Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 123
    • 183
    • 184
    • 121 / 184
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    3667
    10327
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
      Eμένα μου φαίνεται περίεργο ακόμα και η πτώση τάσης από το φλάς! Δλδ με προβολείς ,αντίσταση κλπ πόσο θα έπεφτε;

      Η πτώση τάσης οφείλεται στην εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας και οποιοδήποτε συνδεδεμένο φορτίο προκαλεί πτώση τάσης. Όσο μεγαλύτερο το φορτίο τόσο μεγαλύτερη η πτώση τάσης, και τα φλάς δέν είναι αμελητέο φορτίο.

      Όλα τα φλάς μαζί καταναλώνουν χοντρικά 100 watt (4x21W + 2x5 τα πλαινά αν έχει + κάτι ψιλά που καταναλώνει το βαρελάκι)

      Τα φλάς απο τη μία πλευρά καταναλώνουν 50W ή χοντρικά 3,5A. Άρα μπορούν να προσομοιωθούν με μια αντίσταση 4Ω. (υποθέτω τάση μπαταρίας περίπου 13 Volt)

      Μια τυπική εσωτερική αντίσταση για μπαταρία αυτοκινήτου είναι 0,1Ω

      Εδώ το ισοδύναμο κύκλωμα στο LTspice:

      Το ρεύμα 3,17A βγαίνει διαιρώντας την τάση (13) δια το άθροισμα των αντιστάσεων (4+0,1)

      Επομένως η τάση που βλέπουν τα φλάς είναι η τάση της μπαταρίας (13) μείον την πτώση τάσης πάνω στην εσωτερική αντίσταση (3,17 * 0,1 = 0,317). Άρα 13 - 0,317 = 12,68V που δίνει και το LTspice

      Άρα η πτώση τάσης που βλέπει ο φίλος chiskos είναι απολύτως φυσιολογική.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bassstarlet last edited by

        Το αναβόσβημα των φλας, δεν συντελεί επίσης, σε μεγαλύτερη στιγμιαία κατανάλωση;

        -Είσαι Ρομά;
        -Όχι, Γιουβεντούς!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thednick last edited by

          Ναι. Αλλά είναι τόσο μικρή που δεν θα δεις μικρότερη κατανάλωση αν σταματήσεις να ανάβεις τα φλας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bassstarlet last edited by

            Eχμμ.. το έθεσα λάθος.Εννοούσα κατανάλωση ρεύματος.

            -Είσαι Ρομά;
            -Όχι, Γιουβεντούς!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              madwalker last edited by

              Θα πάω να τη μετρήσω με φλάς αύριο αλλά και αλαρμ, με βάλετε σε σκέψεις! Πάντως αν θυμάμαι την τελευταία φορά με φώτα(μεγάλη σκάλα), αντίσταση, κλιματιστικό είχα μιά πτώση ~0,4volt

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
                Θα πάω να τη μετρήσω με φλάς αύριο αλλά και αλαρμ, με βάλετε σε σκέψεις! Πάντως αν θυμάμαι την τελευταία φορά με φώτα(μεγάλη σκάλα), αντίσταση, κλιματιστικό είχα μιά πτώση ~0,4volt

                Στους υπολογισμούς που έκανα η παροχή είναι αποκλειστικά απο την μπαταρία, πχ σβηστή μηχανή. Αν έτσι τροφοδοτήσεις ταυτόχρονα φλάς, φώτα και αντίσταση, η τάση θα πέσει και κάτω απο 12 Volt.

                Με τη μηχανή αναμένη το δυναμό αναλαμβάνει την τροφοδοσία και θεωρητικά η τάση του είναι αυτορυθμιζόμενη. Στην πράξη όμως πάλι έχεις μια (μικρότερη) πτώση τάσης γιατι και τα δυναμό δέν παράγουν τίποτα τρομερά Watt. Για παράδειγμα πολλοί την έχουν πατήσει βάζοντας μια σειρά έξτρα φώτα ή μεγάλο ηχοσύστημα, το επιπλεον φορτίο ξεπερνά τις δυνατότητες του δυναμό και μετά να αρχίζει να ξελιγώνει και την μπαταρία.

