-
Η ερωτηση μου αφορα ενα Mercedes E 200 K automatic το οποιο αγοραστηκε απο ελληνικη αντιπροσωπεια στης αρχες του 2003 και παραδωθηκε στον αγοραστη του τον Μαη του 2003 περιπου. Στα τελη του 2003 ο αγοραστης του παρελαβε μια επιστολη απο την αντιπροσωπεια κατα την οποιο του μοντελο που ειχε αγορασει ενδεχωμενος να παρουσιαζε προβλημα στο συστημα φρενων με αποτελεσμα να μεγαλωνε η διαρκεια ακινητοποιησης του οχηματος κατα το φρεναρισμα.Η αντιπροσοπεια προετρεπαι τον αγοραστη να φερει το αυτοκινητο στο κοντινοτερο Service Mercedes-Benz για δωρεαν ελεγχο.Ο οδηγος του αυτοκινητου απο αμελεια και σκεπτομενος οτι το αυτοκινητο ειχε διανησει πανω απο 10000 κμ χωρις να παρουσιασει προβλημα δεν πηγε το αυτοκινητο για ελεγχο. Την ιδια επιστολη παρελαβαν αρκετες χιλιαδες κατοχοι του ιδιου μοντελου που ειχαν αγορασει το ιδιο αυτοκινητο την ιδια περιιοδο. Περιπου τον Φλεβαρη του 2004 ο κατοχος του αυτοκινητου πηγε το αυτοκινητο στο εξουσιοδοτημενο Service το οποιο συνεργαζεται αμεσα με την αντιπροσοπεια απο οπου αγορασε το αυτοκινητο για αλαγη λαδιων. Ο κατοχος του αυτοκινητου δεν θυμηθηκε να ζητησει τον δωρεαν ελεγχο για το ενδεχωμενο προβλημα στο συστημα φρενων αλλα ουτε και οι τεχνικοι δεν μιλησαν για τη σχετικη ανακλιση που εγραφε η επιστολη και για τον ελεγχο που επρεπε να γινει στο αυτοκινητο παρα εκαναν μονον την αλλαγη λαδιων.
Στο τελος του 2004 το αυτοκινητο συνεπλακη σε ατυχημα χωρις θυματα αλλα με μεγαλες υλικες ζημιες και με αμφιβολες τις συνθηκες του ατυχηματος αφου οι καταθεσεις των οδηγων συγκρουονταν.Σημαντικο ρολο στο ατυχημα επαιξε η ανισοπεδοτητα του οδοστρωματος αλλα ενδεχομενος και τα φρενα της Ε200Κ η οποια παρεπιπτοντως δεν ειχε και μικτη ασφαλεια. Το τελικο αποτελεσμα ειναι οτι ο κατοχος της Ε200Κ θεωρηθηκε υπευθηνος για το ατυχημα και η ασφαλεια του πληρωσε τις υλικες ζημιες των αλλων αυτοκινητων. Η Ε200Κ μπηκε στο ιδιο Mercedes Benz Service στο οποιο ειχε παει για αλλαγη λαδιων και το οποιο οπως προειπα συνεργαζεται με την αντιπροσωπεια πωλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου. Η ζημια υπολογιστηκε στα 18000 ευρω περιπου.Μετα απο 2-3 μηνες περιπου αποφασιστηκε η επισκευη της στο ιδιο Service.
Ο κατοχος του αυτοκινητου επισκεφθηκε το χωρο επισκευης λιγο πριν το βαψιμο του αυτοκινητου, ρωτησε αν εγινε ο ελεγχος στο συστημα φρενων και η απαντηση ηταν οτι αυτος ο ελεγχος εκρεμει.Στα μεσα του Ιουλιου 2005 ο κατοχος του αυτοκινητου δεχεται τηλεφωνημ απο το SERVICE και πληροφορειται οτι το αυτοκινητο ειναι ετοιμο προς παραδωση αλλα και το οτι το κοστος εφτασε περιπου τα 20000 ευρω λογω του οτι τελικα ηταν καμενος και ο εγκεφαλος ESP,εγκεφαλος ο οποιος συνεργαζεται αμεσα με τα φρενα αν δεν απατωμαι.
Και η ερωτηση μου ειναι η εξης: ειναι πιθανο ο εγκεφαλος να ειναι αυτος στον οποιο γινεται ο ελεγχος για το προβλημα στο συστημα φρενων και να τον εκαψε επιτηδες το SERVICE ετσι ωστε να μην θεωρηθει οτι ειναι υπευθηνo τo Mercedes Benz Service στην περιπτωση που το αυτοκινητο ειχε προβλημα στο συστημα φρενων και δεν ζητηθηκε απο τον κατοχο να το αφησει για ελεγχο οταν το πηγε για αλλαγη λαδιων.
Ευχαρστω εκ των προτερων -
Η ερωτηση μου αφορα ενα Mercedes E 200 K automatic το οποιο αγοραστηκε απο ελληνικη αντιπροσωπεια στης αρχες του 2003 και παραδωθηκε στον αγοραστη του τον Μαη του 2003 περιπου. Στα τελη του 2003 ο αγοραστης του παρελαβε μια επιστολη απο την αντιπροσωπεια κατα την οποιο του μοντελο που ειχε αγορασει ενδεχωμενος να παρουσιαζε προβλημα στο συστημα φρενων με αποτελεσμα να μεγαλωνε η διαρκεια ακινητοποιησης του οχηματος κατα το φρεναρισμα.Η αντιπροσοπεια προετρεπαι τον αγοραστη να φερει το αυτοκινητο στο κοντινοτερο Service Mercedes-Benz για δωρεαν ελεγχο.Ο οδηγος του αυτοκινητου απο αμελεια και σκεπτομενος οτι το αυτοκινητο ειχε διανησει πανω απο 10000 κμ χωρις να παρουσιασει προβλημα δεν πηγε το αυτοκινητο για ελεγχο. Την ιδια επιστολη παρελαβαν αρκετες χιλιαδες κατοχοι του ιδιου μοντελου που ειχαν αγορασει το ιδιο αυτοκινητο την ιδια περιιοδο. Περιπου τον Φλεβαρη του 2004 ο κατοχος του αυτοκινητου πηγε το αυτοκινητο στο εξουσιοδοτημενο Service το οποιο συνεργαζεται αμεσα με την αντιπροσοπεια απο οπου αγορασε το αυτοκινητο για αλαγη λαδιων. Ο κατοχος του αυτοκινητου δεν θυμηθηκε να ζητησει τον δωρεαν ελεγχο για το ενδεχωμενο προβλημα στο συστημα φρενων αλλα ουτε και οι τεχνικοι δεν μιλησαν για τη σχετικη ανακλιση που εγραφε η επιστολη και για τον ελεγχο που επρεπε να γινει στο αυτοκινητο παρα εκαναν μονον την αλλαγη λαδιων.
Στο τελος του 2004 το αυτοκινητο συνεπλακη σε ατυχημα χωρις θυματα αλλα με μεγαλες υλικες ζημιες και με αμφιβολες τις συνθηκες του ατυχηματος αφου οι καταθεσεις των οδηγων συγκρουονταν.Σημαντικο ρολο στο ατυχημα επαιξε η ανισοπεδοτητα του οδοστρωματος αλλα ενδεχομενος και τα φρενα της Ε200Κ η οποια παρεπιπτοντως δεν ειχε και μικτη ασφαλεια. Το τελικο αποτελεσμα ειναι οτι ο κατοχος της Ε200Κ θεωρηθηκε υπευθηνος για το ατυχημα και η ασφαλεια του πληρωσε τις υλικες ζημιες των αλλων αυτοκινητων. Η Ε200Κ μπηκε στο ιδιο Mercedes Benz Service στο οποιο ειχε παει για αλλαγη λαδιων και το οποιο οπως προειπα συνεργαζεται με την αντιπροσωπεια πωλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου. Η ζημια υπολογιστηκε στα 18000 ευρω περιπου.Μετα απο 2-3 μηνες περιπου αποφασιστηκε η επισκευη της στο ιδιο Service.
Ο κατοχος του αυτοκινητου επισκεφθηκε το χωρο επισκευης λιγο πριν το βαψιμο του αυτοκινητου, ρωτησε αν εγινε ο ελεγχος στο συστημα φρενων και η απαντηση ηταν οτι αυτος ο ελεγχος εκρεμει.Στα μεσα του Ιουλιου 2005 ο κατοχος του αυτοκινητου δεχεται τηλεφωνημ απο το SERVICE και πληροφορειται οτι το αυτοκινητο ειναι ετοιμο προς παραδωση αλλα και το οτι το κοστος εφτασε περιπου τα 20000 ευρω λογω του οτι τελικα ηταν καμενος και ο εγκεφαλος ESP,εγκεφαλος ο οποιος συνεργαζεται αμεσα με τα φρενα αν δεν απατωμαι.
