-
Μιάς και όπως όλοι γνωρίζουμε οι τιμές της βενζίνης ολοένα και αυξάνονται ίσος είναι φανερό οτι πρέπει να αρχιζουμε να βλέπουμε προς άλλες εναλλακτικές λύσεις όπως για παράδειγμα τα ιβριδικά(Ηybrid) οχήματα. Ετσί αρχισά να κάνω έρευνα αγοράς για την Ελλάδα όπου και διαπίστωσα ότι στα Ελληνικά site δεν φένεται να υπάρχουν καθόλου τέτοια μοντέλα διαθέσιμα.
Άμεσος κατάλαβα οτι 'κατι βρωμάει'
Πριν 2-3 χρόνια όταν οι φορολογίες στα αυτοκίνητα άλλαξαν υπάρχουν διατάξεις που αναφέρουν οτι τα ηλεκτοκίνητα η υβριδικά οχήματα δεν έχουν τέλος ταξινόμησης (0% φόρος) http://www.g2g.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm
αλλα παρόλλα αυτά δεν γνωρίζω κανενα που να έχει πάρει τετειο όχημα η καμία αντιπροσωπεία που να τα φέρνει στην Ελλάδα.Ετσι ως αποτέλεσμα οχήματα όπως το Civic Hybrid και Accord Ηybrid ουτέ καν εισάγονται απο Ελληνικές αντιπροσοπείες οι απο ιδιώτες. Για να καταλάβεται τι σημαίναι αυτό ένα Civic Ηybrid θα στοίχιζε 5-6,000 euro φτηνοτερα απο ένα κανονικό. Καταλαβένετε τι θα σήμενε αυτό για τις αντιπρωσοπείες.
Άλλοι πάλι θα μας πούν...τι τα θέλεις τα ιβριδικα ρε μεγάλε, όλο προβλήματα θα σου κάνουν. Και όμως απο το 2000 οι ηλεκρογενήτριες και οι μπαταρίες αυτώ των αμαξιών έχουν μπει σε Standard το οποίο σημαίνει ότι θα μπορείς να πάρεις μπαταρίες για το υβριδικό σου απο άλλη πηγη εκτός την αντιπρωσοπεία και όσο η τεχνολογία βελτιώνεται οι μπαταρίες γίνονται όλο και ποιο ανθεκτικές δινοντας σου πάντα το ατου της συμβατότητας. Με λίγα λόγια η αλλαγή των μπαταριών ενός υβριδικού θα είναι τόσο απλή όσο μια κανονική μπαταρία αυτοκινήτου. Όσο αφορα την ηλεκρογεννήτρια είναι κατά πολύ ποιο αξιόπιστο απο έναν βενζινοκινητήρα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ιβριδικό σημαίναι όχημα που έχει βενζινοκινητήτα/ηλεκτροκινητηρα
Μήπως τελικά κάποιος οι κάποιοι μας 'δουλέβουν';
-
Μιάς και όπως όλοι γνωρίζουμε οι τιμές της βενζίνης ολοένα και αυξάνονται ίσος είναι φανερό οτι πρέπει να αρχιζουμε να βλέπουμε προς άλλες εναλλακτικές λύσεις όπως για παράδειγμα τα ιβριδικά(Ηybrid) οχήματα. Ετσί αρχισά να κάνω έρευνα αγοράς για την Ελλάδα όπου και διαπίστωσα ότι στα Ελληνικά site δεν φένεται να υπάρχουν καθόλου τέτοια μοντέλα διαθέσιμα.
Άμεσος κατάλαβα οτι 'κατι βρωμάει'
Πριν 2-3 χρόνια όταν οι φορολογίες στα αυτοκίνητα άλλαξαν υπάρχουν διατάξεις που αναφέρουν οτι τα ηλεκτοκίνητα η υβριδικά οχήματα δεν έχουν τέλος ταξινόμησης (0% φόρος) http://www.g2g.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm
αλλα παρόλλα αυτά δεν γνωρίζω κανενα που να έχει πάρει τετειο όχημα η καμία αντιπροσωπεία που να τα φέρνει στην Ελλάδα.Ετσι ως αποτέλεσμα οχήματα όπως το Civic Hybrid και Accord Ηybrid ουτέ καν εισάγονται απο Ελληνικές αντιπροσοπείες οι απο ιδιώτες. Για να καταλάβεται τι σημαίναι αυτό ένα Civic Ηybrid θα στοίχιζε 5-6,000 euro φτηνοτερα απο ένα κανονικό. Καταλαβένετε τι θα σήμενε αυτό για τις αντιπρωσοπείες.
Άλλοι πάλι θα μας πούν...τι τα θέλεις τα ιβριδικα ρε μεγάλε, όλο προβλήματα θα σου κάνουν. Και όμως απο το 2000 οι ηλεκρογενήτριες και οι μπαταρίες αυτώ των αμαξιών έχουν μπει σε Standard το οποίο σημαίνει ότι θα μπορείς να πάρεις μπαταρίες για το υβριδικό σου απο άλλη πηγη εκτός την αντιπρωσοπεία και όσο η τεχνολογία βελτιώνεται οι μπαταρίες γίνονται όλο και ποιο ανθεκτικές δινοντας σου πάντα το ατου της συμβατότητας. Με λίγα λόγια η αλλαγή των μπαταριών ενός υβριδικού θα είναι τόσο απλή όσο μια κανονική μπαταρία αυτοκινήτου. Όσο αφορα την ηλεκρογεννήτρια είναι κατά πολύ ποιο αξιόπιστο απο έναν βενζινοκινητήρα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ιβριδικό σημαίναι όχημα που έχει βενζινοκινητήτα/ηλεκτροκινητηρα
Μήπως τελικά κάποιος οι κάποιοι μας 'δουλέβουν';
-
Μιάς και όπως όλοι γνωρίζουμε οι τιμές της βενζίνης ολοένα και αυξάνονται ίσος είναι φανερό οτι πρέπει να αρχιζουμε να βλέπουμε προς άλλες εναλλακτικές λύσεις όπως για παράδειγμα τα ιβριδικά(Ηybrid) οχήματα. Ετσί αρχισά να κάνω έρευνα αγοράς για την Ελλάδα όπου και διαπίστωσα ότι στα Ελληνικά site δεν φένεται να υπάρχουν καθόλου τέτοια μοντέλα διαθέσιμα.
Άμεσος κατάλαβα οτι 'κατι βρωμάει'
Πριν 2-3 χρόνια όταν οι φορολογίες στα αυτοκίνητα άλλαξαν υπάρχουν διατάξεις που αναφέρουν οτι τα ηλεκτοκίνητα η υβριδικά οχήματα δεν έχουν τέλος ταξινόμησης (0% φόρος) http://www.g2g.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm
αλλα παρόλλα αυτά δεν γνωρίζω κανενα που να έχει πάρει τετειο όχημα η καμία αντιπροσωπεία που να τα φέρνει στην Ελλάδα.Ετσι ως αποτέλεσμα οχήματα όπως το Civic Hybrid και Accord Ηybrid ουτέ καν εισάγονται απο Ελληνικές αντιπροσοπείες οι απο ιδιώτες. Για να καταλάβεται τι σημαίναι αυτό ένα Civic Ηybrid θα στοίχιζε 5-6,000 euro φτηνοτερα απο ένα κανονικό. Καταλαβένετε τι θα σήμενε αυτό για τις αντιπρωσοπείες.
Άλλοι πάλι θα μας πούν...τι τα θέλεις τα ιβριδικα ρε μεγάλε, όλο προβλήματα θα σου κάνουν. Και όμως απο το 2000 οι ηλεκρογενήτριες και οι μπαταρίες αυτώ των αμαξιών έχουν μπει σε Standard το οποίο σημαίνει ότι θα μπορείς να πάρεις μπαταρίες για το υβριδικό σου απο άλλη πηγη εκτός την αντιπρωσοπεία και όσο η τεχνολογία βελτιώνεται οι μπαταρίες γίνονται όλο και ποιο ανθεκτικές δινοντας σου πάντα το ατου της συμβατότητας. Με λίγα λόγια η αλλαγή των μπαταριών ενός υβριδικού θα είναι τόσο απλή όσο μια κανονική μπαταρία αυτοκινήτου. Όσο αφορα την ηλεκρογεννήτρια είναι κατά πολύ ποιο αξιόπιστο απο έναν βενζινοκινητήρα.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ιβριδικό σημαίναι όχημα που έχει βενζινοκινητήτα/ηλεκτροκινητηρα
Μήπως τελικά κάποιος οι κάποιοι μας 'δουλέβουν';
-
στην Αμερικη ποση ειναι η διαφορα τιμης μεταξυ ενος 'κανονικου' και ενος 'ενναλακτικου'??
-
Το Prius σιγουρα πωλείται,και test drive μπορεις να του κάνεις.
Για πολλά χρόνια οι εταιρείες τα αυτοκινητα αυτα δεν τα εβγαζαν στην μαζικη παραγωγη και ουτε σκόπευαν να το κανουν,απλα εφτιαχναν ενα αυτοκινητο επιδειξης για να δειξουν ποσο τρομεροί ειναι.Η toyota εσπασε πρωτη τον κλοιο και μπηκε σε μαζικη παραγωγη.
Για την honda πιθανως ευθυνεται η τοπικη αντιπροσωπεια που κρίνει (δικαίως) οτι δεν υπάρχει σοβαρη ζήτηση στην Ελλάδα (αν δει κανει τα αντιστοιχα topic στο forum θα δει οτι μιλάμε για απιστευτα χαμηλα νουμερα ενδιαφεροντος) και άρα δεν ασχολειται να φερει το υβριδικο. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στην Αμερικη ποση ειναι η διαφορα τιμης μεταξυ ενος 'κανονικου' και ενος 'ενναλακτικου'??4-5K $ για το Civic - Civic Hybrid για παράδειγμα
Για σύγκριση στο http://www.carpoint.com
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
στην Αμερικη ποση ειναι η διαφορα τιμης μεταξυ ενος 'κανονικου' και ενος 'ενναλακτικου'??
4-5K $ για το Civic - Civic Hybrid για παράδειγμα
Για σύγκριση στο http://www.carpoint.com
πιο φθηνο το υβριδικο?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στην Αμερικη ποση ειναι η διαφορα τιμης μεταξυ ενος 'κανονικου' και ενος 'ενναλακτικου'??
4-5K $ για το Civic - Civic Hybrid για παράδειγμα
Για σύγκριση στο http://www.carpoint.com
πιο φθηνο το υβριδικο?
Πιο ακριβό....
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το Prius σιγουρα πωλείται,και test drive μπορεις να του κάνεις.
Για πολλά χρόνια οι εταιρείες τα αυτοκινητα αυτα δεν τα εβγαζαν στην μαζικη παραγωγη και ουτε σκόπευαν να το κανουν,απλα εφτιαχναν ενα αυτοκινητο επιδειξης για να δειξουν ποσο τρομεροί ειναι.Η toyota εσπασε πρωτη τον κλοιο και μπηκε σε μαζικη παραγωγη.
Για την honda πιθανως ευθυνεται η τοπικη αντιπροσωπεια που κρίνει (δικαίως) οτι δεν υπάρχει σοβαρη ζήτηση στην Ελλάδα (αν δει κανει τα αντιστοιχα topic στο forum θα δει οτι μιλάμε για απιστευτα χαμηλα νουμερα ενδιαφεροντος) και άρα δεν ασχολειται να φερει το υβριδικο.γιατι το λες αυτό?
Το Civic IMA ειναι ετοιμοπαραδοτο και όλα τα πεδιοδικά το εχουν δοκιμάσει
Εισαγεται κανονικά και test drive εχω κανει στα κεντρικα?
Δες και στους 4 τροχους και στο ams (στην Ελλαδα εχει καπου 21-22 χιλ) -
και φυσικά το Lexus SUV..τα φέρνουν όλα αυτά στην Έλλαδα. no problem και μάλιστα έχουν ευνοϊκή μεταχείριση στα τέλη κυκλοφορίας (Road Tax) και στον Δακτύλιο
-
χωρις τελη κυκλοφοριας και με αδεια για το δακτυλιο
-
σε κάποιο TopGear έκανε δοκιμή ο Clarkson το Prius, με εντυπώσεις όχι και τόσες καλές ως προς το πόσο οικονομικό είναι..
αλλά έστω και έτσι καλό ειναι που έκανε την αρχή η Toyota..
όπως η πρόοδος έρχεται και βελτιώνει σχεδόν τα πάντα στην αυτοκίνηση, ετσι πιστεύω θα γίνει και σε αυτήν την κατηγορία των οχημάτων.σε ενα πιστεύω να συμφωνούμε ομως: δεν είναι και ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί
-
Η toyota εχει πληρωσει απιστευτα ποσα στην Ελλαδα για το Prius,
Εχει πονταρει στη δημιουργία ονόματα (technology innovation) -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Το Civic IMA ειναι ετοιμοπαραδοτο και όλα τα πεδιοδικά το εχουν δοκιμάσει
Εισαγεται κανονικά και test drive εχω κανει στα κεντρικα?
Δες και στους 4 τροχους και στο ams (στην Ελλαδα εχει καπου 21-22 χιλ)Λάθος μου,δεν το ήξερα, μαλλον ηρθε μετά το prius και με λιγότερη διαφήμιση.
Υπαρχει διαθεσιμο για test drive;Το prius το εκανα test σε μια τυχαία αντιπροσωπεία,όχι στα κεντρικά. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Το Civic IMA ειναι ετοιμοπαραδοτο και όλα τα πεδιοδικά το εχουν δοκιμάσει
Εισαγεται κανονικά και test drive εχω κανει στα κεντρικα?
Δες και στους 4 τροχους και στο ams (στην Ελλαδα εχει καπου 21-22 χιλ)Λάθος μου,δεν το ήξερα, μαλλον ηρθε μετά το prius και με λιγότερη διαφήμιση.
Υπαρχει διαθεσιμο για test drive;Το prius το εκανα test σε μια τυχαία αντιπροσωπεία,όχι στα κεντρικά.καλα φιλε, βρηκες και εσυ εταιρια για test drive!!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το Civic IMA ειναι ετοιμοπαραδοτο και όλα τα πεδιοδικά το εχουν δοκιμάσει
Εισαγεται κανονικά και test drive εχω κανει στα κεντρικα?
Δες και στους 4 τροχους και στο ams (στην Ελλαδα εχει καπου 21-22 χιλ)Λάθος μου,δεν το ήξερα, μαλλον ηρθε μετά το prius και με λιγότερη διαφήμιση.
Υπαρχει διαθεσιμο για test drive;Το prius το εκανα test σε μια τυχαία αντιπροσωπεία,όχι στα κεντρικά.καλα φιλε, βρηκες και εσυ εταιρια για test drive!!!!
το εχουνε σου λεω....!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Το Civic IMA ειναι ετοιμοπαραδοτο και όλα τα πεδιοδικά το εχουν δοκιμάσει
Εισαγεται κανονικά και test drive εχω κανει στα κεντρικα?
Δες και στους 4 τροχους και στο ams (στην Ελλαδα εχει καπου 21-22 χιλ)Λάθος μου,δεν το ήξερα, μαλλον ηρθε μετά το prius και με λιγότερη διαφήμιση.
Υπαρχει διαθεσιμο για test drive;Το prius το εκανα test σε μια τυχαία αντιπροσωπεία,όχι στα κεντρικά.καλα φιλε, βρηκες και εσυ εταιρια για test drive!!!!
το εχουνε σου λεω....!
και το δινουνε και για δοκιμη χωρις να εισαι αδερφος του αντιπρ/που?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Το Civic IMA ειναι ετοιμοπαραδοτο και όλα τα πεδιοδικά το εχουν δοκιμάσει
Εισαγεται κανονικά και test drive εχω κανει στα κεντρικα?
Δες και στους 4 τροχους και στο ams (στην Ελλαδα εχει καπου 21-22 χιλ)Λάθος μου,δεν το ήξερα, μαλλον ηρθε μετά το prius και με λιγότερη διαφήμιση.
Υπαρχει διαθεσιμο για test drive;Το prius το εκανα test σε μια τυχαία αντιπροσωπεία,όχι στα κεντρικά.καλα φιλε, βρηκες και εσυ εταιρια για test drive!!!!
το εχουνε σου λεω....!
και το δινουνε και για δοκιμη χωρις να εισαι αδερφος του αντιπρ/που?
πηγαινε να αγορασεις και δες μονος σου. Μαλλον με rendez-vous αν το αμαξι ειναι αλλου
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Το Civic IMA ειναι ετοιμοπαραδοτο και όλα τα πεδιοδικά το εχουν δοκιμάσει
Εισαγεται κανονικά και test drive εχω κανει στα κεντρικα?
Δες και στους 4 τροχους και στο ams (στην Ελλαδα εχει καπου 21-22 χιλ)Λάθος μου,δεν το ήξερα, μαλλον ηρθε μετά το prius και με λιγότερη διαφήμιση.
Υπαρχει διαθεσιμο για test drive;Το prius το εκανα test σε μια τυχαία αντιπροσωπεία,όχι στα κεντρικά.καλα φιλε, βρηκες και εσυ εταιρια για test drive!!!!
το εχουνε σου λεω....!
και το δινουνε και για δοκιμη χωρις να εισαι αδερφος του αντιπρ/που?
πηγαινε να αγορασεις και δες μονος σου. Μαλλον με rendez-vous αν το αμαξι ειναι αλλου
Δεν λεω οτι ΔΕΝ δινουν, ρωταω!
τι εννοεις να παω να αγορασω και να δω? Να το δοκιμασω απλα θα ηθελα (λεμε τωρα...). -
εγω το εχω οδηγησει όταν ήρθαν τα diesel στην Ελλαδα και πολλοι dealers ειχαν εκδηλωσεις
Τοτε ήταν στην Ελλαδα όλα τα diesel αλλα και το υβδικό (το οποίο ειναι πάντα στην Ελλαδα καθότι εχει πινακίδες κλπ...)
Πως μπορεί καποιος να αγοράσει ιβριδικό αμαξι στην Ελλάδα;