                Επίσης τα φλάς είναι ειδική περίπτωση και θα σου δείχνουν μεγαλύτερη πτώση τάσης σε σχέση με άλλα φορτία ίδιων watt. Οι λάμπες πυρακτώσεως αρχικά έχουν πολύ μικρή αντίσταση και τραβάνε πολύ ρεύμα. Μόλις περάσουν μερικά ms το νήμα ζεσταίνεται και σταδιακά αυξάνεται η αντίστασή του και συνεπώς μειώνεται το ρεύμα. Τα φλάς επειδή ακριβώς αναβοσβήνουν θα δείχνουν μεγαλύτερη πτώση τάσης απ ότι αν έμεναν αναμένα συνεχώς

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  madwalker last edited by

                  Aν και σήμερα δε κατάφερα να κάνω τη μέτρηση έχω παρατηρήσει ότι σίγουρα αυτό που τραβάει το περισσότερο φορτίο όταν λειτουργεί είναι η αντίσταση στο πίσω τζάμι και το καταλαβαίνω με τον πιο απλό τρόπο, με την μικρή αλλά αρκετά αισθητή πτώση των στροφών του κινητήρα. Με την πρώτη ευκαιρία αν το επιτρέψει κι ο καιρός θα κάνω μέτρηση.
                  Ο chiskos παραπάνω αναφέρει ότι η πτώση στα φλας ήταν εν λειτουργία κινητήρα της τάξης 0,2-0,4, προσωπικά το 0,2 το θεωρώ πιθανό αλλά το 0,4 μου φαίνεται μεγάλο, φυσικά μιλάμε για φλάς πάντα, δλδ αριστερά ή δεξιά και όχι αλάρμ με λειτουργία όλων των λαμπτήρων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Η αντίσταση είναι από τα πιο ενεργοβόρα πράματα. Θα προσέξεις ότι έχει και μεγάλη ασφάλεια ακριβώς γιατί θέλει πολλά αμπέρ. Και βέβαια για αυτό και σε πολλά αυτοκίνητα έχει ενσωματωμένο χρονοδιακόπτη που σου σβήνει την αντίσταση αν την ξεχάσεις κάπου στη μισή ώρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Για τις μπαταρίες banner τι αποψη έχετε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dbekos last edited by

                        Πολύ καλές, ανήκουν άλλωστε στις επώνυμες και ακριβούτσικες. Αν και όπως όλες οι μπαταρίες μέχρι να τοποθετηθούν επηρεάζονται κυρίως απο τον χρόνο αποθήκευσης, συνήθως ειναι καλύτερες σε απόδοση - διάρκεια απο πχ : Bosch-VARTA.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                          Πολύ καλές, ανήκουν άλλωστε στις επώνυμες και ακριβούτσικες. Αν και όπως όλες οι μπαταρίες μέχρι να τοποθετηθούν επηρεάζονται κυρίως απο τον χρόνο αποθήκευσης, συνήθως ειναι καλύτερες σε απόδοση - διάρκεια απο πχ : Bosch-VARTA.

                          Βρηκα στα 75 ευρω για το MINI, 55A.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            madwalker last edited by

                            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                            Πολύ καλές, ανήκουν άλλωστε στις επώνυμες και ακριβούτσικες. Αν και όπως όλες οι μπαταρίες μέχρι να τοποθετηθούν επηρεάζονται κυρίως απο τον χρόνο αποθήκευσης, συνήθως ειναι καλύτερες σε απόδοση - διάρκεια απο πχ : Bosch-VARTA.

                            Βρηκα στα 75 ευρω για το MINI, 55A.

                            75 ευρώ για τη Banner; Για ποιά Banner; Για την Power Bull P5519 ή την Starting Bull 55519; Η πρώτη έχει 80+ συνήθως.
                            75 ευρώ γα την Starting είναι φυσιολογική τιμή για την Power είναι πολύ καλή. Οποιά και να'ναι νομίζω είναι προτιμότερη από Bosch-Varta.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              touring-the-m3-1-6 last edited by

                              Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
                              75 ευρώ για τη Banner; Για ποιά Banner; Για την Power Bull P5519 ή την Starting Bull 55519; Η πρώτη έχει 80+ συνήθως.
                              75 ευρώ γα την Starting είναι φυσιολογική τιμή για την Power είναι πολύ καλή. Οποιά και να'ναι νομίζω είναι προτιμότερη από Bosch-Varta.

                              +1000!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                madwalker last edited by

                                Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
                                Aν και σήμερα δε κατάφερα να κάνω τη μέτρηση έχω παρατηρήσει ότι σίγουρα αυτό που τραβάει το περισσότερο φορτίο όταν λειτουργεί είναι η αντίσταση στο πίσω τζάμι και το καταλαβαίνω με τον πιο απλό τρόπο, με την μικρή αλλά αρκετά αισθητή πτώση των στροφών του κινητήρα. Με την πρώτη ευκαιρία αν το επιτρέψει κι ο καιρός θα κάνω μέτρηση.
                                Ο chiskos παραπάνω αναφέρει ότι η πτώση στα φλας ήταν εν λειτουργία κινητήρα της τάξης 0,2-0,4, προσωπικά το 0,2 το θεωρώ πιθανό αλλά το 0,4 μου φαίνεται μεγάλο, φυσικά μιλάμε για φλάς πάντα, δλδ αριστερά ή δεξιά και όχι αλάρμ με λειτουργία όλων των λαμπτήρων.

