-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Έμαθα ότι μεγάλες ποσότητες, είχαν αγοράσει πολωνοί και βούλγαροι. Σε αυτές της χώρες με τους ελαστικούς νόμους, υπάρχουν αρκετά εργοστάσια συσσωρευτών.
Σήμερα και στην Ελλάδα, βρίσκεις στης εταιρίες ανακύκλωσης συσσωρευτών. Μάλιστα σε καλές τιμές. Σίγουρα θα πρέπει να τους πείσεις ότι δεν το θέλεις για μπαταρίες…..
Α.Επείδη έχουν ξαναναφερθεί σε αναγόμωση εδώ μέσα αν δε κάνω λάθος, αξίζει τον κόπο; Να ψάχνεις μόλυβδούς, να ανοίγεις μπαταρίες,υγρά, ιστορίες, βέβαια αν μιλάμε για μεγάλες μπαταρίες μεγάλης αξίας, αλλά και πάλι...αξίζει;
Το έχω κάνει για το 14 μέτρα από Ρωσία. Με περιόριζε ο χώρος. Μα θα ήταν ευκολότερο να άλλαζα την θέση. Μα ήμουν κολλημένος.
284 τετραγωνικά πανιά, είναι μια τρέλα. Δεν θέλεις να πειράξεις τίποτα από τον σχεδιαστή!. Βίτσιο…..
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Το έχω κάνει για το 14 μέτρα από Ρωσία. Με περιόριζε ο χώρος. Μα θα ήταν ευκολότερο να άλλαζα την θέση. Μα ήμουν κολλημένος.
284 τετραγωνικά πανιά, είναι μια τρέλα. Δεν θέλεις να πειράξεις τίποτα από τον σχεδιαστή!. Βίτσιο…..
Α.[/quote]Για ένα ταπεινό αυτοκίνητο όμως δε νομίζω, όσο για τον φίλο που ενδιαφέρθηκε εξαρτάται για τι μπαταρίες μιλάει, από τάνκερ, ελικόπτερο.....
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Το έχω κάνει για το 14 μέτρα από Ρωσία. Με περιόριζε ο χώρος. Μα θα ήταν ευκολότερο να άλλαζα την θέση. Μα ήμουν κολλημένος.
284 τετραγωνικά πανιά, είναι μια τρέλα. Δεν θέλεις να πειράξεις τίποτα από τον σχεδιαστή!. Βίτσιο…..
Α.Για ένα ταπεινό αυτοκίνητο όμως δε νομίζω, όσο για τον φίλο που ενδιαφέρθηκε εξαρτάται για τι μπαταρίες μιλάει, από τάνκερ, ελικόπτερο..... [/quote]
-
Δικαιολογείται να βγει off μπαταρία BOSCH στα 3,5 χρόνια;
Έλεγξα και το δυναμό, (λέω να το ελέγξω και αυτό, μήπως δεν λειτουργεί κανονικά), όλα καλά όμως. Ήταν η μπαταρία. Επειδή δεν έμεινα ευχαριστημένος από τη BOSCH, έβαλα μια BERGA. Ποιά η γνώμη σας γι αυτές; -
Ο χρήστης andrpetr έγραψε:
Δικαιολογείται να βγει off μπαταρία BOSCH στα 3,5 χρόνια;
Έλεγξα και το δυναμό, (λέω να το ελέγξω και αυτό, μήπως δεν λειτουργεί κανονικά), όλα καλά όμως. Ήταν η μπαταρία. Επειδή δεν έμεινα ευχαριστημένος από τη BOSCH, έβαλα μια BERGA. Ποιά η γνώμη σας γι αυτές;3,5 χρόνια; Και γω πριν μερικούς μήνες είχα μια Varta που κράτησε 3 μήνες τπτ δεν είναι περίεργο.Απ' ότι φαίνεται το όριο ζωης τών περισσότερων μπαταριών είναι γύρω στα 4 χρόνια,άντε 5 με το ζόρι εφόσον κάνει πολλά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο ή καμιά ιδιαίτερη περίπτωση σε ποιότητα και τιμή φυσικά ή αν επρόκειται για εργοστασιακή υπάρχει πιθανότητα να είναι καλύτερης ποιότητας και να κρατήσει περισσότερο.Τον τελευταίο καιρό μήπως δεν έκανες πολύ χρήση του αυτοκινήτου ή πολύ μικρές αποστάσεις; Οι μπαταρίες όσο γερνάνε την θέλουν περισσότερο την γρήγορη βόλτα τους και αν έχουν ένα θέμα ποιότητας-κατασκευής ακόμα περισσότερο.Γενικά όμως ακούγονται πολλά παράπονα για Varta και Bosch.Για τις Berga δεν ξέρω τι λένε από ποιότητα αλλά γνωρίζω ότι είναι γερμανικές και ανήκουν στον αμερικάνικο όμιλο Johnson Controls όπως και η Varta , η Optima και άλλες.
-
εγω πιστευω οπως εχω πει και παλαιοτερα, ισχυει το φρεσκο πραμα.την μπαταρια που πηρα εγω μπορει να την εχει και 1-2 χρονια στο μαγαζι, οποτε ποσο θα κρατησει?επαρχια ειναι εδω δεν εχουν κινηση τα μαγαζια.η εργοστασιακη ηταν του 2006 την ιδια χρονια που πηρα και το αυτοκινητο δηλαδη.
-
Αν δεν είναι γεμάτη με υγρά δεν υπάρχει πρόβλημα να μείνει στο ράφι για μήνες.
Αν είναι γεμάτη με υγρά στο ράφι και περάσει καιρός η μπαταρία χαλάει.
-
Bosch μπαταρια στο Getz μας βγηκε off μεσα σε εναμιση χρονο
Μας αφησε χωρις να δωσει σημαδια (ή η γυναίκα μου δεν τα ειδε ) -
Συνήθως έτσι γίνεται.
Μια μέρα ζορίζεται να πάρει μπρος και την άλλη μέρα δεν παίρνει καθόλου.
-
Αγόρασα 3 Varta, 2 Black και 1 Blue Dynamic ίδιας χωρητικότητας, πριν 3 χρόνια σε διάστημα 4 μηνών από τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα (Ισχύς, κάπου στην Κηφισιά για το φρέσκο του πράγματος). Η blue 44Ah (έχει κουτί και δεν παίρνει μεγαλύτερη σε μήκος) μπήκε σε αυτοκίνητο 1250 κυβικά με θερμαινόμενο παρμπρίζ (Ford) και A/C. Τα άλλα δεν έχουν τέτοια καλούδια! Ε αυτή τους τελευταίους 4 μήνες με άφησε 2 φορές μετά από ακινησία 7-10 ημερών. Την φόρτισα με καλό έξυπνο φορτιστή (CTEK MXS5.0) και συνεχίζει. Όταν ξελιγωθεί θα κόψω το κουτί και θα βάλω μια μακρύτερη = περισσότερα Ah (από 207 θα πάω σε 242εκ. ) να δω αν θα κρατήσει παραπάνω.
Όλα τα αυτοκίνητα δουλεύουν 90% σε ανοιχτούς δρόμους.
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Αγόρασα 3 Varta, 2 Black και 1 Blue Dynamic ίδιας χωρητικότητας, πριν 3 χρόνια σε διάστημα 4 μηνών από τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα (Ισχύς, κάπου στην Κηφισιά για το φρέσκο του πράγματος). Η blue 44Ah (έχει κουτί και δεν παίρνει μεγαλύτερη σε μήκος) μπήκε σε αυτοκίνητο 1250 κυβικά με θερμαινόμενο παρμπρίζ (Ford) και A/C. Τα άλλα δεν έχουν τέτοια καλούδια! Ε αυτή τους τελευταίους 4 μήνες με άφησε 2 φορές μετά από ακινησία 7-10 ημερών. Την φόρτισα με καλό έξυπνο φορτιστή (CTEK MXS5.0) και συνεχίζει. Όταν ξελιγωθεί θα κόψω το κουτί και θα βάλω μια μακρύτερη = περισσότερα Ah (από 207 θα πάω σε 242εκ. ) να δω αν θα κρατήσει παραπάνω.Όλα τα αυτοκίνητα δουλεύουν 90% σε ανοιχτούς δρόμους.
Έχουν θέμα οι μπαταρίες αυτές τελικά, σε μια βδομάδα δε δικαιολογείται καινούργια μπαταρία να σε αφήνει και να είσαι με φορτιστές! Παίζει ρόλο και η αποθήκευση και πιθανόν κάποιες απο τις περιπτώσεις που αναφέρονται έχουν να κάνουν με αυτό αλλά άλλες νομίζω είναι θέμα κακής ποιότητας-κατασκευής.Εγώ όπως έχω μπεί ξανα σε αυτό το forum δεν έχω κρατήσει ποτέ μπαταρία κάτω απο 4 χρόνια παρότι κινούμε πολύ στην πόλη με εξαίρεση την Varta.
Αν αναφέρεσαι στα θερμαινόμενο τζάμι ειδικά για λόγους ενεργοφόρου εξοπλισμού, δε δικαιόλογειται κάτι που λειτουργει όταν λειτουργει και ο κινητήρας να 'στεγνώνει' την μπαταρία, εμένα με τα πάντα ανοιχτά και ιδιαίτερα με το πίσω θερμαινόμενο δε παίρνει χαμπάρι(πτώση 0,10-0,20V). Τσεκάρε δυναμό ή τυχών κάποιες απώλειες κλπ και η επόμενη μπαταρία καλό θα ήταν να μην είναι Varta ή Bosch (αμαν με αυτό το μονοπώλειο)και ίσως να βάλεις καμιά 50αρά που ισώς βρεις στα 20,7εκ γτ και η δικιά μου είναι τόσο αν δε κάνω λάθος στα 50Ah δε νομίζω ότι είναι απαραίτητη η μετατροπή. -
Καλημέρα. Δυναμό άψογο, καλωδιώσεις το αυτό, διαρροές δεν έχουμε..έχω βάλει και extra γειώσεις χειροποίητες. Τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου δουλεύουν σωστά. Και τις προηγούμενες 2 μπαταρίες (μια Ford και Motorcraft) μου τις έβγαλε off στα 2.5-3 χρόνια για αυτό θα πέσει κόψιμο στο κουτί να μπορέσω να βάλω μια 55Ah φτηνή να δοκμάσω. Στα 207χλσ. είναι ελάχιστες οι επιλογές >45Ah
Πάντως σε ένα από τα άλλα με 44Ah Black dynamic τελευταία φορά έμεινε 50 μέρες παρκαρισμένο με την μπαταρία συνδεδεμένη πήρε με μισή μιζιά το αμάξι μπροστά. Το ίδιο και 5 μήνες πριν.
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Καλημέρα. Δυναμό άψογο, καλωδιώσεις το αυτό, διαρροές δεν έχουμε..έχω βάλει και extra γειώσεις χειροποίητες. Τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου δουλεύουν σωστά. Και τις προηγούμενες 2 μπαταρίες (μια Ford και Motorcraft) μου τις έβγαλε off στα 2.5-3 χρόνια για αυτό θα πέσει κόψιμο στο κουτί να μπορέσω να βάλω μια 55Ah φτηνή να δοκμάσω. Στα 207χλσ. είναι ελάχιστες οι επιλογές >45AhΠάντως σε ένα από τα άλλα με 44Ah Black dynamic τελευταία φορά έμεινε 50 μέρες παρκαρισμένο με την μπαταρία συνδεδεμένη πήρε με μισή μιζιά το αμάξι μπροστά. Το ίδιο και 5 μήνες πριν.
Για πιο λόγο όμως το αμάξι να έχει ανάγκη απαραίτητα για τόσο μεγαλύτερη μπαταρία από την εργοστασιακή; Έτσι από περιέργεια πόσα volt συνήθιζε να έχει σβηστό και εν λειτουργία και τι αμπερ βγάζει το δυναμό; Μην το παρακάνεις με μεγαλύτερη μπαταρία, μήπως αν δεν έχεις πολύ μεγάλο δυναμό η 55αρα ειναι μεγάλη. Πάντως αν πας για μεγαλύτερη μη πας πάλι σε αυτές τις μάρκες, πότε δε ξέρεις κι ας βγήκαν κάποιες καλές.Καλά ακούω για τις Exide , Yuasa , Banner, Ηankook(νομίζω είναι και σχετικά φθηνές), Mitsuba, Solite(δυσεύρετες,εργοστασιακή στο δικό μου 5 χρόνια) τώρα δε παίρνω και όρκο, έγω έχω πάνω στο αμάξι μια Mitsuba αλλα την έχω 4 μήνες και έτσι δε μπορω να κρίνω ακόμα.
-
Το αμάξι έχει 75Α δυναμό. Μετά από ένα βράδυ ακινησίας η μπαταρία δείχνει 12,6-12,7 V και εν λειτουργία 13,8-14 V χωρίς και με φορτίο (μετρημένα με Fluke έτσι για τυχόν αμφιβολίες).
Έχω διαβάσει σε ορισμένα εγχειρίδια κατόχου αυτοκινήτων να αναφέρεται εύρος τιμών Ah για τις μπαταρίες. Τη μεγαλύτερη ας πούμε την χρειάζεται αν έχει ως εξοπλισμό κάποιο winter package για βόρειες χώρες. Την ενδιάμεση τιμή όμως; Μιλάμε για τα ίδια κυβικά. Η Ford για το δικό μου μοντέλο στα 1250 κυβικά (μέσω ECAT) δίνει 3 κουτιά μπαταρίας, 207, 242, 278!! βασισμένη στον εξοπλισμό. Και τελευταίο είδα με τα μάτια μου 2 C-klass W203 1.8Κ (βενζίνη 1800κ.εκ.) να έχουν 100Ah μπαταρία εργοστασιακή!
Μπαταρία θα πάρω Recor, Mitsuba, Yuasa ή Hankook. Έχω κάνει έρευνα αγοράς για τιμές και μόλις μου την ξανακάνει η δικιά μου θα την αλλάξω.
Και κάτι τελευταίο. Έχω στο χωριό ένα Datsun 620 1500 και με πολύ κακή χρήση (διαδρομές
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Το αμάξι έχει 75Α δυναμό. Μετά από ένα βράδυ ακινησίας η μπαταρία δείχνει 12,6-12,7 V και εν λειτουργία 13,8-14 V χωρίς και με φορτίο (μετρημένα με Fluke έτσι για τυχόν αμφιβολίες).Έχω διαβάσει σε ορισμένα εγχειρίδια κατόχου αυτοκινήτων να αναφέρεται εύρος τιμών Ah για τις μπαταρίες. Τη μεγαλύτερη ας πούμε την χρειάζεται αν έχει ως εξοπλισμό κάποιο winter package για βόρειες χώρες. Την ενδιάμεση τιμή όμως; Μιλάμε για τα ίδια κυβικά. Η Ford για το δικό μου μοντέλο στα 1250 κυβικά (μέσω ECAT) δίνει 3 κουτιά μπαταρίας, 207, 242, 278!! βασισμένη στον εξοπλισμό. Και τελευταίο είδα με τα μάτια μου 2 C-klass W203 1.8Κ (βενζίνη 1800κ.εκ.) να έχουν 100Ah μπαταρία εργοστασιακή!
Μπαταρία θα πάρω Recor, Mitsuba, Yuasa ή Hankook. Έχω κάνει έρευνα αγοράς για τιμές και μόλις μου την ξανακάνει η δικιά μου θα την αλλάξω.
Και κάτι τελευταίο. Έχω στο χωριό ένα Datsun 620 1500 και με πολύ κακή χρήση (διαδρομές
-
Σχεδόν όλες οι μπαταρίες χαλάνε επειδή βραχυκυκλώνουν οι πλάκες.
Όταν η μπαταρία είναι αφόρτιστη το υλικό των πλακών είναι πολύ πιθανό να ξεκολλήσει και να πέσει στον πάτο της μπαταρίας όπου συσσωρεύεται. Όταν μαζευτεί ικανή ποσότητα υλικού και ακουμπήσει τις πλάκες, βραχυκυκλώνει η μπαταρία.
Επίσης οι κραδασμοί κάνουν το ίδιο, μια μπαταρία που δεν είναι καλά στερεωμένη στη βάση της και στις λακκούβες κουνιέται, θα χαλάσει γρήγορα.
Επίσης, όταν η μπαταρία είναι αφόρτιστη - σχεδόν άδεια - δημιουργούνται χημικές ενώσεις πάνω στις πλάκες που εμποδίζουν τη φόρτιση και μέρος της μπαταρίας ή ολόκληρη δεν φορτίζει.
Αν την φορτίσεις ΔΥΝΑΤΑ με φορτιστή (προσοχή να μη βράσει) ίσως να αντιστρέψεις τις χημικές ενώσεις που εμποδίζουν τη φόρτιση και να ανακτήσει η μπαταρία μέρος της χαμένης χωρητικότητας. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σχεδόν όλες οι μπαταρίες χαλάνε επειδή βραχυκυκλώνουν οι πλάκες.Όταν η μπαταρία είναι αφόρτιστη το υλικό των πλακών είναι πολύ πιθανό να ξεκολλήσει και να πέσει στον πάτο της μπαταρίας όπου συσσωρεύεται. Όταν μαζευτεί ικανή ποσότητα υλικού και ακουμπήσει τις πλάκες, βραχυκυκλώνει η μπαταρία.
Επίσης οι κραδασμοί κάνουν το ίδιο, μια μπαταρία που δεν είναι καλά στερεωμένη στη βάση της και στις λακκούβες κουνιέται, θα χαλάσει γρήγορα.
Επίσης, όταν η μπαταρία είναι αφόρτιστη - σχεδόν άδεια - δημιουργούνται χημικές ενώσεις πάνω στις πλάκες που εμποδίζουν τη φόρτιση και μέρος της μπαταρίας ή ολόκληρη δεν φορτίζει.
Αν την φορτίσεις ΔΥΝΑΤΑ με φορτιστή (προσοχή να μη βράσει) ίσως να αντιστρέψεις τις χημικές ενώσεις που εμποδίζουν τη φόρτιση και να ανακτήσει η μπαταρία μέρος της χαμένης χωρητικότητας.Δε το γνωρίζω αυτό αλλά όταν μιλάμε για ξεκόλλημα πλάκας μιλάμε ίσως για κατασκευαστική αστοχία που εγώ την θεωρώ αδικαιολόγητη, ούτε κραδασμούς ούτε τπτ. Εννοείται ότι μια μπαταρία που είναι σε αμάξι θα έχει κραδασμούς άρα πρέπει να φτιαχτεί να αντέχει στους κραδασμούς.Στην δικιά μου περίπτωση που κράτησε 3 μήνες όταν την επέστρεψα μου είπαν για κομμένο στοιχείο που μάλλον αυτό εννοούσαν, 3 μήνες κραδασμούς άντεξε δλδ που να είχα και 4χ4 και τελικά και χαμένος βγήκα γτ αυτή που έβαλα μου στοίχισε 90 ευρώ, άσε τα σκέφτομαι και τσαντίζομαι! Ά ρε Varta τι μου έκανες!
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Κουτιά, κουτάκια παρά κουτάκια, άλλες μπαταρίες ανάλογα τον εξοπλισμό, βλακείες(συγγνώμη κιολας) των Ευρωπαϊκων εταιρειών που ποτέ μου δε χώνεψα και κάποιοι από την Ανατολή αρχίζουν να τους μιμούνται
Recor ειναι ελληνικές και φθηνές και καλή πρόταση ναμίζω **για πειραματισμό **αλλά και οι Hankook, οι ενδιάμεσες είναι για πιο σίγουρες καταστάσεις λόγο τιμής....Τα αυτοκίνητα όλο και αυξάνουν τις ανάγκες τους για ρεύμα. Δεν είναι θέμα βίτσιου ευρωπαίων και όχι των ανατολιτών. Κανένας κατασκευαστής δεν έχει όρεξη να κάνει σπατάλη σε μπαταρίες, καλώδια και φορτιστή. Όσο αυξάνεις συμπίεση κινητήρα ή προσθέτεις ηλεκτρικά μοτεράκια, φώτα, ηχοσυστήματα, ηλεκτρικά τιμόνια και κλιματισμό κλπ τόσο θα μεγαλώνει η μπαταρία και φορτιστής. Οι νόμοι διατήρησης ενέργειας και του Ώμ είναι οι ίδιοι για όλους...
