Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρενα: κρυα ή ζεστα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρενα: κρυα ή ζεστα;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    8
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      enginekiller last edited by

      Ηξερα οτι τα φρενα καταπονουνται και οταν ζεσταθουν οι επιδοσεις τους πεφτουν. Αυτο γινεται κυριως σε ταμπουροφρενα αλλα ακομα και στα δισκοφρενα μπορει να μην καταπονουνται τοσο ευκολα αλλα και αυτο γινεται. Εχω ομως δει σε πολλα περιοδικα μετρησεις αποστασεων φρεναρισματων με κρυα και ζεστα φρενα και ενω στις περισσοτερες περιπτωσεις οι επιδοσεις με κρυα ειναι καλυτερες υπαρχουν αρκετες οπου η επιδοση με ζεστα φρενα ειναι καλυτερη! Μπορει να μιλαμε βεβαια για 1-2 μετρα το πολυ αλλα ακομα και αυτο εξακολουθει να ειναι περιεργο. Πως εξηγειται αυτο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • E
        enginekiller last edited by

        Ηξερα οτι τα φρενα καταπονουνται και οταν ζεσταθουν οι επιδοσεις τους πεφτουν. Αυτο γινεται κυριως σε ταμπουροφρενα αλλα ακομα και στα δισκοφρενα μπορει να μην καταπονουνται τοσο ευκολα αλλα και αυτο γινεται. Εχω ομως δει σε πολλα περιοδικα μετρησεις αποστασεων φρεναρισματων με κρυα και ζεστα φρενα και ενω στις περισσοτερες περιπτωσεις οι επιδοσεις με κρυα ειναι καλυτερες υπαρχουν αρκετες οπου η επιδοση με ζεστα φρενα ειναι καλυτερη! Μπορει να μιλαμε βεβαια για 1-2 μετρα το πολυ αλλα ακομα και αυτο εξακολουθει να ειναι περιεργο. Πως εξηγειται αυτο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          enginekiller last edited by

          Ηξερα οτι τα φρενα καταπονουνται και οταν ζεσταθουν οι επιδοσεις τους πεφτουν. Αυτο γινεται κυριως σε ταμπουροφρενα αλλα ακομα και στα δισκοφρενα μπορει να μην καταπονουνται τοσο ευκολα αλλα και αυτο γινεται. Εχω ομως δει σε πολλα περιοδικα μετρησεις αποστασεων φρεναρισματων με κρυα και ζεστα φρενα και ενω στις περισσοτερες περιπτωσεις οι επιδοσεις με κρυα ειναι καλυτερες υπαρχουν αρκετες οπου η επιδοση με ζεστα φρενα ειναι καλυτερη! Μπορει να μιλαμε βεβαια για 1-2 μετρα το πολυ αλλα ακομα και αυτο εξακολουθει να ειναι περιεργο. Πως εξηγειται αυτο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • G
            georgetabs last edited by

            Τα φρένα μετατρέπουν την κινητική ενέργεια σε θερμική.
            Οπότε η θερμοκρασία στην οποία απορροφούν και εκλύουν στο περιβάλλον τη μέγιστη θερμότητα είναι η ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας.
            Αυτό συνήθως είναι όσο πιο κρύο είναι το φρένο, αλλά όχι απαραίτητα! Πχ στα κεραμικά φρένα που γεννήθηκαν στην Φ1 στην αρχή μέχρι να πιάσουν κάποια θερμοκρασία φρενάρουν ίσως και χειρότερα από τα συμβατικά!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nickolas last edited by

              Τα φρένα είναι ζεστά όχι όμως πολύ ζεστά. Όλα τα φρένα αποδίδουν το 100% σε ένα συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασιών και για να το φτάσουν θα πρέπει πρώτα να ζεσταθούν. Αν περάσουν όμως αυτές τις θερμοκρασίες και υπερθερμανθούν η απόδοσή τους πάλι πέφτει, όπως και όταν είναι τελείως κρύα επειδή είναι εκτός των ιδανικών θερμοκρασιών πάλι φρενάρουν χειρότερα.

              Συνεπώς το ζεστά σημαίνει ότι τα φρένα είναι εντός του 'ωφέλιμου πεδίου λειτουργίας τους'¨.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                enginekiller last edited by

                Παιδια μιλαμε για φρενα μικρομεσαιων. Οχι κεραμικα και αλλα τρελα. Φανταζομαι οτι ολα τα δοκιμαζουν 'ζεστα' μετα απο τις δοκιμασιες που τους κανουν αλλα με τον ιδια κουραση τελοσπαντων στο καθενα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gatony last edited by

                  παίζουν ρόλο και τα τακάκια που φοράει το κάθε αυτοκίνητο.
                  Υπάρχουν κάποια σχετικά σκληρά τα οποία όταν θερμανθούν αποδίδουν αρκετά καλύτερα απ'ότι κάποια άλλα με πολλή μαλακή πάστα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    hunter last edited by

                    Αναλόγως καί τήν θερμοκρασία πού λέμε τα φρένα ζεστά.
                    Αν ζεσταθούν πάρα πολύ,τότε η θερμοκρασία τους μεταφέρεται στά υγρά φρένων κάνοντάς τα να 'βράσουν',οπότε δημιουργούνται φυσσαλίδες αέρα μέσα σέ αυτά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      alexastrag last edited by

                      το προβλημα κυριως εντοπιζεται στην ποιοτητα της ''παστας'' που εχουν τα τακακια και η οποια στα νορμαλ μπορει να αντεξει χωρις να ''χαθει'' το φρενο σε σχετικα μεσαιες θερμοκρασιες εως 400 περιπου βαθμους C.

                      η παστα στα performance ή sport ή fast road ή ημιαγωνιστικα μπορει να αντεξει καμμια 300 περιπου ακομα βαθμους ενω τα καθαρα αγωνιστικα αναλογα βεβαια και τον τυπο του αυτοκινητου ή του αγωνα μπορει να αντεξουν απο 1000+ βαθμους.

                      η γνωμη μου ειναι οτι ενα απο τα πρωτα πραγματα που πρεπει κανεις να αναβαθμιζει στο αυτοκινητο του ειναι τα φρενα και οχι απαραιτητα με τρυπητους -χαρακτους δισκους [εαν δεν τα ''κουραζει'' πολυ με γρηγορη οδηγηση σε κλειστες κατηφορικες διαδρομες] αλλα με τακακια με μεγαλυτερη αντοχη σε θερμοκρασια που να δουλευουν ομως και κρυα χωρις να θελουν ζεσταμα.

                      στα 2 αυτοκινητα που ειχα τα 6 τελευταια χρονια [astra g 1.4-- kadett e 1.3 ]ειχα βαλει kevlar τακακια απο την OMP και μπορω να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την αποδοση τους ενω και στο τριτο που μολις πριν 1 μηνα απεκτησα [focus 1.8] παλι τα ιδια θα βαλω!!

                      σχετικα με τα υγρα που νωριτερα ειπε ο hunter οτι μπορει να ''βρασουν'' η γνωμη μου ειναι οτι εαν δεν ειναι πολυκαιρισμενα και δεν εχουν ''τραβηξει'' υγρασια [αφου το νερο που εχει εισχωρησει μεσα τους βραζει δημιουργωντας φυσαλιδες αερα που μειωνουν την υδραυλικη πιεση στο κυκλωμα των φρενων] ειναι πολυ δυσκολο εως αδυνατο να φτασουν σε θερμοκρασια βρασμου αφου πρωτα θα ''παραδωσει'' η παστα απο το τακακι !!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr