-
Στο Golf 1.6 FSI της κοπέλας μου, ανάβει συχνά το κίτρινο λαμπάκι με την ένδειξη του κινητήρα. Το έχουμε πάει 5-6 φορές στη VW, της έχουν αλλάξει και ένα σωληνάκι στο ρεζερβουάρ γιατί όπως είπαν σ'αυτό οφείλεται το πρόβλημα, του βάζει ΜΟΝΟ 100αρα Shell από γνωστά πρατήρια βενζίνης, αλλά το λαμπάκι εκεί....
Στο manual αναφέρει ότι το συγκεκριμένο λαμπάκι δηλώνει πρόβλημα με τα καυσαέρια......Αύριο το πρωί θα πάω να τους τα χώσω.....Δεν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 23.000 ευρώ να βγάζει τέτοια προβλήματα και ακόμα και αν τα βγάζει να μην μπορεί κανένας στην αντιπροσωπεία να δώσει λύση...και κάθε 2 εβδομάδες να το πάμε στο συνεργείο.
Το έχει εμφανίσει σε κανέναν άλλον σας ??? Το λύσατε ??? Πως ????
-
Στο Golf 1.6 FSI της κοπέλας μου, ανάβει συχνά το κίτρινο λαμπάκι με την ένδειξη του κινητήρα. Το έχουμε πάει 5-6 φορές στη VW, της έχουν αλλάξει και ένα σωληνάκι στο ρεζερβουάρ γιατί όπως είπαν σ'αυτό οφείλεται το πρόβλημα, του βάζει ΜΟΝΟ 100αρα Shell από γνωστά πρατήρια βενζίνης, αλλά το λαμπάκι εκεί....
Στο manual αναφέρει ότι το συγκεκριμένο λαμπάκι δηλώνει πρόβλημα με τα καυσαέρια......Αύριο το πρωί θα πάω να τους τα χώσω.....Δεν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 23.000 ευρώ να βγάζει τέτοια προβλήματα και ακόμα και αν τα βγάζει να μην μπορεί κανένας στην αντιπροσωπεία να δώσει λύση...και κάθε 2 εβδομάδες να το πάμε στο συνεργείο.
Το έχει εμφανίσει σε κανέναν άλλον σας ??? Το λύσατε ??? Πως ????
-
Στο Golf 1.6 FSI της κοπέλας μου, ανάβει συχνά το κίτρινο λαμπάκι με την ένδειξη του κινητήρα. Το έχουμε πάει 5-6 φορές στη VW, της έχουν αλλάξει και ένα σωληνάκι στο ρεζερβουάρ γιατί όπως είπαν σ'αυτό οφείλεται το πρόβλημα, του βάζει ΜΟΝΟ 100αρα Shell από γνωστά πρατήρια βενζίνης, αλλά το λαμπάκι εκεί....
Στο manual αναφέρει ότι το συγκεκριμένο λαμπάκι δηλώνει πρόβλημα με τα καυσαέρια......Αύριο το πρωί θα πάω να τους τα χώσω.....Δεν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 23.000 ευρώ να βγάζει τέτοια προβλήματα και ακόμα και αν τα βγάζει να μην μπορεί κανένας στην αντιπροσωπεία να δώσει λύση...και κάθε 2 εβδομάδες να το πάμε στο συνεργείο.
Το έχει εμφανίσει σε κανέναν άλλον σας ??? Το λύσατε ??? Πως ????
-
-
Είχε πάει διακοπές επαρχία κι ειδικά στην Κρήτη;
-
Δοκιμάζει Ultimate
-
Δοκιμάζει άλλο εξουσιοδοτημένο
-
Πιθανό να είναι ο 'λ' (από κακή βενζίνη). Αλλάζεται στην εγγύηση
-
-
Όσον αφορά την Κρήτη, όπου γέμισα 2 φορές όσο ήμουν εκεί φέτος, ρώτησα τους ντόπιους ποιο βενζινάδικο ήταν το καλύτερο γιατί ψιλοφοβόμουν νοθείες και τέτοια. Μου είπαν 'Όλα είναι καλά. Είμαστε όλοι γνωστοί κι αν κάποιος κάνει στραβή, κάηκε'.
BTW, θεωρώ τραγικό λάθος ή τραγική αδυναμία για μια εταιρεία να βγάζει κινητήρα που να θέλει αποκλειστικά 100άρα βενζίνη. Η επιβάρυνση είναι τουλάχιστον 30 λεπτά ανά λίτρο, επομένως με τις τρέχουσες τιμές υποχρεώνεται κάποιος να σκάει τουλάχιστον 250 ευρώ παραπάνω ανά 10.000 χλμ (για κατανάλωση 8,5 λίτρων/100 χλμ). Και κουβεντιάζουμε μετά μόνο για τις τιμές του service.
-
-
Κρήτη δεν έχει πάει
-
Και η Ultimate 100άρα είναι, αλλά όπως και να έχει δοκίμασε 2-3 γεμίσματα ΚΑΙ ultimate αλλά το ίδιο...
-
Το πηγαίνει εκεί απ' όπου το πήρε...και άλλο εξουσιοδοτημένο δεν υπάρχει στην περιοχή...
-
Πιθανό για τον λ ....
Αλλά τη βλάβη στον λ δεν θα την έδειχνε στην αντιπροσωπεία όταν θα συνέδεαν το αυτοκίνητο με τον υπολογιστή??? Και δεν θα τον είχαν ήδη αλλάξει ??? Τι να πω.... Έγιναν και οι αντιπροσωπείες μούστουρες ??????
-
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Η επιβάρυνση είναι τουλάχιστον 30 λεπτά ανά λίτρο,Θα έλεγα πως είναι πολύ μικρότερη, γύρω στα 0,15 ανά λίτρο.
-
Ας το παει σε ενα συνεργειο της προκοπης.
-
Τι να πω; 0,947 είδα τη φθηνότερη απλή χθες και στο ίδιο βενζινάδικο 0,997 την 100άρα. Αν ήταν μόνο 15 λεπτά, θα έβαζα κι εγώ από δαύτη, την...πολυτελείας.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τι να πω; 0,947 είδα τη φθηνότερη απλή χθες και στο ίδιο βενζινάδικο 0,997 την 100άρα. Αν ήταν μόνο 15 λεπτά, θα έβαζα κι εγώ από δαύτη, την...πολυτελείας.Αυτό που λες είναι 5 λεπτά (0,05 ευρώ), όχι 30 λεπτά...
Σε βλέπω να βάζεις 100άρα...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τι να πω; 0,947 είδα τη φθηνότερη απλή χθες και στο ίδιο βενζινάδικο 0,997 την 100άρα. Αν ήταν μόνο 15 λεπτά, θα έβαζα κι εγώ από δαύτη, την...πολυτελείας.
Αυτό που λες είναι 5 λεπτά (0,05 ευρώ), όχι 30 λεπτά...
Σε βλέπω να βάζεις 100άρα...
δεν πιάνει στα Opel
-
.
0,05 του ευρώ διαφορά η 95 με την 100;;;
Γιατί δε μου αρέσει αυτό;
-
Σαλάτα τα έκανα... Άρα το παραπάνω ποσό με περίπου 10-15% διαφορά πάει κάπου στα 100 ευρώ/10.000 χλμ.
(100άρα δεν βάζω!!! Μόνο για ταξίδια. )
Ο χρήστης lkar έγραψε:
δεν πιάνει στα Opel
Δεν μας τον πιάνει η Opel εννοείς.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
:oops: Σαλάτα τα έκανα... Άρα το παραπάνω ποσό με περίπου 10-15% διαφορά πάει κάπου στα 100 ευρώ/10.000 χλμ.(100άρα δεν βάζω!!! Μόνο για ταξίδια. )
δεν πιάνει στα Opel
Δεν μας τον πιάνει η Opel εννοείς.
στα ταξίδια μόνο
-
έχω ενα γνωστο με polo το (προηγούμενο), έχει ενα λαμπάκι στο ταμπλό ήταν συνεχώς αναμμένο. Του είπαν στο συνεργείο πως φταίει η φτην (95αρα) βενζίνη και με 100 αρα δεν ανάβει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αισθητήρας είναι αυτός. έχει σχέση με τον 'λ' ίσως, δεν ξέρω.
off topic
αυτός ο fsi τελικά δεν έχω καταλαβει γιατί εινναι τόσο καινοτόμος και μας πασάρουν το golfακι 23 χιλιάρικα.
ούτε χαμηλή κατανάλωση έχει
ούτε παραπάνω άλογα βγάζει (τρόμαξε η VW το 2004 να δώσει 115 άλογα από 1.6 και να ξεκολλήσει απο τα 75 στα 1.4)
βενζίνη 100άρα σε δύσκολους καιρούς ζητάειγιατί fsi λοιπόν?
συγνωμη για το offtopic
-
Ο χρήστης yani έγραψε:
Το έχουμε πάει 5-6 φορές στη VW, της έχουν αλλάξει και ένα σωληνάκι στο ρεζερβουάρ γιατί όπως είπαν σ'αυτό οφείλεται το πρόβλημαΤι μία φορά άλλαξαν το σωληνάκι, τις άλλες τι έκαναν?
Στο manual αναφέρει ότι το συγκεκριμένο λαμπάκι δηλώνει πρόβλημα με τα καυσαέρια......
Αλλά τη βλάβη στον λ δεν θα την έδειχνε στην αντιπροσωπεία όταν θα συνέδεαν το αυτοκίνητο με τον υπολογιστή???
Σίγουρα βγάζει κάτι ο υπολογιστής (αφού ανάβει λαμπάκι), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ΠΑΝΤΑ αυτό που λέει είναι και το σωστό. Επίσης πολλές φορές σου λέει το πρόβλημα και όχι την αιτία που το προκάλεσε.
Από εκεί και πέρα μετράει λίγο και η εμπειρία του συνεργείου. Εγώ είχα ένα 'Pressure drop between turbo and throttle valve', και στο συνεργείο που πήγαινα δεν κατάφεραν να το βρούν. Πήγα σε ένα άλλο και μου το έλυσαν αμέσως καθαρίζοντας την πεταλούδα του γκαζιού.Θα μπορούσες να κάνεις μια έρευνα, να πάρεις τηλέφωνο όλα τα εξουσιοδοτημένα, να μιλήσεις με κάποιον τεχνικό περιγράφοντας το πρόβλημα και τι σου έχουν κάνει, και να ρωτήσεις αν έχουν να προτείνουν κάτι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ και ΣΙΓΟΥΡΟ για την λύση του για να τους επισκεφτείς(γιατί αν είναι να τρέχεις σε όλα τα συνεργεία, κάηκες).
Επίσης ρώτα όταν το πάς αύριο, τι μήνυμα λάθους βγάζει ο υπολογιστής, ελπίζω να μην είναι περίεργοι και να σου πουν. Ή βρες κάποιον με vag-com να το δείς μόνος σου.
-
Ο χρήστης polinikis7 έγραψε:
έχω ενα γνωστο με polo το (προηγούμενο), έχει ενα λαμπάκι στο ταμπλό ήταν συνεχώς αναμμένο. Του είπαν στο συνεργείο πως φταίει η φτην (95αρα) βενζίνη και με 100 αρα δεν ανάβει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αισθητήρας είναι αυτός. έχει σχέση με τον 'λ' ίσως, δεν ξέρω.off topic
αυτός ο fsi τελικά δεν έχω καταλαβει γιατί εινναι τόσο καινοτόμος και μας πασάρουν το golfακι 23 χιλιάρικα.
ούτε χαμηλή κατανάλωση έχει
ούτε παραπάνω άλογα βγάζει (τρόμαξε η VW το 2004 να δώσει 115 άλογα από 1.6 και να ξεκολλήσει απο τα 75 στα 1.4)
βενζίνη 100άρα σε δύσκολους καιρούς ζητάειγιατί fsi λοιπόν?
συγνωμη για το offtopic
- Eίναι οικονομικός (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
- Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus .
- Για την 100αρα συμφωνώ
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
έχω ενα γνωστο με polo το (προηγούμενο), έχει ενα λαμπάκι στο ταμπλό ήταν συνεχώς αναμμένο. Του είπαν στο συνεργείο πως φταίει η φτην (95αρα) βενζίνη και με 100 αρα δεν ανάβει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αισθητήρας είναι αυτός. έχει σχέση με τον 'λ' ίσως, δεν ξέρω.
off topic
αυτός ο fsi τελικά δεν έχω καταλαβει γιατί εινναι τόσο καινοτόμος και μας πασάρουν το golfακι 23 χιλιάρικα.
ούτε χαμηλή κατανάλωση έχει
ούτε παραπάνω άλογα βγάζει (τρόμαξε η VW το 2004 να δώσει 115 άλογα από 1.6 και να ξεκολλήσει απο τα 75 στα 1.4)
βενζίνη 100άρα σε δύσκολους καιρούς ζητάειγιατί fsi λοιπόν?
συγνωμη για το offtopic
- Eίναι οικονομικος (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
- Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus .
- Για την 100αρα συμφωνώ
Aξιοπιστος ειναι? Με αυτα που διαβαζουμε και ακουμε μαλλον στα πρωτα τεστ αξιοπιστιας θα φιγουραρει στις τελευταιες θεσεις...
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... jero+pinin
Όλοι οι άμεσου ψεκασμού το ίδιο .
-
Το συγκεκριμένο λαμπάκι μπορεί να σημαίνει πολλά, αν διαβάσεις καλύτερα το βιβλίο του κατασκευαστή ίσως λέει για βλάβη στην τροφοδοσία και διάφορα άλλα τέτοια τρομακτικά. Αυτό μου συνέβει εμένα στο τέλος μιας πολύ ζεστής μέρας φέτος τον Ιούλιο και αφού είχα αφήσει το αυτοκίνητο (Αλφα 147) για μερικές ώρες πήγα να βάλω μπρος και άναψε το εν λόγω λαμπάκι. Πήγα μια απόσταση γύρω στα 20 km γιατί δε γινόταν να μείνω εκεί με πάρα πολύ χαλαρούς ρυθμούς και όταν έφτασα στο σπίτι έσβυσα το μοτέρ περίμενα μερικά δευτερόλεπτα και μετά ξαναέβαλα μπρος. Το λαμπάκι ως δια μαγείας δεν ξανάναψε. Το πρωί στο συνεργείο είδα στον Η/Υ ότι ήταν η βαλβίδα του νερού στον κινητήρα η οποία προφανώς δε δούλεψε στιγμιαία κατά την εκκίνηση, χωρίς ο κινητήρας να ανεβάσει θερμοκρασία ή ο,τιδήποτε άλλο. Δεδομένου ότι η Alfa έχει Bosch ηλεκτρικά και φαντάζομαι παρομοίως και το Golf θα έλεγα να προσέχεις και τη θερμοκρασία σου, μπας και...
Πάντως εμένα μου άλλαξαν προαιρετικά και χωρίς χρέωση τη βαλβίδα. Καλή τύχη και sorry για το μεγάλο post
Λαμπάκι βλάβης σε Golf 1.6 FSI