-
NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.
Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.
ΠΗΓΗ : NissanClub.gr
-
NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.
Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.
ΠΗΓΗ : NissanClub.gr
-
NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.
Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.
ΠΗΓΗ : NissanClub.gr
-
Καλως όρισες.
Παρακαλώ κάποιον moderator, μήπως να μεταφερθεί στα τεχνικά;
Υ.Γ.
Μήπως είσαι ο JohnnyB; -
δεν γινεται ο ελεγχος του χρονισμου απο το ECU;
Αν ναι τοτε το να βαλεις την κυλινδροκεφαλη σε ενα κινητηρα που το ECU δεν ξερει οτι υπαρχει ειναι εξοδο χωρις αντικρυσμα.Εχουμε κανει τα ιδια σε Subaru και μοντελα με AVCS κεφαλη. Αν δεν εχεις το ECU που το εκμεταλευεται δεν χρησιμοποιηται/ειναι σαν να μην το εχεις. Χωρια που για να το εκμεταλευεσαι σε αυτοκινητο που δεν ηλθε μαμισιο με αυτο πρεπει να ξερεις τι κανεις και ο βελτιωτης το ιδιο.
Νικος
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.
Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.
ΠΗΓΗ : NissanClub.gr
τι ενθουσιασμός ειναι αυτός στο πρώτο ποστ σου
φαντάζομαι να φτάσεις τα 1000...
θα βάλεις 10 θαυμαστικά -
Απλά αγαπάω τα Nissan και χαίρομαι που έχουν φοβερή τεχνολογία που απέχει απο άλλες εταιρίες
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
Απλά αγαπάω τα Nissan και χαίρομαι που έχουν φοβερή τεχνολογία που απέχει απο άλλες εταιρίεςφυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απλά αγαπάω τα Nissan και χαίρομαι που έχουν φοβερή τεχνολογία που απέχει απο άλλες εταιρίες
φυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει
Ε, καλά. Αν ισχύουν όσα λέει είναι άκρως δικαιολογημένος ο ενθουσιασμός!
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda.
Μάλλον καθυστερημένη απάντηση κατά 20+ χρόνια.
Πέρα από αυτό όμως, οτιδήποτε βελτιώνει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κάνοντάς τον καλύτερο και φιλικότερο προς περιβάλον και χειριστές οδηγούς είναι καλοδεχούμενο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απλά αγαπάω τα Nissan και χαίρομαι που έχουν φοβερή τεχνολογία που απέχει απο άλλες εταιρίες
φυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει
αν σοβαρευτει και φτιαξει κανενα αμαξι της προκοπης , κατι θα γινει.....
τωρα τελευταια το εχει χαλασει....... -
φυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει
Ξέρεις κάποια άλλη εταιρία με πιο γρήγορο ατμοσφαιρικό 1.6??
Καμιά άλλη με πιο γρήγορο διλιτρο τουρμπο??
ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ Ε?
Τότε πάρε πίσω αυτό που είπες και παραδέξου την υπεροχή της Nissan!!
Να μην μιλήσω για τα μεγάλα οχήματα της Nissan και ντραπείς για την κουβέντα που είπες!!Μάλλον καθυστερημένη απάντηση κατά 20+ χρόνια.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣΑΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ!!
Εδώ και 8 χρόνια έχει βγάλει η Nissan αυτήν την τεχνολογία!!αν σοβαρευτει και φτιαξει κανενα αμαξι της προκοπης , κατι θα γινει.....
τωρα τελευταια το εχει χαλασει.......Δίκιο έχεις μωρέ τώρα τελευταία έβγαλε το 350Ζ....
Το νέο οχημα DODGE της Chrysler θα φοράει αυτό το σύστημα φυσικά από την Nissan Motors!
-
Ψυχραιμία μάθε να δέχεσαι και να κάνεις πλάκα, εδω στο φόρουμ είναι απαραίτητη προυπόθεση.
Μόλις 'μάσησα' μισό πυρέξ σουφλέ και ήρθα.
Άντε να 'τσακωθούμε' τώρα.
Η απάντησή μου για τα 20+ χρόνια βασίστηκε σε αυτό που έγραψες εσύ, ότι είναι η απάντηση της Nissan στο v tech της Honda.
Αλλά άντε να σου κάνω το χατήρι και τα 20+ να γίνουν 12+ είμαστε εντάξει τώρα; (αλλά πάλι την πατέντα της Honda αντέγραψε) -
Φιλε 200sx μην τσαντιζεσαι! δεν σου προσβαλανε την τιμη τις αδερφης σου!
η NISSAN χεσμενο σε εχει...τα λεφτα σου θελει...και οι περισοτερες βιομηχανιες αυτοκινητων στον κοσμο ειναι και ανταλαζουν τεχνογνοσια/ανταλακτικα κλπΚαι εσεις οι αλλοι τι ειναι αυτα που λετε? εγω λεω να κανουμε χαβαλε για τα δικα σας αυτοκινητα και τις εταιριες! δεν θα εχει πιο πολυ γελιο?
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.
Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.
ΠΗΓΗ : NissanClub.gr
Nα ρωτήσω κάτι? Το 16 στους κωδικούς υπονοεί 1600 κυβικά και το 20 2000? Γιατί αν είναι έτσι είναι τρελλά νούμερα!
-
Ο χρήστης 200sx έγραψε:
φυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει
Ξέρεις κάποια άλλη εταιρία με πιο γρήγορο ατμοσφαιρικό 1.6??
Καμιά άλλη με πιο γρήγορο διλιτρο τουρμπο??
ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ Ε?
Τότε πάρε πίσω αυτό που είπες και παραδέξου την υπεροχή της Nissan!!
Να μην μιλήσω για τα μεγάλα οχήματα της Nissan και ντραπείς για την κουβέντα που είπες!!Μάλλον καθυστερημένη απάντηση κατά 20+ χρόνια.
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣΑΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ!!
Εδώ και 8 χρόνια έχει βγάλει η Nissan αυτήν την τεχνολογία!!αν σοβαρευτει και φτιαξει κανενα αμαξι της προκοπης , κατι θα γινει.....
τωρα τελευταια το εχει χαλασει.......Δίκιο έχεις μωρέ τώρα τελευταία έβγαλε το 350Ζ....
Το νέο οχημα DODGE της Chrysler θα φοράει αυτό το σύστημα φυσικά από την Nissan Motors!
για πες μας ποιο είναι το πιο γρήγορο ατμοσφαιρικό 1.6 και το πιο γρήγορο δίλιτρο turbo και θα σου πω
-
Για ποιά Nissan μιλάμε; Αυτή που ανήκει στην Renault;
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Για ποιά Nissan μιλάμε; Αυτή που ανήκει στην Renault;και εγω αυτη καταλαβα.........
εχει και αλλη??? -
Συμμαχία το λένε αυτοί...ούτε καν Group, Groupe, Grouppie, Gruppo...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Για ποιά Nissan μιλάμε; Αυτή που ανήκει στην Renault;
και εγω αυτη καταλαβα.........
εχει και αλλη???Δεν έχει άλλη, αλλά μπερδεύτηκα!
Η Nissan αναπτύσσει τεχνολογία με τα χρήματα της Renault!Άρε Gates! Να γίνω συνεταίρος σου και θα γίνω πρωτοπόρος στην τεχνολογία του Linux!
Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε!
NEO VVL!!!!! Η απάντηση της Nissan στα VTEC!!!