-
Σε ανάκληση των μοντέλων αυτοκινήτων Sonata-NF και Tuscon-JM προχωρά η Hyundai, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Αντίστοιχα, η εταιρεία Mercedes-Benz εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης φορτηγών μοντέλου Actros.
Η πρώτη ανάκληση της εταιρείας Hyundai αφορά σε 109 οχήματα Sonata-NF (23 έχουν παραδοθεί σε πελάτες και 86 βρίσκονται σε καταστήματα εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων), κατασκευής από 1 Μαΐου 2005 έως 4 Μαΐου 2005, στα οποία το σύστημα ESP χρειάζεται επαναπρογραμματισμό, καθώς υπάρχει η πιθανότητα σε πορεία με στροφές να μειωθεί η ταχύτητα του οχήματος και να πέσει στο 50 km/h.
Η δεύτερη ανάκληση αφορά 25 οχήματα Tuscon-JM, κατασκευής από 29 Μαρτίου 2005 έως 20 Μαΐου 2005. Όλοι οι κάτοχοι των οχημάτων αυτών και οι αντιπροσωπείες έχουν ειδοποιηθεί σχετικά με προσωπικές επιστολές από τη HYUNDAI ΕΛΛΑΣ Π.&Ρ.ΔΑΒΑΡΗ ΑΕΒΕ.
Για το λόγο αυτό, η εταιρεία καλεί όλους τους ιδιοκτήτες των παραπάνω οχημάτων να επισκεφθούν τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Hyundai, προκειμένου να ελέγξει και να επιδιορθώσει το αυτοκίνητό τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Από την άλλη, η MERCEDES-BENZ ΕΛΛΑΣ ΑΕΕ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου εκτελούν πρόγραμμα ανάκλησης φορτηγών Mercedes-Benz μοντέλου Actros.
Η ανάκληση αφορά δέκα οχήματα της κατασκευαστικής σειράς 950-954 με κωδικό F156 (καμπίνα οδηγού Megaspace). Ο κίνδυνος έγκειται στο ότι, λόγω πιθανής εισροής υγρασίας στο εσωτερικό της ατράκτου τιμονιού, μπορεί να προκληθεί διάβρωση σε αυτή και σε ακραίες περιπτώσεις να οδηγήσει σε διακοπή της μετάδοσης ισχύος διεύθυνσης στο τιμόνι.
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ
-
Σε ανάκληση των μοντέλων αυτοκινήτων Sonata-NF και Tuscon-JM προχωρά η Hyundai, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Αντίστοιχα, η εταιρεία Mercedes-Benz εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης φορτηγών μοντέλου Actros.
Η πρώτη ανάκληση της εταιρείας Hyundai αφορά σε 109 οχήματα Sonata-NF (23 έχουν παραδοθεί σε πελάτες και 86 βρίσκονται σε καταστήματα εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων), κατασκευής από 1 Μαΐου 2005 έως 4 Μαΐου 2005, στα οποία το σύστημα ESP χρειάζεται επαναπρογραμματισμό, καθώς υπάρχει η πιθανότητα σε πορεία με στροφές να μειωθεί η ταχύτητα του οχήματος και να πέσει στο 50 km/h.
Η δεύτερη ανάκληση αφορά 25 οχήματα Tuscon-JM, κατασκευής από 29 Μαρτίου 2005 έως 20 Μαΐου 2005. Όλοι οι κάτοχοι των οχημάτων αυτών και οι αντιπροσωπείες έχουν ειδοποιηθεί σχετικά με προσωπικές επιστολές από τη HYUNDAI ΕΛΛΑΣ Π.&Ρ.ΔΑΒΑΡΗ ΑΕΒΕ.
Για το λόγο αυτό, η εταιρεία καλεί όλους τους ιδιοκτήτες των παραπάνω οχημάτων να επισκεφθούν τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Hyundai, προκειμένου να ελέγξει και να επιδιορθώσει το αυτοκίνητό τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Από την άλλη, η MERCEDES-BENZ ΕΛΛΑΣ ΑΕΕ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου εκτελούν πρόγραμμα ανάκλησης φορτηγών Mercedes-Benz μοντέλου Actros.
Η ανάκληση αφορά δέκα οχήματα της κατασκευαστικής σειράς 950-954 με κωδικό F156 (καμπίνα οδηγού Megaspace). Ο κίνδυνος έγκειται στο ότι, λόγω πιθανής εισροής υγρασίας στο εσωτερικό της ατράκτου τιμονιού, μπορεί να προκληθεί διάβρωση σε αυτή και σε ακραίες περιπτώσεις να οδηγήσει σε διακοπή της μετάδοσης ισχύος διεύθυνσης στο τιμόνι.
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ
-
Σε ανάκληση των μοντέλων αυτοκινήτων Sonata-NF και Tuscon-JM προχωρά η Hyundai, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Αντίστοιχα, η εταιρεία Mercedes-Benz εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης φορτηγών μοντέλου Actros.
Η πρώτη ανάκληση της εταιρείας Hyundai αφορά σε 109 οχήματα Sonata-NF (23 έχουν παραδοθεί σε πελάτες και 86 βρίσκονται σε καταστήματα εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων), κατασκευής από 1 Μαΐου 2005 έως 4 Μαΐου 2005, στα οποία το σύστημα ESP χρειάζεται επαναπρογραμματισμό, καθώς υπάρχει η πιθανότητα σε πορεία με στροφές να μειωθεί η ταχύτητα του οχήματος και να πέσει στο 50 km/h.
Η δεύτερη ανάκληση αφορά 25 οχήματα Tuscon-JM, κατασκευής από 29 Μαρτίου 2005 έως 20 Μαΐου 2005. Όλοι οι κάτοχοι των οχημάτων αυτών και οι αντιπροσωπείες έχουν ειδοποιηθεί σχετικά με προσωπικές επιστολές από τη HYUNDAI ΕΛΛΑΣ Π.&Ρ.ΔΑΒΑΡΗ ΑΕΒΕ.
Για το λόγο αυτό, η εταιρεία καλεί όλους τους ιδιοκτήτες των παραπάνω οχημάτων να επισκεφθούν τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Hyundai, προκειμένου να ελέγξει και να επιδιορθώσει το αυτοκίνητό τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Από την άλλη, η MERCEDES-BENZ ΕΛΛΑΣ ΑΕΕ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου εκτελούν πρόγραμμα ανάκλησης φορτηγών Mercedes-Benz μοντέλου Actros.
Η ανάκληση αφορά δέκα οχήματα της κατασκευαστικής σειράς 950-954 με κωδικό F156 (καμπίνα οδηγού Megaspace). Ο κίνδυνος έγκειται στο ότι, λόγω πιθανής εισροής υγρασίας στο εσωτερικό της ατράκτου τιμονιού, μπορεί να προκληθεί διάβρωση σε αυτή και σε ακραίες περιπτώσεις να οδηγήσει σε διακοπή της μετάδοσης ισχύος διεύθυνσης στο τιμόνι.
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ
-
Ο χρήστης sjx έγραψε:
Η πρώτη ανάκληση της εταιρείας Hyundai αφορά σε 109 οχήματα Sonata-NF (23 έχουν παραδοθεί σε πελάτες και 86 βρίσκονται σε καταστήματα εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων), κατασκευής από 1 Μαΐου 2005 έως 4 Μαΐου 2005, στα οποία το σύστημα ESP χρειάζεται επαναπρογραμματισμό, καθώς υπάρχει η πιθανότητα σε πορεία με στροφές να μειωθεί η ταχύτητα του οχήματος και να πέσει στο 50 km/h.Τρομακτική εμπειρία για κάτοχο Hyundai, έτσι;
Πολλά καλά έχουν τα Hyundai, αλλά ποτέ δεν διακρίθηκαν στα στροφιλίκια.
-
αηδία έχουν καταντήσει όλες αυτές οι ανακλήσεις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αηδία έχουν καταντήσει όλες αυτές οι ανακλήσειςΚαι δυστυχώς αφορούν σχεδόν το σύνολο των εταιρειών πια, ακόμα και αυτές με την καλύτερη φήμη από άποψη αξιοπιστίας...
-
Είναι αηδία όντως αλλά και πολύ τιμιτικό για την εταιρία που είχε το θάρρος να ανακαλέσει
-
Εδω και δεκαετίες γίνονται ανακλήσεις σχεδόν απο όλες τις εταιρίες, χωρίς απ'όσο προσωπικά εκτιμώ να σχετίζεται αυτό με την αξιοπιστία τους, γιατί 'αηδιάσατε' τώρα?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εδω και δεκαετίες γίνονται ανακλήσεις σχεδόν απο όλες τις εταιρίες, χωρίς απ'όσο προσωπικά εκτιμώ να σχετίζεται αυτό με την αξιοπιστία τους, γιατί 'αηδιάσατε' τώρα?ότι κάθε λίγο και λιγάκι γίνονται θέμα οι ανακλήσεις οι περισσότερες δε, είναι γελοίες και τελικά καταλήγουν να είναι άλλο ένα κόλπο του marketing (ότι ορίστε, βρήκαμε το λάθος, το διορθώνουμε, σεβόμαστε τους πελάτες κλπ)
Επίσης, είναι και ένας καλός τρόπος να αποκτήσουν δουλειά τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία (αφού μόνο εκεί θα φτιαχτεί η ανάκληση)
Παράλληλα με την επισκευή της ανάκλησης μπορεί να βγει δουλειά και για κάτι άλλο
-
υπαρχει καποια εταιρεια που να μην εχει κανει ποτε ανακληση για καποιο μοντελο της? μηπως η Λάντα?
-
Οι ανακλήσεις γίνονται αφενός για λόγους οικονομικούς (για να μην πληρώσει η εταιρεία τίποτα δισεκατομμύρια σε αγωγές) και αφετέρου για λόγους εταιρικής φήμης (ποιος επαγγελματίας θ' αγόραζε νταλίκα Mercedes αν μερικές έμεναν χωρίς τιμόνι στα καλά καθούμενα; ).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εδω και δεκαετίες γίνονται ανακλήσεις σχεδόν απο όλες τις εταιρίες, χωρίς απ'όσο προσωπικά εκτιμώ να σχετίζεται αυτό με την αξιοπιστία τους, γιατί 'αηδιάσατε' τώρα? :-?Ίσως γιατί προτιμούν τη παλαιότερη πολιτική των ιθαγενών αντιπροσωπειών που δεν ανακοίνωναν τις εργοστασιακές ανακλήσεις και 'εκπλήσσονταν' όταν διαπίστωναν το 'μεμονωμένο' πρόβλημα (και φυσικά το χρέωναν).
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι ανακλήσεις γίνονται αφενός για λόγους οικονομικούς (για να μην πληρώσει η εταιρεία τίποτα δισεκατομμύρια σε αγωγές) και αφετέρου για λόγους εταιρικής φήμης (ποιος επαγγελματίας θ' αγόραζε νταλίκα Mercedes αν μερικές έμεναν χωρίς τιμόνι στα καλά καθούμενα; ).Εκτός από αυτό, όταν στα 5 ή στα 15 χρόνια ένα μοντέλο εκτός εγγύησης παρουσιάσει μαζικές βλάβες σε κάποιο ακριβό εξάρτημα, ο κατασκευαστής έχει την ηθική υποχρέωση να το αποκαταστήσει. Έτσι ο κάτοχος δεν θα έχει λόγο να αλλάξει μάρκα.
Ανακληση για MERCEDES και HYUNDAI