Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αναβει led air-bag
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αναβει led air-bag
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    16
    142
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vik last edited by

      σε saxo 1100 ανάβει το led air bag και μου εχουν πει από τη citroen οτι μάλλον ενα καλώδιο εχει φύγει απο τη θέση του. Γνωρίζει κανείς πως μπορω να το συνδέσω ή να κανω κάτι αλλο να μην ανάβει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vik last edited by

        σε saxo 1100 ανάβει το led air bag και μου εχουν πει από τη citroen οτι μάλλον ενα καλώδιο εχει φύγει απο τη θέση του. Γνωρίζει κανείς πως μπορω να το συνδέσω ή να κανω κάτι αλλο να μην ανάβει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vik last edited by

          σε saxo 1100 ανάβει το led air bag και μου εχουν πει από τη citroen οτι μάλλον ενα καλώδιο εχει φύγει απο τη θέση του. Γνωρίζει κανείς πως μπορω να το συνδέσω ή να κανω κάτι αλλο να μην ανάβει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Καλύτερα να πάς σε άλλη αντιπροσωπεία, εκεί να τους πεις τι σου είπε η προηγούμενη αντιπροσωπεία και να το κοιτάξουν.
            Αν απλά είναι κάποιο καλώδιο, θα έχουν τελειώσει σε κανένα τέταρτο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              avel last edited by

              Δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα! Τρέχα στο συνεργείο να στο φτιάξουν.

              Ετσι δε λέει και στο manual?

              Αν είναι και σωστό συνεργείο και είναι υπόθεση 5', θεωρητικά δε θα πάρουν ούτε λεφτά... Το δικό μου της Ford, για μερικά μικροπράγματα, αρνείται να μού πάρει λεφτά. Βέβαια, κατά τ'άλλα, είμαι και τακτικός πελάτης τους 🙂

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gatony last edited by

                Στην Xsara του πατέρα μου που είχε την ίδια ένδειξη στο ταμπλό το πρόβλημα εστιαζότανε σε μια φύσα κάτω από το κάθισμα του οδηγού.

                Το πρόβλημα ήταν πως το ρεύμα που πέρναγε απ΄τη φύσα ήταν μικρότερο από αυτό που έπρεπε.
                Ο τύπος κατήργησε τη φύσα και ένωσε τα καλώδια σβήνοντας και τη βλάβη απ'τον εγκέφαλο.

                Βέβαια μετά από 3 περίπου μήνες επανεμφανίστηκε, οπότε η φύσα μπήκε καινούρια

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • E
                  enginekiller last edited by

                  Ουτε 5λεπτο δε θα παρει αν ειναι αυτο αλλα πηγαινε γρηγορα γιατι μπορει να ειναι τιποτα αλλο και να μην τον εχεις οταν τον χρειαστεις η ακομα χειροτερα σκεψου να σου ανοιξει στο δρομο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    gatony last edited by

                    Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                    γιατι μπορει να ειναι τιποτα αλλο και να μην τον εχεις οταν τον χρειαστεις η ακομα χειροτερα σκεψου να σου ανοιξει στο δρομο!

                    εντάξει δεν χρειάζεται να την/τον πανικοβάλουμε λέγοντας ότι θα ανοίξει εκεί που δεν χρειάζεται ή οτι δεν θα ανοίξει όταν θα χρειαστεί(εξάλλου τόσα χρόνια χωρίς αεροτσούβαλα πως κάναμε).

                    Στην τελική όταν ανάβει το λαμπάκι δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα και πως δεν πρόκειται να λειτουργήσει.
                    Ψυχραιμία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanos last edited by

                      Και εγώ τον έχω βγάλει και ηρέμισα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vik last edited by

                        ευχαριστω τελικα οκ με το προβλημα. Καποια καλώδια κάτω απο τη θεση του οδηγου δεν κανανε καλή επαφη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          citastak last edited by

                          Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                          Και εγώ τον έχω βγάλει και ηρέμισα...

                          Τσκ τσκ τσκ....

                          ταρζανιές.... Νεολαία σου λέει μετά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Σε καμία περίπτωση μην ανοίξεις μόνος σου το τιμόνι!

                            Πέρα απο την πιθανότητα να σκάσει ο αερόσακος και να προκαλέσει τραυματισμό, υπάρχει μέσα στο τιμόνι ο αισθητήρας στροφών του τιμονιού (γνωστό και ώς clockspring). Αυτό είναι μια κορδέλα η οποία τυλίγεται σάν τις μεζούρες που μετράμε. Αν δεν επανατοποθετηθεί σωστά, τότε θα τεντωθεί όπως γυρίζουμε το τιμόνι και θα σπάσει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              anemar last edited by

                              Πολλες φορες δημιουργειται προβλημα,αν αλλαζεις συχνα τη θεση του οδηγου μπρος-πισω.Εχει συμβει σε 2 γνωστους μου με Golf IV.Θα πρεπε να τα προσεχουν λιγο αυτα.Η αλλαγη της θεσης ειναι κατι συνηθισμενο σε ενα αυτοκινητο.Δεν ειναι λογικο να αποσυντονιζεται ο αεροσακος....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kinq1 last edited by

                                Οταν ανάβει το λαμπάκι airbag, συνήθως το πρόβλημα δεν είναι στον αερόσακο αλλά στον προεντατήρα της ζώνης ασφαλείας. Οπως είπανε και παραπάνω, το πρόβλημα είναι ένα καλωδιάκι κάτω από τη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού που φεύγει από τη θέση του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Ισως, λεω ισως, αν το αμαξι ειναι μεταχειρησμενο ο προηγουμενος ιδιοκτητης να πειραξε λιγο το κοντερ με τα χιλιομετρα και να προκαλεσε ενα μικρο ψυχολογικο σοκ στον υπολογιστη γιαυτο αναψε το λαμπακι. Εχει συμβει σε διαφορα αυτοκινητα το φαινομενο αυτο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Εμένα μου συνέβει σε νοικιάρικο Jimny με λιγότερο από 10.000χλμ στη Σαντορίνη. Πότε άναβε πότε δεν άναβε.... δεν ξέρω αν είχε σχέση ο οδηγός... ο άλλος ζύγιζε 50 κιλά παραπάνω και πήγαινε το κάθισμα πιο πίσω και νομίζω σε αυτόν δεν άναβε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                      Εμένα μου συνέβει σε νοικιάρικο Jimny με λιγότερο από 10.000χλμ στη Σαντορίνη. Πότε άναβε πότε δεν άναβε.... δεν ξέρω αν είχε σχέση ο οδηγός... ο άλλος ζύγιζε 50 κιλά παραπάνω και πήγαινε το κάθισμα πιο πίσω και νομίζω σε αυτόν δεν άναβε!

                                      Αυτό μάλλον έκανε επαφή οριακά... Σήμερα αν δεν έχει τρακάρει ήδη (ως νοικιάρικο...) η φύσα σχεδόν βέβαια θα έχει αποσυνδεθεί.

                                      ΓΕΝΙΚΑ, μπορείς να την στερεώσεις με tie-wrap, τα δεστικά καλωδίων!!! Δεν θα ξαναβγεί ποτέ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr