Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί Θεούλιη μ';
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γιατί Θεούλιη μ';
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Γιατί να συμβαίνει αυτό μόνο στην Ελλάδα;
      Το θέμα αφορά την παντελή έλλειψη επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

      Τις προάλλες λοιπόν περπατούσα στον δρόμο και πέρασα μπροστά από ένα μαγαζί με μοτοσυκλέτες. Απ' έξω είναι κάτι ape-pocker της Piaggio (δεν ξέρω αν ήταν του μαγαζιού, πάντως ήταν καινούργια και μάλλον ήταν για πώληση).
      Τα ξέρετε, έτσι δεν είναι; Είναι εκείνα τα τρίκυκλα τα οποία αγοράζονται κατά εκατοντάδες απ' όλους τους δήμους της χώρας, καθώς και από πολλούς επαγγελματίες! Είναι πάρα πολύ βολικά.
      Ξαφνικά παρατήρησα ότι αυτά έχουν θετικό κάμπερ στους πίσω τροχούς και συμπέρανα ότι είναι έτσι, αφού όταν φορτώνονται (πράγμα σύνηθες) 'έρχονται στα ίσια'...

      Αμέσως μετά σκέφτηκα :
      Αυτά τα σκ@τουλάκια έχουν πολύ απλή σχεδιομελέτη.
      Φαντάζομαι ότι ούτε την ταλαντωτική συμπεριφορά του (πολύ απλού) πλαισίου πρέπει να μελετήσεις και πως αυτή επηρεάζει το 'στήσιμο' (ποιο στήσιμο; υπάρχει τέτοιο πράγμα; ), ούτε την γεωμετρία της ανάρτησης θέλει να μελετήσεις (την ποιά; ), ούτε την αεροδυναμική του (αυτό έχει 50km/h τελική και οταν είναι φορτωμένο πέφτει στα 30km/h!) , ούτε την εργονομία του, ούτε πλαστικά, ούτε ηλεκτρονικά, ούτε special gadgets, ούτε τίποτα! Ο κινητήρας του είναι κάτι πολύ απλό, όπως και το σύστημα μετάδοσης.
      Το μόνο που σε ενδιαφέρει, είναι η μεγιστοποίηση της φορτοϊκανότητας, βάσει του βάρους, των δυνατοτήτων του κινητήρα και της στιβαρότητας του πλαισίου. Άντε, το πολύ πολύ να μελετήσεις και το πως αποκρίνεται το όλο σύστημα στις ταλαντώσεις (διέγερση) που επιβάλλει ο κινητήρας σε διάφορες φάσεις της λειτουργίας του, ώστε να δεις τι επίπτωση έχει στον οδηγό (απώλεια άνεσης κ.τ.λ.). Αυτά νομίζω ότι λέγονται bio-mechanics. Άντε να κοτσάρεις και ένα υποτυπώδες σύστημα μετάδοσης πάνω και είναι jet!!!! Ο κινητήρας μάλλον θα έρχεται από προμηθευτή. Επίσης από προμηθευτή μπορεί να έρχεται και το σύστημα μετάδοσης.
      Μετά πρέπει να βρεις ένα διάγραμμα παραγωγής, ώστε να ελαχιστοποιήσεις τους νεκρούς χρόνους και έτσι να ελαχιστοποιήσεις το κόστος.
      Αν ένα αυτοκίνητο αποτελείται από 2500-3000 κομμάτια (αλήθεια, αυτή είναι η τάξη μεγέθους; Δεν ξέρω), αυτό θα έχει κάτω από 1000. Και αν αφαιρέσεις τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης που θα έρχονται έτοιμα (2 κομμάτια), τότε μάλλον πέφτεις κάτω από τα 100. Αστεία πράγματα δηλαδή (σε ό,τι αφορά την αποθήκευση, τους κωδικούς ανταλλακτικών κ.τ.λ.)...

      Όλα αυτά αυτομάτως σημαίνουν :
      Νέες θέσεις εργασίας, επενδύσεις, ένα καλό ξεκίνημα σε ό,τι αφορά την τεχνογνωσία (κάτι που θα κληροδοτήσει την κατασκευή πολυπλοκότερων κατασκευών στο μέλλον), περιορισμός των εισαγωγών.
      Ο δε βιομήχανος - επιχειρηματίας που θα αναλάμβανε αυτό το εγχείρημα (με κάποιο δάνειο προφανώς), θα έπρεπε να δημιουργήσει τις εγκαταστάσεις παραγωγής, το δίκτυο διανομής κ.τ.λ.
      Πιστεύω ότι άμα μάζευε 2-3 μηχανολογους καλούς, σε ~3 χρόνια θα του είχαν έτοιμη σχεδιομελέτη και ολοκληρωμένα τα πειράματα με τα πρώτα τεμάχια... (έτσι πιστεύω)

      Μετά όμως θα χεζότανε το τάληρο! Είδατε πόσο ΤΕΡΑΣΤΙΑ εμπορική επιτυχία είχε!!! Όλοι οι δήμοι - κοινότητες με αυτό καθαρίζουν τους μικρούς κάδους απορριμμάτων. Πολλές επιχειρήσεις το αγοράζουν, μιας και είναι πολύ βολικό...

      Γιατί λοιπόν δεν βρέθηκε ΚΑΝΕΙΣ;;;
      Γιατί να εισάγονται ΚΑΙ ΑΥΤΑ από την Ιταλία; (και τις άλλες χώρες)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Γιατί να συμβαίνει αυτό μόνο στην Ελλάδα;
        Το θέμα αφορά την παντελή έλλειψη επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

        Τις προάλλες λοιπόν περπατούσα στον δρόμο και πέρασα μπροστά από ένα μαγαζί με μοτοσυκλέτες. Απ' έξω είναι κάτι ape-pocker της Piaggio (δεν ξέρω αν ήταν του μαγαζιού, πάντως ήταν καινούργια και μάλλον ήταν για πώληση).
        Τα ξέρετε, έτσι δεν είναι; Είναι εκείνα τα τρίκυκλα τα οποία αγοράζονται κατά εκατοντάδες απ' όλους τους δήμους της χώρας, καθώς και από πολλούς επαγγελματίες! Είναι πάρα πολύ βολικά.
        Ξαφνικά παρατήρησα ότι αυτά έχουν θετικό κάμπερ στους πίσω τροχούς και συμπέρανα ότι είναι έτσι, αφού όταν φορτώνονται (πράγμα σύνηθες) 'έρχονται στα ίσια'...

        Αμέσως μετά σκέφτηκα :
        Αυτά τα σκ@τουλάκια έχουν πολύ απλή σχεδιομελέτη.
        Φαντάζομαι ότι ούτε την ταλαντωτική συμπεριφορά του (πολύ απλού) πλαισίου πρέπει να μελετήσεις και πως αυτή επηρεάζει το 'στήσιμο' (ποιο στήσιμο; υπάρχει τέτοιο πράγμα; ), ούτε την γεωμετρία της ανάρτησης θέλει να μελετήσεις (την ποιά; ), ούτε την αεροδυναμική του (αυτό έχει 50km/h τελική και οταν είναι φορτωμένο πέφτει στα 30km/h!) , ούτε την εργονομία του, ούτε πλαστικά, ούτε ηλεκτρονικά, ούτε special gadgets, ούτε τίποτα! Ο κινητήρας του είναι κάτι πολύ απλό, όπως και το σύστημα μετάδοσης.
        Το μόνο που σε ενδιαφέρει, είναι η μεγιστοποίηση της φορτοϊκανότητας, βάσει του βάρους, των δυνατοτήτων του κινητήρα και της στιβαρότητας του πλαισίου. Άντε, το πολύ πολύ να μελετήσεις και το πως αποκρίνεται το όλο σύστημα στις ταλαντώσεις (διέγερση) που επιβάλλει ο κινητήρας σε διάφορες φάσεις της λειτουργίας του, ώστε να δεις τι επίπτωση έχει στον οδηγό (απώλεια άνεσης κ.τ.λ.). Αυτά νομίζω ότι λέγονται bio-mechanics. Άντε να κοτσάρεις και ένα υποτυπώδες σύστημα μετάδοσης πάνω και είναι jet!!!! Ο κινητήρας μάλλον θα έρχεται από προμηθευτή. Επίσης από προμηθευτή μπορεί να έρχεται και το σύστημα μετάδοσης.
        Μετά πρέπει να βρεις ένα διάγραμμα παραγωγής, ώστε να ελαχιστοποιήσεις τους νεκρούς χρόνους και έτσι να ελαχιστοποιήσεις το κόστος.
        Αν ένα αυτοκίνητο αποτελείται από 2500-3000 κομμάτια (αλήθεια, αυτή είναι η τάξη μεγέθους; Δεν ξέρω), αυτό θα έχει κάτω από 1000. Και αν αφαιρέσεις τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης που θα έρχονται έτοιμα (2 κομμάτια), τότε μάλλον πέφτεις κάτω από τα 100. Αστεία πράγματα δηλαδή (σε ό,τι αφορά την αποθήκευση, τους κωδικούς ανταλλακτικών κ.τ.λ.)...

        Όλα αυτά αυτομάτως σημαίνουν :
        Νέες θέσεις εργασίας, επενδύσεις, ένα καλό ξεκίνημα σε ό,τι αφορά την τεχνογνωσία (κάτι που θα κληροδοτήσει την κατασκευή πολυπλοκότερων κατασκευών στο μέλλον), περιορισμός των εισαγωγών.
        Ο δε βιομήχανος - επιχειρηματίας που θα αναλάμβανε αυτό το εγχείρημα (με κάποιο δάνειο προφανώς), θα έπρεπε να δημιουργήσει τις εγκαταστάσεις παραγωγής, το δίκτυο διανομής κ.τ.λ.
        Πιστεύω ότι άμα μάζευε 2-3 μηχανολογους καλούς, σε ~3 χρόνια θα του είχαν έτοιμη σχεδιομελέτη και ολοκληρωμένα τα πειράματα με τα πρώτα τεμάχια... (έτσι πιστεύω)

        Μετά όμως θα χεζότανε το τάληρο! Είδατε πόσο ΤΕΡΑΣΤΙΑ εμπορική επιτυχία είχε!!! Όλοι οι δήμοι - κοινότητες με αυτό καθαρίζουν τους μικρούς κάδους απορριμμάτων. Πολλές επιχειρήσεις το αγοράζουν, μιας και είναι πολύ βολικό...

        Γιατί λοιπόν δεν βρέθηκε ΚΑΝΕΙΣ;;;
        Γιατί να εισάγονται ΚΑΙ ΑΥΤΑ από την Ιταλία; (και τις άλλες χώρες)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr