-
Εν αρχή ήταν η απλή Μ3. Σπουδαίο αυτοκίνητο, ο ξένος Τύπος να γράφει διθυράμβους, να γκρινιάζει λίγο για τα μονοπίστονα φρένα που κουράζονται εύκολα, άντε και για το λίγο αναίσθητο στην ευθεία τιμόνι, βάλτου 4.5 στα 5 αστέρια (βρετανικό EVO). Αρχίζουν και τα συγκριτικά με την 911, σε όλα τα περιοδικά την κοιτούσε στα μάτια, αλλού κέρδιζε, αλλού έχανε. Κόστιζε όμως και πολύ λιγότερα χρήματα. Ύστερα έρχεται η ιστορία με τα σπασμένα μοτέρια και τα προβληματικά μέταλλα.
Λίγο μετά ακολουθεί η CSL. Χαμός και από εκεί, μέχρι που την οδηγούν και βλέπουν ότι σιγά τα ώα. Κάπου 50% ακριβότερη από την απλή Μ3 (Αγγλία), για 17 παραπάνω άλογα και μερικά κιλά λιγότερα. Που αν την παράγγελνες με το AC και το CD (τα οποία προσωπικά θεωρώ απαραίτητα), το κέρδος σε κιλά περιοριζόταν. Ήταν βέβαια κουκλάρα, συλλεκτική, με τις 19άρες της (έλα Αλέεεεκο, πόσο σου πάνε τα πίσω λάστιχα μετά από κάθε πίστα; Πόοοοοσοοο; ). Οροφή από ανθρακονήματα, καθισματάρες και τα σχετικά. Οι μετρήσεις επιδόσεων πάντως έδειξαν ότι δεν έγινε και τίποτις σημαντικό, έγραφαν ότι το τιμόνι ήταν ακόμα χειρότερο από της απλής, οπότε προτιμήστε τη και τα ρέστα πασατέμπο.
Και τώρα η CS. Αφού ξεπουλήσαμε όλες τις CSL, πάρτε τα χρησιμότερα στοιχεία από την CSL σε τιμή κόστους (κάνα μύριο πάνω από την απλή στην Αγγλία). Ταχύτερη κρεμαγέρα, αναρτήσεις, 19άρες κ.τ.λ. Σαν καλή ακούγεται η τελευταία προσφορά. Αν βέβαια δεν είχες αγοράσει προ ολίγου την CSL...
Τέσπα, ο λόγος για το αγαπημένο μου αυτοκίνητο και κατά τη γνώμη μου, απόλυτο drift car. Αποθεώστε την -
Εν αρχή ήταν η απλή Μ3. Σπουδαίο αυτοκίνητο, ο ξένος Τύπος να γράφει διθυράμβους, να γκρινιάζει λίγο για τα μονοπίστονα φρένα που κουράζονται εύκολα, άντε και για το λίγο αναίσθητο στην ευθεία τιμόνι, βάλτου 4.5 στα 5 αστέρια (βρετανικό EVO). Αρχίζουν και τα συγκριτικά με την 911, σε όλα τα περιοδικά την κοιτούσε στα μάτια, αλλού κέρδιζε, αλλού έχανε. Κόστιζε όμως και πολύ λιγότερα χρήματα. Ύστερα έρχεται η ιστορία με τα σπασμένα μοτέρια και τα προβληματικά μέταλλα.
Λίγο μετά ακολουθεί η CSL. Χαμός και από εκεί, μέχρι που την οδηγούν και βλέπουν ότι σιγά τα ώα. Κάπου 50% ακριβότερη από την απλή Μ3 (Αγγλία), για 17 παραπάνω άλογα και μερικά κιλά λιγότερα. Που αν την παράγγελνες με το AC και το CD (τα οποία προσωπικά θεωρώ απαραίτητα), το κέρδος σε κιλά περιοριζόταν. Ήταν βέβαια κουκλάρα, συλλεκτική, με τις 19άρες της (έλα Αλέεεεκο, πόσο σου πάνε τα πίσω λάστιχα μετά από κάθε πίστα; Πόοοοοσοοο; ). Οροφή από ανθρακονήματα, καθισματάρες και τα σχετικά. Οι μετρήσεις επιδόσεων πάντως έδειξαν ότι δεν έγινε και τίποτις σημαντικό, έγραφαν ότι το τιμόνι ήταν ακόμα χειρότερο από της απλής, οπότε προτιμήστε τη και τα ρέστα πασατέμπο.
Και τώρα η CS. Αφού ξεπουλήσαμε όλες τις CSL, πάρτε τα χρησιμότερα στοιχεία από την CSL σε τιμή κόστους (κάνα μύριο πάνω από την απλή στην Αγγλία). Ταχύτερη κρεμαγέρα, αναρτήσεις, 19άρες κ.τ.λ. Σαν καλή ακούγεται η τελευταία προσφορά. Αν βέβαια δεν είχες αγοράσει προ ολίγου την CSL...
Τέσπα, ο λόγος για το αγαπημένο μου αυτοκίνητο και κατά τη γνώμη μου, απόλυτο drift car. Αποθεώστε την -
Εν αρχή ήταν η απλή Μ3. Σπουδαίο αυτοκίνητο, ο ξένος Τύπος να γράφει διθυράμβους, να γκρινιάζει λίγο για τα μονοπίστονα φρένα που κουράζονται εύκολα, άντε και για το λίγο αναίσθητο στην ευθεία τιμόνι, βάλτου 4.5 στα 5 αστέρια (βρετανικό EVO). Αρχίζουν και τα συγκριτικά με την 911, σε όλα τα περιοδικά την κοιτούσε στα μάτια, αλλού κέρδιζε, αλλού έχανε. Κόστιζε όμως και πολύ λιγότερα χρήματα. Ύστερα έρχεται η ιστορία με τα σπασμένα μοτέρια και τα προβληματικά μέταλλα.
Λίγο μετά ακολουθεί η CSL. Χαμός και από εκεί, μέχρι που την οδηγούν και βλέπουν ότι σιγά τα ώα. Κάπου 50% ακριβότερη από την απλή Μ3 (Αγγλία), για 17 παραπάνω άλογα και μερικά κιλά λιγότερα. Που αν την παράγγελνες με το AC και το CD (τα οποία προσωπικά θεωρώ απαραίτητα), το κέρδος σε κιλά περιοριζόταν. Ήταν βέβαια κουκλάρα, συλλεκτική, με τις 19άρες της (έλα Αλέεεεκο, πόσο σου πάνε τα πίσω λάστιχα μετά από κάθε πίστα; Πόοοοοσοοο; ). Οροφή από ανθρακονήματα, καθισματάρες και τα σχετικά. Οι μετρήσεις επιδόσεων πάντως έδειξαν ότι δεν έγινε και τίποτις σημαντικό, έγραφαν ότι το τιμόνι ήταν ακόμα χειρότερο από της απλής, οπότε προτιμήστε τη και τα ρέστα πασατέμπο.
Και τώρα η CS. Αφού ξεπουλήσαμε όλες τις CSL, πάρτε τα χρησιμότερα στοιχεία από την CSL σε τιμή κόστους (κάνα μύριο πάνω από την απλή στην Αγγλία). Ταχύτερη κρεμαγέρα, αναρτήσεις, 19άρες κ.τ.λ. Σαν καλή ακούγεται η τελευταία προσφορά. Αν βέβαια δεν είχες αγοράσει προ ολίγου την CSL...
Τέσπα, ο λόγος για το αγαπημένο μου αυτοκίνητο και κατά τη γνώμη μου, απόλυτο drift car. Αποθεώστε την -
Ωραιο θεμα dimsabas...
Σιγουρα ειναι η πιο ολοκληρωμενη και καλυτερη Μ3 απ'ολες τις προηγουμενες(τουλαχιστον μεχρι να βγαλουν την Ε90). Πανεμορφη απο οποια μερια κι αν την κοιταξεις. Κρατημα απο αλλο πλανητη και συμπεριφορα πραγματικου supercar.
Κοιταζε στα ματια πολυ ακριβοτερες και φημισμενες κατασκευες χωρις να νιωθει ποτε υποδιεστερη. Κατω απο την σεμνη της εμφανιση εκρυβε ενα πραγματικο θηριο κι αυτο μπορει να το καταλαβει μονο οποιος την εχει οδηγησει.
Ειχε τον καλυτερο εξακυλινδρο σε σειρα που κατασκευασαν ποτε οι Βαυαροι(ασχετα αν εβγαλε καποια προβληματα) με απιστευτο ηχο και δυναμη παντου.
Εγω θα προτιμουσα την κανονικη Μ3 με το χειροκινητο 6αρι κιβωτιο.
Ενα αυτοκινητο που σιγουρα δεν θα ξεχαστει και ειμαι σιγουρος οτι πολλοι θα την αγοραζουν με τον ενα η τον αλλο τροπο και μετα τον ερχομο του αντικαταστατη της. -
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Ενα αυτοκινητο που σιγουρα δεν θα ξεχαστει και ειμαι σιγουρος οτι πολλοι θα την αγοραζουν με τον ενα η τον αλλο τροπο και μετα τον ερχομο του αντικαταστατη της.Έχει πήξει η επικράτεια. Φαίνεται ότι έχουν έρθει πάρα πολλές μεταχειρισμένες από τη Γερμανία και πολύ καλά έχουν κάνει . Βέβαια μου τη βιδώνει λίγο όταν βλέπω να τις κυκλοφορούν 18-19χρονοι στη Γλυφάδα αλλά τι να κάνεις, κακό πράγμα η ζήλεια
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ενα αυτοκινητο που σιγουρα δεν θα ξεχαστει και ειμαι σιγουρος οτι πολλοι θα την αγοραζουν με τον ενα η τον αλλο τροπο και μετα τον ερχομο του αντικαταστατη της.
Έχει πήξει η επικράτεια. Φαίνεται ότι έχουν έρθει πάρα πολλές μεταχειρισμένες από τη Γερμανία και πολύ καλά έχουν κάνει . Βέβαια μου τη βιδώνει λίγο όταν βλέπω να τις κυκλοφορούν 18-19χρονοι στη Γλυφάδα αλλά τι να κάνεις, κακό πράγμα η ζήλεια
Γιατι να ζηλεψεις?
Αυτα τα αγορακια δεν θα την οδηγησουν ποτε οπως της αξιζει. Δεν ειναι σε θεση να χαρουν το αυτοκινητο και να παρουν αυτα που μπορει να τους προσφερει. Απλα το πηραν για να κανουν εντυπωση στα φιλαρακια τους και στις γκομενιτσες. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Οι μετρήσεις επιδόσεων πάντως έδειξαν ότι δεν έγινε και τίποτις σημαντικό, έγραφαν ότι το τιμόνι ήταν ακόμα χειρότερο από της απλής, οπότε προτιμήστε τη και τα ρέστα πασατέμπο.Ε, όχι δα! Για ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι προσβολή να λες ότι έκανες σύγκριση επιδόσεων με την απλή Μ3 και δεν υπήρχαν πολλές διαφορές. Οι χρόνοι σε πίστα που σημειώνει η CSL σε σχέση με την απλή είναι σημαντικά ταχύτεροι. Ας μην ξεχνάμε ότι η CSL είναι ό,τι είναι η Challenge Stradale για την απλή Modena και η GT3-RS για την απλή GT3: trackday version.
Υπό αυτό το πρίσμα, οι διαφορές τόσο σε επιδόσεις (σε πίστα πάντα) όσο και στην όλη 'χροιά' του αυτοκινήτου, είναι παραπάνω από απλώς ευδιάκριτες.
Τώρα, αν αξίζει τα παραπάνω λεφτά η CSL σε σχέση με την απλή, νομίζω έχει την ίδια απάντηση με το αν αξίζει τα παραπάνω λεφτά η CS ή η GT3-RS σε σχέση με τις 'απλές' εκδόσεις. Και η απάντηση είναι ότι αυτό μάλλον επαφύεται στις ανάγκες, τις ικανότητες και την κρίση του αγοραστή
Για εμένα προσωπικά που είμαι τελείως ερασιτέχνης-κουλός, σίγουρα η οικονομική επιβάρυνση δεν πρόκειται να μου προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω (λόγω δικής μου αδυναμίας να το εκμαιεύσω), αλλά αν έχεις την ικανότητα και επισκέπτεσαι συχνά τις πίστες...τότε νομίζω πως οι εκδόσεις αυτές είναι παραπάνω από απαραίτητες
-
Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Θέμη. Αν είναι να αγοράσεις τέτοιες συλεκτικές εκδόσεις τύπου csl τις αγοράζεις για χρήση σε πίστα και όχι για κάθε μέρα. Με αυτή την λογική δεν χρειάζονται τα a/c και cd player. Αν το θες για καθημερινή χρήση πάρε μία απλή Μ3. Εξάλλου με την κουλαμάρα που μας δέρνει τα όρια μίας απλής Μ3 θα είναι πολύ πάνω από τα δικά μας.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ενα αυτοκινητο που σιγουρα δεν θα ξεχαστει και ειμαι σιγουρος οτι πολλοι θα την αγοραζουν με τον ενα η τον αλλο τροπο και μετα τον ερχομο του αντικαταστατη της.
Έχει πήξει η επικράτεια. Φαίνεται ότι έχουν έρθει πάρα πολλές μεταχειρισμένες από τη Γερμανία και πολύ καλά έχουν κάνει . Βέβαια μου τη βιδώνει λίγο όταν βλέπω να τις κυκλοφορούν 18-19χρονοι στη Γλυφάδα αλλά τι να κάνεις, κακό πράγμα η ζήλεια
θα κάνω και γω το σχόλιό μου!
Αμφιβάλλω αν οι μισές από αυτές είναι M3 μαμά. Έχω δει πάρα πολλές 316, κτλ που είναι ολόιδιες με M3 εξωτερικά και αν πατήσουν το γκάζι αναρωτιέσαι γιατί δεν επιταχύνουν.
Αναρωτιέμαι πραγματικά γιατί μερικοί άνθρωποι δίνουν τόσα λεφτά για body-kit για να δείξουν ότι έχουν κάτι που δεν έχουν. Αυτό ποτέ δεν το κατάλαβα. -
Και εμένα αυτό είναι που με εκνευρίζει με αυτό το αυτοκίνητο. Ότι λίγοι καταλαβαίνουν ότι δεν έχει καμία σχέση με την Μ316 του γείτωνα. Βέβαια οι πραγματικοί γνώστες την ξεχωρίζουν απ'το χιλιόμετρο.
-
Αυτο ισχυει κατα βαση για τις Ε30 και Ε36 που ακομα και οι M-pack εκδοσεις (ειτε μιλαμε για 316 ειτε για 330) ηταν σχεδον ιδιες και επρεπε να γνωριζεις απο BMW για να καταλαβεις τις διαφορες!
Στην Ε46 τα πραγματα ηταν αρκετα διαφορετικα διοτι για να πετυχεις το look M3 δεν χρειαζοσουν μονο 2 προφυλαχτηρες και τα μαρσπιε... Χρειαζοταν πολυ δουλεια σε φτερα (μπρος-πισω) τα οποια ηταν φαρδυτερα στην Μ3 και κατι κοψιματα κατω απο το πορτ μπαγκαζ για να μπει το καζανακι με τα 4 μπουρια! Γενικως δεν παρατηρηθηκαν πολλα τετοια φαινομενα...
Αλλα και παλι η αληθεια ειναι ευδιακριτη... Μια ματια στα φρενα ειναι κατατοπιστικη! Αληθεια εχετε δει ποτε Ε36 -και καλα Μ3- με ταμπουρα πισω??
-
Όντως στην e46 είναι δύσκολο να την κάνεις look M3 χωρίς να δαπανήσεις πολύ χρήμα και αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις κάτι τέτοιο γιατί να μη βάλεις και τον κινητήρα και το μπλοκέ. Όλη η μετατροπή απο 316ci σε Μ3 στοιχίζει 30.000 ευρώ απ'όσο έχω ακούσει.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Οι μετρήσεις επιδόσεων πάντως έδειξαν ότι δεν έγινε και τίποτις σημαντικό, έγραφαν ότι το τιμόνι ήταν ακόμα χειρότερο από της απλής, οπότε προτιμήστε τη και τα ρέστα πασατέμπο.
Ε, όχι δα! Για ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι προσβολή να λες ότι έκανες σύγκριση επιδόσεων με την απλή Μ3 και δεν υπήρχαν πολλές διαφορές. Οι χρόνοι σε πίστα που σημειώνει η CSL σε σχέση με την απλή είναι σημαντικά ταχύτεροι. Ας μην ξεχνάμε ότι η CSL είναι ό,τι είναι η Challenge Stradale για την απλή Modena και η GT3-RS για την απλή GT3: trackday version.
Υπό αυτό το πρίσμα, οι διαφορές τόσο σε επιδόσεις (σε πίστα πάντα) όσο και στην όλη 'χροιά' του αυτοκινήτου, είναι παραπάνω από απλώς ευδιάκριτες.
Τώρα, αν αξίζει τα παραπάνω λεφτά η CSL σε σχέση με την απλή, νομίζω έχει την ίδια απάντηση με το αν αξίζει τα παραπάνω λεφτά η CS ή η GT3-RS σε σχέση με τις 'απλές' εκδόσεις. Και η απάντηση είναι ότι αυτό μάλλον επαφύεται στις ανάγκες, τις ικανότητες και την κρίση του αγοραστή
Για εμένα προσωπικά που είμαι τελείως ερασιτέχνης-κουλός, σίγουρα η οικονομική επιβάρυνση δεν πρόκειται να μου προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω (λόγω δικής μου αδυναμίας να το εκμαιεύσω), αλλά αν έχεις την ικανότητα και επισκέπτεσαι συχνά τις πίστες...τότε νομίζω πως οι εκδόσεις αυτές είναι παραπάνω από απαραίτητες
Εμπιστεύομαι το βρετανικό EVO και προχωρώ στις κρίσεις που διαβάσατε παραπάνω. Εκεί που για την 360 CS λένε ακυρώστε την παραγγελία της απλής, στη Μ3 λένε να προτιμήσουμε την απλή 1000 φορές...
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Γιατι να ζηλεψεις?
Αυτα τα αγορακια δεν θα την οδηγησουν ποτε οπως της αξιζει. Δεν ειναι σε θεση να χαρουν το αυτοκινητο και να παρουν αυτα που μπορει να τους προσφερει. Απλα το πηραν για να κανουν εντυπωση στα φιλαρακια τους και στις γκομενιτσες.Δε θέλω να καταλήξω σε τέτοιο συμπέρασμα. Γιατί να μην ξέρουν τι αγοράζουν; Επειδή τους το πήρε ο μπαμπάς τους; Με γεια τους με χαρά τους. Απλά ζηλεύω γιατί θα ήθελα να ήμουν εγώ πίσω από το τιμόνι
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Αυτο ισχυει κατα βαση για τις Ε30 και Ε36 που ακομα και οι M-pack εκδοσεις (ειτε μιλαμε για 316 ειτε για 330) ηταν σχεδον ιδιες και επρεπε να γνωριζεις απο BMW για να καταλαβεις τις διαφορες!
...εε οχι και στην Ε30..
Παντως επειδη τα πραγματα δεν ειναι ασπρα ή μαυρα.. Βλέπω οτι γράφετε 'αν το θελεις για χρηση πίστας παρε την CSL, αν το θες για καθημερινο παρε την απλή' ...
Μα βρε παιδια.. Ακόμα και η BMW δε νομιζω οτι εβγαλε την CSL μονο για πιστα. Δε νομιζω οτι το οτι καποιος μπορει να παρει μια CSL (τρομερο το επιπλέον κοστος σε σχέση με την απλή, ειναι αληθεια) σημαίνει οτι εχει τη δυνατοτητα να παρει και μια απλή για καθε μερα.Αποψη μου παντως, οτι η CS ειναι η πιο καλη προταση, αν βγάλουμε έξω απο το παιχνίδι την εννοια της μοναδικοτητας και της συλλεκτικης εκδοσης της CSL.
Τωρα, όλα αυτά, σε θεωρητικο βεβαια επιπεδο, γιατι.. M3 'απλό', εχω οδηγησει, αλλά CSL & CS δεν εχω αξιωθεί. Οποτε μην λεω το μακρύ και το κοντό μου
-
Με όλο το σέβας, ποιος από εμάς θα μπορούσε να ξεχωρίσει ΟΔΗΓΙΚΑ τι από τα τρία οδηγεί, αν τον έβαζαν μέσα χωρίς να ξέρει τι είναι και του έλεγαν 'ΟΔΗΓΑ!' ???
πιστεύω, ελάχιστοι!
-
Μέσα στον Σεπτέμβρη ή το αργότερο τον Οκτώβρη, θα πάω σε trackday που θα υπάρχουν και τα 3 αυτοκίνητα. Θα σας πω τι διαφορές θα διαπιστώσω..
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ìå üëï ôï óÝâáò, ðïéïò áðü åìÜò èá ìðïñïýóå íá îå÷ùñßóåé ÏÄÇÃÉÊÁ ôé áðü ôá ôñßá ïäçãåß, áí ôïí Ýâáæáí ìÝóá ÷ùñßò íá îÝñåé ôé åßíáé êáé ôïõ Ýëåãáí 'ÏÄÇÃÁ!' ???ðéóôåýù, åëÜ÷éóôïé!
Eãþ
Èá êáôÜöåñíá óôçí ðñþôç ãêáæéÜ íá öÝñù ôÝóóåñá óâïõñßäéá ìå ôçí CSL ëüãù êñýùí çìéóëßê êáé êáíÝíá ìå ôçí êáíïíéêÞ ëüãù esp ìå ôçí cs èá ôá êáôÜöåñíá êáëýôåñá ìüíï 2 óâïõñßäéá ãéáôß Ý÷ù xs !!!!!!!ÐÜíôùò ç Ì3 ç áðëÞ åßíáé ôßãêá óôçí ÷ëßäá ðáíáèåìÜôçí ìå áñêåôÜ äáéìïíéóìÝíï Þ÷ï üôáí æåóôáßíåôáé
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Με όλο το σέβας, ποιος από εμάς θα μπορούσε να ξεχωρίσει ΟΔΗΓΙΚΑ τι από τα τρία οδηγεί, αν τον έβαζαν μέσα χωρίς να ξέρει τι είναι και του έλεγαν 'ΟΔΗΓΑ!' ???πιστεύω, ελάχιστοι!
Xαλαρώστε! Εννοείται πως θα καταλάβαινες τη διαφορά. Εννοείται πως ο καθένας στην πίστα θα πήγαινε πιο γρήγορα με την CSL από ότι με την απλή. Εννοείται πως θα μπορούσε να αξιοποιήσει το επιπλέον που του δίνει το αυτοκίνητο. Άλλο το εξαντλώ τα όρια του αυτοκινήτου και άλλο το αξιοποιώ το επιπλέον που έχει να μου προσφέρει μία σπορ έκδοση.
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Αληθεια εχετε δει ποτε Ε36 -και καλα Μ3- με ταμπουρα πισω??Μία και δύο; Aν και για μένα το χειρότερο είναι ότι βάζουν κάτι ζαντάρες (17άρες+) για να'ναι σαν της Μ3 και φαίνεται το ταμπούρο απ'το διάστημα χωρίς κυαλια. Απαίσιο
M3 vs M3 CSL vs M3 CS