Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat + DaimlerChrysler = ...Love
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Fiat + DaimlerChrysler = ...Love
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    18
    49
    78
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sado last edited by

      Την απόφαση του ομίλου της Fiat για συνεργασία με άλλη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία φανέρωσε ο Διευθύνων Σύμβουλός της Sergio Marchionne σε χθεσινή Συνέντευξη Τύπου. Αποκάλυψε, μάλιστα, πως ο στρατηγικός αυτός συνεργάτης (που δεν θα είναι Ασιάτης) θα έχει βρεθεί έως το τέλος του 2005.

      Τόπε ο κος Marchionne και ... τσουπ βγαίνει η εφημερίδα Republica σήμερα και αποκαλύπτει το όνομα του συνεργάτη: DaimlerChrysler.

      Οι συντάκτες της εφημερίδας επικαλούνται σοβαρές πηγές εντός της Fiat που της αποκάλυψαν πως η συμφωνία είναι θέμα χρόνου να οριστικοποιηθεί. Για να δούμε τι θα δούμε ...

      autopress.gr

      Πολύ ξύπνοι οι Ιταλοί μετά απο την GM βρήκαν άλλο κορόιδο για να τους φάνε λεφτά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sado last edited by

        Την απόφαση του ομίλου της Fiat για συνεργασία με άλλη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία φανέρωσε ο Διευθύνων Σύμβουλός της Sergio Marchionne σε χθεσινή Συνέντευξη Τύπου. Αποκάλυψε, μάλιστα, πως ο στρατηγικός αυτός συνεργάτης (που δεν θα είναι Ασιάτης) θα έχει βρεθεί έως το τέλος του 2005.

        Τόπε ο κος Marchionne και ... τσουπ βγαίνει η εφημερίδα Republica σήμερα και αποκαλύπτει το όνομα του συνεργάτη: DaimlerChrysler.

        Οι συντάκτες της εφημερίδας επικαλούνται σοβαρές πηγές εντός της Fiat που της αποκάλυψαν πως η συμφωνία είναι θέμα χρόνου να οριστικοποιηθεί. Για να δούμε τι θα δούμε ...

        autopress.gr

        Πολύ ξύπνοι οι Ιταλοί μετά απο την GM βρήκαν άλλο κορόιδο για να τους φάνε λεφτά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sado last edited by

          Την απόφαση του ομίλου της Fiat για συνεργασία με άλλη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία φανέρωσε ο Διευθύνων Σύμβουλός της Sergio Marchionne σε χθεσινή Συνέντευξη Τύπου. Αποκάλυψε, μάλιστα, πως ο στρατηγικός αυτός συνεργάτης (που δεν θα είναι Ασιάτης) θα έχει βρεθεί έως το τέλος του 2005.

          Τόπε ο κος Marchionne και ... τσουπ βγαίνει η εφημερίδα Republica σήμερα και αποκαλύπτει το όνομα του συνεργάτη: DaimlerChrysler.

          Οι συντάκτες της εφημερίδας επικαλούνται σοβαρές πηγές εντός της Fiat που της αποκάλυψαν πως η συμφωνία είναι θέμα χρόνου να οριστικοποιηθεί. Για να δούμε τι θα δούμε ...

          autopress.gr

          Πολύ ξύπνοι οι Ιταλοί μετά απο την GM βρήκαν άλλο κορόιδο για να τους φάνε λεφτά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petran last edited by

            Ο χρήστης sado έγραψε:
            Πολύ ξύπνοι οι Ιταλοί μετά απο την GM βρήκαν άλλο κορόιδο για να τους φάνε λεφτά!

            μακαρι!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              corsair last edited by

              ειλικρινα δεν βλεπω τι θα μπορουσε να κερδισει η Fiat σαν τεχνολογια απο την Daimler... H Fiat εδειξε πως αμα θελει, μπορει να κανει πολυ καλα πραγματα. Τωρα απο εκει και περα... που να στεχευσουν με τη Daimler? Σε κοινα πατωματα? Κινητηρες? Κιβωτια?

              Δεν ξερω, αλλα μια τετοια συνεργασια δεν μου καθεται καλα. Να πω πως ηταν συνεργασια με καμια Toyota, Citroen και λοιπους αναλογους κατασκευαστες θα το καταλαβαινα. Τεσπα, ο Μαρκιονε ξερει καλυτερα απο μενα που στοχευει.

              ΜΑΡΚΙΟΝΕ - ΓΕΡΑ - ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ σκετη μαφια ειναι οι Ιταλοι..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                δηλαδή στην Ελλάδα θα διπλασιάσει τις πωλήσεις της η Φιατ; (αφού πουλάσει όσο η Mercedes )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης corsair έγραψε:
                  ειλικρινα δεν βλεπω τι θα μπορουσε να κερδισει η Fiat σαν τεχνολογια απο την Daimler... H Fiat εδειξε πως αμα θελει, μπορει να κανει πολυ καλα πραγματα. Τωρα απο εκει και περα... που να στεχευσουν με τη Daimler? Σε κοινα πατωματα? Κινητηρες? Κιβωτια?

                  Δεν ξερω, αλλα μια τετοια συνεργασια δεν μου καθεται καλα.** Να πω πως ηταν συνεργασια με καμια Toyota, Citroen** και λοιπους αναλογους κατασκευαστες θα το καταλαβαινα. Τεσπα, ο Μαρκιονε ξερει καλυτερα απο μενα που στοχευει.

                  ΜΑΡΚΙΟΝΕ - ΓΕΡΑ - ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ σκετη μαφια ειναι οι Ιταλοι..

                  Κάτσε γιατι μπορεί να είναι στάχτη στα μάτια!
                  Ανακοινώνουμε περί DC ενω ουσιαστικά μας ενδιαφέρει η....Toyota!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sado last edited by

                    Ο χρήστης kouk έγραψε:
                    Κάτσε γιατι μπορεί να είναι στάχτη στα μάτια!
                    Ανακοινώνουμε περί DC ενω ουσιαστικά μας ενδιαφέρει η....Toyota!

                    Ενας ένας!! Ολοι θα δώσουνε στην Φίατ!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Ακούτε DC και σκεφτόσαστε αμέσως τα αμερικάνικα Chrysler....

                      Δείτε και αλλίως:

                      • To νέο 500 μοιράζετε μηχανικά μέρη με το SMART.
                      • oi Lancia μοιράζονται μηχανικά απο Mercedes αλλά με πιο σπορ χαρακτήρα.
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                        Ακούτε DC και σκεφτόσαστε αμέσως τα αμερικάνικα Chrysler....

                        Δείτε και αλλίως:

                        • To νέο 500 μοιράζετε μηχανικά μέρη με το SMART.
                        • oi Lancia μοιράζονται μηχανικά απο Mercedes αλλά με πιο σπορ χαρακτήρα.

                        Για την ώρα η Thesis είναι λιγότερο 'σπορ' από E-Class, άρα το ποιος θα δώσει σε ποιον 'σπορ' χαρακτήρα είναι σχετικό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          άρα το ποιος θα δώσει σε ποιον 'σπορ' χαρακτήρα είναι σχετικό

                          Τι είπες τώρα βρε ιερόσυλε!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sado last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                            Ακούτε DC και σκεφτόσαστε αμέσως τα αμερικάνικα Chrysler....

                            Δείτε και αλλίως:

                            • To νέο 500 μοιράζετε μηχανικά μέρη με το SMART.
                            • oi Lancia μοιράζονται μηχανικά απο Mercedes αλλά με πιο σπορ χαρακτήρα.

                            Για την ώρα η Thesis είναι λιγότερο 'σπορ' από E-Class, άρα το ποιος θα δώσει σε ποιον 'σπορ' χαρακτήρα είναι σχετικό

                            Πιπέρι στο στόμα!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Σσσσσσσ... μην φωνάζετε και τα ακούσει αυτά ο Krus... 😛

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kantoniou last edited by

                                Ο χρήστης sado έγραψε:

                                Ακούτε DC και σκεφτόσαστε αμέσως τα αμερικάνικα Chrysler....

                                Δείτε και αλλίως:

                                • To νέο 500 μοιράζετε μηχανικά μέρη με το SMART.
                                • oi Lancia μοιράζονται μηχανικά απο Mercedes αλλά με πιο σπορ χαρακτήρα.

                                Για την ώρα η Thesis είναι λιγότερο 'σπορ' από E-Class, άρα το ποιος θα δώσει σε ποιον 'σπορ' χαρακτήρα είναι σχετικό

                                Πιπέρι στο στόμα!!!

                                Μαλλον καρφιτσες στο πληκτρολογιο!
                                Κυριε μοντερατορα παρακαλω να επιβληθουν αμεσα ποινες για τη λιαν εμπρηστικη η τοποθετηση του ikar.

                                (Η οποια ειναι και σωστη δυστυχως...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Στους 4Τ πέστε τα, όχι σε μένα

                                  01/03

                                  'Ψήφος εμπιστοσύνης
                                  Kινδυνεύοντας να γίνουμε μονότονοι, θα επαναλάβουμε πως η Mercedes E 200K παραμένει το
                                  κορυφαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας και γι? αυτό κέρδισε και την προτίμησή μας στην
                                  παρούσα δοκιμή, παρά την υψηλή τιμή της. Oι Γερμανοί πόνταραν στο χαρτί της οδηγικής
                                  ευχαρίστησης και κέρδισαν το στοίχημα, χωρίς να χάσουν και πολλά στον τομέα της άνεσης.
                                  Xρησιμοποίησαν την τεχνολογία όχι μόνο για να γεμίσουν το αυτοκίνητο με αερόσακους, αλλά
                                  και προς χάριν της ενεργητικής ασφάλειας, εφοδιάζοντάς το με το πλέον προηγμένο και
                                  αποτελεσματικό σύστημα πέδησης της κατηγορίας. H Thesis, από την άλλη, είναι πιο
                                  «ραφιναρισμένη» σε κάποιους τομείς από την E 200, πιο άνετη, δείχνει πολυτελέστερη και
                                  προσφέρει καλύτερη σχέση τιμής/εξοπλισμού. Ωστόσο, έχει απαρνηθεί το παρελθόν της, το
                                  οποίο μας το θυμίζει μόνο ο ισχυρός της κινητήρας. Πιο απλά, η διαφορά ανάμεσα στα δύο
                                  αυτοκίνητα είναι πως τη Lancia τη χαίρεσαι πια μόνο ως επιβάτης (σ.σ.: αν είναι δυνατόν,
                                  και μη χειρότερα!), ενώ τη Mercedes μπορείς να την ευχαριστηθείς και ως οδηγός... (σ.σ.:
                                  έγινε και αυτό)
                                  ._ 4T '

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sado last edited by

                                    lkar έχεις δει τις Ε στην πίστα;;; Αστο καλύτερα... η χαρά της μούρης! Τόσα μούτρα δεν έχω δει ούτε σε μπροστιοκίνητο. θα ρίξεις πολύ γέλιο!

                                    Οι 4Τ είναι εταιρεία και οχι φιλόπτωχο ταμείο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης sado έγραψε:
                                      lkar έχεις δει τις Ε στην πίστα;;; Αστο καλύτερα... η χαρά της μούρης! Τόσα μούτρα δεν έχω δει ούτε σε μπροστιοκίνητο. θα ρίξεις πολύ γέλιο!

                                      Οι 4Τ είναι εταιρεία και οχι φιλόπτωχο ταμείο

                                      Δεν χρειάζεται να τις δω, έχω οδηγήσει E-Class και ΔΕΝ θέλω με τίποτα να οδηγήσω Thesis

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης sado έγραψε:
                                        lkar έχεις δει τις Ε στην πίστα;;; Αστο καλύτερα... η χαρά της μούρης! Τόσα μούτρα δεν έχω δει ούτε σε μπροστιοκίνητο. θα ρίξεις πολύ γέλιο!

                                        Α, δεν τα λες καλά, Πέταγε κώλο στην Κ9.

                                        ...μόλις πάταγε στο χώμα μετά από την ανεξέλεγκτη υποστροφή!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sado last edited by

                                          Εχω περιέργεια τώρα... Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να οδηγήσω μία Thesis να πω εντυπώσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Η ΦΙΑΤ έχει δείξει πως μπορεί να φτιάξει τα πάντα, αλλά θέλει νοικοκύρεμα!

                                            Η δε DC από νοικοκύρεμα ξέρει, και όλα τα προβλήματα ξεκινάνε από το ότι όλα ΟΛΑ ΟΛΑ της τα φτιάχνει η Μπος. Και τα φτιάχνει πρωτοποριακά, αλλά σκάρτα...

                                            Θες Ιταλικό και μεγάλο ή γρήγορο; Έχασες! Μέχρι 159 φτάνουμε και μετά πρέπει να ξεβρακωθείς για Μαζέρια...
                                            Θες Μερσεντικό και μικρό; Πάλι έχασες, από τα προσιτά Σμαρτ πάμε στην ΑΚλάς που (με κάποια εξτρα που όλοι δίνουν στάνταρ, μέχρι και η πίσω ΕΤΑΖΕΡΑ είναι ΕΞΤΡΑ!!!) είναι μικρό σε τιμή μεσαίου...

                                            Οπότε r&d η Φίατ, και η άλλη να τυς νοικοκυρεύει.
                                            Το ότι οι πωλήσεις τους δεν (πολύ)αλληλοκανιβαλίζονται μόνο καλό είναι, αλληλοσυμπληρώνονται, έχουν πολλά να ανταλλάξουν!

                                            Βέβαια αυτά δεχομενοι πως η φήμη είναι σωστή, που για να δούμε πρώτα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr