-
.
Συγγενής μου έχει το παραπάνω δίλημμα.
Πέραν του ότι η διαφορά στο κόστος είναι περίπου 2.000 ΕΥΡΩ, αλλά και των όποιων οδηγικών προτιμήσεων του υποψήφιου αγοραστή, ποια είναι η άποψή σας; (και τα δύο είναι πεντάθυρα).Για να μην ανατρέξετε σε τεχνικά:
4Motion - GTI
Κυβισμός: 1984 - 1984
PS: 150/6.000 - 200/5.100
Torque: 20,4/3.500 - 28,5/1.800
Weight: 1.242 - 1.328
Gearbox: X6 - X6
0-100: 8,8 - 7,2
Consumption: 7,6 l/100klm - 8,1 lt/100klmΕίναι η τετρακίνηση ικανή να συναγωνιστεί την αίσθηση του GTi;
Μήπως το GTi είναι πολύ επιθετικό;
Μήπως το 4motion υπάρχει απλά για να τσιμπάει πελάτες χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό;Προσωπικά δεν έχω αποφασίσει τι να προτείνω (κατά την ταπεινή μου άποψη) καθώς το GTi (στο οποίο έχω μπει για βόλτα) είναι φοβερό, η τετρακίνηση όμως είναι ένας παράγοντας που δε με αφήνει αδιάφορο.
Σημείωση: Οι νέοι κινητήρες TSI θεωρούνται ρίσκο λόγω του biturbo (αξιοπιστία αλλά χρόνος διάθεσης που δεν έχει οριστεί) ενώ η αγορά θα γίνει το πολύ μέσα σε 5 μήνες.
Παρακαλώ να μην προταθούν άλλα αυτοκίνητα. Η επιλογές είναι δεδομένες και είναι σχεδόν απίθανο να αλλάξουν.
.
-
.
Συγγενής μου έχει το παραπάνω δίλημμα.
Πέραν του ότι η διαφορά στο κόστος είναι περίπου 2.000 ΕΥΡΩ, αλλά και των όποιων οδηγικών προτιμήσεων του υποψήφιου αγοραστή, ποια είναι η άποψή σας; (και τα δύο είναι πεντάθυρα).Για να μην ανατρέξετε σε τεχνικά:
4Motion - GTI
Κυβισμός: 1984 - 1984
PS: 150/6.000 - 200/5.100
Torque: 20,4/3.500 - 28,5/1.800
Weight: 1.242 - 1.328
Gearbox: X6 - X6
0-100: 8,8 - 7,2
Consumption: 7,6 l/100klm - 8,1 lt/100klmΕίναι η τετρακίνηση ικανή να συναγωνιστεί την αίσθηση του GTi;
Μήπως το GTi είναι πολύ επιθετικό;
Μήπως το 4motion υπάρχει απλά για να τσιμπάει πελάτες χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό;Προσωπικά δεν έχω αποφασίσει τι να προτείνω (κατά την ταπεινή μου άποψη) καθώς το GTi (στο οποίο έχω μπει για βόλτα) είναι φοβερό, η τετρακίνηση όμως είναι ένας παράγοντας που δε με αφήνει αδιάφορο.
Σημείωση: Οι νέοι κινητήρες TSI θεωρούνται ρίσκο λόγω του biturbo (αξιοπιστία αλλά χρόνος διάθεσης που δεν έχει οριστεί) ενώ η αγορά θα γίνει το πολύ μέσα σε 5 μήνες.
Παρακαλώ να μην προταθούν άλλα αυτοκίνητα. Η επιλογές είναι δεδομένες και είναι σχεδόν απίθανο να αλλάξουν.
.
-
.
Συγγενής μου έχει το παραπάνω δίλημμα.
Πέραν του ότι η διαφορά στο κόστος είναι περίπου 2.000 ΕΥΡΩ, αλλά και των όποιων οδηγικών προτιμήσεων του υποψήφιου αγοραστή, ποια είναι η άποψή σας; (και τα δύο είναι πεντάθυρα).Για να μην ανατρέξετε σε τεχνικά:
4Motion - GTI
Κυβισμός: 1984 - 1984
PS: 150/6.000 - 200/5.100
Torque: 20,4/3.500 - 28,5/1.800
Weight: 1.242 - 1.328
Gearbox: X6 - X6
0-100: 8,8 - 7,2
Consumption: 7,6 l/100klm - 8,1 lt/100klmΕίναι η τετρακίνηση ικανή να συναγωνιστεί την αίσθηση του GTi;
Μήπως το GTi είναι πολύ επιθετικό;
Μήπως το 4motion υπάρχει απλά για να τσιμπάει πελάτες χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό;Προσωπικά δεν έχω αποφασίσει τι να προτείνω (κατά την ταπεινή μου άποψη) καθώς το GTi (στο οποίο έχω μπει για βόλτα) είναι φοβερό, η τετρακίνηση όμως είναι ένας παράγοντας που δε με αφήνει αδιάφορο.
Σημείωση: Οι νέοι κινητήρες TSI θεωρούνται ρίσκο λόγω του biturbo (αξιοπιστία αλλά χρόνος διάθεσης που δεν έχει οριστεί) ενώ η αγορά θα γίνει το πολύ μέσα σε 5 μήνες.
Παρακαλώ να μην προταθούν άλλα αυτοκίνητα. Η επιλογές είναι δεδομένες και είναι σχεδόν απίθανο να αλλάξουν.
.
-
ερωτησεις................... ερωτησεις.......
σιγα το διλημμα -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ερωτησεις................... ερωτησεις.......
σιγα το διλημμαGolf να'ναι κι ό,τι να 'ναι!
Gti για μένα παρακαλώ!
-
To απλο 2.0 θα χασει πολυ οταν βγει το νεο 1.4 με τα 170 αλογα.
-
Για μένα είναι τελείως διαφορετικού ύφους αυτοκίνητα, άρα διαλέγεις αυτό
που ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σου.
Εγώ GTi.
Ισως επειδή το περιμένω.... -
Εγω θα ελεγα το 4ΜΟΤΙΟΝ μονο και μονο επειδη οι ελληνικοι δρομοι ειναι γυαλι οταν δεν βρεχει και γινονται σαπουνι οταν βρεχει....
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Εγω θα ελεγα το 4ΜΟΤΙΟΝ μονο και μονο επειδη οι ελληνικοι δρομοι ειναι γυαλι οταν δεν βρεχει και γινονται σαπουνι οταν βρεχει....Οπότε απλώς επιλέγεις πισωκίνητο . Αλλά αφού πρέπει να περιοριστούμε στα δύο Golf, ένα GTI και για μένα. Σε κόκκινο παρακαλώ. Ευχαριστώ.
-
Aν τον φίλο σου τον ενδιαφέρει η λέξη 'γκάζι' τότε GTI. Aν όλα αυτά γίνονται για την ασφάλεια, το 4κίνητο. Αν τέλος το προηγούμενο αυτοκίνητο του ήταν πιο γρήγορο από το 2,0FSI μάλλον GTI εκτός αν το οδηγήσει και δει ότι σαν επιδόσεις δεν τον ενοχλέι το ατμοσφαιρικό.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Aν τον φίλο σου τον ενδιαφέρει η λέξη 'γκάζι' τότε GTI. Aν όλα αυτά γίνονται για την ασφάλεια, το 4κίνητο. Αν τέλος το προηγούμενο αυτοκίνητο του ήταν πιο γρήγορο από το 2,0FSI μάλλον GTI εκτός αν το οδηγήσει και δει ότι σαν επιδόσεις δεν τον ενοχλέι το ατμοσφαιρικό.ή αμα θέλει και τα δύο ας πάρει A3 TFSi quattro
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Aν τον φίλο σου τον ενδιαφέρει η λέξη 'γκάζι' τότε GTI. Aν όλα αυτά γίνονται για την ασφάλεια, το 4κίνητο. Αν τέλος το προηγούμενο αυτοκίνητο του ήταν πιο γρήγορο από το 2,0FSI μάλλον GTI εκτός αν το οδηγήσει και δει ότι σαν επιδόσεις δεν τον ενοχλέι το ατμοσφαιρικό.
ή αμα θέλει και τα δύο ας πάρει A3 TFSi quattro
το οποιο ειναι και πανακριβο........
-
Νομίζω ότι συνδιασμός 4κίνησης με 150 άλογα αλλά μόνο 20 κιλά ροπής δεν είναι ότι καλύτερο.
Από την μια έχουμε ένα άψογα στημένο GTi με 200 αλογάρες και ροπάκλα και από την άλλη ένα σαφώς πιο ασθενικό και με απώλειες αμάξι.
Η 4κίνηση αλλά και η πίσω κίνηση έχουν νόημα για μένα πάνω από τα 200 άλογα.
-
από τα πιο ανούσια 'συγκριτικά'
σιγά την τετρακίνηση που προσφέρει ο Haldex, ειδικά σε σχέση με ένα καλοστημένο μπροσθιοκίνητο.
Εκτός αυτού, τα δίλιτρα FSI είναι 'τελειωμένα' στην ελληνική αγορά -μιας και ακούγονται καλά νέα -
Εδώ θ'αποκτήσει εσωτερικό ανταγωνισμό το GTI
-
Σιγα ρε παιδια το 'ασθενικο' με τα 150 αλογα!!! Εγω πιστευω οτι η τετρακινηση θα του δινει μεγαλο πλεονεκτημα στις στροφες και θα ευχαριστηθει καλυτερα το στριψιμο. Βεβαια δεν ξερω ποσο καλυτερα στιμμενο ειναι το GTi και γι'αυτο δεν ψηφιζω αλλα η τετρακινηση ειναι ατου!
-
τουρμπο!!!!
-
GTI, δε θέλει και πολύ σκέψη...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Νομίζω ότι συνδιασμός 4κίνησης με 150 άλογα αλλά μόνο 20 κιλά ροπής δεν είναι ότι καλύτερο.Από την μια έχουμε ένα άψογα στημένο GTi με 200 αλογάρες και ροπάκλα και από την άλλη ένα σαφώς πιο ασθενικό και με απώλειες αμάξι.
Η 4κίνηση αλλά και η πίσω κίνηση έχουν νόημα για μένα πάνω από τα 200 άλογα.
Δηλαδή για να καταλάβω... 20 κιλά ροπής είναι λίγο πράμα;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Σιγα ρε παιδια το 'ασθενικο' με τα 150 αλογα!!! Εγω πιστευω οτι η τετρακινηση θα του δινει μεγαλο πλεονεκτημα στις στροφες και θα ευχαριστηθει καλυτερα το στριψιμο. Βεβαια δεν ξερω ποσο καλυτερα στιμμενο ειναι το GTi και γι'αυτο δεν ψηφιζω αλλα η τετρακινηση ειναι ατου!η Haldex τετρακίνηση; το GTI είναι πιο γρήγορο από το Α3 TFSI με 'τετρακίνηση', οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται με το άλλο.
Ασθενικό δεν είναι το 150άρι, αλλά δεν είναι και τίποτα ιδιαίτερο, 1300+ κιλά είναι αυτά.
Κι αν το στίψεις το GTI να δεις τι γίνεται
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Σιγα ρε παιδια το 'ασθενικο' με τα 150 αλογα!!! Εγω πιστευω οτι η τετρακινηση θα του δινει μεγαλο πλεονεκτημα στις στροφες και θα ευχαριστηθει καλυτερα το στριψιμο. Βεβαια δεν ξερω ποσο καλυτερα στιμμενο ειναι το GTi και γι'αυτο δεν ψηφιζω αλλα η τετρακινηση ειναι ατου!ο Haldex ΔΕΝ είναι τετρακίνηση. Προτιμώ με χίλια ένα οριτζινάλε μπροστοκίνητο, που ξέρεις και τι θα σου κάνει, παρά αυτό το... ερμαφρόδιτο
άσε τα +50 άλογα του Gti
Golf 2.0 FSI 4Motion vs Golf GTi