Η μπαταρία είναι από τα πράματα που δεν θέλω να κάνω πειραματισμούς. Όχι για το κόστος όσο για το τι μπελάς μπορεί να σου προκύψει αν σε αφήσει πχ νύχτα Σαββάτου στη μέση του πουθενά.... και φυσικά θα βρέχει, θα κάνει κρύο και θα έχεις γυναίκα και παιδί στο αυτοκίνητο....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα αυτοκίνητα όλο και αυξάνουν τις ανάγκες τους για ρεύμα. Δεν είναι θέμα βίτσιου ευρωπαίων και όχι των ανατολιτών. Κανένας κατασκευαστής δεν έχει όρεξη να κάνει σπατάλη σε μπαταρίες, καλώδια και φορτιστή. Όσο αυξάνεις συμπίεση κινητήρα ή προσθέτεις ηλεκτρικά μοτεράκια, φώτα, ηχοσυστήματα, ηλεκτρικά τιμόνια και κλιματισμό κλπ τόσο θα μεγαλώνει η μπαταρία και φορτιστής. Οι νόμοι διατήρησης ενέργειας και του Ώμ είναι οι ίδιοι για όλους...
Η μπαταρία είναι από τα πράματα που δεν θέλω να κάνω πειραματισμούς. Όχι για το κόστος όσο για το τι μπελάς μπορεί να σου προκύψει αν σε αφήσει πχ νύχτα Σαββάτου στη μέση του πουθενά.... και φυσικά θα βρέχει, θα κάνει κρύο και θα έχεις γυναίκα και παιδί στο αυτοκίνητο....
Αυτό λογικό και φαίνεται από τα νέα αυτοκίνητα αλλά δε μπορείς να μου βγάζεις ίδια μοντέλα με διαφορετικά χαρακτηριστικά, βγάλε ένα μοντέλο με μεγάλη μπαταρία και μεγάλο δυναμό και τελείωσε και πιάνεις όλο το φάσμα εξοπλισμού.Εμένα για παράδειγμα που έχει βασικό εξοπλισμό μου έχει βάλει 80αρι δυναμο το όποίο το έχουν και άλλα μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού έτσι λοιπόν όταν ψάχνεις για ανταλλακτικά το βρίσκεις και απο μεγαλύτερα ή επίσης η μίζα είναι ίδια τουλάχιστον σε 1600.Μη σχολιάσω κι αυτο με τα κουτιά της μπαταρίας.
Ο φίλος 'etsii' είπε ότι έχει πάνω 75Αh δυναμο, δλδ άμα ο κατασκευαστής είχε βάλει ενα 80αρι ή μεγαλύτερο και μια βάση κουτί για μπαταρία που να παίρνει 24,2 και 27,8 χωρίς να αλλάζεις κουτάκια και ιστορίες τι πρόβλημα θα υπήρχε.Αλλά πως θα έχει κι αυτός ένα Χ κέρδος θα μου πεις.
Εννοώντας πειραματισμό θέλω να πω ότι σε περίπτωση που δεν ειναι σίγουρος για το τι συμβαίνει στο αμάξι μπορεί να πάρει μια φθηνή μπαταρία εφόσον δε το μετακινει και πολύ και λογικά δε βγαίνει και εκτός πόλης.Μη πάει χαμένη ακριβή καλή μπαταρία. -
Τι σημαίνει όταν ένας πόλος μπαταρίας μαζεύει άλατα; Ποιό είναι το αίτιο; Μπορώ να κάνω κάτι για να σταματήσει; (μέχρι τώρα απλά καθάριζα)
Μπαταρία αυτοκινήτου...