-
Ανάβαση Ομπλού , 11 Σεπτεμβρίου 2005.
............................................................................................
............................................................................................(περιμένοντας ειδήσεις , εντυπώσεις κ.α. )
Αποστόλης.
Υ.Γ. Είναι και ΜΑΥΡΗ επέτειος -
Ανάβαση Ομπλού , 11 Σεπτεμβρίου 2005.
............................................................................................
............................................................................................(περιμένοντας ειδήσεις , εντυπώσεις κ.α. )
Αποστόλης.
Υ.Γ. Είναι και ΜΑΥΡΗ επέτειος -
Ανάβαση Ομπλού , 11 Σεπτεμβρίου 2005.
............................................................................................
............................................................................................(περιμένοντας ειδήσεις , εντυπώσεις κ.α. )
Αποστόλης.
Υ.Γ. Είναι και ΜΑΥΡΗ επέτειος -
Πήγα σήμερα στις δοκιμές και μπορώ να πώ πως απογοητεύτηκα λίγο από τον αριθμό και την ποιότητα των συμμετοχών, ενώ τα Ιστορικά απουσίαζαν εν όψει του ΕΚΟ.
-
Τα ιστορικα δεν τρεχουν παντου και το 95% αυτων που τρεχουν σε αναβασεις δεν συμμετεχουν στα ραλλυ.Ιστορικα θα εχουμε την ευκαιρια να δουμε το επομενο Σαββατοκυριακο 17-18/9 στα Μεγαρα που απο πληροφοριες που εχω στα ιστορικα οι συμμετοχες εχουν ξεπερασει τις 20.
-
ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΟΜΠΛΟ. ΛΙΓΕΣ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ.ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΠΛΑΚΩΘΟΥΝ ΔΥΟ ΟΔΗΓΟΙ ΤΙΣ Ε ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ.
-
Κόσμος σε σχέση με πέρυσι πολύ λιγότερος, ίσως αιτία της μη προσέλευσης του κόσμου να είναι οι λίγες συμετοχές, οι οποίες δεν έδωσαν και το καλύτερο θέαμα.
Ευτυχώς ο αγώνας τελείωσε χωρίς πολλές καθυστερήσεις. Μόνο μια, πολύ μικρής διάρκειας, στο πρώτο σκέλος, έμεινε ο Δαρειώτης και ένα λάθος των κριτών στο δεύτερο, δε διέκοψαν το ανέβασμα του Κυριακόπουλου τη στιγμή που ο Παρασυράκης που ήταν μπροστά του είχε πρόβλημα από την Κ2 και ανέβαινε αργά ίσα για να τερματίσει.
Δεν έγινε τίποτα στον τερματισμό, κανένας δε πλακώθηκε με κανένα, αν και αυτό ακούστηκε από τους ασυρμάτους, πιθανόν κάποιος κριτής βιάστηκε να μιλήσει.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η κίνηση της αστυνομίας να κλείσει τον δρόμο πάρα πολύ νωρίς, πρίν από τις 07:00, ίσως η ανάβαση να προσμετρά στο WRC και δε το ξέρω. Εκτός αν δε θέλει τους θεατές η αστυνομία, γιατί σίγουρα η οργάνωση τους θέλει και το έδειξε εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της για την κίνηση αυτή της αστυνομίας, πρός τον υπεύθυνο αστυνόμο.
-
ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΤΡΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΛΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΟΡΙΑΚΑ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΡΙΟ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ!!! ΜΕΤΑ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΗΚΕ ΚΛΕΙΣΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΩΣΤΑ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΠΑΡΚΙΝ ΠΟΛΥ, ΕΓΩ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΟΚ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑΝ ΑΡΚΕΤΑ
-
ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΣΧΩΣ.ΤΟΥ ΧΡΩΝΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΑΛΕΠΟΥΔΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΛΟΙ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ. Η ΛΕΣΧΗ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΗΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΜΠΑΤΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ.ΕΠΡΕΠΕ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΑ ΜΙΣΘΩΣΗ 2-3 ΛΕΩΦΟΡΙΑ ΝΑ ΕΞΕΙΠΙΡΕΤΙΣΗ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΑΟΠ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΧΡΩΝΟ ΔΙΩΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΟΛΛΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
-
Xωστα αρχηγε χωστα.
-
Ο δρόμος είχε κλείσει από τις 4 το ξημέρωμα.......
-
Ο Ομπλός είναι από τις χειρότερες αναβάσεις για τους θεατές : δεν έχει χώρους στο ενδιάμεσο για παρκάρισμα, τα καλά σημεία είναι ελάχιστα και προς το τέλος πράγμα που προϋποθέτει να κλειστείς μέσα από πολύ νωρίς, δε 'σηκώνει' πολλούς θεατές μιας και δεν έχει σημεία πολλά και ασφαλή. Και προσωπικά, δε μου αρέσει γιατί είναι φουρκέτα-ευθεία-φουρκέτα.
Σίγουρα έχει ξεχωριστό χαρακτήρα ο χώρος του service. Παρκ-φερμε ? Καλά, ας το αφήσουμε.
Κρίμα που σταμάτησε η Πιτίτσα, αλήθεια δεν μπορεί να γίνει κάτι με εκείνο το σημείο με την καθίζηση ?
Έπαθα πλάκα, όταν είδα Ν/2 με μονό αριθμό συμμετοχής ... Δύσκολοι καιροί.
-
Έτσι όπως πάει η κατάσταση στο τέλος μονοψήφιος θα είναι ο αριθμός όλων των συμετοχών και διψήφιος ο αριθμός των θεατών. Αν σκεφτεί κανείς το τι γινόταν στις αναβάσεις μέχρι πέρυσι, από πλευράς συμετοχών και θεατών ίσως το πιο καλό τμήμα των Ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, τότε κάθε 'πέρυσι και καλύτερα' .
Ελπίζω η Πορταριά να με διαψεύσει.
-
Ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα, οπως τα ειπαν οι προηγουμενοι.
Το θεαμα ηταν το χειροτερο που εχω δει ποτε σε αναβαση,και εχω δει πολλες,οι περισσοτεροι αλλου παταγαν και αλλου βρισκονταν.
Δε χρειαζοταν να εισαι ειδικος για να το καταλαβεις,φαινοταν ξεκαθαρα.
Πλεον δεν ξερω αν θα ξαναπαω σε αναβαση, εκτος ισως απο τη Ριτσωνα λογω του ξεχωριστου της χαρακτηρα.
Αυτο με το κλεισιμο του δρομου τι ηταν παλι?
Και ενταξει ο νεος στα καθηκοντα του αστυνομος δεν ηξερε.
Ο Αοπ ομως που βοσκαγε?
Να ορθωσει αναστημα,να εξηγησει, να βρει λυσεις, οπως τα λεωφορεια!
Αλλα τι περιμενουμε απο γερασμενους ανθρωπους στα μυαλα και οχι μονο,και το 'οικογενειακο' κλιμα του αοπ?
Σιγα που θα χαλαγαν τα κερδη τους για να μισθωσουν 2 λεωφορεια.
Η, να εβαζε 2 κριτες στα παρκινγκ να καθοριζουν την κινηση, και οταν αυτα θα γεμιζαν, να εκλεινε το δρομο.
Αλλα ουτε αυτο δεν φροντισε να κανει ο αοπ,να καθαρισει λιγο το κεντρικο παρκινγκ, να χωρεσει πολλα αυτοκινητα. -
Αυτό που πιστέυω εγώ είναι πως οι οι συμμετοχές που είχε ήταν παρα πολλές αν αναλογιστεί κανείς την κακομοιριά των αγώνων και τα τσουχτερά νούμερα σε ευρώ που πρέπει να δώσει καποιος για να συμετάσχει.
Πολλές πατρινές απουσίες απο τις συμετοχές,γεγονός που πρεπει να ανυσυχήσει τους τοπικους οργανωτές.
Το ευχαριστο ήταν που δεν είχε καθυστερήσεις μιας και ο παραγοντας των λίγων συμετοχών και της καλής τύχης αυτών που συμετείχανε έπεξε τον ρόλο του.
Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι οτι απο την αθήνα μέχρι και την αφετηρία του αγώνα δεν είδα ούτε μια ψευτοαφίσα που να δώσει γνώση σε καποιον οτι έχει αγώνα ή να καθοδηγήσει καποιον που έχει ξεκινήσει απο τα χαραματα για να φτάσει ως εκεί που αν δεν σταματούσε να ρωτήσει μπορούσε να φτάσει στον πύργο ψαχνωντας να βρεί τον ομπλό.
Ευτυχώς που τα αυξημένα παράβολα πάνε στους αγώνες όπως θα νομίζει ο προεδρος ο Κος Μανιατόπουλος μιας και ο ίδιος αυτό είχε πεί να γίνει φέτος.
Κοροιδία που μας πουλάνε.Φίκια για μεταξωτές κορδέλες.Και του χρόνου παιδιάααα!!! -
ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΝΕΑ ΕΛΠΑ Η ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΠΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΚΡΑΝ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
ΠΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΡΙΑΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΒΛΕΠΑΜΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΦΑ Η ΒΗΤΑ ΛΟΓΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΕΞΟΧΗ.
ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΩ ΑΦΟΥ ΔΩ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΩ ΠΑΡΕΑ, ΚΑΠΟΤΕ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΩ ΘΕΑΜΑ. ΑΠΟ ΤΟ 95 ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ, ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ.
ΑΦΙΣΕΣ? ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΠΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΟΜΠΛΟ?Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ
ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΑΙΧΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΚΛΠ... ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ 'ΡΑΛΛΙΣΤΑ' ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣΟΡΡΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΘΗΚΑ!
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ, ΠΑΡΑΒΟΛΩΝ ΚΛΠ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.
-
ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΥΣ ΟΛΟΥΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ SITE...........
ΦΙΛΙΚΑ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΩΤΟΣ -
Στο άρθρο του rally.gr γράφει:
'...Αυτό δεν έγινε με αποτέλεσμα ο Παρασυράκης, που αντελήφθει το AX πίσω του μόλις στο flying να σταματήσει πάνω στο φωτοκύτταρο ώστε ο Κυριακόπουλος να ακυρωθεί και να ξανακάνει μια ολόκληρη και ανεμπόδιστη προσπάθεια...'
edit: Μετά την εξήγηση του KF, κατάλαβα επιτέλους τι εννοούσε...
-
ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΛΙΓΟ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΣΤΟ SITE. ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΝΟΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΡΑΣΥΡΑΚΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΤΟ ΦΛΑΙΝΓΚ ΜΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΥ ΧΡΕΩΘΗΚΕ ΜΕΤΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
Ανάβαση Ομπλού 11 Σεπτ. 2005 .