-
Ρε γ@μώτο, έχω πρόβλημα!!!
Ξαναέκανα καλιμπράρισμα των στροφών με ανοικτά τα μεσαία φώτα, τις πίσω αντιστάσεις και το R/CD. Μετά πήγα να κάνω ένα accelaration run, σβήνοντας μόνο τις πίσω αντιστάσεις. Αλλά πάλι το στροφόμετρο του οργάνου έδειχνε ό,τι ήθελε. Εκεί που πήγαινε να ανέβει, έπεφτε στιγμιαία και ξανανέβαινε και ξανάπεφτε κ.ο.κ.
Γι' αυτό μου βγάζει ό,τι να 'ναι στην ιπποδύναμη (33,3 HP, 78,5 HP κ.τ.λ.)...
Τι να κάνω;
Μήπως υπάρχει πρόβλημα με το σήμα που πέρνει από τον αναπτήρα;
Μήπως να τους στείλω e-mail; -
Ρε γ@μώτο, έχω πρόβλημα!!!
Ξαναέκανα καλιμπράρισμα των στροφών με ανοικτά τα μεσαία φώτα, τις πίσω αντιστάσεις και το R/CD. Μετά πήγα να κάνω ένα accelaration run, σβήνοντας μόνο τις πίσω αντιστάσεις. Αλλά πάλι το στροφόμετρο του οργάνου έδειχνε ό,τι ήθελε. Εκεί που πήγαινε να ανέβει, έπεφτε στιγμιαία και ξανανέβαινε και ξανάπεφτε κ.ο.κ.
Γι' αυτό μου βγάζει ό,τι να 'ναι στην ιπποδύναμη (33,3 HP, 78,5 HP κ.τ.λ.)...
Τι να κάνω;
Μήπως υπάρχει πρόβλημα με το σήμα που πέρνει από τον αναπτήρα;
Μήπως να τους στείλω e-mail; -
Ρε γ@μώτο, έχω πρόβλημα!!!
Ξαναέκανα καλιμπράρισμα των στροφών με ανοικτά τα μεσαία φώτα, τις πίσω αντιστάσεις και το R/CD. Μετά πήγα να κάνω ένα accelaration run, σβήνοντας μόνο τις πίσω αντιστάσεις. Αλλά πάλι το στροφόμετρο του οργάνου έδειχνε ό,τι ήθελε. Εκεί που πήγαινε να ανέβει, έπεφτε στιγμιαία και ξανανέβαινε και ξανάπεφτε κ.ο.κ.
Γι' αυτό μου βγάζει ό,τι να 'ναι στην ιπποδύναμη (33,3 HP, 78,5 HP κ.τ.λ.)...
Τι να κάνω;
Μήπως υπάρχει πρόβλημα με το σήμα που πέρνει από τον αναπτήρα;
Μήπως να τους στείλω e-mail; -
Να ρωτησω και κατι που ξεχασα....
Ποσα g σας δειχνει σε ηρεμια??? -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Να ρωτησω και κατι που ξεχασα....
Ποσα g σας δειχνει σε ηρεμια???Πολύ χαμηλά (
-
Αγόρασα και εγώ ένα G tech PRO!
Δυστυχώς και εγώ έχω πρόβλημα με το στροφόμετρο στο Santa Fe. Μόνο μία φορά κατάφερα να το ρυθμίσω. Αυτό που έκανα αν θυμάμαι καλά ήταν να αλλάξω εκεί που σου λέει να μαρσάρεις στις 2000 στροφές και το έκανα 3000 και τις 4000 τις έκανα 5000 ή 5500. Δυστυχώς για κάποιο λόγο έχασε τη ρύθμιση και απο τότε βαριέμαι να το ξαναρυθμίσω.
Αντίθετα στο Seat Toledo η ρύθμιση ήταν παιχνιδάκι. Βρήκε αμέσως τις στροφές χωρίς καν να με ρωτήσει αριθμό κυλίνδρων ή αν έχω aftermarket εγκέφαλο.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να απενεργοποιήσω το στροφόμετρο εντελώς για το Santa Fe?
Όσο για μετρήσεις, έχω διαπιστώσει οτι η κλίση του εδάφους (ακόμα και αν φαίνεται πολύ μικρή) παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτάχυνση και μπορεί να δώσει εώς και +-3 δευτερόλεπτα διαφορά στο 0-100.
Στο φρενάρισμα με το Toledo σε φρεσκοστρωμένο δρόμο είδα 63,17m για το 100-0, ενώ στην γνωστή καλή ελληνική άσφαλτο το νούμερο ήταν 70,15m
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Ρε γ@μώτο, έχω πρόβλημα!!!
Τι να κάνω;Μήπως υπάρχει πρόβλημα με το σήμα που πέρνει από τον αναπτήρα;
Μήπως να τους στείλω e-mail;αναψε την πισω αντισταση και τα μεσαια φωτα εαν χρειαστει!!!!!!
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Να ρωτησω και κατι που ξεχασα....
Ποσα g σας δειχνει σε ηρεμια???οταν βρεις 'ισιο' δρομο, μετακινησε το οργανο πανω-κατω & δεξια-αριστερα για να δειξουν ολα μηδεν!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ρε γ@μώτο, έχω πρόβλημα!!!
Τι να κάνω;Μήπως υπάρχει πρόβλημα με το σήμα που πέρνει από τον αναπτήρα;
Μήπως να τους στείλω e-mail;αναψε την πισω αντισταση και τα μεσαια φωτα εαν χρειαστει!!!!!!
Σε μερικα αμαξια η πισω αντισταση σβυνει μετα απο καποιο χρονικο διαστημα,μηπως φταιει αυτο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ρε γ@μώτο, έχω πρόβλημα!!!
Τι να κάνω;Μήπως υπάρχει πρόβλημα με το σήμα που πέρνει από τον αναπτήρα;
Μήπως να τους στείλω e-mail;αναψε την πισω αντισταση και τα μεσαια φωτα εαν χρειαστει!!!!!!
Σε μερικα αμαξια η πισω αντισταση σβυνει μετα απο καποιο χρονικο διαστημα,μηπως φταιει αυτο;
ναι και στο δικο μου σβηνει μετα απο 30'. Ε τοτε απλα την ξαναναβεις!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αναψε την πισω αντισταση και τα μεσαια φωτα εαν χρειαστει!!!!!!Μα αυτό το έχω κάνει ήδη!!!
Τέλος πάντων, θα το ξαναπροσπαθήσω. Στο επόμενο acceleration run θα ανάψω (ξανά) και τις πίσω αντιστάσεις και τα μεσαία φώτα.
Πάντως αν δείτε τις στροφές μου στο πρόγραμμα του Gtech στο PC θα νομίζετε ότι βλέπετε ανάποδο (προς τα κάτω) καρδιογράφημα!
Πήρα και απάντηση από τον Chris και μου είπε ότι δεν ξέρει τι να υποθέσει. Μου είπε να δοκιμάσω μια άλλη συσκευή στο δικό μου αμάξι, για να δω αν κάνει το ίδιο πράγμα.
-
Αντε να δουμε
Σπυρο θα ηθελα να μου πεις απο που αγορασες τον μετασχηματιστη γιατι δεν κανει αυτος που πηρα
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Αντε να δουμεΣπυρο θα ηθελα να μου πεις απο που αγορασες τον μετασχηματιστη γιατι δεν κανει αυτος που πηρα
στα Τελε, εισαι σιγουρος οτι δεν κανει?
-
Yap.
Στον Κατουμα στην Καλλιθεα λογικα δεν θα βρω???
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Yap.Στον Κατουμα στην Καλλιθεα λογικα δεν θα βρω???
δεν τον ξερω, εχεις msn??
μπες εκει να τα πουμε... -
Τελικα ο Κατουμας δεν ειχε ........
-
παρε στο 210-9930412 και ρωτα ποιο καταστημα ΤΕΛΕ εχει κοντα στη περιοχη σου.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Τελικα ο Κατουμας δεν ειχε ........Από τον Γερμανό αγόρασα μετασχηματιστή orbit, με πολλαπλές απολήξεις και ρυθμιζόμενη τάση! Μια χαρά!
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Τελικα ο Κατουμας δεν ειχε ........
Από τον Γερμανό αγόρασα μετασχηματιστή orbit, με πολλαπλές απολήξεις και ρυθμιζόμενη τάση! Μια χαρά!
έχω κι εγώ ένα τέτοιο πραματάκι, όντως φαίνεται να δουλεύει καλά (με άλλες συσκευές, όχι με το RR). Tα Amperes που βγάζει όμως πόσο 'σωστά' είναι για κάθε συσκευή που το δουλεύεις άραγε?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Tα Amperes που βγάζει όμως πόσο 'σωστά' είναι για κάθε συσκευή που το δουλεύεις άραγε?Δεν κατάλαβα τι θες να πείς ...
Τεχνικά Θέματα για το Gtech Pro SS/RR