-
Παιδιά, το περασμένο Σάββατο μου έτυχε το εξής παράξενο πρόβλημα με το ιμπιζάκι μου(mod. 2000, 1.4 mpi 8V):
Για περίπου 10 λεπτά το τιμόνι έγινε ανεξήγητα ελαφρύ, ενώ στις κλειστές στροφές είχα την εντύπωση ότι είχαν αυξηθεί οι στροφές από άκρη σε άκρη. Μετά τα 10 λεπτά του πέρασε...Το τιμόνι τώρα λειτουργεί κανονικότατα. Πρέπει να αναφέρω ότι το ίδιο παροδικό πρόβλημα παρουσιάστηκε και πριν 3-4 μήνες.
Το αυτοκίνητο έχει διανύσει 75000+ χλμ και δεν έχει παρουσιάσει κανένα μηχανικό πρόβλημα. Στις 16 Αυγούστου είχε περάσει από προγραμματισμένο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ενώ μόλις χτες πέρασε από ζυγοστάθμιση χωρίς ο υπάλληλος να διαπιστώσει ότιδήποτε το ανησυχητικό. Μέχρι σήμερα είχα ακούσει για υδραυλικά τιμόνια που βαραίνουν όταν παρουσιάζουν πρόβλημα. Πρώτη φορά συναντώ αυτοκίνητο που να ελαφραίνει το τιμόνι και ανησυχώ.
Τι λέτε να συμβαίνει; Καλά κάνω και ανησυχώ ή δεν είναι κάτι σοβαρό; Οι γνωρίζοντες από τεχνικά θέματα και οι οδηγοί ibiza ας μου πουν τη γνώμη τους. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
(Ισως το πρόβλημα που μόλις περιέγραψα φανεί σε κάποιους ότι δεν είναι παρά δικός μου παραλογισμός. ΣΥΝΕΒΗ όμως και μάλιστα δύο φορές) -
Παιδιά, το περασμένο Σάββατο μου έτυχε το εξής παράξενο πρόβλημα με το ιμπιζάκι μου(mod. 2000, 1.4 mpi 8V):
Για περίπου 10 λεπτά το τιμόνι έγινε ανεξήγητα ελαφρύ, ενώ στις κλειστές στροφές είχα την εντύπωση ότι είχαν αυξηθεί οι στροφές από άκρη σε άκρη. Μετά τα 10 λεπτά του πέρασε...Το τιμόνι τώρα λειτουργεί κανονικότατα. Πρέπει να αναφέρω ότι το ίδιο παροδικό πρόβλημα παρουσιάστηκε και πριν 3-4 μήνες.
Το αυτοκίνητο έχει διανύσει 75000+ χλμ και δεν έχει παρουσιάσει κανένα μηχανικό πρόβλημα. Στις 16 Αυγούστου είχε περάσει από προγραμματισμένο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ενώ μόλις χτες πέρασε από ζυγοστάθμιση χωρίς ο υπάλληλος να διαπιστώσει ότιδήποτε το ανησυχητικό. Μέχρι σήμερα είχα ακούσει για υδραυλικά τιμόνια που βαραίνουν όταν παρουσιάζουν πρόβλημα. Πρώτη φορά συναντώ αυτοκίνητο που να ελαφραίνει το τιμόνι και ανησυχώ.
Τι λέτε να συμβαίνει; Καλά κάνω και ανησυχώ ή δεν είναι κάτι σοβαρό; Οι γνωρίζοντες από τεχνικά θέματα και οι οδηγοί ibiza ας μου πουν τη γνώμη τους. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
(Ισως το πρόβλημα που μόλις περιέγραψα φανεί σε κάποιους ότι δεν είναι παρά δικός μου παραλογισμός. ΣΥΝΕΒΗ όμως και μάλιστα δύο φορές) -
Παιδιά, το περασμένο Σάββατο μου έτυχε το εξής παράξενο πρόβλημα με το ιμπιζάκι μου(mod. 2000, 1.4 mpi 8V):
Για περίπου 10 λεπτά το τιμόνι έγινε ανεξήγητα ελαφρύ, ενώ στις κλειστές στροφές είχα την εντύπωση ότι είχαν αυξηθεί οι στροφές από άκρη σε άκρη. Μετά τα 10 λεπτά του πέρασε...Το τιμόνι τώρα λειτουργεί κανονικότατα. Πρέπει να αναφέρω ότι το ίδιο παροδικό πρόβλημα παρουσιάστηκε και πριν 3-4 μήνες.
Το αυτοκίνητο έχει διανύσει 75000+ χλμ και δεν έχει παρουσιάσει κανένα μηχανικό πρόβλημα. Στις 16 Αυγούστου είχε περάσει από προγραμματισμένο σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ενώ μόλις χτες πέρασε από ζυγοστάθμιση χωρίς ο υπάλληλος να διαπιστώσει ότιδήποτε το ανησυχητικό. Μέχρι σήμερα είχα ακούσει για υδραυλικά τιμόνια που βαραίνουν όταν παρουσιάζουν πρόβλημα. Πρώτη φορά συναντώ αυτοκίνητο που να ελαφραίνει το τιμόνι και ανησυχώ.
Τι λέτε να συμβαίνει; Καλά κάνω και ανησυχώ ή δεν είναι κάτι σοβαρό; Οι γνωρίζοντες από τεχνικά θέματα και οι οδηγοί ibiza ας μου πουν τη γνώμη τους. Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
(Ισως το πρόβλημα που μόλις περιέγραψα φανεί σε κάποιους ότι δεν είναι παρά δικός μου παραλογισμός. ΣΥΝΕΒΗ όμως και μάλιστα δύο φορές) -
Το Ίμπιζα αυτό έχει υδραυλικό και όχι ηλεκτρικό τιμόνι, ενώ δεν βαραίνει ανάλογα με την ταχύτητα...
Έχω κι εγώ ένα τέτοιο (με χιλιάρη κινητήρα όμως).Οι στροφές του τιμονιού δηλαδή από 3 από άκρη σε άκρη, πόσες έγιναν;
Δύσκολο να αυξηθούν, δε νομίζω να έχει αρκετά γρανάζια η κρεμαγέρα... Μειώθηκε και η ακτίνα στροφής παράλληλα;Το να ελαφρύνει ίσως να σημαίνει πως η αντλία του σέρβο με κάποιον τρόπο υπερλειτουργούσε, αλλά περίεργο φαίνεται...
-
Καταρχάς σε ευχαριστώ για την προθυμια να με βοηθήσεις.
Δεν μπορώ να ξέρω αν πράγματι είχαν αυξηθεί οι κύκλοι στροφής του τιμονιού. Αυτή την εντύπωση όμως μου έδινε. Σε στροφές ενενήντα μοιρών ένιωθα ότι η κλίση που έβαζα στο τιμόνι για να στρίψω δεν ήταν η συνηθισμένη αλλά μεγαλύτερη. Δυστυχώς ήμουν στο κέντρο της πόλης, σε ώρα που υπήρχε πυκνή τροχαία κίνηση, όταν μου έτυχε το πρόβλημα και μέχρι να φτάσω στο σπίτι αυτό έπαψε να παρουσιάζεται. Έτσι δεν πρόλαβα να σταματήσω κάπου που να μπορούσα να ελέγξω είτε τους κύκλους του τιμονιού είτε την ακτίνα στροφής. Ήμουν κοντά στο σπίτι μου όταν εμφανίστηκε το πρόβλημα και λόγω των τροχαίων συνθηκών και επειδή έκρινα ότι δεν είναι οτιδήποτε επικίνδυνο(παρά το ότι ήταν κάτι πραγματικά παράξενο), αποφάσισα να ψάξω το θέμα μόλις έφτανα σπίτι. Μέχρι να φτάσω όμως το πρόβλημα εξαφανίστηκε. (οι κύκλοι στροφής τώρα είναι (και πάλι;)τρεις) -
Στο δικό μου είχε ελαφρώσει πολύ το τιμόνι. Πίστευα ότι και αν το φυσούσα θα έστριβε. Κανένας δεν έβρισκε τίποτα, μέχρι που πήρα την πρωτοβουλία και άλλαξα κρεμαγιέρα. Όλοι μου έλεγαν ότι θα βαρύνει αν χαλάσει η κρεμαγιέρα, αλλά έγινε εντελώς το αντίθετο. Βέβαια σε μενα άρχισε σταδιακά το φαινόμενο και έγινε μόνιμο. Σε σενα μάλλον κάτι άλλο έγινε για να λες ότι επανήλθε.
Παροδικό πρόβλημα seat ibiza