-
H MG Rover αγοραστηκε απο την κινεζικη Nanjing Automobile,
η οποια και θα μετακομισει την παραγωγη στην κινα, αφηνoντας ενα μικρο -ελαχιστο- κομματι και παροχη υπηρεσιων στην αγγλια.η μαχη για την rover ητανε αδυσωπητη, αναμεσα στην Nanjing και αλλη μια κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια, την Shanghai Automotive Industry Corp.
μαλιστα.
τελικα επικρατησε η nanjing η οποια εσκασε περι τα $87m.
Η Nanjing στοχευει σε 300.000 αυτοκινητα τον επομενο χρονο, που βεβαια θα λεγονται MG ROVERκαι ερωτω:
Who's next boys? -
H MG Rover αγοραστηκε απο την κινεζικη Nanjing Automobile,
η οποια και θα μετακομισει την παραγωγη στην κινα, αφηνoντας ενα μικρο -ελαχιστο- κομματι και παροχη υπηρεσιων στην αγγλια.η μαχη για την rover ητανε αδυσωπητη, αναμεσα στην Nanjing και αλλη μια κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια, την Shanghai Automotive Industry Corp.
μαλιστα.
τελικα επικρατησε η nanjing η οποια εσκασε περι τα $87m.
Η Nanjing στοχευει σε 300.000 αυτοκινητα τον επομενο χρονο, που βεβαια θα λεγονται MG ROVERκαι ερωτω:
Who's next boys? -
H MG Rover αγοραστηκε απο την κινεζικη Nanjing Automobile,
η οποια και θα μετακομισει την παραγωγη στην κινα, αφηνoντας ενα μικρο -ελαχιστο- κομματι και παροχη υπηρεσιων στην αγγλια.η μαχη για την rover ητανε αδυσωπητη, αναμεσα στην Nanjing και αλλη μια κινεζικη αυτοκινητοβιομηχανια, την Shanghai Automotive Industry Corp.
μαλιστα.
τελικα επικρατησε η nanjing η οποια εσκασε περι τα $87m.
Η Nanjing στοχευει σε 300.000 αυτοκινητα τον επομενο χρονο, που βεβαια θα λεγονται MG ROVERκαι ερωτω:
Who's next boys? -
Εγώ αν είχα μια αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και την ψιλομυτιά των αγγλών... θα προτιμούσα να την κλείσω τέλειος και να τα πουλήσω για παλιοσίδερα, παρά να την πάρουν στα χέρια τους τα κινεζάκια.
-
...από το κακό στο χειρότερο...
-
Μεγάλη η ζημιά για τους πρώην αποικιοκράτες.......... είμαι περίεργος να δω τι αλλο τους περιμένει
-
Οι άνθρωποι έχουν διαφορετική οπτική γωνία. Αν κάτι ψοφάει, σκότωσέ το κι ας το αγαπάς.
Αφού δεν δίστασαν να γκρεμίσουν το Γουέμπλεϋ, που είναι γι'αυτούς ο,τι για εμάς το Παναθηναϊκό Στάδιο, σιγά μην κώλωναν στην πώληση της Rover. -
Ασχετο με το θεμα αλλα ποτε δεν εμαθα πως τα 1400αρια rover 25 και 45 εχουν κινητηρες με 103 και 109 αλογα ιπποδυναμη εδω και πανω απο 5ετια και κανενας αλλος ανταγωνιστης(ουτε καν toyota/honda) δεν εχει φτασει τοσο ψηλα τοσα χρονια!!!!!!
-
Epeidi den einai FSI, Vtec, etc
Edw kai 11 xronia exoun auta ta aloga ta Rover.
Alla h Honda an kai sta 1.4 den ebgaze aloga sta 1.6 eixe ton thryliko Vtec tou CRX apo to 91 me 150 aloga -
Petran
To thema tis Rover den einai aplo.
Lysi akoma den exei brethei.
Exoun problimata me ta pneumatika dikaiomata kai pios exei agorasei ti!!!! -
yes you are correct.
αντιγραφω λεπτομερειες απο το skodaclub
Η Nanjing αγόρασε τα υπόλοιπα της MG-Rover που περιλαμβάνουν:
Τα σήματα της MG και της Austin.
Τα μοντέλα 25 και 75 στις εκδόσεις MG (ZT/ZR)
Τη γραμμή παραγωγής με τις εργαλειομηχανές για τα παραπάνω
Τη γραμμή παραγωγής και την εταιρία Powertrain κατασκευής των κινητήρων σειράς Κ
Δικαιώματα παραγωγής στο εργοστάσιο της Μ. ΒρετανίαςΔεν αγόρασε:
Τα σήματα της Rover
Δικαιώματα παραγωγής των 25 και 75 στις νορμάλ εκδόσεις Rover
Δικαώματα παραγωγής των κινητήρων της σειράς Κ
Tα σήματα της Triumph
Δικαιώματα παραγωγής του 45/ZS σε καμία μορφή τουΤα τρία πρώτα ανήκουν στην επίσης κινέζικη SAIC
Το τέταρτο ανήκει στην BMW
Το πέμτο ανήκει στη Honda (όλο το αυτοκίνητο ήταν Honda η οποία μετά το κλείσιμο της Rover πήγε στο εργοστάσιο και κατάστρεψε ότι σχετίζεται με το 45).Το έχει η μοίρα των αγγλικών εταιριών να χωρίζονται. Βλέπε Rolls-Royce και Bentley, LandRover - Rover και τώρα MG και Rover.
Πάντως πλάκα έχει που η επίσης κρατική SAIC απειλεί με μήνυση αφού πιστεύει πως η Nanjing δεν μπορεί να κατασκευάζει ένα αυτοκίνητο που είναι 99% ίδιο με το 75 ή 25 και απλά να έχει άλλα σηματάκια. Επίσης προειδοποίησε πως τα δικαιώματα των κινητήρων είναι δικά της και πως τα μοντέλα της Nanjing θα πρέπει να κοιτάξουν αλλού για κινητήρες. Επίσης, να μην τολμήσει η Nanjing να βάλει μπρός την παραγωγή των κινητήρων Κ (ένα κουμπί πατάει αν θέλει και παράγει...) Αλλαλούμ!!!
Τέλος η ειρωνία είναι πως τη Rover που την ζαχάρωνε η SAIC τελικά την αγόρασε η Nanjing που στην Κίνα συνεργάζεται με τη Fiat την οποία όμως θέλει να αγοράσει τώρα η SAIC.
η ουσια ομως παραμενει η ιδια...
fellea διαβασες κατω κατω που λεει ποια εταιρεια ζαχαρωνει ν'αγορασει η κινεζικη Shanghai Automotive Industry Corp (SAIC)?
..το προσκλητηριο..μου επεσε απ'τα χερια..
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Εγώ αν είχα μια αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και την ψιλομυτιά των αγγλών... θα προτιμούσα να την κλείσω τέλειος και να τα πουλήσω για παλιοσίδερα, παρά να την πάρουν στα χέρια τους τα κινεζάκια.Εδώ ΔΕΝ είπαν τίποτα όταν τους πήραν οι Γερμανοί....
Για τους Κινέζους θα ζοριστούν;;;;; -
Petran
Exoume na doume akoma polla episodia sto serial tis rover.
Exoun bgei stin fora oi malakies tou Phoenix group pou tin eixe agorasei.
Exw filo pou douleue mesa kai den mporeis na fantasteis istories pou exo akousei.Oso gia tin SAIC na agorasei tin FIAT....den ginete file.
H SAIC den exei dynatotita na parei stin plati tis to terastio xreos tis Fiat.
2-3 autokinitobiomixanies tha mporousan na to kanoun....
Alla kamia den pairnei to risko kai kala kanei -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Εγώ αν είχα μια αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και την ψιλομυτιά των αγγλών... θα προτιμούσα να την κλείσω τέλειος και να τα πουλήσω για παλιοσίδερα, παρά να την πάρουν στα χέρια τους τα κινεζάκια.
Εδώ ΔΕΝ είπαν τίποτα όταν τους πήραν οι Γερμανοί....
Για τους Κινέζους θα ζοριστούν;;;;;Min Ksexnate oti Aggliki oikonomia einai h pio statheri tis europis.
Kalytera na kleisei h Rover para na xathoun merikes akoma ekatontades ekkatomuria lires.
Alloste den tin poulise h kybernisi stous kinezous.
Ta lathei ksekinisan edw kai 50 xronia stin Rover.Krima
-
η οικονομια της αγγλιας εξαρταται ΑΠΟΚΛEΙΣΤΙΚΑ απο το ποσο καλοι yesmanάδες και πρωτοπαλληκαρα ειναι στις εκαστοτε στρατιωτικες πολιτικες της usa.-
-
κριμα
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
η οικονομια της αγγλιας εξαρταται ΑΠΟΚΛEΙΣΤΙΚΑ απο το ποσο καλοι yesmanάδες και πρωτοπαλληκαρα ειναι στις εκαστοτε στρατιωτικες πολιτικες της usa.-Geia sou re Petran maga...
Amesws to brikes.Pes ton Kostaki na se kanei oipourgo oikonomikon na sothei h Ellada.
-
Αν το σήμα Triumph ανήκει στην BMW, θεωρείτε απίθανο να δούμε καμιά κάμπρια - διθέσια παραλλαγή του MINI ως νέο TRIUMPH;
-
Τα νομιστεράκια δεν υπάρχουν πια, τα έφαγαν οι γεσμανάδες!!!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Αν το σήμα Triumph ανήκει στην BMW, θεωρείτε απίθανο να δούμε καμιά κάμπρια - διθέσια παραλλαγή του MINI ως νέο TRIUMPH;tdg ειναι πιθανο, αλλα εγω πιστευω οτι θα περιμενει η bmw να ξεκαθαρισουνε τους λογαριασμους τους οι κινεζοι.
και ακομα καλυτερα, θα ηθελα να εχει και δικια του πλατφορμα στο μελλον το triumph και οχι του μινι..
MG Rover? παλια!! hello Nanjing Automobile