                                Tελικά κατάφερα και έκανα μέτρηση σήμερα.Nα επισημάνω ότι το αμάξι είναι δύο μέρες ακινητοποιήμενο. Σε σβηστό είχα 12,9v, με το γύρισμα του κλειδιού στο ON έπεσε περι τα 12,7v , εν λειτουργία είχα 14.5v σταθερά.
                                Ανάβω φλάς δεν είδα καμία μεταβολή ή τουλάχιστον αν υπήρχε ήταν στο 0,02v. Aνάβω αλάρμ και η πτώση ήταν περι τα 0,08v το πολύ. Με φώτα αναμμένα(μεγάλη σκάλα) και αντίσταση ήταν που μου έκανε εντύπωση ότι δεν έπεσε κάτω από 1,2v το οποίο παρεμεινε ακόμα κι όταν έκλεισα τα φώτα και την αντίσταση. Εκεί μπερδεύτικα γτ εκτός του ότι περίμενα μεγαλύτερη πτώση, θυμάμαι ότι έπεφτε περι τα 0,3-0,4v, μπορεί να κάνω καμία επαναληπτική. Γενικά όμως στο δικό μου όσο θυμάμαι πάντα όλα τα χρόνια δεν είχε αστρονομικές πτώσεις με φορτίο. Τσεκάρισμα έκανα 2-3 φόρες σε κάθε μέτρηση με τα ίδια αποτέλέσματα.
                                Tην μπαταρία την έχω περίπου 20 μήνες και στο πρώτο 12μηνο που την είχα μετρήση και όσο μπορώ να θυμηθώ τα νούμερα ήταν διαφορετικά,13,1v σβηστό και 14,2v εν λειτουργία ενώ με αναμμένα φώτα και αντίσταση στο 13,9v.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                                  Πολύ καλές, ανήκουν άλλωστε στις επώνυμες και ακριβούτσικες.

                                  Mετά από 6,5 χρόνια προληπτικά είπα να κάνω την αλλαγή
                                  Banner starting bull 55ah 450 cca

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostas-chania last edited by

                                    Ο χρήστης kon5 έγραψε:

                                    Πολύ καλές, ανήκουν άλλωστε στις επώνυμες και ακριβούτσικες.

                                    Mετά από 6,5 χρόνια προληπτικά είπα να κάνω την αλλαγή
                                    Banner starting bull 55ah 450 cca

                                    Μπράβο αδερφέ. Σου περισσεύουν και για προληπτικές αλλαγές; Σε ζηλεύω.
                                    Πιστεύω στο φόρουμ να μη μπαίνει κανείς του υπουργείου οικονομικών διότι τη βάψαμε.
                                    Να υποθέσω καμιά 60άρα €;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kon5 last edited by

                                      Είχε αποφορτιστεί πλήρως μια φορά λόγω ακινησίας. Χειμώνας έρχεται. Μερικές φορές διανυκτερεύσει σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν και επειδή πολλά παιδιά εδώ μέσα λένε πως όταν είναι να σ'αφήσει θα το κάνει ξαφνικά είπα να μην την πατήσω. Στα 75 βγήκε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostas-chania last edited by

                                        Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                                        Είχε αποφορτιστεί πλήρως μια φορά λόγω ακινησίας. Χειμώνας έρχεται. Μερικές φορές διανυκτερεύσει σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν και επειδή πολλά παιδιά εδώ μέσα λένε πως όταν είναι να σ'αφήσει θα το κάνει ξαφνικά είπα να μην την πατήσω. Στα 75 βγήκε.

                                        Έτσι που τα γράφεις τότε πολύ καλά το έκανες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          6,5 χρονών μπαταρία γιατί να την κρατήσει ακόμα ένα χειμώνα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            madwalker last edited by

                                            Προληπτική αλλαγή στα 6,5 χρόνια για μπαταρία καλά είναι! Κάτι παραπάνω να την πληρώσεις μετά από τόσα χρόνια μιά χαρά, τι να πούμε και μεις που τις αλλάζουμε σαν τα πουκάμισα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 121 / 184
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr