-
Εχω το εξης προβλημα με το C4:τριζει το χειροφρενο! Το ξερω οτι σε πολλα αυτοκινητα τριζει οταν το δενουν αλλα ακουγεται πολυ ρε γαμωτο λες και ειναι κανα παλιαμαξο! Τι μπορω να κανω για να μην τριζει; Και τι ακριβως τριζει:η ντιζα, το ταμπουροχειροφρενο(αν εχει), παιρνει τιποτα λαδωμα;;;
-
Εχω το εξης προβλημα με το C4:τριζει το χειροφρενο! Το ξερω οτι σε πολλα αυτοκινητα τριζει οταν το δενουν αλλα ακουγεται πολυ ρε γαμωτο λες και ειναι κανα παλιαμαξο! Τι μπορω να κανω για να μην τριζει; Και τι ακριβως τριζει:η ντιζα, το ταμπουροχειροφρενο(αν εχει), παιρνει τιποτα λαδωμα;;;
-
Εχω το εξης προβλημα με το C4:τριζει το χειροφρενο! Το ξερω οτι σε πολλα αυτοκινητα τριζει οταν το δενουν αλλα ακουγεται πολυ ρε γαμωτο λες και ειναι κανα παλιαμαξο! Τι μπορω να κανω για να μην τριζει; Και τι ακριβως τριζει:η ντιζα, το ταμπουροχειροφρενο(αν εχει), παιρνει τιποτα λαδωμα;;;
-
Λάδι στο φρένο;;; ΠΟΤΕ!!!
Δεν κατάλαβα πότε τρίζει...
Όταν το έχεις δεμένο σε στάση; (τότε μάλλον το αμάξι αργοτσουλάει μέχρι να το στοπάρει η ταχύτητα, οπότε δένε το πιο σφιχτά)
Ή όταν είναι λυμένο σε κίνηση; (τότε μάλλον θα είναι ο λεβιές του χειροφρένου)
Ή τη στιγμή, το κλάσμα του δευτερολέπτου που το δενεις; (τότε είνει ή φυσιολογικό, ή ίσως η ντίζα γδέρνετε, οπότε κοίταξέ το πριν κοπεί) -
Εννοουσα λαδωμα στη ντιζα! Εννοω οταν το εχω δεμενο τριζει οπως οταν αργοτσουλαει που λες. Οτι μπορει να αργοτσουλαγε το σκεφτηκα και ετσι δοκιμασα με περισσοτερο τραβηγμα(τερμα πανω) και με λιγοτερο τραβηγμα αλλα παλι το ιδιο! Δεν αργοτσουλαει απλως τριζει οταν μπαινει βγαινεις.
-
Στο μπες βγες φορτίζεται-αποφορτίζεται η ανάρτηση, και είναι πιθανό να ωθήσει τους τροχούς να περιστραφούν. Οπότε (ουσιαστικά) είναι σαν να αργοτσουλάει.
Στο C5 με την υδροπνευματική το κάνει και με το απλό φρένο αν πας να σηκώσεις ή να κατεβάσεις το αυτοκίνητο.
Λογικό μου φαίνεται, τίποτα ανησυχητικό, και λογικά όχι από την ντίζα. Ένας έλεγχος δε βλάπτει αν ακούγεται ύποπτα (μηχανική διάγνωση μέσω ίντερνετ αδύνατη ), αλλά μάλλον δεν είναι λόγος ανησυχίας.
Το ότι είναι ενοχλητικό θα πρέπει να το συνηθίσεις... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Στο μπες βγες φορτίζεται-αποφορτίζεται η ανάρτηση, και είναι πιθανό να ωθήσει τους τροχούς να περιστραφούν. Οπότε (ουσιαστικά) είναι σαν να αργοτσουλάει.Στο C5 με την υδροπνευματική το κάνει και με το απλό φρένο αν πας να σηκώσεις ή να κατεβάσεις το αυτοκίνητο.
Λογικό μου φαίνεται, τίποτα ανησυχητικό, και λογικά όχι από την ντίζα. Ένας έλεγχος δε βλάπτει αν ακούγεται ύποπτα (μηχανική διάγνωση μέσω ίντερνετ αδύνατη ), αλλά μάλλον δεν είναι λόγος ανησυχίας.
Το ότι είναι ενοχλητικό θα πρέπει να το συνηθίσεις...Απλως στο corolla μου δεν ακουγεται και ελεγα μηπως με λιγο λαδωματακι στην ντιζα διορθωνοταν το κακο. Ειναι πολυ εντονο ρε γαμωτο! Δε θυμαμαι αλλα ισως το κανει και με το φρενο. Θα το δοκιμασω και θα δω.
-
Ίσως το σιτροέν να έχει δισκόφρενα και το άλλο ταμπούρα, εξ ου και η... συγχορδία!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ίσως το σιτροέν να έχει δισκόφρενα και το άλλο ταμπούρα, εξ ου και η... συγχορδία!!Και τα δυο πισω δισκοφρενα εχουν. Εκτος αν εννοεις οτι ενα απο τα δυο δεν εχει ταμπουροχειροφρενο;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ίσως το σιτροέν να έχει δισκόφρενα και το άλλο ταμπούρα, εξ ου και η... συγχορδία!!
Και τα δυο πισω δισκοφρενα εχουν. Εκτος αν εννοεις οτι ενα απο τα δυο δεν εχει ταμπουροχειροφρενο;
Ίσως αυτός να είναι ο λόγος!
τριζει το χειροφρενο