγό θα είναι τόσο αδύναμο που δεν θα τον τυφλώνει.
Οι λάμπες που χρησιμοποιούνται είναι αυτές που βασίζονται στο αέριο Ξένο και εκ τούτου είναι τρεις φορές πιο δυνατές από τις συνηθισμένες λάμπες αλογόνου, δημιουργώντας ένα έντονο φως. πιο κοντά στο ηλιακό.
Καθώς το βασικά προβλήματα στον σχεδιασμό έχουν ήδη επιλυθεί, είναι πιθανό να δούμε το σύστημα σε ευρεία κυκλοφορία μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια.http://www.informnauka.ru/eng/2005/2005-02-5_12_e.htm
Πηγή: PC MAGAZINE τεύχος 9 σελίδα 35.
Edit: Κύριοι, το link είναι ακριβώς όπως το έχει το περιοδικό... το τσέκαρα γράμμα – γράμμα.
Άρα την παπ@ρια την έχει κάνει το περιοδικό.Τώρα αν όλα αυτά στέκουν ή μπάζουν... τι να σας πω... ότι γράφει το περιοδικό έγραψα και εγώ...
-
ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΨΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
Ρώσοι επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Dimitrovgrab έχουν κατασκευάσει ένα πρωτοποριακό είδος προβολέων που έχει την ιδιότητα να μην τυφλώνει τον οδηγό που τους βλέπει από απέναντι.
Η χρήση τους είναι φυσικά ιδανική για νυχτερινή οδήγηση.
Η τεχνολογία αυτή εκμεταλλεύεται ένα βασικό χαρακτηριστικό του ανθρώπινου ματιού, το ίδιο που μας επιτρέπει να βλέπουμε τις ακίνητες εικόνες που ακολουθούν η μία την άλλη, ως κινούμενες εικόνες.
Με απλά λόγια το σύστημα θα ρίχνει 1 χρονική στιγμή φως στο δρόμο μπροστά από το όχημα σαν κανονικός προβολέας, ενώ 50 χρονικές στιγμές θα μένει κλειστό.
Η εναλλαγή αυτή θα συμβαίνει με τόσο μεγάλη ταχύτητα ώστε το μάτι του οδηγού το οχήματος θα βλέπει κανονικά στον δρόμο, ενώ το φως για τον απέναντι οδηγό θα είναι τόσο αδύναμο που δεν θα τον τυφλώνει.
Οι λάμπες που χρησιμοποιούνται είναι αυτές που βασίζονται στο αέριο Ξένο και εκ τούτου είναι τρεις φορές πιο δυνατές από τις συνηθισμένες λάμπες αλογόνου, δημιουργώντας ένα έντονο φως. πιο κοντά στο ηλιακό.
Καθώς το βασικά προβλήματα στον σχεδιασμό έχουν ήδη επιλυθεί, είναι πιθανό να δούμε το σύστημα σε ευρεία κυκλοφορία μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια.http://www.informnauka.ru/eng/2005/2005-02-5_12_e.htm
Πηγή: PC MAGAZINE τεύχος 9 σελίδα 35.
Edit: Κύριοι, το link είναι ακριβώς όπως το έχει το περιοδικό... το τσέκαρα γράμμα – γράμμα.
Άρα την παπ@ρια την έχει κάνει το περιοδικό.Τώρα αν όλα αυτά στέκουν ή μπάζουν... τι να σας πω... ότι γράφει το περιοδικό έγραψα και εγώ...
-
To link δε δουλεύει και η θεωρία έτσι όπως τη λές κάπου μπάζει, πώς γίνεται να βλέπει απο το φώς ο οδηγός και ο απέναντι να μη τυφλώνεται απο το ίδιο φώς?
-
το ανθρωπινο ματι βλεπει μαξ 30 καρε το δευτερολεπτο..
ισως να μπορει να γινει το κολπο.το λινκ οντως δεν δουλευει.. πληζ φιξ!
-
Το θέμα είναι πως και οι 2 οδηγοί τα ίδια καρέ ανα δευτερόλεπτο βλέπουν!
-
http://www.informnauka.ru/eng/2005/2005 ... 5_12_e.htm
Τώρα δουλεύει, το έψαξα μόνος μου να το βρω...
-
Αφού είναι ίδια τα links το ένα γιατί δουλεύει και το άλλο δεν δουλεύει;
-
Η απορία είναι πως θα καταφέρουν να συγχρονίσουν τη φάση που 'δεν βλέπει' το μάτι του εκάστοτε απέναντι οδηγού με τη φάση που δεν φωτίζει ο προβολέας...
Σαν είδηση του Λιακόπουλου μου φαίνεται!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το θέμα είναι πως και οι 2 οδηγοί τα ίδια καρέ ανα δευτερόλεπτο βλέπουν!Ναι αλλά ο οδηγός του οχήματος βλέπει τις ακτίνες που αντανακλώνται από τα πέριξ αντικείμενα, ενώ ο απέναντι οδηγός βλέπει απ' ευθείας τις ακτίνες.
Ίσως κάπου εκεί να βρίσκεται η απάντηση, δεν ξέρω...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Σαν είδηση του Λιακόπουλου μου φαίνεται!
Γιατι νομίζεις οτι τσίμπισα αμέσως?
Τελειωμένος φαν!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σαν είδηση του Λιακόπουλου μου φαίνεται!
Γιατι νομίζεις οτι τσίμπισα αμέσως?
Τελειωμένος φαν!
ετσι, να ξυπνα η κοκκινη αρκουδα, να ανοιγουμε τα ματια μας εμεις!
ρε, ο htanso21, σας εδειξε ντοκουμεντα -δειξε καμερα αυτο- και εσεις ακομη να πιστειτε?
-
Βρε htanso21, μάλλον πολύ βιαστικά το διάβασες...
Διορθώνω: το σύστημα βασίζεται στους προβολείς ΚΑΙ στο παρμπρίζ των αυτοκινήτων ('windscreen with an optical cover'). Οι προβολείς του ενός οχήματος αναβοσβήνουν με μεγάλη συχνότητα, και το παρμπρίζ του αντίθετα ερχόμενου οχήματος σκουραίνει με κάποια συχνότητα, και είναι 'ανοιχτό' (περνάει το φώς) μόνο συγκεκριμένες στιγμές. Οπότε όταν οι προβολείς είναι αναμένοι, το παρμπρίζ του απέναντι οδηγού τυχαίνει να είναι σκοτεινό και γι' αυτό δεν στραβώνεται. Για να μην συμπέπτουν οι στιγμές που ανάβουν οι προβολείς και δεν σκουραίνει το παρμπρίζ, σε δύο αντίθετα ερχόμενα αυτοκίνητα, μπαίνει μια τυχαία παράμετρος στο πότε ακριβώς γίνεται η κάθε διαδικασία, έτσι όμως που να μην μεταβάλει τον μέσο όρο της συχνότητας.
Φαίνεται επίσης οτι αυτό θα δουλεύει μόνο για τους προβολείς, υποτίθεται ότι τα μεσαία φώτα όταν είναι σωστά ρυθμισμένα δεν στραβώνουν τους απέναντι.
Το '50' δεν είναι η συχνότητα που αναβοσβήνουν οι προβολείς, αλλά το πόσο σκουραίνει το παρμπρίζ.
Άρα απαιτείται το σύστημα να υπάρχει και στα 2 ερχόμενα αντίθετα αυτοκίνητα για να λειτουργήσει, δηλαδή να πηγαίνουν και τα 2 με προβολείς ανοιχτούς, χωρίς να στραβώνουν ο ένας τον άλλο. Λίγο μειονέκτημα αυτό...
Οπότε ένα όχημα που θα έχει το σύστημα, αυτό θα λειτουργεί και στους προβολείς του αλλά και στο παρμπρίζ του και αυτά τα δύο θα είναι συνχρονισμένα, δηλαδή όταν ανάβουν οι προβολείς, δεν θα είναι σκοτεινό το παρμπίζ.
-
Οποτε ειναι μαλλον ανεφαρμοστο λογω των αυτοκινητων που δεν θα το εχουν εγκατεστημενο.
-
Υποψιν οτι το ματι ειναι αναλογικο (αν και αυτο σηκωνει λιγο κουβεντα) και βλεπει παραπανω καρε, απλα η τηλεοραση PAL με 25 καρε, το ΝΤSC με 30 και το φιλμ με 24 κλεβουν με το ελαχιστο που χρειαζεται το ματι για να μην βλεπει σπαστικα την κινηση. Ας μην ξεχναμε οτι συντομα (οχι τοσο συντομα στην Ελλαδα) θα εφαρμοστει το High Definition 1080i 50p, το οποιο θα ειναι τηλεοπτικο σημα αναλυσης 1920x1080 pixels με 50 καρε το δευτερολεπτο. Δεν θα φτιαχτουν τηλεοπτικοι κολοσσοι δουλευοντας με φορμα που δεν το βλεπει το ανθρωπινο ματι.
-
geiorgex, δεν το διάβασα... χμ... το σωστό είναι ότι το διάβασα, αλλά από το περιοδικό και απλά έγραψα ότι γράφει και εκείνο. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Αν τώρα στο περιοδικό το έγραψαν εν συντομία και τέτοια... δεν φταίω εγώ.
-
δεν εχεις αδικο amstrad..
εγω σε driving simulators βλεπω μεγαλη διαφορα αναμεσα στα 30 και τα 60 frames/second..
οχι οτι το ματι μας 'καθαριζει' 60 καρε, αλλα ισως κατι παραπανω απο 30..
τεσπα, επι του θεματος.. ας ψαχτουνε λιγο οι ρωσοι, καλο κανει..
βαρεθηκαμε τα αμερικανικα καταναλωτικα προϊοντα...
αντε να δουμε κατι διαφορετικο! ακους παπαρηγα?? -
Ζήτω η Ρώσσικη Αρκούδα!
ΚΑΛΙΝΚΑ ΚΑΛΙΚΝΑ!!!!!!!
-
O KAIPOΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥC!
-
εγω εχω να πω ρωσικη σαλατα...
ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΨΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.