-
παρακαλω ψηφιστε το πιο γρηγορο και σταθερο(να παταει καλα γενικα στο δρομο και στις στροφες) ταυτοχρονα!
μη κρινετε με βαση την εμφανιση!περιμενω απαντησεις!!!
-
παρακαλω ψηφιστε το πιο γρηγορο και σταθερο(να παταει καλα γενικα στο δρομο και στις στροφες) ταυτοχρονα!
μη κρινετε με βαση την εμφανιση!περιμενω απαντησεις!!!
-
παρακαλω ψηφιστε το πιο γρηγορο και σταθερο(να παταει καλα γενικα στο δρομο και στις στροφες) ταυτοχρονα!
μη κρινετε με βαση την εμφανιση!περιμενω απαντησεις!!!
-
Ψήφισα Colt γιατί είμαι ευτυχής κατοχός του
Μπορώ να σου πώ τα εξής για την συμπεριφορά του στο δρόμο.
Ταξιδεύει σαν μεγαλύτερο αυτοκίνητο στις ευθείες χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους και κραδασμούς απο καλά ρυθμισμένη ανάρτηση.
Στις στροφές τώρα. Σε σβέλτους ρυθμούς δεν θα νοιώσεις ποτέ υποστροφή και όταν υπερβάλεις το μόνο που θα δείς θα είναι υπερστροφή.
Με το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι, τα πολύ καλά φρένα και το σωστό κατά την αποψή μου στήσιμο του αυτοκινήτου δεν σε τρομάζει ακόμα και όταν το παρακάνεις.Μοναδικό ψεγάδι που θα συναντήσεις στην οδηγική του συμπεριφορά είναι οτι όταν συναντήσεις έντονο σαμαράκι - λακούβα πάνω σε στροφή λόγω του ημιάκαμπτου άξονα που βρίσκεται στο πίσω σύστημα ανάρτησης το πίσω μέρος θα μετατοπιστεί προς το εξωτερικό της στροφής. Δεν θα είναι υπερβολικό και δεν θα τρομάξει (υπάρχει και ικανή αντιστρεπτική) αλλά θα το κάνει.
Συμπερασματικά πάντως θέλω να σου πώ οτι όταν οδηγιέται στο οριό του δεν τρομάζει. Κάθε άλλο διασκεδάζει Απο την άλλη συγκρίνοντας το με το κλασσικό γαλλικό κράτημα (δεν έχω οδηγήσει το clio αλλά ένα 206 ας πούμε και έχοντας κάνει αρκετά χιλιόμετρα με 1,4 zx ως παλιό του πατέρα μου) έχω να σου πω οτι στα όρια το colt το στρίβεις εσύ και θα πάει σίγουρα εκεί που θές. Το γαλλικό θα στρίψει 'μόνο' του αλλά μετά το όριο πιστεύω οτι είναι πιο ανεξέλεγκτο!
Ουυυυυυφ ! Μπράβο ειρμό που είχα στο ενδιάμεσο της δουλειάς
-
Γιατί δεν μπας να τα δοκιμάσεις ο ίδιος για να δεις πιο θα σε βολέψει έσενα καλύτερα;
-
επειδη δεν μπορω να τα δοκιμασω ολα σε ολες τις συνθηκες προσπαθω να συλεξω πληροφοριες απο εσας...οτι ξερει ο καθενας.
με colt 1.3 γινεται ανετο ταξιδι;
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Μοναδικό ψεγάδι που θα συναντήσεις στην οδηγική του συμπεριφορά είναι οτι όταν συναντήσεις έντονο σαμαράκι - λακούβα πάνω σε στροφή λόγω του ημιάκαμπτου άξονα που βρίσκεται στο πίσω σύστημα ανάρτησης το πίσω μέρος θα μετατοπιστεί προς το εξωτερικό της στροφής. Δεν θα είναι υπερβολικό και δεν θα τρομάξει (υπάρχει και ικανή αντιστρεπτική) αλλά θα το κάνει.
ίσως να κάνω λάθος, αλλά έχω την εντύπωση ότι η αντιστρεπτική πίσω χρησιμεύει στη μείωση των κλίσεων και όχι στην εξάλειψη των μετατοπίσεων της ουράς, που έχουν να κάνουν περισσότερο με την αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης. Ας με διορθώσει κάποιος, αν δεν είναι έτσι...
-
Θα μπορούσες να δεις και το fiesta 1,6 s αν το επιτρέπει η οικονομική σου κατάσταση.(14500 ευρώπουλα).Στρίβει πραγματικά σαν τρένο απλά θα βγει facelift το δεκέμβρη με βελτιωμένα τα προβληματικά του σημεία(εσωτερικό).Απ αυτά που έχεις στην ψηφοφορία μάλλον colt...
-
αν υποστηριζεις το κολτ απο τα παραπανω ψηφισε το ντε!!!
με colt 1.3 γινεται ανετο ταξιδι;
-
Σίγουρα το clio μακράν ο βασιλιάς της κατηγορίας, ρίξε μια ματιά και στα τεστ των 4Τ (αν δεν έχεις τα τεύχη μπορείς και από το 4T Library)...
-
Άνετο ταξίδι κάνεις αν σκεφτείς οτι με 3500 στοφές είσαι 120-130 km και με 4000 στροφές 140 km.
Απο εκεί και πέρα όπως σου είπα η αναρτησή του δεν ενοχλεί και δεν έχει αεροδυναμικούς θορύβους. Το μοτεράκι βέβαια μετά τις 3500 ακούγεται αισθητά όχι ενοχλητικά
Το tesr drive πάντως θα σου δείξει πολλά και αμέσως για όλα όσα καταλήξεις.
Προσοχή για το colt έχει διαφορά το cz3 απο το 5 πορτο όσον αφορά το στήσιμο.
-
οποιο και να παρεις ευχαριστημενος θα μεινεις........
-
αν επιλεξω το κολτ να προτιμησω το 3θυρο δηλαδη;
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Άνετο ταξίδι κάνεις αν σκεφτείς οτι με 3500 στοφές είσαι 120-130 km και με 4000 στροφές 140 km.Punto 1.2 16V Speedgear CVT
3000 rpm = 150 Km/h ... (Ναι, 50Κm/1000rpm)
Απίστευτα ησυχό στην Εθνική -
Clio 1.4 16v...πολύ καλή καμπύλη ροπής η οποία βοηθάει στον ανοιχτό δρόμο και σταθερότητα μεγαλύτερου αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης Hamurabi έγραψε:
αν επιλεξω το κολτ να προτιμησω το 3θυρο δηλαδη;Απο την μεσαία κολώνα και πίσω είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα.
Απο εκεί και πέρα και ως προς το στήσιμο το cz3 έχει χαμηλώτερο κέντρο βάρους σε σχέση με το 5 πορτο!
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Άνετο ταξίδι κάνεις αν σκεφτείς οτι με 3500 στοφές είσαι 120-130 km και με 4000 στροφές 140 km.
Punto 1.2 16V Speedgear CVT
3000 rpm = 150 Km/h ... (Ναι, 50Κm/1000rpm)
Απίστευτα ησυχό στην ΕθνικήΑπίστευτο αυτό όντως ! Πρέπει να είναι απίστευτα οικονομικό εθνική!
Η κλιμάκωση στις προηγούμενες σχέσεις όμως πως είναι? Αναρωτιέμαι αν είναι επίσης μακριές με αποτέλεσμα κακές ρεπρίζ!
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Άνετο ταξίδι κάνεις αν σκεφτείς οτι με 3500 στοφές είσαι 120-130 km και με 4000 στροφές 140 km.
Punto 1.2 16V Speedgear CVT
3000 rpm = 150 Km/h ... (Ναι, 50Κm/1000rpm)
Απίστευτα ησυχό στην ΕθνικήΑπίστευτο αυτό όντως ! Πρέπει να είναι απίστευτα οικονομικό εθνική!
Η κλιμάκωση στις προηγούμενες σχέσεις όμως πως είναι? Αναρωτιέμαι αν είναι επίσης μακριές με αποτέλεσμα κακές ρεπρίζ!
Είναι αυτόματο με 'απειρες' σχέσεις μετάδοσής μέχρι και την προανάφερθισα.
Δηλαδή.. πχ. πας με 120 στην εθνική και έχεις 2.400 rpm.
Θέλεις να προσπεράσεις γρήγορα και το σανιδώνεις.
Τότε τα rpm πάνε στα 5.000-5.500 αμέσως και αλλάζει η σχέση μετάδοσης μέχρι να φτάσεις π.χ τα 150.
τότε αφήνεις το γκάζι και τα rpm πέφτουν στα 3.000.Επειδή στην προσπέραση είχες συνέχεια 5500 ο κινητήρας απέδιδε στο μέγιστο, (δηλαδή κοντά στα θεωριτικά 80HP που βγάζει)
Σε συμβατικό αυτοκίνητο συνίθως είσαι κάτω απο την μέγιστη απόδοση.Άρα έχουμε και καλύτερη επιτάχυνση, και πιο ήσυχο cruising σε μεγάλες ταχύτητες.
Μειονέκτημα η λαστιχένια αίσθηση αφού τα παραπάνω δεν συμβαίνουν ακαριαία και υπάρχει κάποια υστέριση.
CVT κιβώτιο έκτος απο το Punto, έχει και το Jazz και το Mini
-
Το Τζαζ χρησιμοποιεί 7 από τις θεωρητικά 'άπειρες' σχέσεις μετάδοσης του CVT. Το Punto πόσες?
νομίζω 'πραγματικό' CVT σε μικρό αυτοκίνητο, που μπορούσε δηλαδή να πάρει 'όλες' τις σχέσεις μετάδοσης, ήταν μόνο του Subaru Justy ή κάνω λάθος?
-
mia erotisi... το colt 1.3 δεν διατιθεται με κλιματισμο(μου τη σπαει το a/c);
Ποιο ειναι πιο γρηγορο και σταθερο ταυτοχρονα!