Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συζήτηση για το Έπαθλο Αντοχής 4Χ4 2006 - 2007
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Συζήτηση για το Έπαθλο Αντοχής 4Χ4 2006 - 2007
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    1
    5
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis-athanasiou last edited by

      Τί θα λέγατε για μία συγκέντρωση σε επίπεδο οργανωτών - αγωνιζομένων, για να συζητήσουμε και να προσδιορίσουμε τα δεδομένα του επάθλου για τις χρονιές που έρχονται;

      Προτείνω την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου σαν αρχικό σημείο αναφοράς. Έτσι θα έχουμε όλο το χρόνο να προωθήσουμε τις προτάσεις μας στην ΕΘΕΑ.

      Καλό θα ήταν να ετοιμάσουν, όσοι θέλουν, προτάσεις για να μην πλατιάσει η συζήτηση.

      ΥΓ. Πιστεύω ότι η συμμετοχή θα πρέπει να αφορά οργανωτές που έχουν επαφή με το Έπαθλο, έχουν οργανώσει δηλαδή αντίστοιχους αγώνες και ενεργούς αγωνιζόμενους (1-2 αγώνες του είδους) για την γενικότερη οικονομία της συνάντησης, τόσο σε χώρο όσο και σε χρόνο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis-athanasiou last edited by

        Τί θα λέγατε για μία συγκέντρωση σε επίπεδο οργανωτών - αγωνιζομένων, για να συζητήσουμε και να προσδιορίσουμε τα δεδομένα του επάθλου για τις χρονιές που έρχονται;

        Προτείνω την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου σαν αρχικό σημείο αναφοράς. Έτσι θα έχουμε όλο το χρόνο να προωθήσουμε τις προτάσεις μας στην ΕΘΕΑ.

        Καλό θα ήταν να ετοιμάσουν, όσοι θέλουν, προτάσεις για να μην πλατιάσει η συζήτηση.

        ΥΓ. Πιστεύω ότι η συμμετοχή θα πρέπει να αφορά οργανωτές που έχουν επαφή με το Έπαθλο, έχουν οργανώσει δηλαδή αντίστοιχους αγώνες και ενεργούς αγωνιζόμενους (1-2 αγώνες του είδους) για την γενικότερη οικονομία της συνάντησης, τόσο σε χώρο όσο και σε χρόνο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis-athanasiou last edited by

          Τί θα λέγατε για μία συγκέντρωση σε επίπεδο οργανωτών - αγωνιζομένων, για να συζητήσουμε και να προσδιορίσουμε τα δεδομένα του επάθλου για τις χρονιές που έρχονται;

          Προτείνω την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου σαν αρχικό σημείο αναφοράς. Έτσι θα έχουμε όλο το χρόνο να προωθήσουμε τις προτάσεις μας στην ΕΘΕΑ.

          Καλό θα ήταν να ετοιμάσουν, όσοι θέλουν, προτάσεις για να μην πλατιάσει η συζήτηση.

          ΥΓ. Πιστεύω ότι η συμμετοχή θα πρέπει να αφορά οργανωτές που έχουν επαφή με το Έπαθλο, έχουν οργανώσει δηλαδή αντίστοιχους αγώνες και ενεργούς αγωνιζόμενους (1-2 αγώνες του είδους) για την γενικότερη οικονομία της συνάντησης, τόσο σε χώρο όσο και σε χρόνο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannis-athanasiou last edited by

            H συνάντηση θα γίνει στο Attart Off Road Park, Τετάρτη 14/9 στις 19:00

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis-athanasiou last edited by

              Και μην ξεχνάτε:

              ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΑΤΤΑΡΤ OFF ROAD PARK ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΑΝΤΟΧΗΣ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis-athanasiou last edited by

                Με λίγη καθυστέρηση συγκεντρωμένες οι προτάσεις όπως διαμορφώθηκαν την περασμένη Τετάρτη, με την παρουσία 30 αγωνιζόμενων και οργανωτών.

