-
Αγαπητοι φιλοι θα ηθελα τα σχολια σας και τις γνωσεις σας σε αυτο το ζητημα.
Η καινουργια θεωρια της οικονομιας λεει μεγαλη σχεση στο κιβωτιο -τερμα γκαζι και απο κει και περα ο εγκεφαλος 'καθαριζει' και στελνει οσο καυσιμο χρειαζεται να καει.(το εχω ακουσει και το εχω διαβασει)Το ζητημα ειναι οτι στο 307 μου που το δοκιμασα το κομπιουτερ τριπ μου εδειχνε ακριβως το αντιθετο.Οσο πατουσα το γκαζι τοσο η καταναλωση εκτοξευοτανε (17-18λιτ/100 χλμ)
Τι ισχυει τελικα ωρε παιδια???
-
Αγαπητοι φιλοι θα ηθελα τα σχολια σας και τις γνωσεις σας σε αυτο το ζητημα.
Η καινουργια θεωρια της οικονομιας λεει μεγαλη σχεση στο κιβωτιο -τερμα γκαζι και απο κει και περα ο εγκεφαλος 'καθαριζει' και στελνει οσο καυσιμο χρειαζεται να καει.(το εχω ακουσει και το εχω διαβασει)Το ζητημα ειναι οτι στο 307 μου που το δοκιμασα το κομπιουτερ τριπ μου εδειχνε ακριβως το αντιθετο.Οσο πατουσα το γκαζι τοσο η καταναλωση εκτοξευοτανε (17-18λιτ/100 χλμ)
Τι ισχυει τελικα ωρε παιδια???
-
Αγαπητοι φιλοι θα ηθελα τα σχολια σας και τις γνωσεις σας σε αυτο το ζητημα.
Η καινουργια θεωρια της οικονομιας λεει μεγαλη σχεση στο κιβωτιο -τερμα γκαζι και απο κει και περα ο εγκεφαλος 'καθαριζει' και στελνει οσο καυσιμο χρειαζεται να καει.(το εχω ακουσει και το εχω διαβασει)Το ζητημα ειναι οτι στο 307 μου που το δοκιμασα το κομπιουτερ τριπ μου εδειχνε ακριβως το αντιθετο.Οσο πατουσα το γκαζι τοσο η καταναλωση εκτοξευοτανε (17-18λιτ/100 χλμ)
Τι ισχυει τελικα ωρε παιδια???
-
Άραβας θα την έχει αναπτύξει ....... η κανας από την BP
-
Απ' όσο ξέρω, η μοναδική στιγμή κατά την οποία φροντίζει ο εγκέφαλος μόνος του να ανοίγει την πεταλούδα ακριβώς όσο χρειάζεται για να διατηρήσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι με cruise control. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, θα πρέπει να είσαι τόσο προσεκτικός με το γκάζι όσο και σε ντιζάτο.
'Τέρμα γκάζι' σημαίνει ότι ο κινητήρας προσπαθεί να δώσει ό,τι μπορεί και όσο πιο γρήγορα μπορεί, οπότε δε βλέπω πώς θα κάνεις οικονομία έτσι.
Ίσως κάποιος με πιο επιστημονικές γνώσεις να μας διαφωτίσει.
-
χμμ.. δυσκολο
εκτος αν ο εγκεφαλος πλεον δεν λαμβανει υποψιν του καθολου τι πατας εσυ στο πενταλ..
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Άραβας θα την έχει αναπτύξει ....... η κανας από την BPΦιλε μου αυτο το εχει γραψει ο Χοϊδας που σε καμια περιπτωση δεν μπορω να αφισβητησω τις γνωσεις του και την εγκυροτητα του.
Οποτε τι γινεται????
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Άραβας θα την έχει αναπτύξει ....... η κανας από την BP
Φιλε μου αυτο το εχει γραψει ο Χοϊδας που σε καμια περιπτωση δεν μπορω να αφισβητησω τις γνωσεις του και την εγκυροτητα του.
Οποτε τι γινεται????
Όταν αυτά που λέει αντιβαίνουν στην λογική, σαφώς και μπορείς!
Όταν πατήσεις τέρμα γκάζι, ο εγκέφαλος καταλαβαίνει ότι θές την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση. Μπορεί να μην αφήνει την πεταλούδα να ανοίξει αμέσως τέρμα, αλλά σίγουρα θα την ανοίξει όσο πιο γρήγορα του επιτρέπει η χαρτογράφηση.
Αν πατήσεις μισό γκάζι, θα την ανοίξει στο μισό όσο πιο γρήγορα του επιτρέπει η χαρτογράφηση επίσης.Απλή λογική είναι από κει και πέρα! Για να κάψει και στις δύο περιπτώσεις το ίδο, σημαίνει ότι και στις δύο περιπτώσεις ανοίγει την πεταλούδα με τον ίδιο ρυθμό. (Πόσο μάλλον που για να κάψει λιγότερο σε τέρμα άνοιγμα, πρέπει να την ανοίγει με πιο αργό ρυθμό)
Στηυν πράξη έχεις άραγε την ίδια αίσθηση όταν ανοίγεις μισό γκάζι και όταν ανοίγεις ολόκληρο; -
Για να το λέει ο Χοϊδάς, κάτι θα ξέρει.
Το άρθρο δε λέει τίποτα περισσότερα; Σίγουρα κάτι χάνουμε.
-
Απ΄οσο θυμάμαι όταν διάβασα ένα άρθρο που είχε σχέση με κατανάλωση σε μια ορισμένη διαδρομή, έβγαζαν το συμπέρασμα ότι όσο μεγαλύτερη σχέση χρησιμοποιείς τόσο μεγαλύτερη οικονομία έχεις κατά την κίνηση του αυτοκινήτου!
Όμως!!
Οχι με τέρμα γκάζι!!!Αλλά με λειτουργία του κινητήρα περίπου γύρω από το εύρος στροφών που δίνει την μεγαλύτερη ροπή!
-
Για να το κανω πιο λιανα
Ανεβαινουμε μια ανηφορα που οταν εχουμε πεμτη και μισο γκαζι απλα δεν ανεβαινει με τερμα ομως την βγαζουμε....
Στην ιδια ανηφορα σε αλλες περιπτωσεις θα βαζαμε τεταρτη θα πατουσαμε πιο απαλα το γκαζι και θα ειχαμε και την οικολογικη μας συνειδηση καθαρη οτι ρυπαινουμε και λιγοτερο(καλα...στην τσεπη μας ειχαμε το μου μας!!!)
Τωρα με την νεα τεχνολογια παταμε τερμα γκαζι με πεμτη (αρα λιγοτερες στροφες) και ο κομπιουτορας κανει αυτο που πρεπει.Επαναλαμβανω ομως οτι το οικονομομετρο του 307 αλλα λεει.Μηπως δεν ξερει τι του γινεται ή παιρνει παραμετρους απο λαθος αισθητηρες????
-
Νομίζω το ζήτημα που αναφέρει ο φίλος μας είναι το εξής: θέλουμε να επιταχύνουμε, το κάνουμε με μικρή σχέση στο κιβώτιο και γκάζι, η με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και τέρμα γκάζι?
Πάνω σε αυτό νομίζω θα ήταν η άποψη του Χοϊδά, ότι είναι καλύτερο το 2ο. -
Υπάρχει η θεωρία οτι ο κύλινδος κάυσης είναι στην μεγιστη απόδοση με τέρμα γκάζι όποτε αυτό θα μπορούσε να έχει λογική έαν πηγενες με μία με τέρμα γκάζι και μία με σβηστή μηχανή.
Περά οτι κάτι τέτοιο δεν είναι πρακτικό, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες όμως που επηριάζουν και νομίζω οτι στο τέλος είναι χειρότερο.
Μoιάζει με την τεχνική pulse&Glide για καλύτερο mileage στα Prius -
Μαζί κάναμε το post... αυτό που έκανες πιό λιανά πήγα να εξηγήσω και εγώ!
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Μαζί κάναμε το post... αυτό που έκανες πιό λιανά πήγα να εξηγήσω και εγώ!Και τα καταφερες καλυτερα μου φαινεται.....
-
ισχύει χαμηλές στροφές λιγο πριν ρετάρει ο κινητήρας και το πατάμε το πεντάλ σαν να υπάρχει ένα αυγό ανάμεσα στο πεντάλ και στο πόδι σου..
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Επαναλαμβανω ομως οτι το οικονομομετρο του 307 αλλα λεει.Μηπως δεν ξερει τι του γινεται ή παιρνει παραμετρους απο λαθος αισθητηρες????
Δηλαδή για να καταλάβω, το οικονομόμετρο που είναι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο έχει πρόβλημα και έχει ο Χοιδάς δίκιο;
Δεν μπορείς να καταλάβεις ότι ο Χοιδάς έχει άδικο και το οικονομόμετρο δουλεύει σωστά και πέρνει σήμα από σωστούς αισθητήρες;
-
Αν δεν διαβασουμε ολοκληρο το αρθρο δεν μπορουμε να καταλαβουμε τι ακριβως θελει να πει ο ποιητης.
MDVQ που το ειχες διαβασει;Στο DRIVE ή στο R&D;Και αν θυμασαι αριθμο τευχους.
-
Εγώ αυτό που έχω διαβάσει (δεν θυμάμαι που) είναι ότι με μισό γκάζι και μισάνοικτες πεταλούδες δημιουργούνται στροβιλισμοί, αντιστάσεις κλπ. οι οποίες αυξάνουν την κατανάλωση.
Από προσωπική εμπειρία πάντως οδήγηση με χαμηλές στροφές και πολύ γκάζι δεν πετυχαίνει τίποτα το ιδιαίτερο στην οικονομία, σπάει όμως τα νεύρα σου γιατί αν θέλεις να επιταχύνεις πιο πολύ πρέπει να κατεβάσεις. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν δεν διαβασουμε ολοκληρο το αρθρο δεν μπορουμε να καταλαβουμε τι ακριβως θελει να πει ο ποιητης.MDVQ που το ειχες διαβασει;Στο DRIVE ή στο R&D;Και αν θυμασαι αριθμο τευχους.
Ελα ντε..
Θα προσπαθησω να το βρω και να σας το παραθεσω ολοκληρο.
Oικονομια καυσιμου με τερμα γκαζι???????