-
Διαβάζοντας τη συγκεκριμένη δοκιμή στο τεύχος Αυγούστου των 4Τ μου δημιουργήθηκε η εξής απορία.
Γιατί το Outlander Turbo να συγκρίνεται με το Forester των 2.5 λίτρων και όχι με το αντίστοιχο των 2000 κ.εκ., τη στιγμή που η τιμή αγοράς του βρίσκεται πιο κοντά στο δεύτερο (Outlander: 36490 ευρώ, Forester 2.5: 39950 ευρώ, Forester 2.0: 35950 ευρώ, όλα με παραπλήσιο εξοπλισμό), και μάλιστα να υποσκελίζεται με άνεση απ' αυτό κυρίως λόγω κινητήρα;
Χωρίς να είμαι fan ούτε του ενός αυτοκινήτου, ούτε του άλλου (γενικά δεν πολυσυμπαθώ τα τζιποειδή), αυτή η αντιπαράθεση μου φαίνεται λίγο άδικη... -
Διαβάζοντας τη συγκεκριμένη δοκιμή στο τεύχος Αυγούστου των 4Τ μου δημιουργήθηκε η εξής απορία.
Γιατί το Outlander Turbo να συγκρίνεται με το Forester των 2.5 λίτρων και όχι με το αντίστοιχο των 2000 κ.εκ., τη στιγμή που η τιμή αγοράς του βρίσκεται πιο κοντά στο δεύτερο (Outlander: 36490 ευρώ, Forester 2.5: 39950 ευρώ, Forester 2.0: 35950 ευρώ, όλα με παραπλήσιο εξοπλισμό), και μάλιστα να υποσκελίζεται με άνεση απ' αυτό κυρίως λόγω κινητήρα;
Χωρίς να είμαι fan ούτε του ενός αυτοκινήτου, ούτε του άλλου (γενικά δεν πολυσυμπαθώ τα τζιποειδή), αυτή η αντιπαράθεση μου φαίνεται λίγο άδικη... -
Διαβάζοντας τη συγκεκριμένη δοκιμή στο τεύχος Αυγούστου των 4Τ μου δημιουργήθηκε η εξής απορία.
Γιατί το Outlander Turbo να συγκρίνεται με το Forester των 2.5 λίτρων και όχι με το αντίστοιχο των 2000 κ.εκ., τη στιγμή που η τιμή αγοράς του βρίσκεται πιο κοντά στο δεύτερο (Outlander: 36490 ευρώ, Forester 2.5: 39950 ευρώ, Forester 2.0: 35950 ευρώ, όλα με παραπλήσιο εξοπλισμό), και μάλιστα να υποσκελίζεται με άνεση απ' αυτό κυρίως λόγω κινητήρα;
Χωρίς να είμαι fan ούτε του ενός αυτοκινήτου, ούτε του άλλου (γενικά δεν πολυσυμπαθώ τα τζιποειδή), αυτή η αντιπαράθεση μου φαίνεται λίγο άδικη... -
Τα έχουμε ξαναπεί και παλαιότερα για τα συγκριτικά
Βέβαια εδώ δεν έχουμε και καμια χαοτική διαφορά
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Διαβάζοντας τη συγκεκριμένη δοκιμή στο τεύχος Αυγούστου των 4Τ μου δημιουργήθηκε η εξής απορία.
Γιατί το Outlander Turbo να συγκρίνεται με το Forester των 2.5 λίτρων και όχι με το αντίστοιχο των 2000 κ.εκ., τη στιγμή που η τιμή αγοράς του βρίσκεται πιο κοντά στο δεύτερο (Outlander: 36490 ευρώ, Forester 2.5: 39950 ευρώ, Forester 2.0: 35950 ευρώ, όλα με παραπλήσιο εξοπλισμό), και μάλιστα να υποσκελίζεται με άνεση απ' αυτό κυρίως λόγω κινητήρα;
Χωρίς να είμαι fan ούτε του ενός αυτοκινήτου, ούτε του άλλου (γενικά δεν πολυσυμπαθώ τα τζιποειδή), αυτή η αντιπαράθεση μου φαίνεται λίγο άδικη...Σωστος
Διλιτρο turbo το ενα,διλιτρο turbo και το αλλο.Οχι 2.0 με 2.5...
Αφου υπαρχει αντιστοιχη εκδοση του Subaru με παραπλησια τιμη...
Περισσοτερο κοιταξαν την ιπποδυναμη μαλλον. -
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Διαβάζοντας τη συγκεκριμένη δοκιμή στο τεύχος Αυγούστου των 4Τ μου δημιουργήθηκε η εξής απορία.
Γιατί το Outlander Turbo να συγκρίνεται με το Forester των 2.5 λίτρων και όχι με το αντίστοιχο των 2000 κ.εκ., τη στιγμή που η τιμή αγοράς του βρίσκεται πιο κοντά στο δεύτερο (Outlander: 36490 ευρώ, Forester 2.5: 39950 ευρώ, Forester 2.0: 35950 ευρώ, όλα με παραπλήσιο εξοπλισμό), και μάλιστα να υποσκελίζεται με άνεση απ' αυτό κυρίως λόγω κινητήρα;
Χωρίς να είμαι fan ούτε του ενός αυτοκινήτου, ούτε του άλλου (γενικά δεν πολυσυμπαθώ τα τζιποειδή), αυτή η αντιπαράθεση μου φαίνεται λίγο άδικη...Την είχα και εγώ αυτή την απορία μέχρι που συνειδητοποίησα ότι το outlnader turbo υστερεί ακόμα και από το δίλιτρο forester XT...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Διαβάζοντας τη συγκεκριμένη δοκιμή στο τεύχος Αυγούστου των 4Τ μου δημιουργήθηκε η εξής απορία.
Γιατί το Outlander Turbo να συγκρίνεται με το Forester των 2.5 λίτρων και όχι με το αντίστοιχο των 2000 κ.εκ., τη στιγμή που η τιμή αγοράς του βρίσκεται πιο κοντά στο δεύτερο (Outlander: 36490 ευρώ, Forester 2.5: 39950 ευρώ, Forester 2.0: 35950 ευρώ, όλα με παραπλήσιο εξοπλισμό), και μάλιστα να υποσκελίζεται με άνεση απ' αυτό κυρίως λόγω κινητήρα;
Χωρίς να είμαι fan ούτε του ενός αυτοκινήτου, ούτε του άλλου (γενικά δεν πολυσυμπαθώ τα τζιποειδή), αυτή η αντιπαράθεση μου φαίνεται λίγο άδικη...Την είχα και εγώ αυτή την απορία μέχρι που συνειδητοποίησα ότι το outlnader turbo υστερεί ακόμα και από το δίλιτρο forester XT...
που??? στο γκαζι???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
που??? στο γκαζι???
Χαμηλά είναι πολύ νεκρό δυστυχώς, αλλά ακόμα και έτσι δεν είναι μόνο στο γκάζι. Το outlander είναι καθαρά ασφάλτινο και για μένα δεν έχει λόγο ύπαρξης. Ας βγάζανε το lancer με ένα τέτοιο κινητήρα και στήσιμο, να χτυπήσει το wrx. Στο χώμα δεν λέει μία...
-
to oti to outlander den ta paei kala sto xwma einai mythos
-
Aκριβώς!...εκεί κολλάτε στη 2λιτρη έκδοση...;
Εγώ δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης των τουρμπισμένων και άνω των 200 αλόγων SUV...ειλικρινά...
Αυτός που θέλει γκάζι και «στρίψιμο» τουρμπισμένο SUV θα πάρει...; -
Και γιατί να μην πάρει αφού πάνε λίγο ποιο αργά και είναι αρκετά ποιο φτηνά. Και έχουν και χωμάτινο προσανατολισμό...δεν είναι όλη η Ελλάδα άσφαλτος...
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Και γιατί να μην πάρει αφού πάνε λίγο ποιο αργά και είναι αρκετά ποιο φτηνά. Και έχουν και χωμάτινο προσανατολισμό...δεν είναι όλη η Ελλάδα άσφαλτος...Ποιο φτηνά είναι...;
Σου αναφέρω ότι με 28-30Κ παίρνεις πραγματικά γρήγορα αυτοκίνητα όπως TypeR, Golf GTi κτλ.Τα συγκεκριμένα αλλά κ άλλα SUV κοστίζουν από 36Κ και πάνω.