Και η ερωτηση μου ειναι η εξης: ειναι πιθανο ο εγκεφαλος να ειναι αυτος στον οποιο γινεται ο ελεγχος για το προβλημα στο συστημα φρενων και να τον εκαψε επιτηδες το SERVICE ετσι ωστε να μην θεωρηθει οτι ειναι υπευθηνo τo Mercedes Benz Service στην περιπτωση που το αυτοκινητο ειχε προβλημα στο συστημα φρενων και δεν ζητηθηκε απο τον κατοχο να το αφησει για ελεγχο οταν το πηγε για αλλαγη λαδιων.
Ευχαρστω εκ των προτερων -
Η ερωτηση μου αφορα ενα Mercedes E 200 K automatic το οποιο αγοραστηκε απο ελληνικη αντιπροσωπεια στης αρχες του 2003 και παραδωθηκε στον αγοραστη του τον Μαη του 2003 περιπου. Στα τελη του 2003 ο αγοραστης του παρελαβε μια επιστολη απο την αντιπροσωπεια κατα την οποιο του μοντελο που ειχε αγορασει ενδεχωμενος να παρουσιαζε προβλημα στο συστημα φρενων με αποτελεσμα να μεγαλωνε η διαρκεια ακινητοποιησης του οχηματος κατα το φρεναρισμα.Η αντιπροσοπεια προετρεπαι τον αγοραστη να φερει το αυτοκινητο στο κοντινοτερο Service Mercedes-Benz για δωρεαν ελεγχο.Ο οδηγος του αυτοκινητου απο αμελεια και σκεπτομενος οτι το αυτοκινητο ειχε διανησει πανω απο 10000 κμ χωρις να παρουσιασει προβλημα δεν πηγε το αυτοκινητο για ελεγχο. Την ιδια επιστολη παρελαβαν αρκετες χιλιαδες κατοχοι του ιδιου μοντελου που ειχαν αγορασει το ιδιο αυτοκινητο την ιδια περιιοδο. Περιπου τον Φλεβαρη του 2004 ο κατοχος του αυτοκινητου πηγε το αυτοκινητο στο εξουσιοδοτημενο Service το οποιο συνεργαζεται αμεσα με την αντιπροσοπεια απο οπου αγορασε το αυτοκινητο για αλαγη λαδιων. Ο κατοχος του αυτοκινητου δεν θυμηθηκε να ζητησει τον δωρεαν ελεγχο για το ενδεχωμενο προβλημα στο συστημα φρενων αλλα ουτε και οι τεχνικοι δεν μιλησαν για τη σχετικη ανακλιση που εγραφε η επιστολη και για τον ελεγχο που επρεπε να γινει στο αυτοκινητο παρα εκαναν μονον την αλλαγη λαδιων.
Στο τελος του 2004 το αυτοκινητο συνεπλακη σε ατυχημα χωρις θυματα αλλα με μεγαλες υλικες ζημιες και με αμφιβολες τις συνθηκες του ατυχηματος αφου οι καταθεσεις των οδηγων συγκρουονταν.Σημαντικο ρολο στο ατυχημα επαιξε η ανισοπεδοτητα του οδοστρωματος αλλα ενδεχομενος και τα φρενα της Ε200Κ η οποια παρεπιπτοντως δεν ειχε και μικτη ασφαλεια. Το τελικο αποτελεσμα ειναι οτι ο κατοχος της Ε200Κ θεωρηθηκε υπευθηνος για το ατυχημα και η ασφαλεια του πληρωσε τις υλικες ζημιες των αλλων αυτοκινητων. Η Ε200Κ μπηκε στο ιδιο Mercedes Benz Service στο οποιο ειχε παει για αλλαγη λαδιων και το οποιο οπως προειπα συνεργαζεται με την αντιπροσωπεια πωλησης του συγκεκριμενου αυτοκινητου. Η ζημια υπολογιστηκε στα 18000 ευρω περιπου.Μετα απο 2-3 μηνες περιπου αποφασιστηκε η επισκευη της στο ιδιο Service.
Ο κατοχος του αυτοκινητου επισκεφθηκε το χωρο επισκευης λιγο πριν το βαψιμο του αυτοκινητου, ρωτησε αν εγινε ο ελεγχος στο συστημα φρενων και η απαντηση ηταν οτι αυτος ο ελεγχος εκρεμει.Στα μεσα του Ιουλιου 2005 ο κατοχος του αυτοκινητου δεχεται τηλεφωνημ απο το SERVICE και πληροφορειται οτι το αυτοκινητο ειναι ετοιμο προς παραδωση αλλα και το οτι το κοστος εφτασε περιπου τα 20000 ευρω λογω του οτι τελικα ηταν καμενος και ο εγκεφαλος ESP,εγκεφαλος ο οποιος συνεργαζεται αμεσα με τα φρενα αν δεν απατωμαι.
Και η ερωτηση μου ειναι η εξης: ειναι πιθανο ο εγκεφαλος να ειναι αυτος στον οποιο γινεται ο ελεγχος για το προβλημα στο συστημα φρενων και να τον εκαψε επιτηδες το SERVICE ετσι ωστε να μην θεωρηθει οτι ειναι υπευθηνo τo Mercedes Benz Service στην περιπτωση που το αυτοκινητο ειχε προβλημα στο συστημα φρενων και δεν ζητηθηκε απο τον κατοχο να το αφησει για ελεγχο οταν το πηγε για αλλαγη λαδιων.
Ευχαρστω εκ των προτερων -
Εγώ κατάλαβα ότι ο κάτοχος του αυτοκινήτου αδιαφόρησε παντελώς για την ασφάλεια τη δική του αλλά και των άλλων οδηγών/πεζών !!!
Και τώρα ... μετά το πάθημα .... ρωτάει να μάθει αν έφταιγε η Mercedes Benz (που τον ειδοποίησε !!) και το συνεργείο ;;
Πιθανόν το συνεργείο να φέρει κάποια ευθύνη αν είχε έγγραφη εντολή από την ΜΒ για έλεγχο όλων των Ε200 όταν μπαίνουν στο συνεργείο ... αυτό είναι εύκολο να διαπιστωθεί δικαστικά , όπως και αν το ESP που αντικαταστάθηκε ήταν όντως προβληματικό (αν ήταν αυτό το εξάρτημα που θα γινόταν ο έλεγχος από την ΜΒ)
Ομως .... ο κάτοχος του αυτοκινήτου είναι επιεικώς απαράδεκτος !!!
-
Πρεπει να ρωτησει τι ακριβως ηταν αυτος ο ελεγχος των φρενων (προληπτικη αντικατασταση καποιου εξαρτηματος ή απλως έλεγχος). Αν εχει σχεση με τον εγκεφαλο του ESP (αμφιβολο) τότε ίσως ευγενικα μπορει να τους ζητησει κατι...Είναι μεγάλη αμέλεια του ιδιοκτητη να μην παει για δωρεαν ελεγχο των φρενων ενω πηρε και διαβασε το γραμμα (και μαλιστα για τα φρενα οχι πχ για πιτσιλιστιρια) και να μην εχει μικτη ασφάλεια σε ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο με τεραστιο κοστος επισκευης...Ελπιζω το παθημα να γινει μαθημα αλλα σε κανει να αναρωτιεσαι τι κοσμος αγοραζει τα Μερσεντες....
-
Δε ξέρω αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα αλλα πρόσφατα έγινε ανάκληση στις Ε για έλεγχο στην ηλεκτρονική μονάδα των φρένων. Δεν έχω πρόχειρο το κείμενο αλλα απ'όσο έλεγε δεν ήταν σε καμία περίπτωση επικύνδυνο ωστε να προκαλέσει τόσο σοβαρό ατύχημα.
Στον έλεγχο συνήθως αλλάζονται προληπτικά κάποιες καλωδιώσεις και γειώσεις χωρίς άλλες επισκευές.
Οπότε εποπτικά όπως βλέπω το πρόβλημα και με τα δεδομένα που μας δίνεις μάλλον η αντιπροσωπεία ή η εταιρία δεν έχουν κανένα απολύτως φταίξιμο στο εν λόγω ατύχημα.
agisd η μικτή ασφάλεια είναι ενα πολύ σεβαστό ποσό το χρόνο, δεν είναι και τόσο παράλογο να μην έχεις, όσο για το ποιοί αγοράζουν mercedes έχει απαντηθεί πολλάκις σε άλλο τόπικ, μικροτσούτσουνοι και κομπλεξικοί ...
-
Καλά μην αφορίζουμε όλους τους κατόχους Mercedes βρε παιδιά. Μπορούμε όμως κάλλιστα να το κάνουμε για τον υπόψη κύριο που μόνο σαν μικρόνοα μπορώ να τον χαρακτηρίσω. Είναι δυνατόν να μην υπολογίζει καθόλου την δική του ασφάλεια των δικό του ανθρώπων που σίγουρα έμπαιναν στο αμάξι αλλά και όλων των άλλων γύρο του!!!! Αυτός ο άνθρωπος πέρα από επίδοξος αυτόχειρας είναι και εκ προμελέτης υποψήφιος δολοφόνος. Δηλαδή τι περιμένει τώρα να πληρώσει τη ζημιά η εταιρία; Μακάρι να μην μπορεί να το επισκευάσει αν αυτό τον εμποδίσει να πιάσει ξανά τιμόνι.
Βρε ούστ και γεμίσαμε από τέτοιους!!!!! -
Καλα μιλαμε για τελειως τρελο τροπο σκεψης.
Αν δηλαδη το ECM των φρενων ηταν κακο ποιος ο λογος για τον συνεργειο να το 'καψει'. Αντιθετα θα ηταν καλυτερα να το παρουσιαζε στην ασφαλεια/πελατη και να ελεγε οτι ειχε προβλημα και ο ελεγχος/ανακληση δεν εγινε ποτε παρα να το κουκουλωσει. Αυτο βεβαια θα ηταν αποδειξη το οτι ο ιδιοκτητης ειναι υπαιτειος αν η παραληψη της ανακλησης ηταν ο λογος του ατυχηματος. Δυστυχως ο ΙΚΕ και ο Αγης εχουν δικιο. το οτι εχεις τον παρα να παρεις το Μερσεντε δεν σημαινει οτι μαγικα το αυτοκινητο θα συντηρει το εαυτο του.
Απο την αλλη μερια οταν παραπονιωμαστε οτι δεν θελουμε να πληρωσουμε μικτη ασφαλεια αλλα μετα εχουμε εικοσι χιλιαρικα ζημια και κλαουνιζουμε γιατι. Η ασφαλεια ειναι για την κακη στιγμη.
Τι δηλαδη δεν δινουμε τα λεφτα για καλυψη υγειας και μετα μας πιανει σοβαρη αρρωστεια που κοστιζει εκατο χιλιαρικα τι να κανουμε;
Ξερεις τι λεμε τοπικα;
you want to play you got to pay.
Nikos
-
Οσο το σκέφτομαι καταλήγω στο εξής συμπέρασμα:
Ακόμα και στην περίπτωση που έφταιγε τυχόν ελλατωματικό και ανακληθέν εξάρτημα η εταιρία εφόσον ειδοποίησε υπεύθηνα (με συστημένες επιστολές) τον πελάτη ωστε να του το διορθώσει χωρίς χρέωση είναι νομικά καλυμένη.
-
Πολλα προβληματα βγαζουν τωρα τελευταια οι μερσεντες...
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Πολλα προβληματα βγαζουν τωρα τελευταια οι μερσεντες...όπως?
Η συγκεκριμένη ανάκληση είναι κάτι που τις περισσότερες φορές είναι προληπτικό και απλώς περνάς απο το συνεργείο και στο ελέγχουν.
-
Έχουμε ξαναπεί ότι ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους ανακοινώνονται οι ανακλήσεις οχημάτων είναι η αποφυγή νομικών προβλημάτων και καταβολής αποζημιώσεων σε παθόντες.
Η εταιρεία έκανε τη δουλειά της, ο ιδιοκτήτης όχι.Όσον αφορά τη μικτή ασφάλεια, είναι πραγματικά πανάκριβη, σχεδόν διπλή. Για το Astra μου ζήτησαν πάνω από 800 ευρώ, ενώ χωρίς αυτή κάπου 470 (για 1 έτος). Βέβαια αν κάποιος οδηγεί επίφοβα κι έχει τακτικά ατυχήματα, καλό είναι να τη σκεφτεί. Για ήσυχους όμως οδηγούς νομίζω ότι είναι ακριβή πολυτέλεια.
Mercedes E 200 K 2003 προβλημα στο συστημα φρενων