-
Την απόφαση του ομίλου της Fiat για συνεργασία με άλλη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία φανέρωσε ο Διευθύνων Σύμβουλός της Sergio Marchionne σε χθεσινή Συνέντευξη Τύπου. Αποκάλυψε, μάλιστα, πως ο στρατηγικός αυτός συνεργάτης (που δεν θα είναι Ασιάτης) θα έχει βρεθεί έως το τέλος του 2005.
Τόπε ο κος Marchionne και ... τσουπ βγαίνει η εφημερίδα Republica σήμερα και αποκαλύπτει το όνομα του συνεργάτη: DaimlerChrysler.
Οι συντάκτες της εφημερίδας επικαλούνται σοβαρές πηγές εντός της Fiat που της αποκάλυψαν πως η συμφωνία είναι θέμα χρόνου να οριστικοποιηθεί. Για να δούμε τι θα δούμε ...
autopress.gr
Πολύ ξύπνοι οι Ιταλοί μετά απο την GM βρήκαν άλλο κορόιδο για να τους φάνε λεφτά!
-
Την απόφαση του ομίλου της Fiat για συνεργασία με άλλη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία φανέρωσε ο Διευθύνων Σύμβουλός της Sergio Marchionne σε χθεσινή Συνέντευξη Τύπου. Αποκάλυψε, μάλιστα, πως ο στρατηγικός αυτός συνεργάτης (που δεν θα είναι Ασιάτης) θα έχει βρεθεί έως το τέλος του 2005.
Τόπε ο κος Marchionne και ... τσουπ βγαίνει η εφημερίδα Republica σήμερα και αποκαλύπτει το όνομα του συνεργάτη: DaimlerChrysler.
Οι συντάκτες της εφημερίδας επικαλούνται σοβαρές πηγές εντός της Fiat που της αποκάλυψαν πως η συμφωνία είναι θέμα χρόνου να οριστικοποιηθεί. Για να δούμε τι θα δούμε ...
autopress.gr
Πολύ ξύπνοι οι Ιταλοί μετά απο την GM βρήκαν άλλο κορόιδο για να τους φάνε λεφτά!
-
Την απόφαση του ομίλου της Fiat για συνεργασία με άλλη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία φανέρωσε ο Διευθύνων Σύμβουλός της Sergio Marchionne σε χθεσινή Συνέντευξη Τύπου. Αποκάλυψε, μάλιστα, πως ο στρατηγικός αυτός συνεργάτης (που δεν θα είναι Ασιάτης) θα έχει βρεθεί έως το τέλος του 2005.
Τόπε ο κος Marchionne και ... τσουπ βγαίνει η εφημερίδα Republica σήμερα και αποκαλύπτει το όνομα του συνεργάτη: DaimlerChrysler.
Οι συντάκτες της εφημερίδας επικαλούνται σοβαρές πηγές εντός της Fiat που της αποκάλυψαν πως η συμφωνία είναι θέμα χρόνου να οριστικοποιηθεί. Για να δούμε τι θα δούμε ...
autopress.gr
Πολύ ξύπνοι οι Ιταλοί μετά απο την GM βρήκαν άλλο κορόιδο για να τους φάνε λεφτά!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Πολύ ξύπνοι οι Ιταλοί μετά απο την GM βρήκαν άλλο κορόιδο για να τους φάνε λεφτά!μακαρι!!!
-
ειλικρινα δεν βλεπω τι θα μπορουσε να κερδισει η Fiat σαν τεχνολογια απο την Daimler... H Fiat εδειξε πως αμα θελει, μπορει να κανει πολυ καλα πραγματα. Τωρα απο εκει και περα... που να στεχευσουν με τη Daimler? Σε κοινα πατωματα? Κινητηρες? Κιβωτια?
Δεν ξερω, αλλα μια τετοια συνεργασια δεν μου καθεται καλα. Να πω πως ηταν συνεργασια με καμια Toyota, Citroen και λοιπους αναλογους κατασκευαστες θα το καταλαβαινα. Τεσπα, ο Μαρκιονε ξερει καλυτερα απο μενα που στοχευει.
ΜΑΡΚΙΟΝΕ - ΓΕΡΑ - ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ σκετη μαφια ειναι οι Ιταλοι..
-
δηλαδή στην Ελλάδα θα διπλασιάσει τις πωλήσεις της η Φιατ; (αφού πουλάσει όσο η Mercedes )
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ειλικρινα δεν βλεπω τι θα μπορουσε να κερδισει η Fiat σαν τεχνολογια απο την Daimler... H Fiat εδειξε πως αμα θελει, μπορει να κανει πολυ καλα πραγματα. Τωρα απο εκει και περα... που να στεχευσουν με τη Daimler? Σε κοινα πατωματα? Κινητηρες? Κιβωτια?Δεν ξερω, αλλα μια τετοια συνεργασια δεν μου καθεται καλα.** Να πω πως ηταν συνεργασια με καμια Toyota, Citroen** και λοιπους αναλογους κατασκευαστες θα το καταλαβαινα. Τεσπα, ο Μαρκιονε ξερει καλυτερα απο μενα που στοχευει.
ΜΑΡΚΙΟΝΕ - ΓΕΡΑ - ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ σκετη μαφια ειναι οι Ιταλοι..
Κάτσε γιατι μπορεί να είναι στάχτη στα μάτια!
Ανακοινώνουμε περί DC ενω ουσιαστικά μας ενδιαφέρει η....Toyota! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Κάτσε γιατι μπορεί να είναι στάχτη στα μάτια!
Ανακοινώνουμε περί DC ενω ουσιαστικά μας ενδιαφέρει η....Toyota!Ενας ένας!! Ολοι θα δώσουνε στην Φίατ!!
-
Ακούτε DC και σκεφτόσαστε αμέσως τα αμερικάνικα Chrysler....
Δείτε και αλλίως:
- To νέο 500 μοιράζετε μηχανικά μέρη με το SMART.
- oi Lancia μοιράζονται μηχανικά απο Mercedes αλλά με πιο σπορ χαρακτήρα.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Ακούτε DC και σκεφτόσαστε αμέσως τα αμερικάνικα Chrysler....Δείτε και αλλίως:
- To νέο 500 μοιράζετε μηχανικά μέρη με το SMART.
- oi Lancia μοιράζονται μηχανικά απο Mercedes αλλά με πιο σπορ χαρακτήρα.
Για την ώρα η Thesis είναι λιγότερο 'σπορ' από E-Class, άρα το ποιος θα δώσει σε ποιον 'σπορ' χαρακτήρα είναι σχετικό
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
άρα το ποιος θα δώσει σε ποιον 'σπορ' χαρακτήρα είναι σχετικόΤι είπες τώρα βρε ιερόσυλε!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ακούτε DC και σκεφτόσαστε αμέσως τα αμερικάνικα Chrysler....
Δείτε και αλλίως:
- To νέο 500 μοιράζετε μηχανικά μέρη με το SMART.
- oi Lancia μοιράζονται μηχανικά απο Mercedes αλλά με πιο σπορ χαρακτήρα.
Για την ώρα η Thesis είναι λιγότερο 'σπορ' από E-Class, άρα το ποιος θα δώσει σε ποιον 'σπορ' χαρακτήρα είναι σχετικό
Πιπέρι στο στόμα!!!
-
Σσσσσσσ... μην φωνάζετε και τα ακούσει αυτά ο Krus...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ακούτε DC και σκεφτόσαστε αμέσως τα αμερικάνικα Chrysler....
Δείτε και αλλίως:
- To νέο 500 μοιράζετε μηχανικά μέρη με το SMART.
- oi Lancia μοιράζονται μηχανικά απο Mercedes αλλά με πιο σπορ χαρακτήρα.
Για την ώρα η Thesis είναι λιγότερο 'σπορ' από E-Class, άρα το ποιος θα δώσει σε ποιον 'σπορ' χαρακτήρα είναι σχετικό
Πιπέρι στο στόμα!!!
Μαλλον καρφιτσες στο πληκτρολογιο!
Κυριε μοντερατορα παρακαλω να επιβληθουν αμεσα ποινες για τη λιαν εμπρηστικη η τοποθετηση του ikar.(Η οποια ειναι και σωστη δυστυχως...)
-
Στους 4Τ πέστε τα, όχι σε μένα
01/03
'Ψήφος εμπιστοσύνης
Kινδυνεύοντας να γίνουμε μονότονοι, θα επαναλάβουμε πως η Mercedes E 200K παραμένει το
κορυφαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας και γι? αυτό κέρδισε και την προτίμησή μας στην
παρούσα δοκιμή, παρά την υψηλή τιμή της. Oι Γερμανοί πόνταραν στο χαρτί της οδηγικής
ευχαρίστησης και κέρδισαν το στοίχημα, χωρίς να χάσουν και πολλά στον τομέα της άνεσης.
Xρησιμοποίησαν την τεχνολογία όχι μόνο για να γεμίσουν το αυτοκίνητο με αερόσακους, αλλά
και προς χάριν της ενεργητικής ασφάλειας, εφοδιάζοντάς το με το πλέον προηγμένο και
αποτελεσματικό σύστημα πέδησης της κατηγορίας. H Thesis, από την άλλη, είναι πιο
«ραφιναρισμένη» σε κάποιους τομείς από την E 200, πιο άνετη, δείχνει πολυτελέστερη και
προσφέρει καλύτερη σχέση τιμής/εξοπλισμού. Ωστόσο, έχει απαρνηθεί το παρελθόν της, το
οποίο μας το θυμίζει μόνο ο ισχυρός της κινητήρας. Πιο απλά, η διαφορά ανάμεσα στα δύο
αυτοκίνητα είναι πως τη Lancia τη χαίρεσαι πια μόνο ως επιβάτης (σ.σ.: αν είναι δυνατόν,
και μη χειρότερα!), ενώ τη Mercedes μπορείς να την ευχαριστηθείς και ως οδηγός... (σ.σ.:
έγινε και αυτό)._ 4T ' -
lkar έχεις δει τις Ε στην πίστα;;; Αστο καλύτερα... η χαρά της μούρης! Τόσα μούτρα δεν έχω δει ούτε σε μπροστιοκίνητο. θα ρίξεις πολύ γέλιο!
Οι 4Τ είναι εταιρεία και οχι φιλόπτωχο ταμείο
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
lkar έχεις δει τις Ε στην πίστα;;; Αστο καλύτερα... η χαρά της μούρης! Τόσα μούτρα δεν έχω δει ούτε σε μπροστιοκίνητο. θα ρίξεις πολύ γέλιο!Οι 4Τ είναι εταιρεία και οχι φιλόπτωχο ταμείο
Δεν χρειάζεται να τις δω, έχω οδηγήσει E-Class και ΔΕΝ θέλω με τίποτα να οδηγήσω Thesis
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
lkar έχεις δει τις Ε στην πίστα;;; Αστο καλύτερα... η χαρά της μούρης! Τόσα μούτρα δεν έχω δει ούτε σε μπροστιοκίνητο. θα ρίξεις πολύ γέλιο!Α, δεν τα λες καλά, Πέταγε κώλο στην Κ9.
...μόλις πάταγε στο χώμα μετά από την ανεξέλεγκτη υποστροφή!
-
Εχω περιέργεια τώρα... Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να οδηγήσω μία Thesis να πω εντυπώσεις.
-
Η ΦΙΑΤ έχει δείξει πως μπορεί να φτιάξει τα πάντα, αλλά θέλει νοικοκύρεμα!
Η δε DC από νοικοκύρεμα ξέρει, και όλα τα προβλήματα ξεκινάνε από το ότι όλα ΟΛΑ ΟΛΑ της τα φτιάχνει η Μπος. Και τα φτιάχνει πρωτοποριακά, αλλά σκάρτα...
Θες Ιταλικό και μεγάλο ή γρήγορο; Έχασες! Μέχρι 159 φτάνουμε και μετά πρέπει να ξεβρακωθείς για Μαζέρια...
Θες Μερσεντικό και μικρό; Πάλι έχασες, από τα προσιτά Σμαρτ πάμε στην ΑΚλάς που (με κάποια εξτρα που όλοι δίνουν στάνταρ, μέχρι και η πίσω ΕΤΑΖΕΡΑ είναι ΕΞΤΡΑ!!!) είναι μικρό σε τιμή μεσαίου...Οπότε r&d η Φίατ, και η άλλη να τυς νοικοκυρεύει.
Το ότι οι πωλήσεις τους δεν (πολύ)αλληλοκανιβαλίζονται μόνο καλό είναι, αλληλοσυμπληρώνονται, έχουν πολλά να ανταλλάξουν!Βέβαια αυτά δεχομενοι πως η φήμη είναι σωστή, που για να δούμε πρώτα...
Fiat + DaimlerChrysler = ...Love