Γιατί δηλ εφόσον θέλεις γκάζια να πάρεις ένα μεγάλο, βαρύ και με υψηλό κέντρο βάρους SUV...;!!
Εάν θες χωμάτινο προσανατολισμό σίγουρα δεν θα επιλέξεις αυτά γιατί μόνο για αυτό δεν κατασκευάστηκαν ... -
Και όμως, κάποιοι προφανώς διαπίστωσαν ότι όχι μόνο υπάρχουν άνθρωποι που θα τους άρεσαν αυτά τα
λίγο από αυτοκίνητο,
λίγο από τζίπ,
λίγο από αγωνιστικό,
λίγο από στέισον,
λίγο από οικογενειακό,
λίγο από..... whateverΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΕΣΚΑΓΑΝ ΧΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ....
-
elteo τα γρήγορα αυτά SUV έχουν το πλεονέκτημα του οτι συνδυάζουν και τις επιδόσεις και τους χώρυς και δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και φυσικά άνεση.
Δεν είναι καθόλου παράλογη αγορά.
Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου πω πως με 30χιλ το type-R είναι άχρηστο γιατι με 10.000 παίρνεις ενα CBR600RR και με τα υπόλοιπα 20 παίρνεις ενα 2 C2 οπότε αθροιστικά έχεις χώρους για 10 άτομα και 0-100 σε 3' και τελική 280.
Το συνδυασμό τον πληρώνεις παραπάνω και είναι απόλυτα λογικό.
-
Το συγκριτικό αυτό ειναι το γνωστό θάψιμο
Το συγκρίνεις με το μεγάλο όπότε χάνει στα σίγουρα!!!
Οτι και να μου πουν γι αυτό δεν αλλάζω γνώμη
Ο μόνος που τον συμφερει αυτό το τεστ ειναι η subaru. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
elteo τα γρήγορα αυτά SUV έχουν το πλεονέκτημα του οτι συνδυάζουν και τις επιδόσεις και τους χώρυς και δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και φυσικά άνεση.Δεν είναι καθόλου παράλογη αγορά.
Με την ίδια λογική θα μπορούσα να σου πω πως με 30χιλ το type-R είναι άχρηστο γιατι με 10.000 παίρνεις ενα CBR600RR και με τα υπόλοιπα 20 παίρνεις ενα 2 C2 οπότε αθροιστικά έχεις χώρους για 10 άτομα και 0-100 σε 3' και τελική 280.
Το συνδυασμό τον πληρώνεις παραπάνω και είναι απόλυτα λογικό.
ετσι παιρνουν κάποιους διαγωνισμούς του ΔΗΜΟΣΙΟΥ κάποιοι!!!!
εγραψες -
Αυτή η π@π@ρια με τα τουρμπισμένα SUV είναι μια καλή κίνηση μάρκετινγκ για κατοίκους Β. Προαστείων, Πανοράματος κλπ.
Επειδή λόγω επαγγέλματος αλλά και χόμπι έχουν πέσει στα χέρια μου αρκετά 4Χ4.. πιστέυω ότι η ιπποδύναμη και τα ασφάλτινα χαρακτηριστικά και οι 'έξυπνες τετρακινήσεις' που σε βοηθάνε να κολήσεις πιό εύκολα, δεν αρμόζουν σε πραγματικά 4Χ4.
Τ
ο 4Χ4 που χρησιμοποιείται για εργαλείο και όχι για γκομενοκράχτης ή για προστασία την κουλής συζύγου οδηγού πρέπει να έχει μεγάλο ύψος από το έδαφος (όχι σαν το FORESTER) , κοντό μεταξόνιο (όχι σαν όλα τα SUV διαστάσεων νεκροφόρας που κυκλοφορούν) , να είναι σχετικά στενό (όχι σαν το άθλιο HUMMER), να είναι ελαφρύ, να έχει αργό γρήγορο, η τετρακίνηση να εμπλέκεται μηχανικά (όχι με ηλίθια αυτόματα συστήματα που θα σε αφήσουν με το πουλί στο χέρι στην μέση του πουθενά), λάστιχα τουλάχιστον 50/50 και όχι ασφάλτινα που φοράνε τα SUV.
Μην ξεχνάτε την ιδιομορφία της Ελληνικής υπαίθρου, το HUMMER είναι πολύ ωραίο για την καταιγίδα της ερήμου και για το AFRICA KORPS αλλά μπορεί άραγε να ανέβει στα θεόστενα μονοπάτια της Όσας ή του Βερτίσκου???Για του λόγου το αληθές χθές στην έκθεση είχε ένα στίβο 4Χ4 στον οποίο το 25χρονο κατσικάκι LADA NIVA τον μόλλις 10.500€ βιάζε ασύστολα τις νεκροφόρες των 30.000-50.000€ δείχνοντας πως πρέπει να είναι στημένο πραγματικά ένα εργαλείο. Έπρεπε να βλέπατε τι ωραία έβρισκε κάτω στις δοκιμασίες το φοβερό και τρομερό καινούργιο SUZUKI VITARA σε σημεία που το NIVA και το μικρό του αδελφάκι JIMNY περνούσαν αέρα.
-
Πριν από μερικά χρόνια είμασταν για δικαοπές στη Μήλο και έτυχε να γνωριστούμε με κάποιον γεωλόγο οπου εργαζόταν εκεί...
Είχε ένα Vitara αν θυμάμαι καλά και στην συζήτηση περί την κατάστασης των δρόμων στο νησί και των σημείων όπου αυτός εργάζεται στην ερώτηση που του έκανα αν πηγαίνει στα βουνά με το Vitara μου απάντησε:
«Τρελός είσαι;;;;; Πάω μέχρι το τέλος του δρόμου και μετά με Lada Niva» -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Πριν από μερικά χρόνια είμασταν για δικαοπές στη Μήλο και έτυχε να γνωριστούμε με κάποιον γεωλόγο οπου εργαζόταν εκεί...Είχε ένα Vitara αν θυμάμαι καλά και στην συζήτηση περί την κατάστασης των δρόμων στο νησί και των σημείων όπου αυτός εργάζεται στην ερώτηση που του έκανα αν πηγαίνει στα βουνά με το Vitara μου απάντησε:
«Τρελός είσαι;;;;; Πάω μέχρι το τέλος του δρόμου και μετά με Lada Niva»ελα τωρα, βρωμαει ΚΚΕ?
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Πριν από μερικά χρόνια είμασταν για δικαοπές στη Μήλο και έτυχε να γνωριστούμε με κάποιον γεωλόγο οπου εργαζόταν εκεί...Είχε ένα Vitara αν θυμάμαι καλά και στην συζήτηση περί την κατάστασης των δρόμων στο νησί και των σημείων όπου αυτός εργάζεται στην ερώτηση που του έκανα αν πηγαίνει στα βουνά με το Vitara μου απάντησε:
«Τρελός είσαι;;;;; Πάω μέχρι το τέλος του δρόμου και μετά με Lada Niva»Αυτό είναι κλασσικό ψυχοκοινωνικοπολιτισμοικό φαινόμενο. Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να αποδόσουν στα πράγματα μια 'ισσοροπία'.
πχ αν μια κοπέλα είναι όμορφη θεωρούν αυτομάτως πως είναι χαζή όπως και μια άσχημη πως είναι έξυπνη.
Σϋμφωνα με την παράκρουση αυτή πρέπει το άθροισμα των ικανοτήτων ενός ανθρώπου ή ενός αυτοκινήτων να παραμένει σταθερό.Οπότε μόλις διαπιστώσουν πλεόνασμα ικανοτητων κάπου αυτομάτως αποκλείουν τους άλλους τομείς (Vitara--->καλό στο δρόμο κλπ-------->άρα κακό εκτός κλπ) και αντίστροφα αν διαπιστώσουν έλλειμα σπεύδουν να αποδόσουν μυθικές ικανότητες ωστε να το ισοσκελίσουν (Νίβα--->άθλιο παντού----->άρα 'σκυλί' εκτός δρόμου).
Outlander 2.0 Turbo vs Forester 2.5XT. Γιατί;