                1 .Τεχνικός κανονισμός

                Δύο κατηγορίες. Η μία (Α) με χαμηλό κόστος και έντονο συναγωνισμό, στην οποία περιορισμοί στα «αναλώσιμα» θα εξισώνουν δυνατά και αδύνατα αυτοκίνητα, με στόχο να μετράει η στρατηγική. Η δεύτερη (Β) ελεύθερη, με επιβαλλόμενα μέτρα ασφαλείας από το 2007, για περισσότερη ευχαρίστηση, για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω. Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι νόμιμα για χρήση στο δρόμο και να βασίζονται σε αυτοκίνητα παραγωγής με έγκριση τύπου για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

                1.1 Κατηγορία Α

                1.1.1 Λάστιχα: Πέντε ελαστικά, τα οποία θα μαρκάρονται, για κάθε αγώνα. Χρήση μη μαρκαρισμένου ελαστικού σημαίνει αποκλεισμό. Εξισώνει μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα, μια και τα δεύτερα έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις σε ελαστικά.

                1.1.2 Αυτονομία: 200 χιλιόμετρα ελάχιστη αυτονομία για το 2006 και 220 για το 2007. Δεν επιτρέπεται η χρήση έξτρα ή/και μεγαλύτερου τεπόζιτου. Έτσι εξισώνονται τα δυνατά αυτοκίνητα, που καίνε πολύ, με τα πιό αδύνατα και γίνεται περιττή η όποια αλλαγή κινητήρα.

                1.1.3 Προβολείς: δύο πρόσθετοι το πολύ, χωρίς να υπολογίζονται οι ομίχλης που βρίσκονται κάτω από το νοητό άξονα που ενώνει τα δύο κύρια φώτα του αυτοκινήτου. Έτσι δυσκολεύει ακόμη περισσότερο η πλοήγηση για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α το βράδυ.

                1.1.4 Ανάρτηση: ελεύθερη, από τη στιγμή που δεν αλλάζουν τα σημεία στήριξης στο αμάξωμα, δηλαδή τα σημεία στα οποία εδράζονται ελατήρια ή/και αμορτισέρ στο αμάξωμα.

                1.1.5. Συστήματα ασφαλείας: Υποχρεωτικός ένας πυροσβεστήρας τουλάχιστον 2 κιλών, ξηράς κόνεως και ζώνες 3 σημείων για όλα τα μέλη του πληρώματος. Τα πρόσθετα συστήματα επιτρέπονται, από τη στιγμή που ικανοποιούν τα στάνταρ της κατηγορίας Β ή τα αντίστοιχα της FIA.

                1.2 Κατηγόρια Β

                1.2.1 Ελαστικά: ελεύθερα με μόνο περιορισμό τις δύο (μέγιστο) ρεζέρβες.

                1.2.2 Αυτονομία: 200 χιλιόμετρα το 2006 και 150 το 2007.

                1.2.3 Προβολείς: ελεύθεροι.

                1.2.4 Ανάρτηση: ελεύθερη.

                1.2.5 Συστήματα ασφαλείας: όλα τα συστήματα ασφαλείας που αναφέρονται παρακάτω είναι υποχρεωτικά από το 2007. Προτείνεται η χρήση τους και από το 2006.

                1.2.5.1 Καθίσματα: μπάκετ ή τύπου μπάκετ με θέση για τις ζώνες ασφαλείας.
                1.2.5.2 Roll Bar: με προδιαγραφές FIA όσον αφορά τα υλικά και τις διατομές. Με πρόβλεψη να γίνει roll cage.

                1.2.5.3 Πυρόσβεση: δύο πυροσβεστήρες 2 κιλών ξηράς κόνεως ή πυρόσβεση FIA.

                1.2.5.4 Ζώνες ασφαλείας: 4 σημείων, προδιαγραφών EC (ή FIA με την προϋπόθεση να είναι σε ισχύ η ομολογκασιόν τους).

                1.2.5.5 Κράνη: προδιαγραφών EC (ή FIA με την προϋπόθεση να είναι σε ισχύ η ομολογκασιόν τους).

                1.2.5.6 Ηλεκτρικός διακόπτης ασφαλείας: να διακόπτει το κύκλωμα, να σβήνει τον κινητήρα και να είναι προσβάσιμος και από τα δύο μέλη του πληρώματος.

                1. Διεξαγωγή

                2.1 Μέση ωριαία: η μέση ωριαία τα ταχύτητα στις regularities για την κατηγορία Β πρέπει να είναι τουλάχιστον 3 χλμ./ώρα μεγαλύτερη της Α για το 2006 και τουλάχιστον 6 χλμ./ώρα για το 2007. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να ξεπερνούν τα 50 χλμ./ώρα. Συνίσταται να είναι κάτω απο τα 40 χλμ./ώρα/

                2.2 Μήκος
                2.2.1 Αγώνα: το μήκος του αγώνα δεν μπορεί να είναι μικρότερο απο 350 χλμ/ημέρα. Οι 24ωροι δεν μπορούν να είναι μικρότεροι από 600 χιλιόμετρα.
                2.2.2 Regularities: το μήκος τους δεν μπορεί να είναι λιγότερο από το 50% του συνολικού μήκους του αγώνα.
                2.2.3 Άσφαλτος: από την αρχή της πρώτης regularity μέχρι το τέλος της τελευταίας, το ποσοστό ασφάλτου δεν πρέπει να ξεπερνά το 20% της απόστασης.

                2.3 Συντελεστές: οι διήμεροι αγώνες έχουν συντελεστή 3 και οι 24ωροι συντελεστή 4.

                2.4 Πλήρωμα: το πλήρωμα πρέπει να είναι υποχρεωτικά 2 άτομα.

                2.5 Σημεία μέτρησης
                2.5.1 Τα σημεία μέτρησης του χρόνου στον τερματισμό της regularity μπορούν να είναι είτε φανερά (σημειωμένα στο road book), είτε κρυφά (χωρίς να φαίνονται και χωρίς να είναι σημειωμένα στο road book).
                2.5.2 Τα σημεία μέτρησης σε κάθε αγώνα πρέπει να είναι αποκλειστικά του ενός ή του άλλου τύπου.
                2.5.3 Τα κρυφά σημεία μέτρησης πρέπει να βρίσκονται πάνω σε τουλίπα.
                2.5.4 Τα κρυφά σημεία μέτρησης πρέπει να τοποθετούνται μετά την ολοκλήρωση συγκεκριμένου ποσοστού της regularity, το οποίο πρέπει να ανακοινώνεται στο road book και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι μικρότερο του 70%.

                2.6 Ποινές: η προπορεία και η καθυστέρηση θα χρεώνονται με 1 βαθμό ποινής για κάθε δευτερόλεπτο.

                2.7 Κατάταξη
                2.7.1 Η κατάταξη μετά τον αγώνα αφορά ξεχωριστά τις δύο κατηγορίες. Δεν υπάρχει κατάταξη γενικής.
                2.7.2 Η κατάταξη γίνεται σύμφωνα με τους βαθμούς ποινής της κάθε συμμετοχής.

                2.8 Κατηγορία Β: για να συμμετάσχει κάποιος στην κατηγορία Β πρέπει να έχει τρέξει σε 3 αγώνες του είδους (2006) ή 3 αγώνες της κατηγορίας Α (2007).

                2.9 Αγώνες: 5 αγώνες του επάθλου, από τους οποίους ο κάθε αγωνιζόμενος μπορεί να προσμετρήσει στην τελική βαθμολογία τους 4 με τα καλύτερα αποτελέσματα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr